MotoGP: Επιβεβαίωση για Bastianini στην Ducati – Αναμονή Zarco

Γεμίζουν οι άλλες θέσεις και μένουν οι «κόκκινες»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/9/2020

Ο Enea Bastianini ανεβαίνει κατηγορία το 2021 από την Moto2, πηγαίνοντας στην Avintia όπου θα αντικαταστήσει τον Zarco. Ο Γάλλος έχει υπογράψει με την Ducati αλλά επίσημα δεν έχει καθοριστεί ποια θα είναι η θέση του. Ανεπίσημα προορίζεται για μία από τις δύο εργοστασιακές μοτοσυκλέτες.

Ο Zarco είχε πέρσι στο τέλος της σεζόν του ’19 ένα μικρό θρίλερ για να βρει σέλα στην εκκίνηση αυτής της σεζόν, μετά την επεισοδιακή αποχώρησή του από την KTM. Συζητούσε με την Ducati η οποία δεν ήταν έτοιμη να του παραχωρήσει μία εργοστασιακή θέση, αλλά βρέθηκε μία άλλη λύση. Μία ομάδα στην οποία η Ducati έδινε μοτοσυκλέτες αναβαθμίστηκε με περισσότερη υποστήριξη από το εργοστάσιο και μετατράπηκε σε δεύτερη δορυφορική μετά την Pramac. Ταυτόχρονα πέταξαν έξω -κυριολεκτικά- τον Karel Abraham ο οποίος πλήρωνε για να τρέξει και δεν πληρωνόταν, για να δημιουργηθεί θέση για τον Zarco και πρόσθετη τεχνογνωσία για τους μηχανικούς της ομάδας. Απώτερος σκοπός ήταν ο Zarco να ολοκληρώσει μία καλή σεζόν και να κερδίσει μία θέση στην εργοστασιακή ομάδα. Αυτή που ανεπίσημα έχει πάρει.

Η συνέχεια της Avintia ως πλήρως δορυφορικής ομάδας θα συνεχιστεί από την Ducati και εκεί θα ανεβάσει τον αρκετά ανταγωνιστικό και δεύτερο τώρα στο πρωτάθλημα της Moto2, Enea Bastianini.

Ο νεαρός Ιταλός ισοβαθμεί αυτή την στιγμή με τον Martin στο πρωτάθλημα, και είναι και οι δύο μόλις 8 βαθμούς πίσω από τον Marini που προηγείται. Ο Martin επίσης θα ανέβει στην Ducati (με ένα παρασκήνιο) μαζί με τον Bastianini και μόλις του έτυχε δεύτερη ατυχία για φέτος καθώς βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό χάνοντας τουλάχιστον έναν αγώνα. Ο Martin μάλλον θα πάει στην Pramac, μαζί με τον Bagnaia, ο Tito Rabat θα μείνει στην Avintia μαζί με τον Bastianini και ο Miller με τον Zarco θα πάρουν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες. Από αυτές τις αλλαγές μόνο του Bastianini είναι απόλυτα επιβεβαιωμένοι, οι άλλοι αναβάτες έχουν συμβόλαιο με την Ducati αλλά σε ποιο box θα στηθεί η καρέκλα τους, δεν είναι ακόμη ολότελα βέβαιο.

 

Ετικέτες

MotoGP - Ο Simon Crafar νέος Πρόεδρος της Επιτροπής Αγωνοδικών

Αφήνει τα μικρόφωνα και αναλαμβάνει το δύσκολο έργο της επιτήρησης των κανόνων στο MotoGP
motomag MotoGP – Ο Simon Crafar νέος Πρόεδρος της Επιτροπής Αγωνοδικών
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

25/7/2024

O πρώην αγωνιζόμενος και νυν ρεπόρτερ του MotoGP Simon Crafar θα αναλάβει από την επόμενη χρονιά τον ρόλο του Προέδρου της Επιτροπής Αγωνοδικών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών διαδεχόμενος τον Freddie Spencer -για τον οποίο είχαν υπάρξει πολλά παράπονα σχετικά με τις αποφάσεις του- ο οποίος θα αποχωρήσει από αυτή την θέση στο τέλος του 2024.

