MotoGP: Ανανέωσε με την Pramac ο Miller!

Του έφυγε ένα βάρος!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

14/8/2019

Η ιστορία σχετικά με την μελλοντική πορεία του Αυστραλού αναβάτη Jack Miller μας έχει απασχολήσει αρκετά, καθώς φέτος λήγει η συνεργασία του με την Pramac και για την νέα σεζόν όλα τα σενάρια ήταν ανοικτά, ιδιαίτερα από την στιγμή που καθυστερούσε η ανανέωση του συμβολαίου του. Μάλιστα, στη συνέντευξη τύπου πριν τον αγώνα στο Red Bull Ring ο Miller ήταν αρκετά προβληματισμένος - και πλέον πεπεισμένος πως η ανανέωση του συμβολαίου που του είχε υποσχεθεί η Pramac δεν έχει κολλήσει στα διαδικαστικά αλλά κάτι άλλο κρύβεται πίσω απ’ την καθυστέρηση. Συγκεκριμένα, είχαν ακουστεί φήμες για την επιστροφή του Jorge Lorenzo στη Ducati, που οι επιδόσεις του πάνω στη RCV213 της Honda είναι απογοητευτικές, αν και δικαιολογούνται, καθώς η RCV213 είναι μια απ’ τις πιο δυσκολοδήγητες μοτοσυκλέτες του grid.

Τώρα όμως, ήρθαν τα χαρμόσυνα νέα για τον Miller, που υπέγραψε το πολυπόθητο συμβόλαιο με την Pramac και ανανέωσε τη συνεργασία του με την Ducati για έναν ακόμη χρόνο. Επίσης, όπως ο Bagnaia έτσι και ο Miller από του χρόνου θα χρησιμοποιεί την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Ducati. “Είμαι πολύ χαρούμενος που τελικά πάρθηκε αυτή η απόφαση.” Είπε ο Miller συμπληρώνοντας: “Η Pramac είναι μια ομάδα που με έκανε να αισθανθώ πολύ άνετα εξ αρχής και η σχέση μου με την Ducati είναι πολύ στενή. Θα έχω πάλι την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα στη διάθεσή μου και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό ώστε να έχω καλά αποτελέσματα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Ducati και την ομάδα μου για την εξαιρετική δουλεία που έχουν κάνει μέχρι στιγμής.”  Ο manager της ομάδας, Francesco Guidotti εστίασε στο γεγονός ότι ο βασικός ρόλος της ομάδας είναι να σφυρηλατήσει τους νέους αναβάτες και έπειτα να τους δώσει την ευκαιρία να οδηγήσουν μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Ducati στο μέλλον και πως ο Miller επιβεβαιώνει τον κανόνα. Απ’ την άλλη ο Paolo Ciabatti εστίασε στο πόσο σημαντικό είναι που η Ducati  θα έχει από του χρόνου τέσσερις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στο πρωτάθλημα, καθώς ο όγκος των δεδομένων θα διπλασιαστεί και θα μπορέσουν να σημειώσουν μεγαλύτερη πρόοδο.

Ετικέτες

MotoGP, Assen Practice: Bezzecchi ξανά πρώτος - Όλες οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες εκτός δεκάδας - Highside για Alex Marquez

Acosta τρίτος, M. Marquez έκτος και Martin ένατος
bez
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/6/2026

Ο Marco Bezzecchi συνέχισε από εκεί που σταμάτησε στο FP1, καθώς ήταν και πάλι ο ταχύτερος με τον Raul Fernandez να ακολουθεί. Μάλιστα στις τέσσερις πρώτες θέσεις είδαμε τρεις Aprilia, ενώ καμία Honda και Yamaha δεν κατάφεραν να μπουν στη δεκάδα.

Η θερμοκρασία στην Ολλανδία είναι αρκετά υψηλή, κάτι που δεν βοήθησε ούτε τους αναβάτες, αλλά ούτε και τα ελαστικά για να αποδώσουν στο μέγιστο. Στο ξεκίνημα των δοκιμών ο Bezzecchi έδωσε τον ρυθμό με 1:32:275, ενώ αμέσως μετά έγραψε 1:32:145. Πίσω του κι από κοντά ήταν ο Pedro Acosta, με τους υπόλοιπους αναβάτες να είναι μακριά, πάνω από μισό δευτερόλεπτο από τον πρώτο.

