Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

Βάθρο για τον 12χρονο Αντώνη Bεντούρα στον αγώνα MotoRcWorld του Σαββάτου 14/9 στη Ρουμανία. 

Ο νεαρός Έλληνας αγωνιζόμενος συνεχίζει τις εξαιρετικές επιδόσεις σε αγώνες εκτός συνόρων
Αντώνης Βεντούρας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/9/2024

Ο 12χρονος Έλληνας αγωνιζόμενος Αντώνης Βεντούρας βρέθηκε στη Ρουμανια για τον αγώνα MotoRcWorld, με τη μικρή μοτοσυκλέτα της CFMOTO στα 300 κυβικά. Εκεί, το πρωί της Παρασκευής 13/9 στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά πήρε την Pole Position για τον αγωνα του Σαββάτου 14/9/2024, ενώ για τις ανάγκες του αγώνα χρειάστηκε να μπει στην ομάδα του Ρουμάνου Adrian Petrovici riders academy καθως η ομάδα του, για άλλες αγωνιστικές ανάγκες, δεν μπόρεσε να παρευρεθεί. Η συνέχεια ήταν συγκλονιστική, με τον Αντώνη να τερματίζει πρώτος στην κατηγορία του και δεύτερος σε συμπερίληψη και των BMW300!

Για ακόμη μια φορά στον αγώνα δυο κατηγορίες αγωνίζονταν μαζί, τα BMW300 (όπου συμμετέχουν αναβάτες με BMW G 310 R) και η κατηγορία που αγωνίζεται ο Αντώνης, με CFMOTO300. Ο Έλληνας αναβάτης είχε έναν πολύ ωραίο αγώνα και ο ίδιος ήταν πολύ ανταγωνιστικός απέαντι τόσο στους αναβάτες CFMOTO όσο και BMW, δίνοντας μεγάλες μάχες με τον Andrei Marioara  και την Denisa Epure, τους πρώτους από τα BMW.

Να τονίσουμε πως οι κατηγορίες μετρήθηκαν όλες μαζί στο βάθρο καθώς ο Βεντούρας στην κατηγορία των CFMOTO300 βγήκε 1ος, και 2ος γενικής μαζί με τα BMW, όμως οι δυο κατηγορίες μετρήθηκαν σαν μια, κι έτσι ο Αντώνης ανέβηκε στη 2η θέση του βάθρου.

Βεντούρας

Ο ίδιος δήλωσε: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος και πολύ χαρούμενος για την απόδοση μου, ανυπομονώ πάρα πολύ για τον αυριανό αγώνα (σσ. της Κυριακής). Χαίρομαι που μπόρεσα να ανταγωνιστώ τα BMW και φυσικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του Petrovici για την Φιλοξενία της." 

Πολλά συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά στον 12 χρόνο Βεντουρα κ να του ευχηθούμε καλή επιτυχία για τον αυριανό αγώνα !!  Οι υποστηρικτές του: @kukosthesummerbar @carorder.gr @kalamaki.gonia @profresh_ @7th_sensetattoo  @kgavalascars @g.passembly @papastavrou_shops @greekfightingchampionship @helmethome_ @rider.graphics @saintbarber2018 @antoniadissistiataskiasis @elastikaparadisis @mouratisgp  @_auto.diekperaiosi @garbes_delivery_services 

φωτογράφος : Cristian Petrache

Ετικέτες