WESS 2019: Νικτής στο Erzbergrodeo ο Jarvis

Μια σημαντική επιτυχία!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/6/2019

Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η δεύτερη αλλά η πέμπτη φορά που ο Graham Jarvis κατακτά έναν απ’ τους δυσκολότερους αγώνες Enduro. Αναφερόμαστε στον αναβάτη που το περασμένο Μάρτιο είχε επισκεφτεί τη χώρα μας και συγκεκριμένα τη Θήβα για να παραδώσει μαθήματα, χάρη στην διοεγάνωση του Enduro Club Thivas. Έχοντας νικήσει και πέρσι, ο Jarvis ήρθε στον φετινό αγώνα του Erzbergrodeo με πολύ αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας όμως πως με την διαδρομή να είναι ασφυκτικά γεμάτη από αναβάτες, η νίκη δεν θα ερχόταν εύκολα. Παρ’ όλα αυτά, με την εμπειρία του και τη στρατηγική που ακολούθησε κατάφερε να κυριαρχήσει για πέμπτη φορά.

Όπως έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, έτσι κι τώρα, ο Graham Jarvis ξεκίνησε ήπια και άρχισε αργά αλλά σταθερά να κινείται προς την κορυφή. Πέρασε με ασφάλεια το πρώτο check point του αγώνα 14ος και από κει κι έπειτα ξεκίνησε να προσπερνά τον έναν μετά τον άλλον αναβάτη. Μετά από μία ώρα αγώνα ήταν ήδη στη τρίτη θέση και με μικρή διαφορά απ’ τον πρώτο, έχοντας τη δυνατότητα να τον απειλήσει. Μετά τον πρώτο ανεφοδιασμό, όταν έφτασε στο Carl’s Dinner (σημείο της διαδρομής) έκανε την κίνηση ματ για να σφραγίσει τη νίκη του.

Απομακρύνθηκε απ’ τον Manni Lettenbichler και βρέθηκε στο Green Hell (άλλο ένα σημείο της διαδρομής) έχοντας τα ηνία του αγώνα. Παρά το γεγονός ότι δεν κατάφερε να ανέβει τον σχεδόν κάθετο λόφο με την πρώτη προσπάθεια, ο Jarvis παρέμεινε ψύχραιμος και δεν έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του όταν είδε τον Lettenbichler να βρίσκεται πίσω του. Έπειτα, αφού ήταν στη κορυφή, με τη μεθοδικότητά του κατάφερε να παραμείνει μπροστά για το υπόλοιπο της διαδρομής, μήκους 35,2 χιλιομέτρων,η οποία περιελάμβανε επίσης το Dynamite και Lazy Noon, δύο αρκετά τεχνικά σημεία. Ο Graham Jarvis ολοκλήρωσε πρώτος τον αγώνα μέσα σε  2 ώρες και 27 λεπτά.

Σε δηλώσεις του, ο Jarvis ανέφερε: “Αισθάνομαι υπέροχα. Πιστεύω πως είναι η πιο σημαντική νίκη της καριέρας μου στο Erzberg. Πολλοί άνθρωποι σχολίαζαν την ηλικία μου και στα 44 μου έχω ορισμένες αμφιβολίες σχετικά με την αντοχή μου κατά τη διάρκεια του αγώνα. Όμως διατήρησα την αυτοσυγκέντρωσή μου και συνέχισα να πιέζω. Ήξερα πως είχα πολλή δουλειά να κάνω απ’ την εκκίνηση, αλλά τα γρήγορα κομμάτια του αγώνα που ήταν στην αρχή ποτέ δεν μου ταίριαζαν. Μόλις έφτασα στο Carls Dinner ξεκίνησα να ανακάμπτω. Ήταν διαφορετικό απ’ όταν το περπάτησα, όμως τα πήγα πολύ καλά. Κατάφερα να βρεθώ πρώτος πηγαίνοντας στο Green Hell.

Ο Alfredo Gomez έδωσε επίσης έναν εξαιρετικό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει τέταρτος, ενώ ξεκίνησε απ’ τη τρίτη θέση. Στην εκκίνηση χρειάστηκε να δώσει μια σκληρή μάχη με τους υπόλοιπους αναβάτες στην πρώτη ανάβαση της διαδρομής. Έκτοτε προσπάθησε να πλησιάσει τους τρεις πρώτους, μπαίνοντας με γρήγορους ρυθμούς μέσα στο Carl’s Dinner και πλησίασε τον συμπατριώτη του Mario Roman. Στο 23ο check point είχε βρεθεί μπροστά απ’ τον Wade Young στην τέταρτη θέση, όπου και ολοκλήρωσε τον αγώνα με τέσσερα λεπτά διαφορά απ’ τον τρίτο.

