MotoGP: Ανανέωσε με την Pramac ο Miller!

Του έφυγε ένα βάρος!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

14/8/2019

Η ιστορία σχετικά με την μελλοντική πορεία του Αυστραλού αναβάτη Jack Miller μας έχει απασχολήσει αρκετά, καθώς φέτος λήγει η συνεργασία του με την Pramac και για την νέα σεζόν όλα τα σενάρια ήταν ανοικτά, ιδιαίτερα από την στιγμή που καθυστερούσε η ανανέωση του συμβολαίου του. Μάλιστα, στη συνέντευξη τύπου πριν τον αγώνα στο Red Bull Ring ο Miller ήταν αρκετά προβληματισμένος - και πλέον πεπεισμένος πως η ανανέωση του συμβολαίου που του είχε υποσχεθεί η Pramac δεν έχει κολλήσει στα διαδικαστικά αλλά κάτι άλλο κρύβεται πίσω απ’ την καθυστέρηση. Συγκεκριμένα, είχαν ακουστεί φήμες για την επιστροφή του Jorge Lorenzo στη Ducati, που οι επιδόσεις του πάνω στη RCV213 της Honda είναι απογοητευτικές, αν και δικαιολογούνται, καθώς η RCV213 είναι μια απ’ τις πιο δυσκολοδήγητες μοτοσυκλέτες του grid.

Τώρα όμως, ήρθαν τα χαρμόσυνα νέα για τον Miller, που υπέγραψε το πολυπόθητο συμβόλαιο με την Pramac και ανανέωσε τη συνεργασία του με την Ducati για έναν ακόμη χρόνο. Επίσης, όπως ο Bagnaia έτσι και ο Miller από του χρόνου θα χρησιμοποιεί την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Ducati. “Είμαι πολύ χαρούμενος που τελικά πάρθηκε αυτή η απόφαση.” Είπε ο Miller συμπληρώνοντας: “Η Pramac είναι μια ομάδα που με έκανε να αισθανθώ πολύ άνετα εξ αρχής και η σχέση μου με την Ducati είναι πολύ στενή. Θα έχω πάλι την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα στη διάθεσή μου και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό ώστε να έχω καλά αποτελέσματα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Ducati και την ομάδα μου για την εξαιρετική δουλεία που έχουν κάνει μέχρι στιγμής.”  Ο manager της ομάδας, Francesco Guidotti εστίασε στο γεγονός ότι ο βασικός ρόλος της ομάδας είναι να σφυρηλατήσει τους νέους αναβάτες και έπειτα να τους δώσει την ευκαιρία να οδηγήσουν μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Ducati στο μέλλον και πως ο Miller επιβεβαιώνει τον κανόνα. Απ’ την άλλη ο Paolo Ciabatti εστίασε στο πόσο σημαντικό είναι που η Ducati  θα έχει από του χρόνου τέσσερις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στο πρωτάθλημα, καθώς ο όγκος των δεδομένων θα διπλασιαστεί και θα μπορέσουν να σημειώσουν μεγαλύτερη πρόοδο.

Ετικέτες

MotoGP Assen: Η Pole Position στον J. Martin - 4 Aprilia στις 4 πρώτες θέσεις!

1η pole για τον J. Martin από το 2024 - Ένα δέκατο διαφορά οι πέντε πρώτοι!
MotoGP Assen 2026 - Aprilia Jorge MArtin
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

27/6/2026

Χωρίς να φαίνεται να ζορίζεται πολύ ο Jorge Martin πήρε την pole position στην ολλανδική πίστα έχοντας άλλες τρεις Aprilia πίσω του και την πρώτη Ducati μόλις στην 5η θέση.

Ο Diogo Moreira ήταν εκείνος που προηγήθηκε στα πρώτα λεπτά του Q1 με τον Joan Mir να κάνει έναν πολύ καλό χρόνο λίγο μετά το πρώτο πεντάλεπτο για να περάσει μπρoστά από τους υπόλοιπους με 4 δέκατα διαφορά με Morbidelli, Binder και  Quartararo στην πρώτη πεντάδα.

