Motul WSBK: Mε Rea και Chantra στο τεστ του Portimao η Honda HRC - Μένει εκτός ο Dixon

Ο Βρετανός αναρρώνει από κάταγμα στον καρπό, με την αποθεραπεία να εξελίσσεται θετικά
Rea & Chantra
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/3/2026

Η Honda HRC θα παραταχθεί με διαφορετική σύνθεση στο διήμερο δοκιμών του Portimao (9-10/3), με τους Jonathan Rea και Somkiat Chantra να αναλαμβάνουν δράση, ενώ ο Jake Dixon συνεχίζει την αποθεραπεία του μετά από τραυματισμό στον καρπό.

Η Honda HRC θα συμμετάσχει στο διήμερο ιδιωτικό τεστ που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα στο Autodromo Internacional do Algarve με μια ελαφρώς διαφοροποιημένη σύνθεση αναβατών. Μετά την απουσία του από τον εναρκτήριο γύρο της σεζόν στην Αυστραλία, ο Somkiat Chantra θα επιστρέψει στη δράση πάνω στην CBR1000RR-R SP, ενώ στο ίδιο γκαράζ θα βρίσκεται και ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jonathan Rea.

Ο Rea, που υπέγραψε τον χειμώνα ως δοκιμαστής της Honda, θα πάρει μέρος στο τεστ στη θέση του Jake Dixon. Ο Βρετανός αναβάτης συνεχίζει να αναρρώνει από κάταγμα στον καρπό που υπέστη κατά τη διάρκεια του επίσημου τεστ στην Αυστραλία.

Ο Chantra τραυματίστηκε σε ιδιωτικές δοκιμές στη Sepang πριν από τα χειμερινά τεστ σε Jerez και Portimao και στη συνέχεια υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και στα δύο χέρια. Παρότι η επέμβαση στέφθηκε με επιτυχία, η αποθεραπεία του δεν του επέτρεψε να συμμετάσχει στον αγώνα της Αυστραλίας.

Έκτοτε ο Ταϊλανδός αναβάτης έχει επιστρέψει στις προπονήσεις, οδηγώντας μια CBR600RR στην Ταϊλάνδη και στο Portimao θα επανενωθεί με την ομάδα Honda HRC, ανεβαίνοντας ξανά σε μοτοσυκλέτα WorldSBK.

Rea & Chantra

Σε ανακοίνωσή της, η ομάδα ανέφερε πως, "όλοι οι μετεγχειρητικοί ιατρικοί έλεγχοι στα χέρια του Chantra είχαν θετικά αποτελέσματα και ο Ταϊλανδός αναβάτης έχει ήδη επιστρέψει στην πίστα, οδηγώντας μια CBR600RR σε προπονήσεις στη χώρα του. Το τεστ του Portimao θα του δώσει την ευκαιρία να επιστρέψει στην ομάδα του και τη CBR1000RR-R για πρώτη φορά μετά από μια σύντομη δοκιμή που πραγματοποίησε στο τέλος του 2025."

Στην άλλη πλευρά του γκαράζ, ο Jake Dixon δεν θα μπορέσει να συμμετάσχει στο τεστ. Ο αναβάτης με τον αριθμό #96 υπέστη κάταγμα στον καρπό κατά τη διάρκεια του επίσημου τεστ στην Αυστραλία, γεγονός που τον άφησε εκτός δράσης από τον πρώτο γύρο της χρονιάς.

Dixon

Όπως και ο teammate του, ο Dixon υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση που στέφθηκε με επιτυχία και στη συνέχεια πραγματοποίησε νέο ιατρικό έλεγχο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έπειτα επέστρεψε στην Andorra, όπου συνεχίζει το πρόγραμμα αποθεραπείας του.

Ωστόσο, το τεστ στο Portimao έρχεται πολύ νωρίς για την επιστροφή του και έτσι τη θέση του στο γκαράζ της Honda HRC θα πάρει ο Jonathan Rea, ο οποίος θα μοιραστεί τα δεδομένα της ομάδας με τον Chantra, καθώς ο τελευταίος επιστρέφει στη δράση.

Rea & Chantra

Ο Rea έχει ήδη δοκιμάσει τη CBR1000RR-R SP κατά τη διάρκεια των χειμερινών τεστ σε Jerez και Portimao, στο πλαίσιο του νέου του ρόλου ως αναβάτης εξέλιξης της Honda. Η συμμετοχή του στο επερχόμενο τεστ αναμένεται να προσφέρει πολύτιμα δεδομένα στην ομάδα, ενώ ταυτόχρονα θα βοηθήσει τον Chantra να επανέλθει ομαλά στον ρυθμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike.

