Valentino Rossi – Πρώτη συνέντευξη

Επαναλαμβάνει πως λυπάται, ελπίζει για γρήγορη επάνοδο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/9/2017

Πρώτη συνέντευξη του Valentino Rossi που εξηγεί το πώς έγινε το ατύχημα και απαντά στους επικριτές της ψηφιακής εποχής, που γρήγορα καταδικάζουν με σχόλια σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Ο Valentino Rossi είχε τραυματιστεί πριν λίγες μέρες σε προπόνηση Enduro, σπάζοντας το πόδι του. Ήταν η δεύτερη φορά φέτος. Η προπόνηση Enduro και Motocross είναι κάτι που επιβάλλεται για τους αναβάτες, παρόλο που εγκυμονεί κινδύνους.

Valentino πως έγινε το ατύχημα;

Ναι, δυστυχώς… ήμουν με φίλους με Enduro μοτοσυκλέτες και βγήκαμε για βόλτα και προπόνηση στους λόφους γύρω από το Urbino. Είναι κάτι που κάνω συχνά, κάτι που κάνω από 18 χρονών, μαζί με τον πατέρα μου, κάτι δηλαδή που κάνω χρόνια. Δυστυχώς όμως πολύ κοντά στο τέλος της βόλτας, πλησιάζοντας μία στροφή ενώ κατέβαινα με πολύ μικρή ταχύτητα, ξήλωσα νομίζω μία πέτρα, τέλος πάντων έχασα το τιμόνι και για να μην πέσω έβαλα πόδι κάτω, όμως ήταν κατηφόρα και όλο το βάρος της μοτοσυκλέτας έπεσε πάνω στο πόδι μου που λειτούργησε σαν μοχλός και έσπασε.

Είχες λοιπόν ένα πετυχημένο χειρουργείο, πες μας πως είσαι τώρα σωματικά και πώς αισθάνεσαι που δεν αγωνίζεσαι, ιδιαίτερα στην έδρα σου

Το πόδι πονάει, αλλά γενικά νιώθω καλά. Το μυαλό είναι το πρόβλημα, ψυχικό είναι το βάρος γιατί είναι πολύ κρίμα αυτό που έγινε, κλωτσώντας όλες τις πιθανότητες για το πρωτάθλημα και φυσικά χάνοντας την ευκαιρία να αγωνιστώ στο Misano μπροστά σε όλο το κοινό, τους φίλους μου, τον κόσμο αυτό.. είναι ντροπή. Πρέπει επίσης να ζητήσω συγνώμη από την ομάδα μου που χάνω έναν τόσο σημαντικό αγώνα, αγώνες… αλλά δυστυχώς είναι αυτό που είναι - και τώρα πρέπει να αγωνιστούμε για να επιστρέψουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Ακούστηκαν και ειπώθηκαν πολλά, ο κόσμος σχολιάζει κριτικάροντας την μέθοδο προπόνησης, τις επιλογές σου, το να κάνεις Enduro – Motocross… Τι απαντάς; Πόσο χειρότερος θα ήσουν στον αγώνα, αν δεν τα έκανες αυτά;

Τα λέμε συνέχεια, μιλάμε συνέχεια για αυτό.. Εμείς είμαστε αναβάτες μοτοσυκλέτας και η καλύτερη εξάσκηση είναι… να οδηγείς μοτοσυκλέτα. Δυστυχώς η οδήγηση μοτοσυκλέτας δεν είναι πάντα ακίνδυνη. Υπάρχουν φορές που δεν προπονούμαστε με μοτοσυκλέτα γιατί είναι πολύ επικίνδυνο. Δυστυχώς για εμένα φέτος υπήρξαν δύο περιστατικά, οπότε τώρα πρέπει να βρούμε έναν άλλο τρόπο…

Τελικά πότε επιστρέφεις; Θα είναι σε πίστα που δεν πιέζει πολύ το πόδι; Θα είναι στο Motegi, τι λένε οι γιατροί;

Λοιπόν… έχω μάθει από την προηγούμενη φορά, πως σε αυτή την φάση, σε αυτό το στάδιο της ανάρρωσης πρέπει να πηγαίνεις μέρα με την ημέρα. Εξαρτάται από το τραύμα το ίδιο, από τον πόνο. Δουλεύουμε ήδη, με στόχο να μειώσουμε τον χρόνο όσο γίνεται. Μετά είναι το Aragon αλλά πιστεύω ότι θα είναι πολύ δύσκολο, μόλις 20 μέρες από την επέμβαση να επιστρέψω στον αγώνα. Θέλουμε το διπλάσιο ή 40 μέρες το ελάχιστο. Τελευταία φορά τόσο χρειάστηκα. Αυτή την φορά όμως το σπάσιμο είναι σε καλύτερο σημείο, λιγότερο επώδυνο, είναι όμως πολύ νωρίς να πω κάτι. Αν δεν μπορέσω στο Aragon, θα προσπαθήσω να επιστρέψω στο Motegi.

Valentino οι οπαδοί όμως θα είναι στο Misano, θα είναι στον αγώνα, έχεις κάποιο μήνυμα για αυτούς;

(Κοιτώντας την κάμερα και χαιρετώντας): Γεια σε όλους από εμένα… Είναι πολύ κρίμα που δεν αγωνίζομαι στο Misano, στο σπίτι μου, αλλά θα παλέψω δυνατά, θα εργαστώ σκληρά για την επιστροφή και σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη!

Ετικέτες

MotoGP: H Yamaha με πέντε αναβάτες στην Καταλονία

Ευκαιρία για σημαντικά συμπεράσματα μετά την 6η θέση του Fabio Quartararo
fernandez
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/5/2026

Ο αναβάτης δοκιμών της Yamaha, Augusto Fernandez, επιστρέφει ως wildcard στον αγώνα MotoGP της Καταλονίας αυτό το Σαββατοκύριακο.

Στον προηγούμενο αγώνα, ο Fabio Quartararo πέτυχε το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα για τη Yamaha τερματίζοντας στην 6η θέση, 7,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή και τον Jorge Martin. Μάλιστα ο Γάλλος αναβάτης δήλωσε μετά τον αγώνα: “Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Γνωρίζουμε ότι αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες στους πρώτους τέσσερις αγώνες, αυτός ήταν ο πρώτος στον οποίο αρχίσαμε να τα πηγαίνουμε λίγο καλύτερα και πιστεύουμε ότι ήταν σαφώς το καλύτερο Σαββατοκύριακο της σεζόν. Νομίζω ότι κάναμε ένα καλό βήμα προόδου. Έδωσα το μέγιστο στην εκκίνηση. Ήξερα ότι ήταν η ευκαιρία μου να βρεθώ μπροστά και έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να παραμείνω για πολύ σε αυτή τη θέση, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να φύγουμε ευχαριστημένοι”.

Στον αγώνα της Καταλονίας που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο, θα συμμετέχει και πέμπτος αναβάτης της Yamaha, ο επίσημος δοκιμαστής Augusto Fernandez.

“Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ και πάλι στην Ισπανία. Η Βαρκελώνη είναι μια πίστα που μου αρέσει, οπότε ανυπομονώ να περάσω ένα καλό Σαββατοκύριακο και να συνεχίσω το πρόγραμμα ανάπτυξης της μοτοσυκλέτας μας.” Μένει να δούμε αν η εξαιρετική εμφάνιση του Quartararo ήταν “πυροτέχνημα”, ή αν όντως οι Ιάπωνες κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση για τη βελτίωση του V4.