Βασίλης Παντελεάκης, Red Bull Rookies Cup Selection Event 2023 - Δημοφιλέστερος αναβάτης και φέτος ο Έλληνας αναβάτης [Video]

Κατάφερε όπως και πέρυσι να συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους για τον τίτλο της “Χρυσής Φανέλας” / Golden Bib.
motomag Δημοφιλέστερος αναβάτης και φέτος ο Βασίλης Παντελεάκης στο Red Bull Rookies Cup Selection Event [Video]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

3/10/2023

Ο Βασίλης Παντελεάκης όπως έχετε διαβάσει στο MOTO, τις επόμενες ημέρες στην πίστα Guadix της Ισπανίας θα προσπαθήσει να κυνηγήσει το όνειρο της συμμετοχής στο Red Bull MotoGP Rookies CUP 2024. Πριν όμως φτάσουμε στο αγωνιστικό κομμάτι, όλοι οι αναβάτες το τελευταίο διάστημα μπήκαν σε ψηφοφορία για τον τίτλο της “Χρυσής Φανέλας”. Πρόκειται για μία ψηφοφορία του κοινού η οποία αναδεικνύει τον δημοφιλέστερο αναβάτη εκ των συμμετεχόντων. Ο τίτλος της “Χρυσής Φανέλας” δεν δίνει κάποιο πλεονέκτημα όσον αφορά την τελική επιλογή απλά κοσμεί τη δερμάτινη φόρμα του αθλητή που κέρδισε.

Όπως και πέρυσι νικητής σε αυτή την ψηφοφορία αναδείχθηκε ο Βασίλης Παντελεάκης, με τον Έλληνα αναβάτη να συγκεντρώνει 5.255 ψήφους (17%), με τον Κολομβιανό Juan Pablo Galvis Quintero να συγκεντρώνει 3.468 ψήφους (11%) στη δεύτερη θέση. Ως εκ τούτου ο Παντελεάκης και φέτος θα “φορά τη Χρυσή Φανέλα” με τον ίδιο να θέλει να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα. Ωστόσο για να καταφέρει να μπει στην τελική δεκάδα του Red Bull MotoGP Rookies CUP 2024 θα πρέπει να υπερκεράσει το εμπόδιο 110 αναβατών από 30 διαφορετικές χώρες.

Panteleakis

Να θυμίσουμε πως οι αναβάτες θα χωριστούν σε δύο γκρουπ και θα μπουν στην πίστα ανά μία ημέρα. Οι καλύτεροι όσον αφορά τους χρόνους θα συνεχίσουν την τρίτη ημέρα της διοργάνωσης όπου εκεί θα προκύψουν οι δέκα αναβάτες που θα προκριθούν στο Red Bull MotoGP Rookies CUP 2024. Ευχόμαστε στον Βασίλη Παντελεάκη να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα και να ακολουθήσει τα χνάρια των Brad Binder, Jorge Martín και Pedro Acosta οι οποίοι μέσω του συγκεκριμένου θεσμού κατάφεραν να ανέβουν σκαλί-σκαλί μέχρι την μεγάλη κατηγορία του MotoGP.

And the winner is…..🇬🇷🇬🇷🇬🇷🤗❤️ #redbullgr #redbullmotogprookiescup

Δημοσιεύτηκε από Vasilis Panteleakis #3 στις Δευτέρα, 2 Οκτωβρίου 2023
Ετικέτες

ΑΜΑ Supercross 2025, 5ος γύρος, Tampa - Νίκη για Malcom Stewart και Husqvarna

1η νίκη στην κατηγορία για του 32χρονο αδερφό του James "Bubba" Stewart
aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/2/2025

Με μια εξαιρετική εμφάνιση μπροστά στους συντοπίτες του, ο Malcom Stewart κατάφερε να πάρει τη νίκη στον γύρο που πραγματοποιήθηκε στη Florida των ΗΠΑ.

Στο στάδιο Raymond James στην Tampa έγινε ο 5ος γύρος του ΑΜΑ Supercross, με τον μικρό αδερφό του James Stewart να εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την πτώση του Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) προς το τέλος του αγώνα. Ο Malcom Stewart (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) είχε βρει πολύ καλό ρυθμό, προσπερνούσε τους πάντες και όλα έδειχναν ότι θα γίνει μάχη στο τέλος με τον Sexton.

aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος

Ωστόσο ο αναβάτης της ΚΤΜ, που έγινε στον προηγούμενο γύρο μόλις ο τρίτος στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας (6η φορά και στις δύο) που κερδίζει Triple Crown χωρίς να πάρει νίκη, έπεσε άσχημα στα σαμαράκια, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί, τη στιγμή που ο Stewart, ο οποίος τους περνούσε όλους σαν σε προπόνηση, βρέθηκε πίσω του. Πίσω από τον Stewart τρερμάτισε ο Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing), με τον Jason Anderson (Monster Energy Kawasaki) να βρίσκει τον καλό του εαυτό από το μέσο του αγώνα και έπειτα για να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 

Ο Sexton που δεν βρήκε ρυθμό μετά την πτώση του τερμάτισε τελικά στην πέμπτη θέση,  πίσω από τον Justin Cooper (Monster Energy Yamaha Star Racing) και έφυγε από τη Florida έχοντας ως παρηγοριά την πρώτη θέση της βαθμολογίας με 101 βαθμούς, μπροστά από τον Webb που έχει 96 και τον Anderson με 84.

 

Στα υπόλοιπα αξιομνημόνευτα του αγώνα η άσχημη πτώση του Hunter Lawrence (Honda HRC Progressive), έχασε τη γραμμή του και συγκρούστηκε με αχυρόμπαλα τελειώνοντας έτσι άδοξα τη βραδιά του, ενώ ο Eli Tomac αγωνίστηκε με τραυματισμό στο αριστερό του πόδι στο τελικό (δείτε στο video πώς σκάλωσε το πόδι του) για να πάρει τελικά τη 17η θέση.

Στα 250SX είχαμε τον πρώτο αγώνα για το πρωτάθλημα της Ανατολική Ακτής με τη νίκη να πηγαίνει στον Max Anstie (Monster Energy Yamaha Star Racing), έπειτα από πτώση του Pierce Brown που ηγούνταν (Monster Energy Yamaha Star Racing) που οδήγησε σε κόκκινη σημαία και επανεκκίνηση του αγώνα με οχτώ λεπτά να απομένουν. Δεύτερος ο ομόσταυλός του Anstie, Daxton Bennick και τρίτος ο Cameron McAddo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο έτερος αναβάτης της Kawasaki, Seth Hammaker με τον Tom Vialle (Red Bull KTM Factory Racing) να κλείνει την πρώτη πεντάδα.

Με πρωταθλητή RJ Hampshire (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) να παίρνει μέρος στον αγώνα αυτή ήταν μόλις η τρίτη φορά στην ιστορία της κατηγορίας 250SX όπου συναντήθηκαν οι εν ενεργεία πρωταθλητές των δύο ακτών, με τον Hampshire ωστόσο να προσγειώνεται σε εμπόδιο της πίστας και να τερματίζει τελικά στη 18η θέση.