MotoGP - O Miguel Oliveira κοντά στην Prima Pramac Racing

Στο GP του Silverstone αναμένεται να γίνει η ανακοίνωση
motomag MotoGP – O Miguel Oliveira κοντά στην Prima Pramac Racing
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/7/2024

Τα μεταγραφικά σενάρια δίνουν και παίρνουν στο MotoGP καθώς πολλά από τα συμβόλαια των αναβατών λήγουν στο τέλος της χρονιάς. Ένας από τους αναβάτες ο οποίος θα μείνει ελεύθερος είναι ο Miguel Oliveira ο οποίος όπως φαίνεται δεν θα συνεχίσει με την ομάδα της Trackhouse Racing, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως είναι κοντά στο να υπογράψει με άλλη ομάδα.

Σύμφωνα με το Motociclismo, o Πορτογάλος αναβάτης θα βρει αγωνιστική στέγη στην Prima Pramac Racing η οποία όπως διαβάσατε στο ΜΟΤΟ θα αποτελεί από το 2025 τη δεύτερη ομάδα της Yamaha στο MotoGP, με τις μοτοσυκλέτες της να είναι ίδιων τεχνικών προδιαγραφών με της εργοστασιακής ομάδας.

Η ανακοίνωση της μετακίνησης του Oliveira στην Prima Pramac Racing θα γίνει σύμφωνα με το Motociclismo στα πλαίσια του Βρετανικού Grand Prix το οποίο διεξάγεται στις αρχές του Αυγούστου. Μένει να δούμε αν όντως ο Oliveira αποτελέσει τον πρώτο αναβάτη της Prima Pramac Racing επί Yamaha εποχής, ενώ το μόνο σίγουρο είναι πως ο ίδιος δεν θα συνεχίσει να αποτελεί μέλος της ομάδας της Trackhouse Racing από την επόμενη χρονιά καθώς η συγκεκριμένη ομάδα όπως διαβάσατε στο ΜΟΤΟ έχει διαφορετικά πλάνα σχετικά με το line-up των αναβατών της.

MotoGP – O Miguel Oliveira κοντά στην Prima Pramac Racing
Ετικέτες

Marc Marquez για τις δυσκολίες του Bagnaia, το “Marquez effect” και την αυτοπεποίθηση

Ο Ισπανός σχολιάζει την πτώση απόδοσης του Pecco και το τι χρειάζεται για να επιστρέψει στην κορυφή
Marquez on Bagnaia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/8/2025

Ο Marc Marquez μίλησε πριν το GP Ουγγαρίας για τις δυσκολίες του Francesco Bagnaia, εξηγώντας πώς η έλλειψη αυτοπεποίθησης μπορεί να κοστίσει δέκατα στο γύρο και να οδηγήσει σε πτωτική πορεία

“Είναι δύσκολο να εξηγηθεί και να κατανοηθεί γιατί, για παράδειγμα, την Παρασκευή στην Αυστρία ήταν ο αναβάτης με τον καλύτερο ρυθμό και στη συνέχεια όσο προχωρούσε το Σαββατοκύριακο πήγαινε προς τα πίσω”, δήλωσε ο #93. “Στο MotoGP είναι έτσι. Όταν χάνεις λίγη αυτοπεποίθηση με τη μοτοσυκλέτα, αρχίζεις να χάνεις μισό δέκατο στο φρενάρισμα και υπάρχουν τέσσερις ή πέντε ζώνες φρεναρίσματος. Στο τέλος του γύρου αυτό γίνεται δύο ή τρία δέκατα. Έτσι μπαίνεις σε μια σπείρα μειωμένης αυτοπεποίθησης.

“Γι’ αυτό πέρυσι έλεγα συνέχεια ότι έπρεπε να αποκτήσω ξανά αυτοπεποίθηση. Όταν κερδίζεις ξανά εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, μπορείς να δοκιμάσεις διαφορετικά πράγματα, οδηγείς πιο ελεύθερα και ίσως αυτό συμβαίνει στον Pecco. Του έχουν μαζευτεί πολλά, είναι πιο σφιγμένος πάνω στη μοτοσυκλέτα και αυτό τον κάνει πιο αργό. Αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτός και η Ducati θα βρουν τη λύση, γιατί βλέπω πώς δουλεύουν. Δεν έχει ξεχάσει να οδηγεί μοτοσυκλέτα, γιατί υπάρχουν συνεδρίες που πάει πολύ γρήγορα.”

Στην ερώτηση του DAZN αν πρόκειται για το περίφημο “Marquez effect”, ο Marquez απάντησε:
“Όχι, δεν το νομίζω. Στο τέλος δουλεύω στο γκαράζ μου, δίνω το 100% μου, αλλά…” χαμογέλασε. “Δεν μπορώ να σου πω. Δεν μπορώ να σου πω γιατί πάντα τερμάτιζα πάνω από τους ομόσταυλούς μου, οπότε δεν μπορώ να σου πω.”

Και πρόσθεσε:
“Όταν ένας ομόσταυλος είναι μπροστά – πολλές φορές έχω κάνει λάθη στους αγώνες γιατί ο ομόσταυλος μου ήταν μπροστά, στο παρελθόν όταν ήταν ο Dani. Οπότε πρέπει να είναι δύσκολο και θα έρθει η μέρα, σίγουρα. Θα έρθει η μέρα που ο ομόσταυλός μου θα με νικήσει και θα πουν ότι δεν αξίζεις αυτή τη μοτοσυκλέτα, την αξίζει κάποιος άλλος. Αλλά ο Pecco είναι δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, είναι τρίτος στο Πρωτάθλημα, ξεκίνησε από την πρώτη σειρά στην Αυστρία… δεν είναι δράμα. Αργά ή γρήγορα θα βρει τον τρόπο.”

Μετά από ένα δύσκολο GP στην Ουγγαρία, που ο ίδιος ο Bagnaia περίμενε να είναι έτσι λόγω χαρακτηριστικών της πίστας, σειρά έχουν Βαρκελώνη και Μιζάνο. Δύο από τις καλύτερες του πίστες. Εκεί θα φανεί αν αρχίζει η αντεπίθεση.