Moto2 2020: O Tetsuta Nagashima με KTM

Ομόσταβλος του Jorge Martin
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

15/11/2019

Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την λήξη του πρωταθλήματος και οι τελευταίες θέσεις είναι ώρα να συμπληρωθούν. Χθες, ήρθε η τέταρτη σημαντικότερη -σύμφωνα με τον ίδιο- στιγμή της επαγγελματικής ζωής του Jorge Lorenzo με την ανακοίνωση της παραίτησής του από το εν ενεργεία συμβόλαιο με την Honda και της αποχώρησής του από την ενεργό δράση. Αυτό έφερε μία κενή καρέκλα στα MotoGP που ήδη σφάζονται για το ποιος θα την κάνει δική του. Αντίστοιχα και στις υπόλοιπες κατηγορίες οι τελευταίες θέσεις συμπληρώνονται σιγά - σιγά. Σήμερα, η KTM ανακοίνωσε τη νέα συμφωνία που έκλεισε με τον 27χρονο Ιάπωνα, Tetsuta Nagashima, ο οποίος από του χρόνου θα είναι teammate του Jorge Martin στην Red Bull KTM Ajo Moto2. Όλα αυτά είναι αλληλένδετα βέβαια, γιατί ξεκίνησαν με την παραίτηση του Zarco από το συμβόλαιο του. Αυτό έφερε μία κενή θέση στα MotoGP που καλύφθηκε από τον αναβάτη της Moto2,  Iker Lecuona, που είχε ήδη ανανεώσει το συμβόλαιό του για το 2020. Με την σειρά, εκείνη η θέση καλύπτεται τώρα...

Ο 27χρονος Nagashima μετρά ήδη τέσσερα χρόνια εμπειρίας στη μεσαία κατηγορία, ενώ φέτος γιόρτασε την πρώτη του pole position στον αγώνα της Αυστρίας. Στη φετινή σεζόν έχει αποδείξει ότι ο ρυθμός του είναι ανταγωνιστικός και θα αποτελέσει “δυνατό χαρτί” για την ομάδα της KTM στη Moto2 την επόμενη χρονιά.

Το 2019 για την ΚΤΜ ήταν μια αρκετά περιπετειώδης χρονιά στα MotoGP γενικότερα, με την καταστροφική πορεία του Zarco, την αποχώρησή της απ’ τα Moto2 ως κατασκευστής πλαισίων, ενώ παράλληλα επενδύει περισσότερο στη Moto3 βάζοντας στο παιχνίδι και την Husqvarna.

Η KTM ακολουθεί πίστα τη δική της φιλοσοφία σχετικά με τους αναβάτες της, καθώς επενδύει στη συνεργασία τους που ξεκινά απ' τη Moto3 και φτάνει μέχρι και τα MotoGP, όπως έγινε με τον Binder. Για αυτό το λόγο, ο Ιάπωνας αναβάτης είναι παράλληλα και η πιο πρόσφατη προσθήκη στη νεοσύστατη KTM GP Academy που εξυπηρετεί ακριβώς αυτόν τον σκοπό. Είναι μια ακαδημία, που “ακονίζει” το ταλέντο των αναβατών της, οι οποίοι προέρχονται από το Northern Talent Cup, το Red Bull MotoGP Rookies Cup, ενώ η δράση της επεκτείνεται και στους αναβάτες των Moto3 και Moto2.

“Είμαι πολύ ενθουσιασμένος με αυτό το νέο κεφάλαιο της καριέρας μου. Κατάφερα να βελτιωθώ αρκετά φέτος, ιδίως μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα που ήμουν κοντά στους πέντε πρώτους στα Qualifying, όμως αντιμετώπισα μερικά μικροπροβλήματα με αποτέλεσμα να μένω εκτός του βάθρου.” Ο Nagashima συνέχισε λέγοντας: “Τώρα πηγαίνω σε μια από τις καλύτερες ομάδες με τις καλύτερες οργανωτικές δομές στο paddock. Γνωρίζω τον Aki από το 2016 και έμαθα πάρα πολλά όταν ήμουν στην ακαδημαϊκή του ομάδα. Οι αναβάτες της Moto2 βρίσκονται πολύ κοντά στο επίπεδο ικανοτήτων τους με το κενό να μεταξύ τους να είναι πολύ μικρό και οι διαφορές πολύ μεγάλες φτάνοντας τις πέντε με έξι θέσεις. Έτσι μπορεί να γίνει πολύ δύσκολο το να βελτιωθείς ατομικά αλλά με την κατάλληλη ομάδα είναι πολύ πιθανό να κάνεις αυτό το βήμα.”  Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας πως έχει ήδη πολλά κίνητρα για να προσπαθήσει όσο καλύτερα μπορεί την ερχόμενη σεζόν.

Εξαιρετικά σημαντικές ήταν και οι δηλώσεις του Διευθυντή του αγωνιστικού τμήματος της ΚΤΜ,  Pit Beirer, εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον του για τον Ιάπωνα αναβάτη. Με τη μεταγραφή του Binder στη MotoGP o Nagashima, λόγω της “θητείας” του στην ακαδημία του Ajo ήταν ένας απ’ τους αναβάτες που κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον του Beirer.

Ετικέτες

MotoGP: Επιστροφή Marc Marquez, εκτός για τουλάχιστον δύο αγώνες ο Alex

Bulega ήθελε η Ducati, ο Pirro τελικώς στη θέση του Alex
marquez
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

27/5/2026

Η επιστροφή στη δράση για τον Marc Marquez πλησιάζει καθώς όλα δείχνουν πως θα δώσει το αγωνιστικό παρών στο Ιταλικό Grand Prix του Mugello.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η Ducati Corse το απόγευμα της Τρίτης 26/5, ο πρωταθλητής θα ταξιδέψει κανονικά στην Τοσκάνη και το μόνο που απομένει είναι η έγκριση των γιατρών του MotoGP την Πέμπτη 28/5, κάτι που αρχίζει να μοιάζει με διαδικαστικό ζήτημα – παρότι στη φωτογραφία που χρησιμοποίησε η Ducati για την ανακοίνωση ο Marc φορά ακόμη νάρθηκα στο δεξί του πόδι.

Marc Marquez
Marc Marquez

Όσο για τον αδελφό του, Alex, η Gresini Racing επιβεβαίωσε το προφανές κι αναμενόμενο: ο καλύτερος αναβάτης της θα απουσιάσει από τους επόμενους δύο αγώνες σε Mugello και Balaton Park, ενώ η επιστροφή του θα εξαρτηθεί από την πορεία της αποθεραπείας του.

Στη θέση του η Ducati ήθελε να φέρει τον Nicolo Bulega για δύο wild cards, ωστόσο η σύμπτωση MotoGP και WSBK αυτό το σαββατοκύριακο σε Mugello και Aragon σήμαινε πως ο πρωτοπόρος των Superbikes θα μπορούσε να δώσει το παρών μόνο στην Ουγγαρία (Balaton Park) και μάλιστα με σχετικά υψηλή πίεση χρόνου, καθώς μια βδομάδα μετά θα έχει αγώνα WSBK στο Misano (12-14/6).

Michele Pirro
Michele Pirro

Έτσι η Ducati Corse στράφηκε στην προφανή και εύκολη λύση του Michele Pirro, ο οποίος θα φορέσει τα μωβ της Gresini Racing δίπλα στον Fermin Aldeguer αντικαθιστώντας τον Alex Marquez και στους δύο επόμενους αγώνες.