Πρώτος αυτή τη στιγμή στη βαθμολογία βρίσκεται ο Manuel Lettenbichler (KTM) με 1.960 βαθμούς, δεύτερος ο Mario Roman (Sherco) με 1.770 και μετά τη νίκη του στο Erzbergrodeo, ο Graham Jarvis (Husquvarna) ακολουθεί κατά πόδας στη τρίτη θέση με 1.690.

Ετικέτες

Valentino Rossi - Η βροχή και μια ποινή του στέρησαν το βάθρο στις 12 ώρες του Bathurst [VIDEO]

Για μια ακόμη φορά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε η BMW M Team WRT στην πίστα της Αυστραλίας
Intercontinental GT Challenge, 12Η Bathurst – Η βροχή και μία ποινή στέρησε από τον Rossi το βάθρο [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/2/2024

Η πρεμιέρα του Valentino Rossi και της ομάδας του BMW M Team WRT στον θεσμό Intercontinental GT Challenge (IGTC), στον 12ωρο αγώνα αντοχής του Bathurst δεν πήγε όπως ο ίδιος θα ήθελε καθώς η βροχή που έπεσε στο δεύτερο μισό του αγώνα σε συνδυασμό με μία ποινή του στέρησε το βάθρο.

Ο Rossi ήθελε να γιορτάσει τα 45 του χρόνια με ένα καλό αποτέλεσμα στον 12ωρο αγώνα αντοχής στην πίστα Mount Panorama Circuit στο Bathurst ωστόσο τα πράγματα για τον Ιταλό και την ομάδα του δεν κύλησαν ομαλά.

Οι Valentino Rossi, Maxime Martin και Raffaele Marciello με την BMW M4 GT3 στον αγώνα εκκινούσαν από την όγδοη θέση toυ grid με τους Sheldon van der Linde, Charles Weerts και Dries Vanthoor με τη δεύτερη BMW M4 GT3 της BMW M Team WRT να ξεκινoύν από την pole position.

Intercontinental GT Challenge, 12Η Bathurst – Η βροχή και μία ποινή στέρησε από τον Rossi το βάθρο [VIDEO]

Η ομάδα της BMW είδε και τα δύο αυτοκίνητα της να βρίσκονται σε θέσεις που θα τα ανέβαζαν στο βάθρο μετά από μερικές ώρες αγώνα, ωστόσο λίγο αργότερο τα όνειρα θα έσβηναν και για τις δύο συμμετοχές της BMW M Team WRT. Οι Sheldon van der Linde, Charles Weerts και Dries Vanthoor κατά την πέμπτη ώρα του αγώνα είδαν τη νίκη να χάνεται καθώς στην προσπάθεια να ρίξουν γύρο σε μία πιο αργή ομάδα, το αυτοκίνητό τους προσέκρουσε στον τοίχο με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να συνεχίσει.

Λίγο αργότερα τα δύσκολα θα έρχονταν και για τους Valentino Rossi, Maxime Martin και Raffaele Marciello. Η βροχή έκανε την εμφάνιση της στην πίστα, ενώ μία ποινή για παραβίαση της γραμμής των pits είχε ως αποτέλεσμα οι Rossi, Martin και Marciello να βρεθούν εκτός δεκάδας. Ο Ιταλός θρύλος του MotoGP και οι teammate του κατάφεραν στη συνέχεια να ανακάμψουν, δεν μπόρεσαν όμως να σκαρφαλώσουν αρκετές θέσεις ώστε να βρεθούν στην πρώτη τριάδα.

Intercontinental GT Challenge, 12Η Bathurst – Η βροχή και μία ποινή στέρησε από τον Rossi το βάθρο [VIDEO]

Έτσι η ομάδα του Rossi ολοκλήρωσε τον αγώνα στην πέμπτη θέση, μία θέση πιο πάνω από ότι είχε πετύχει πέρυσι στον ίδιο αγώνα. Για την ιστορία η ομάδα της Manthey EMA Porsche Team με οδηγούς τους Matt Campbell, Ayhancan Guven και Laurens Vanthoor κέρδισε τον αγώνα. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η ομάδα Sun Energy 1 Racing Mercedes με οδηγούς τους Luca Stolz - Jules Gounon - Kenny Habul. Το βάθρο συμπλήρωσε η ομάδα της Wash It Team MPC Audi με οδηγούς τους Liam Talbot, Christopher Haase και Kelvin van der Linde.

Intercontinental GT Challenge, 12Η Bathurst – Η βροχή και μία ποινή στέρησε από τον Rossi το βάθρο [VIDEO]

O Valentino Rossi ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα: "Προσπαθήσαμε να παλέψουμε για το βάθρο μέχρι το τέλος. Αυτός ήταν ο στόχος μας. Νομίζω ότι αξίζαμε κάτι καλύτερο. Ήταν δύσκολος ο αγώνας με τη βροχή. Στο βρεγμένο υστερούμε σε σχέση με τους υπόλοιπους και σε αυτό πρέπει να δουλέψουμε.”

Ετικέτες