Valentino Rossi – Πρώτη συνέντευξη

Επαναλαμβάνει πως λυπάται, ελπίζει για γρήγορη επάνοδο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/9/2017

Πρώτη συνέντευξη του Valentino Rossi που εξηγεί το πώς έγινε το ατύχημα και απαντά στους επικριτές της ψηφιακής εποχής, που γρήγορα καταδικάζουν με σχόλια σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Ο Valentino Rossi είχε τραυματιστεί πριν λίγες μέρες σε προπόνηση Enduro, σπάζοντας το πόδι του. Ήταν η δεύτερη φορά φέτος. Η προπόνηση Enduro και Motocross είναι κάτι που επιβάλλεται για τους αναβάτες, παρόλο που εγκυμονεί κινδύνους.

Valentino πως έγινε το ατύχημα;

Ναι, δυστυχώς… ήμουν με φίλους με Enduro μοτοσυκλέτες και βγήκαμε για βόλτα και προπόνηση στους λόφους γύρω από το Urbino. Είναι κάτι που κάνω συχνά, κάτι που κάνω από 18 χρονών, μαζί με τον πατέρα μου, κάτι δηλαδή που κάνω χρόνια. Δυστυχώς όμως πολύ κοντά στο τέλος της βόλτας, πλησιάζοντας μία στροφή ενώ κατέβαινα με πολύ μικρή ταχύτητα, ξήλωσα νομίζω μία πέτρα, τέλος πάντων έχασα το τιμόνι και για να μην πέσω έβαλα πόδι κάτω, όμως ήταν κατηφόρα και όλο το βάρος της μοτοσυκλέτας έπεσε πάνω στο πόδι μου που λειτούργησε σαν μοχλός και έσπασε.

Είχες λοιπόν ένα πετυχημένο χειρουργείο, πες μας πως είσαι τώρα σωματικά και πώς αισθάνεσαι που δεν αγωνίζεσαι, ιδιαίτερα στην έδρα σου

Το πόδι πονάει, αλλά γενικά νιώθω καλά. Το μυαλό είναι το πρόβλημα, ψυχικό είναι το βάρος γιατί είναι πολύ κρίμα αυτό που έγινε, κλωτσώντας όλες τις πιθανότητες για το πρωτάθλημα και φυσικά χάνοντας την ευκαιρία να αγωνιστώ στο Misano μπροστά σε όλο το κοινό, τους φίλους μου, τον κόσμο αυτό.. είναι ντροπή. Πρέπει επίσης να ζητήσω συγνώμη από την ομάδα μου που χάνω έναν τόσο σημαντικό αγώνα, αγώνες… αλλά δυστυχώς είναι αυτό που είναι - και τώρα πρέπει να αγωνιστούμε για να επιστρέψουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Ακούστηκαν και ειπώθηκαν πολλά, ο κόσμος σχολιάζει κριτικάροντας την μέθοδο προπόνησης, τις επιλογές σου, το να κάνεις Enduro – Motocross… Τι απαντάς; Πόσο χειρότερος θα ήσουν στον αγώνα, αν δεν τα έκανες αυτά;

Τα λέμε συνέχεια, μιλάμε συνέχεια για αυτό.. Εμείς είμαστε αναβάτες μοτοσυκλέτας και η καλύτερη εξάσκηση είναι… να οδηγείς μοτοσυκλέτα. Δυστυχώς η οδήγηση μοτοσυκλέτας δεν είναι πάντα ακίνδυνη. Υπάρχουν φορές που δεν προπονούμαστε με μοτοσυκλέτα γιατί είναι πολύ επικίνδυνο. Δυστυχώς για εμένα φέτος υπήρξαν δύο περιστατικά, οπότε τώρα πρέπει να βρούμε έναν άλλο τρόπο…

Τελικά πότε επιστρέφεις; Θα είναι σε πίστα που δεν πιέζει πολύ το πόδι; Θα είναι στο Motegi, τι λένε οι γιατροί;

Λοιπόν… έχω μάθει από την προηγούμενη φορά, πως σε αυτή την φάση, σε αυτό το στάδιο της ανάρρωσης πρέπει να πηγαίνεις μέρα με την ημέρα. Εξαρτάται από το τραύμα το ίδιο, από τον πόνο. Δουλεύουμε ήδη, με στόχο να μειώσουμε τον χρόνο όσο γίνεται. Μετά είναι το Aragon αλλά πιστεύω ότι θα είναι πολύ δύσκολο, μόλις 20 μέρες από την επέμβαση να επιστρέψω στον αγώνα. Θέλουμε το διπλάσιο ή 40 μέρες το ελάχιστο. Τελευταία φορά τόσο χρειάστηκα. Αυτή την φορά όμως το σπάσιμο είναι σε καλύτερο σημείο, λιγότερο επώδυνο, είναι όμως πολύ νωρίς να πω κάτι. Αν δεν μπορέσω στο Aragon, θα προσπαθήσω να επιστρέψω στο Motegi.