Στα 6 τελευταία λεπτά οι αναβάτες άρχισαν να μπαίνουν ξανά στην πίστα με το 1:31.315 του Mir να κρατά έως το τέταρτο λεπτό πριν τη λήξη με τον Quartararo να κάνει το 1:31.271 αφήνοντας πίσω Mir, Moreira, Morbidelli και Binder. Ο Moreira έπεσε δύο λεπτά πριν το τέλος ζεσταίνοντας τα ελαστικά του για να προσπαθήσει κάτι καλύτερο, με τον Morbidelli να τα δίνει όλα με καινούργια λάστιχα στο τέλος αλλά με λάθη στο τελευταίο κομμάτι της πίστας έχασε τη διαφορά που είχε καταφέρει να αποκτήσει.

Quartararo και Mir πέρασαν στο Q2 με τους αναβάτες να μπαίνουν μαζικά στην πίστα με το που ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση και τον Bezzecchi να γράφει πρώτος 1:30.853 και να συνεχίζει την επίθεσή του στο χρονόμετρο απειλώντας το απόλυτο ρεκόρ γύρου, ενώ ο πρώτος καλός γύρος του M.Marquez ακυρώθηκε λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας. Bezz, Raul Fernandez, J. Martin, Pedro Acosta και Ai Ogura οι πέντε πρώτοι αναβάτες στο 8ο λεπτό πριν το τέλος με τον M.Marquez να βλέπει έναν ακόμη γύρο του να ακυρώνεται ενώ ο Quartararo έκανε τον 6ο χρόνο 0,463 δλ. πίσω από τον Ιταλό της Aprilia που είχε 4 μοτοσυκλέτες στις πέντε πρώτες θέσεις.

Με πολύ καλούς γύρους πέντε λεπτά πριν το τέλος ο J. Matin πέρασε μπροστά με 1:30.812 για να περάσει στην κορυφή, αφήνοντας πίσω των ομόσταυλό του που δεν μπορούσε να κάνει έναν ολοκληρωμένο γύρο χωρίς απώλειες, με Fernandez τρίτο και Pecco Bagnaia στην τέταρτη θέση και τον Ogura να κλείνει την πρώτη πεντάδα. Mόλις 0.143 δλ. διαφορά χώρις τους έξι πρώτους δύο λεπτά πριν ο τέλος με τον Fernandez να παίρνει φωτιά κάνοντας τον καλύτερο χρόνο για να ακυρωθεί λόγω ορίων.

Εν τω μεταξύ ο M.Marquez δεν μπόρεσε κάτι καλύτερο από 7ος και τελικά ο Martin πήρε την pole position, με το εκπληκτικό Ogura πίσω του στη δεύτερη θέση και τον Bezzecchi να συμπληρώνει την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ ο Fernandez είχε τον 4ο καλύτερο χρόνο και ο Pecco Bagnaia είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της Ducati στην 5η θέση με μόλις ένα δέκατο διαφορά από τον Martin!

Ακολουθεί έκτος ο Fabio Di Giannantonio με 1:30.955 και 7oς o Marquez με 1:31.131, το χειρότερο αποτέλεσμά του φέτος στις κατατακτήριες. Τον 8ο ταχύτερο γύρο είχε ο Pedro Acosta με τον αναβάτη της KTM  να πετυχαίνει 1:31.224, ενώ ο Quartararo ήταν το πρώτο Yamaha στην 9η θέση με 1:31.316. Ο Mir κατέληξε τελικά 10ος με 1:31.504 και ο Bastianini 11ος με 1:31.604

Ο Alex Marquez και η ομάδα του αποφάσισαν να μη συμμετέχουν στο Q2.