Ο Dani Pedrosa ανακοίνωσε την αποχώρησή του [video]

Επικράτησε το τρίτο σενάριο…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/7/2018

Ο Pedrosa αποχωρεί από την ενεργό δράση στο τέλος αυτής της σεζόν, όπως μόλις ανακοίνωσε ο ίδιος, βάζοντας τέλος στα σενάρια, ένα από τα οποία κατέληγε ακριβώς εκεί, στην αποχώρησή του δηλαδή από τα MotoGP.

Η αποχώρησή του από τους αγώνες δεν είναι τωρινή απόφαση, και τρέχει ήδη από το 2016, όπως πρόσφατα άφησε να εννοηθεί ο ίδιος όταν η Honda ανακοίνωσε πως από την επόμενη σεζόν θα αγωνίζεται με τα χρώματά της ο Lorenzo. Είχε πει πως ουσιαστικά η απόφασή του για το τι θα κάνει στο τέλος του ’18, είχε ήδη ληφθεί κατά την προηγούμενη ανανέωση συμβολαίου. Ωστόσο οι πρόσφατες ανακατατάξεις στην πιο σκληρή μεταγραφικά περίοδο της σύγχρονης ιστορίας των MotoGP, δημιούργησαν νέα ενδεχόμενα για εκείνον.

Θυμηθείτε: Με Iannone στην Aprilia τελειώνουν οι ανοικτές πόρτες για Pedrosa

Η περίπτωση της συνεργασίας Yamaha-Sepang για την δημιουργία δορυφορικής ομάδας, είναι μία από αυτές, καθώς θεωρείται βέβαιο πως προσέγγισαν τον Pedrosa για συνεργασία. Ουσιαστικά ο Pedrosa ήθελε να δει αν θα του χρυσώσουν το χάπι, καθώς είχε πάρει την απόφαση να σταματήσει τους αγώνες, ενώ στην αγωνιστική του πορεία από τα 125 ακόμη, είναι σταθερά αναβάτης της Honda, και η προοπτική να τρέξει μία τελευταία σεζόν σε άλλη ομάδα και μάλιστα νεοσύστατη δορυφορική, είναι ένας κανονικός άθλος που ο ίδιος δεν είναι διατεθειμένος να τον ζήσει:

«Του χρόνου δεν θα αγωνιστώ στο πρωτάθλημα, θα τελειώσω την καριέρα μου στα MotoGP αυτή την σεζόν. Είναι μία απόφαση που έχω σκεφτεί εδώ και πολύ καιρό, μία δύσκολη απόφαση γιατί πρόκειται για το άθλημα που αγαπώ και γιατί μου δίνονται πολύ καλές ευκαιρίες για να συνεχίσω! Παρόλο αυτά όμως, δεν έχω για τους αγώνες την ίδια ένταση που είχα παλιότερα, και οι προτεραιότητές μου έχουν αλλάξει.

Θα ήθελαν να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την απέραντη τύχη να έχω ζήσει όλες αυτές τις εμπειρίες αλλά και για όλες τις ευκαιρίες που μου δόθηκαν στην ζωή. Μέχρι στιγμής ήταν μία εξαιρετική ζωή, έχοντας την ευκαιρία να αγωνιστώ με μία τόσο σημαντική ομάδα, μπροστά σε όλους αυτούς τους οπαδούς. Πέτυχα πολύ περισσότερα από όσα περίμενα και φαντάστηκα ποτέ, και είμαι πολύ-πολύ περήφανος για όλα όσα έχω κάνει στο άθλημα αυτό. Εκπλήρωσα το όνειρό μου να γίνω αναβάτης αγώνων, κι αυτό δεν ήταν κάτι που το περίμενα όταν ως παιδί παρακολουθούσα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από την τηλεόραση! Θέλω με αυτή την ευκαιρία να ευχαριστήσω την Dorna και την Honda που μου έδωσαν την ευκαιρία το 1999 και όλους τους χορηγούς που με στήριξαν στην πορεία της καριέρας μου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και όλους τους οπαδούς που με στήριξαν στις καλές αλλά και τις δύσκολες στιγμές και μου συμπαραστάθηκαν εκφράζοντας την αγάπη τους με πολλά μηνύματα στις δυσκολίες του παρελθόντος».