Κάποιος έπρεπε να φύγει – Ο Miguel Oliveira πάει στο WorldSBK το 2026

Για να χωρέσει ο Toprak, ο πέντε φορές νικητής Grand Prix θα ενώσει δυνάμεις με τον Danilo Petrucci στη ROKiT BMW
Oliveira Signs WSBK BMW ROKiT
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/9/2025

Η BMW ανακοίνωσε επίσημα την ένταξη του Miguel Oliveira στη ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team για τη σεζόν 2026, με τον Πορτογάλο αναβάτη να εγκαταλείπει το grid του MotoGP και να πλαισιώνει τον Danilo Petrucci στην εργοστασιακή ομάδα

Μετά την αποχώρηση του Toprak Razgatlioglu προς την Pramac Racing στο MotoGP, ουσιαστικά παίρνοντας τη θέση του Oliveira, και την επιβεβαίωση ότι ο Michael Van Der Mark δεν θα συνεχίσει με την BMW, η γερμανική ομάδα θα εμφανιστεί με ένα εντελώς νέο δίδυμο στη γραμμή εκκίνησης του WorldSBK το 2026, με τον Πορτογάλο αναβάτη να ακολουθεί τον αντίθετο δρόμο με τον Toprak Razgatlioglu.

Ο Oliveira, γεννημένος στην Almada, έχει μια μακρά πορεία στις τρεις κατηγορίες του MotoGP. Στη Moto3 (2015) κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με την Red Bull KTM Ajo, σημειώνοντας έξι νίκες και εννέα βάθρα. Στη Moto2 (2017-2018) κέρδισε έξι αγώνες και ανέβηκε 21 φορές στο βάθρο, τερματίζοντας τρίτος και δεύτερος στη γενική.

Το μεγάλο βήμα ήρθε το 2019, όταν πέρασε στη μεγάλη κατηγορία. Στη δεύτερη σεζόν του, το 2020, πανηγύρισε δύο νίκες (Styria, Portugal), για να ακολουθήσουν άλλες τρεις (Catalunya 2021, Thailand 2022, συν Styrian GP). Συνολικά κατέκτησε πέντε νίκες στη MotoGP με την KTM, πριν μετακομίσει στην Aprilia και αργότερα στην Pramac Racing με Yamaha, όπου το 2025 ταλαιπωρήθηκε από τραυματισμούς.

Η συμφωνία με την BMW σηματοδοτεί μια νέα πρόκληση στην καριέρα του 30χρονου Πορτογάλου, ο οποίος εντάσσεται σε ένα φιλόδοξο και αναπτυσσόμενο project, με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της γερμανικής φίρμας στο WorldSBK.

Ο Oliveira δήλωσε: “Το να γίνω μέλος της οικογένειας BMW στο WorldSBK είναι ένα συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου, με τεράστιες προοπτικές. Εντάσσομαι σε ένα φιλόδοξο και ανταγωνιστικό εγχειρημα, που έχει ήδη αφήσει το στίγμα του τόσο στο Πρωτάθλημα όσο και στη βιομηχανία μοτοσυκλέτας. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε αυτό το νέο κεφάλαιο μαζί”.

Από την πλευρά της BMW, ο Sven Blusch, υπεύθυνος  Motorsport της BMW Motorrad, τόνισε: “Καλωσορίζουμε τον Miguel Oliveira στη μεγάλη μας οικογένεια. Έχει αποδείξει σε όλη την καριέρα του ότι είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους και ευέλικτους αναβάτες της γενιάς του. Με πέντε νίκες στη MotoGP και εμπειρία σε όλες τις κατηγορίες Grand Prix, φέρνει τεράστια αξία στην ομάδα μας. Μαζί με τον Danilo Petrucci συνθέτουν ένα ισχυρό και ανταγωνιστικό δίδυμο”.

Με τον Razgatlioglu να κυνηγά τον τίτλο στο φετινό WorldSBK και τον Van Der Mark να αποχωρεί από την ενεργό δράση της BMW στο τέλος του 2025, η επόμενη χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εργοστασιακή ομάδα της BMW, που ετοιμάζεται να κάνει το παραπάνω βήμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.