WESS 2019: Νικτής στο Erzbergrodeo ο Jarvis

Μια σημαντική επιτυχία!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/6/2019

Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η δεύτερη αλλά η πέμπτη φορά που ο Graham Jarvis κατακτά έναν απ’ τους δυσκολότερους αγώνες Enduro. Αναφερόμαστε στον αναβάτη που το περασμένο Μάρτιο είχε επισκεφτεί τη χώρα μας και συγκεκριμένα τη Θήβα για να παραδώσει μαθήματα, χάρη στην διοεγάνωση του Enduro Club Thivas. Έχοντας νικήσει και πέρσι, ο Jarvis ήρθε στον φετινό αγώνα του Erzbergrodeo με πολύ αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας όμως πως με την διαδρομή να είναι ασφυκτικά γεμάτη από αναβάτες, η νίκη δεν θα ερχόταν εύκολα. Παρ’ όλα αυτά, με την εμπειρία του και τη στρατηγική που ακολούθησε κατάφερε να κυριαρχήσει για πέμπτη φορά.

Όπως έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, έτσι κι τώρα, ο Graham Jarvis ξεκίνησε ήπια και άρχισε αργά αλλά σταθερά να κινείται προς την κορυφή. Πέρασε με ασφάλεια το πρώτο check point του αγώνα 14ος και από κει κι έπειτα ξεκίνησε να προσπερνά τον έναν μετά τον άλλον αναβάτη. Μετά από μία ώρα αγώνα ήταν ήδη στη τρίτη θέση και με μικρή διαφορά απ’ τον πρώτο, έχοντας τη δυνατότητα να τον απειλήσει. Μετά τον πρώτο ανεφοδιασμό, όταν έφτασε στο Carl’s Dinner (σημείο της διαδρομής) έκανε την κίνηση ματ για να σφραγίσει τη νίκη του.

Απομακρύνθηκε απ’ τον Manni Lettenbichler και βρέθηκε στο Green Hell (άλλο ένα σημείο της διαδρομής) έχοντας τα ηνία του αγώνα. Παρά το γεγονός ότι δεν κατάφερε να ανέβει τον σχεδόν κάθετο λόφο με την πρώτη προσπάθεια, ο Jarvis παρέμεινε ψύχραιμος και δεν έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του όταν είδε τον Lettenbichler να βρίσκεται πίσω του. Έπειτα, αφού ήταν στη κορυφή, με τη μεθοδικότητά του κατάφερε να παραμείνει μπροστά για το υπόλοιπο της διαδρομής, μήκους 35,2 χιλιομέτρων,η οποία περιελάμβανε επίσης το Dynamite και Lazy Noon, δύο αρκετά τεχνικά σημεία. Ο Graham Jarvis ολοκλήρωσε πρώτος τον αγώνα μέσα σε  2 ώρες και 27 λεπτά.

Σε δηλώσεις του, ο Jarvis ανέφερε: “Αισθάνομαι υπέροχα. Πιστεύω πως είναι η πιο σημαντική νίκη της καριέρας μου στο Erzberg. Πολλοί άνθρωποι σχολίαζαν την ηλικία μου και στα 44 μου έχω ορισμένες αμφιβολίες σχετικά με την αντοχή μου κατά τη διάρκεια του αγώνα. Όμως διατήρησα την αυτοσυγκέντρωσή μου και συνέχισα να πιέζω. Ήξερα πως είχα πολλή δουλειά να κάνω απ’ την εκκίνηση, αλλά τα γρήγορα κομμάτια του αγώνα που ήταν στην αρχή ποτέ δεν μου ταίριαζαν. Μόλις έφτασα στο Carls Dinner ξεκίνησα να ανακάμπτω. Ήταν διαφορετικό απ’ όταν το περπάτησα, όμως τα πήγα πολύ καλά. Κατάφερα να βρεθώ πρώτος πηγαίνοντας στο Green Hell.

Ο Alfredo Gomez έδωσε επίσης έναν εξαιρετικό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει τέταρτος, ενώ ξεκίνησε απ’ τη τρίτη θέση. Στην εκκίνηση χρειάστηκε να δώσει μια σκληρή μάχη με τους υπόλοιπους αναβάτες στην πρώτη ανάβαση της διαδρομής. Έκτοτε προσπάθησε να πλησιάσει τους τρεις πρώτους, μπαίνοντας με γρήγορους ρυθμούς μέσα στο Carl’s Dinner και πλησίασε τον συμπατριώτη του Mario Roman. Στο 23ο check point είχε βρεθεί μπροστά απ’ τον Wade Young στην τέταρτη θέση, όπου και ολοκλήρωσε τον αγώνα με τέσσερα λεπτά διαφορά απ’ τον τρίτο.