Valentino οι οπαδοί όμως θα είναι στο Misano, θα είναι στον αγώνα, έχεις κάποιο μήνυμα για αυτούς;

(Κοιτώντας την κάμερα και χαιρετώντας): Γεια σε όλους από εμένα… Είναι πολύ κρίμα που δεν αγωνίζομαι στο Misano, στο σπίτι μου, αλλά θα παλέψω δυνατά, θα εργαστώ σκληρά για την επιστροφή και σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη!

Ετικέτες

MotoGP - Ο Fabio Di Giannantonio είναι έτοιμος να αφήσει τη Ducati

Στα πρόθυρα συμφωνίας με τη Red Bull KTM Factory Racing
Fabio Giannatonino
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

12/5/2026

Οι μεταγραφικές εξελίξεις στα MotoGP για το 2027 αρχίζουν ήδη να παίρνουν φωτιά και ένα από τα πιο ηχηρά ονόματα που βρίσκονται στο επίκεντρο είναι αυτό του Fabio Di Giannantonio.

Σύμφωνα με πληροφορίες ιταλικών μέσων, ο Ιταλός αναβάτης και μέχρι στιγμής κορυφαίος εκπρόσωπος της Ducati στη βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με την KTM για τη σεζόν του 2027.

Παρότι ο Di Giannantonio αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας VR46 του Vanentino Rossi, δεσμεύεται απευθείας με τη Ducati Corse και διαθέτει πλήρως εργοστασιακή Desmosedici. Ωστόσο, όλα δείχνουν πως ο "Diggia" αναζητά πλέον μια θέση σε επίσημη εργοστασιακή ομάδα, κάτι που φαίνεται πως η KTM είναι έτοιμη να του προσφέρει.

Fabio Giannatonino

Ο 27χρονος Ιταλός έρχεται από ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα στη σεζόν 2026, καθώς βρίσκεται τρίτος στο πρωτάθλημα πίσω από τους εργοστασιακούς αναβάτες της Aprilia, Marco Bezzecchi και Jorge Martin. Μετά τον αγώνα στο Le Mans, παραμένει η ταχύτερη Ducati στον τερματισμό, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική του φόρμα.

Αν τελικά ολοκληρωθεί η μετακίνηση, ο Di Giannantonio αναμένεται να γίνει ομόσταυλος του Alex Marquez στην εργοστασιακή KTM, δημιουργώντας ένα εντελώς νέο δίδυμο για τη σεζόν του 2027. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει αποχώρηση του Pedro Acosta, που πιθανότατα θα συμφωνήσει με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati και του Brad Binder από την εργοστασιακή ομάδα των Αυστριακών.

Ο Pablo Nieto της VR46 είχε δηλώσει στο γαλλικό GP ότι η ομάδα θέλει ξεκάθαρα να κρατήσει τον Ιταλό: "Θέλουμε να συνεχίσουμε μαζί του. Έχουμε εξαιρετική σχέση και κάθε χρόνο γινόμαστε όλο και πιο δυνατοί."

Παράλληλα ο διευθυντής ομάδας, Alessio Salucci, παραδέχθηκε ότι το ενδιαφέρον από άλλες ομάδες είναι έντονο: "Δεν είναι εύκολο να παραμείνει μαζί μας, γιατί υπάρχουν πολλές προτάσεις από άλλες ομάδες. Μετά τη Βαρκελώνη θα ξέρουμε περισσότερα. Τίποτα δεν έχει κλείσει στο 100% ακόμη."

Fabio Giannatonino

Υπενθυμίζουμε πως μεταγραφικές κινήσεις αναβατών και ομάδων δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί επισήμως, παρότι αρκετές από αυτές θεωρούνται τετελεσμένες, καθώς αναμένεται προς το παρόν η ολοκλήρωση της Concorde Agreement, της συμφωνίας μεταξύ κατασκευαστών και διοργανωτών των MotoGP.

Το επόμενο κεφάλαιο αναμένεται να γραφτεί στο Grand Prix της Καταλονίας στην Βαρκελώνη, όπου πιθανότατα θα υπάρξουν νεότερες εξελίξεις σε μία από τις πιο σημαντικές μετακινήσεις της αγοράς αναβατών ενόψει της ερχόμενης σεζόν 2027.