MOTUL WSBK - Honda HRC: Ο Ιάπωνας Yuki Kunii θα αντικαταστήσει τον Jake Dixon

Συνεχόμενη ατυχία για το HRC - Αμφίβολος και ο Somkiat Chantra
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

23/4/2026

Ο Ιάπωνας αναβάτης Yuki Kunii θα κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike στη Balaton Park, αντικαθιστώντας τον Jake Dixon, ο οποίος βρίσκεται ακόμη σε φάση αποθεραπείας

Ο τέταρτος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbikes πραγματοποιείται στο Balaton Park την επόμενη εβδομάδα και ο Dixon αναρρώνει ακόμα από τα κατάγματα στον καρπό που υπέστη σε ατύχημα κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών στην Αυστραλία και, παρά την καλή πορεία της θεραπείας του, δεν είναι ακόμα έτοιμος να αγωνιστεί. Μάλιστα αμφίβολος είναι και ο έτερος εργοστασιακός αναβάτης της Honda, Somkiat Chantra, που είχε πτώση στις ελεύθερες δοκιμές στο Assen και δεν συμμετείχε στους αγώνες. Ο Kunii έχει εμπειρία με την CBR1000RR-R στο πρωτάθλημα Superbike της Ιαπωνίας και θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στο WorldSBK.

Ο Kunii έχει κερδίσει αγώνες στο Asia Talent Cup και στο Red Bull Rookies Cup, καθώς και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα CEV Moto3 Junior. Έκανε το ντεμπούτο του στη Moto3 το 2019 στο Brno πριν από μια πλήρη σεζόν το 2020, αλλά δεν συγκέντρωσε βαθμούς, ενώ πέρυσι αγωνίστηκε στην Moto2, όμως και πάλι τελείωσε τη σεζόν χωρίς βαθμούς.

Η επίσημη ανακοίνωση της εργοστασιακής ομάδας της Honda αναφέρει σχετικά: “Η ομάδα της Honda HRC επιβεβαιώνει ότι ο εργοστασιακός αναβάτης Jake Dixon θα αντικατασταθεί από τον Ιάπωνα Yuki Kunii κατά τη διάρκεια του τέταρτου γύρου του WorldSBK, ο οποίος θα διεξαχθεί από την 1η έως τις 3 Μαΐου στο Balaton Park της Ουγγαρίας. Ο Dixon υπέστη κατάγματα στον καρπό κατά τη διάρκεια των τελικών δοκιμών πριν την έναρξη της σεζόν στο Phillip Island, ένα σύνθετο τραύμα που δυστυχώς ανάγκασε τον Βρετανό αναβάτη να χάσει τους πρώτους τέσσερις γύρους της σεζόν 2026. Ο Jake υποβάλλεται ήδη σε εντατική φυσιοθεραπεία και χρησιμοποιεί κάθε δυνατό μέσο για να επιταχύνει την ανάρρωσή του, συμπεριλαμβανομένων καθημερινών συνεδριών. Αν και όλα εξελίσσονται καλά στην πορεία προς την ανάρρωση, δεν είναι ακόμη έτοιμος να αγωνιστεί. Αντικαθιστώντας τον Dixon εν τω μεταξύ, ο 23χρονος Kunii έχει αγωνιστεί στο παρελθόν στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Moto2 και Moto3 και σήμερα αγωνίζεται στο All Japan Road Racing Championship, στην κατηγορία JSB1000, με τη CBR1000RR-R.”

WSBK: Ο Petrucci δεν θα αγωνιστεί στην Jerez - ο Spinelli θα τον αντικαταστήσει

Ο Ιταλός δεν θα ξανά αγωνιστεί με τα “χρώματα” της Barni Team
Petrucci
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/10/2025

Ο Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) κρίθηκε ακατάλληλος και δεν θα αγωνιστεί στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, μετά από χειρουργική επέμβαση στο χέρι του, με την Barni Ducati να επιλέγει τον Spinelli για να τον αντικαταστήσει.

Ο Petrux υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση αυτή την εβδομάδα για να σταθεροποιήσει ένα κάταγμα στο τέταρτο μετακάρπιο του δεξιού του χεριού, αλλά δεν έλαβε το ιατρικό πράσινο φως για να αγωνιστεί στον Ισπανικό γύρο. Η Barni Ducati ανακοίνωσε ότι ο Nicholas Spinelli θα τον αντικαταστήσει.

Ο Ιταλός αναβάτης υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση τη Δευτέρα μετά τον αγώνα στο Εστορίλ και είχε ως στόχο να αγωνιστεί στο Χερέθ, αλλά κρίθηκε ακατάλληλος για αγώνα, σήμερα Πέμπτη.

Ο Petrucci ισοβαθμεί στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης με τον Andrea Locatelli και αυτός θα ήταν ο τελευταίος αγώνας με την Barni Ducati, αφού από του χρόνου θα αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike με BMW.

Σχετικά με τον τραυματισμό του, ο Petrucci δήλωσε: “Λυπάμαι πολύ που δεν μπορώ να συμμετάσχω στον τελευταίο αγώνα με την ομάδα Barni. Είχα φανταστεί ένα διαφορετικό τέλος, περίμενα αυτό το Σαββατοκύριακο για να παλέψω για την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα και να αποχαιρετήσω την ομάδα με μια καλή επίδοση. Αντ' αυτού, τα πράγματα εξελίχθηκαν διαφορετικά και πονάει ακόμα περισσότερο το γεγονός ότι δεν μπορέσαμε να παλέψουμε και να μοιραστούμε αυτόν τον τελευταίο Σαββατοκύριακο μαζί».

Τη θέση του θα πάρει ο Nicholas Spinelli, που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα MotoE και βρίσκεται στην 6η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Spinelli δήλωσε: “Λυπάμαι για τον Danilo, αγωνιζόταν για την τρίτη θέση και είναι πραγματικά ατυχές που τραυματίστηκε αυτή τη στιγμή. Εύχομαι στον Danilo γρήγορη ανάρρωση. Είμαι χαρούμενος και ευχαριστώ την ομάδα Barni που με κάλεσε. Θα δω το Σαββατοκύριακο με ηρεμία. Πέρυσι στο Assen είχαμε μεταβλητές καιρικές συνθήκες, μεταξύ βροχής και ξηρασίας, και με αυτές τις συνθήκες δεν μπόρεσα να κατανοήσω πλήρως τη μοτοσυκλέτα. Τώρα είμαι χαρούμενος που επιστρέφω να συνεργαστώ με την ομάδα Barni για αυτό το Σαββατοκύριακο αγώνων”.