Στην συνέχεια ο Jorge Martin έκανε έναν πολύ γρήγορο γύρο και ήταν ο μόνος αναβάτης ως τότε που έγραψε 1:31, για λίγο όμως, αφού Bezzecchi και Fernandez πέρασαν μπροστά. Fermin Aldeguer, Acosta και Ai Ogura έκλειναν την πρώτη εξάδα.

Τότε ο Ai Ogura, που είναι σε εξαιρετική κατάσταση, έγραψε 1:31:443 και πέρασε μπροστά από όλους! Αυτό αυτόματα σήμαινε εκείνη τη στιγμή πως τέσσερις Aprilia βρίσκονταν στις τέσσερις πρώτες θέσεις!

Είκοσι λεπτά πριν το τέλος των δοκιμών, ο Marc Marquez έβαλε μαλακό ελαστικό και έγραψε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, μπαίνοντας ανάμεσα στα Aprilia και λίγο αργότερα ο Acosta πέρασε τέταρτος, την ώρα που ο Aldeguer είχε πτώση, από την οποία μάλιστα πιθανώς τραυματίστηκε.

Μπαίνοντας στα τελευταία δέκα λεπτά των δοκιμών ο Bezzecchi έγραψε 1:31:123, ο Fernandez πέρασε δεύτερος και ο Alex Marquez τρίτος, ενώ την ώρα εκείνη ο Pecco Bagnaia ήταν 17ος.

Πτώση είχε ο Martin με πολλά χιλιόμετρα, αλλά ευτυχώς ήταν ανώδυνη για τον Ισπανό, όμως ο Alex Marquez είχε κι εκείνος πτώση και πιθανώς ο Ισπανός να έχει τραυματιστεί ξανά, αφού δεν έχει αναρρώσει πλήρως από τον προηγούμενο τραυματισμό του, με την κόκκινη σημαία να κάνει την εμφάνισή της.

Στο τέλος ο Bagnaia μπήκε στην 10άδα πετυχαίνοντας τον 5ο καλύτερο χρόνο, ενώ εκτός δεκάδας έμειναν οι Diogo Moreira, Fabio Quartararo και Luca Marini, κάτι που σημαίνει πως θα τους δούμε αύριο στο Q1.

Ας δούμε παρακάτω τον καλύτερο χρόνο ανά αναβάτη με τους δέκα πρώτους να προκρίνονται στο Q2.

Θέση

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

Marco Bezzecchi

Aprilia Racing

1:31.12

2

Raul Fernandez

SuperFile Trackhouse MotoGP Team

1:31.30

3

Pedro Acosta

Red Bull KTM Factory Racing

1:31.31

4

Ai Ogura

SuperFile Trackhouse MotoGP Team

1:31.36

5

Francesco Bagnaia

Ducati Lenovo Team

1:31.38

6

Marc Marquez

Ducati Lenovo Team

1:31.44

7

Fabio Di Giannantonio

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1:31.46

8

Enea Bastianini

Red Bull KTM Tech3

1:31.58

9

Jorge Martin

Aprilia Racing

1:31.63

10

Alex Marquez

BK8 Gresini Racing MotoGP

1:31.70

11

Franco Morbidelli

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1:31.72

12

Joan Mir

Honda HRC Castrol

1:31.82

13

Diogo Moreira

Pro Honda LCR

1:31.85

14

Fermin Aldeguer

BK8 Gresini Racing MotoGP

1:31.86

15

Fabio Quartararo

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1:32.08

16

Maverick Viñales

Red Bull KTM Tech3

1:32.30

17

Alex Rins

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1:32.37

18

Luca Marini

Honda HRC Castrol

1:32.40

19

Jack Miller

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1:32.42

20

Toprak Razgatlioglu

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1:32.59

21

Brad Binder

Red Bull KTM Factory Racing

1:32.82

22

Augusto Fernandez

Yamaha Factory Racing

1:33.11

23

Cal Crutchlow

Castrol Honda LCR

1:33.21