 

 

Συναισθηματικά φορτισμένος, ο Pedrosa δέχτηκε την υποψηφιότητα του ως MotoGP Legend από τον Espeleta, με δάκρυα στα μάτια. Θα αναδειχθεί MotoGP Hero στην Βαρκελώνη..

Ο Dani Pedrosa πρέπει να θεωρείται ένας από τους πιο πετυχημένους αναβάτες σε όλη την ιστορία των MotoGP, και πολύτιμος θησαυρός για την Honda –ιδιαίτερα ως 2ος αναβάτης- κι αυτό γιατί ήταν συνέχεια αναβάτης που φλερτάριζε με το βάθρο. Αυτό έδινε στην Honda απίστευτους βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, στην εικόνα της στην γραμμή εκκίνησης και στην εξέλιξη των μοτοσυκλετών της. Ο Pedrosa κατέχει την τρίτη θέση σε αριθμό θέσεων στο βάθρο, 54 νίκες και συνολικά τρία Παγκόσμια Πρωταθλήματα! Είτε λοιπόν ως κύριος αναβάτης, αλλά κυρίως ως δεύτερος της ομάδας όπως υπήρξε για μεγάλο διάστημα της καριέρας του, ο Pedrosa υπήρξε για την Honda ένα εξαιρετικά δυνατό χαρτί, κι εκεί ακριβώς οφείλεται η συγκίνηση του προέδρου του HRC λίγο καιρό πριν, όταν ανακοίνωνε πως ο Dani φεύγει και ο Lorenzo έρχεται…

 

Ετικέτες

MotoGP: Μοναδικό δίχρονο custom Simson για έναν τυχερό στο Sachsenring!

Κλήρωση των διοργανωτών του Γερμανικού GP σε συνεργασία με την ADAC Motorsport
sachsenring-simpson
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Για ένα πρωτάθλημα που έχει εξοβελίσει τους δίχρονους κινητήρες εδώ και τουλάχιστον 14 χρόνια – 2012 τα GP125, 2010 τα GP250 και 2002 τα GP500 – ακούγεται σχεδόν ειρωνικό το ότι στο επερχόμενο Γερμανικό Grand Prix στην πίστα Sachsenring θα τρέξει ένα διαγωνισμός με έπαθλο ένα δίχρονο Simson.

Κι όμως, σε συνεργασία με την ADAC Motorsport και τη ΖΤ-Tuning, οι διοργανωτές του Liqui Moly Motorcycle Grand Prix of Deutschland προκήρυξαν έναν σχετικό διαγωνισμό με έπαθλο ένα ιστορικό μικρό δίχρονο μοντέλο της Γερμανίας.

Ο λόγος για το εικονιζόμενο Simson S90 Sachsenring Motorrad Grand Prix Moped, το οποίο ήταν αρχικά ένα S51 που μετά τις περιποιήσεις της ZT-Tuning κατέληξε με κινητήρα 90 cc, κιβώτιο πέντε σχέσεων και ισχύ περίπου 10 ίππων. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη περιποίηση των αναρτήσεων για πιο σπορτίφ συμπεριφορά και ένα δισκόφρενο 320 mm μπροστά – αν και στη φωτογραφία εικονίζεται ακόμη το αυθεντικό ταμπούρο.

Το τελικό αποτέλεσμα καλλωπίζεται με μια αφαιρετική σύνθεση στα χρώματα της γερμανικής σημαίας.

Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην πίστα στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου (10-12 Ιουλίου), ενώ στον διαγωνισμό έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε ενήλικος, αρκεί να είναι κάτοικος (όχι απαραιτήτως υπήκοος) Γερμανίας.

Για να λάβει κανείς στην κλήρωση δεν χρειάζεται καν να παραστεί στον αγώνα, αλλά αρκεί να ακολουθήσει στο Instagram τους λογαριασμούς @motogp_deutschland και @zt_tuning και να γράψει στα σχόλια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει το Simson!

Ο διαγωνισμός (όροι συμμετοχής) άνοιξε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 15:00 (τοπική ώρα Sachsenring), ενώ ο νικητής θα ενημερωθεί με άμεσο μήνυμα.