Ο Νεοζηλανδός ο οποίος είναι νικητής Grand Prix την εποχή των 500 κυβικών του MotoGP, προτάθηκε από την ένωση ομάδων (IRTA), από τη FIM και από το Μόνιμο Συμβούλιο ενώ δίπλα στον Crafar θα βρεθούν οι μέχρι πρότινος αγωνοδίκες Andrés Somolinos και Tamara Matko. Να θυμήσουμε πως ο Freddie “Fast” Spencer βρίσκεται στην θέση του Προέδρου της Επιτροπής Αγωνοδικών από το 2019 όταν η εν λόγω θέση έγινε αυτόνομη. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αποτελεί το γεγονός πως η Επιτροπή Αγωνοδικών συστάθηκε μετά το γνωστό συμβάν μεταξύ Valentino Rossi και Marc Marquez στη Sepang το 2015 όταν ο manager της Dorna, Javier Alonso κατηγορήθηκε πως επηρέασε τις αποφάσεις του Διευθυντή Αγώνα Mike Webb για εμπορικούς λόγους, ώστε το Πρωτάθλημα να κριθεί στο φινάλε της Valencia. Θυμίζουμε πως τότε ο Rossi είχε πάρει ποινή για το συμβάν με τον Marquez, και ξεκίνησε από την τελευταία θέση στον αγώνα της Valenica, ενώ ο Marquez δεν είχε δεχθεί καμία ποινή. Κάπως έτσι, ο Lorenzo ανακηρύχθηκε Πρωταθλητής με 330 βαθμούς, με τον Rossi να "μένει" στα 9 Πρωταθλήματα, τερματίζοντας 2ος με 325 βαθμούς.

MotoGP – Ο Simon Crafar νέος Πρόεδρος της Επιτροπής Αγωνοδικών

Ο Simon Crafar ανέφερε μετά την ανακοίνωση πως θα αναλάβει τη θέση του Προέδρου της Επιτροπής Αγωνοδικών: “Ανυπομονώ πραγματικά να αναλάβω αυτή τη νέα πρόκληση. Ήταν δύσκολο να αποφασίσω αυτή την αλλαγή και να αποδεχτώ αυτή τη νέα θέση, καθώς σημαίνει ότι αφήνω έναν ρόλο που μου άρεσε πολύ, αλλά μετά από επτά χρόνια στο MotoGP ως ρεπόρτερ είμαι έτοιμος για κάτι νέο. Θα προσεγγίσω αυτή τη νέα θέση αξιοποιώντας την εμπειρία μου εντός και εκτός της μοτοσυκλέτας, ως αναβάτης, τεχνικός, προπονητής και δημοσιογράφος, αλλά κυρίως με την αγάπη μου για το άθλημά μας και τον σεβασμό για τους ανταγωνιστές του. Αισθάνομαι μεγάλη τιμή που μου εμπιστεύονται αυτή την ευθύνη”.

O Freddie Spencer δήλωσε με τη σειρά του: “Ήταν χαρά μου που ήμουν ο πρώτος Πρόεδρος της Eπιτροπής και που εργάστηκα για να θέσουμε σε εφαρμογή τις διαδικασίες που έχουμε τώρα. Όταν μου ζητήθηκε να γίνω πρόεδρος, δέχτηκα καθώς ήθελα να συνεισφέρω στο άθλημα και είμαι περήφανος για τη θητεία μου. Ανυπομονώ για το τι θα φέρει το μέλλον και ξέρω ότι η ομάδα θα είναι σε καλά χέρια με τον Simon”.

Για να δούμε αν θα τα καταφέρει στο νέο του έργο ο Simon Crafar.

Ετικέτες