Πρώτος αυτή τη στιγμή στη βαθμολογία βρίσκεται ο Manuel Lettenbichler (KTM) με 1.960 βαθμούς, δεύτερος ο Mario Roman (Sherco) με 1.770 και μετά τη νίκη του στο Erzbergrodeo, ο Graham Jarvis (Husquvarna) ακολουθεί κατά πόδας στη τρίτη θέση με 1.690.

Ετικέτες

Honda CR ELECTRIC PROTO vs Stark Varg στο FIM E-Xplorer Cup 2024 - Ηλεκτρικές μάχες στην Οσάκα

Νικήτρια η Stark στις κατηγορίες ανδρών και γυναικών, όμως στις ομάδες η Honda πήρε τη νίκη για 1 βαθμό!
Honda
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

19/2/2024

Η Honda αντιμετώπισε σκληρό ανταγωνισμό από τις μοτοσυκλέτες της Stark Future στο ντεμπούτο της στο Κύπελλο ηλεκτρικών μοτοσυκλετών FIM E-Xplorer (στη 2η σεζόν της ιστορίας του), καταφέρνοντας να πάρει τη νίκη στις ομάδες στον 1ο αγώνα του θεσμού για το 2024, στην Οσάκα της Ιαπωνίας, όμως η Stark πήρε νίκες στις κατηγορίες ανδρών και γυναικών.

Οι κανονισμοί του EnduroCross κυπέλου της FIM θέλουν κάθε ομάδα να αποτελείται από έναν άνδρα και μια γυναίκα, με το HRC να συμμετέχει με τον Ισπανό Tosha Schareina που είδαμε φέτος για πρώτη φορά στο Rally Dakar και την Ιταλίδα Francesca Nocera, Πρωταθλήτρια MX & Enduro στη χώρα της.

Sandra Gomez

Στα προκριματικά της Οσάκα, τόσο η Nocera όσο και ο Schareina κατέκτησαν τη 2η θέση, σε γυναίκες και άνδρες, όμως στους αγώνες αμφότεροι είχαν από μία πτώση, γεγονός που τους στέρησε την πρωτιά στις κατηγορίες τους, πρωτιά που πήγε στους άνδρες στον Jorge Zaragoza (ESP, Robbie Maddison Racing) που αγωνίζεται με τη μοτοσυκλέτα της Stark Future, και στις γυναίκες στην Sandra Gomez (ESP, Inde Racing) που αγωνίζεται επίσης με τη μοτοσυκλέτα της Stark Future.

Honda

Όμως στη συνολική βαθμολογία, όπου προστίθενται οι θέσεις του άνδρα και της γυναίκας κάθε ομάδας, η ομάδα του HRC κατέκτησε τη νίκη με μόλις 1 βαθμό διαφοράς έναντι της Robbie Maddison Racing.

Ακολουθούν οι βαθμολογίες του 1ου αγώνα

FIM E-Xplorer

Βαθμολογία Ανδρών

1. Jorge Zaragoza (ESP, Robbie Maddison Racing) 75 ΒΑΘΜΟΙ

2. Tosha Schareina (ESP, Team HRC) 64 ΒΑΘΜΟΙ

3. Dylan Woodcock (UK, Bonell Racing) 56 ΒΑΘΜΟΙ

4. Alex Andreis (ITA, Gravity) 56 ΒΑΘΜΟΙ

5. Spencer Wilton (CAN, Inde Racing) 52 ΒΑΘΜΟΙ

6. Stuart Edmonds (IRL, PCR-E) 44 ΒΑΘΜΟΙ

7. Yoshikazu Hosaka (JPN, Caofen) 41 ΒΑΘΜΟΙ

8. Jack Field (AUS, AUS-E Racing) 41 ΒΑΘΜΟΙ

Βαθμολογία Γυναικών

1. Sandra Gomez (ESP, Inde Racing) 69 ΒΑΘΜΟΙ

2. Francesca Nocera (ITA, Team HRC) 68 ΒΑΘΜΟΙ

3. Tanja Schlosser (GER, Gravity) 62 ΒΑΘΜΟΙ

4. Virginie Germond (SUI, Robbie Maddison Racing) 56 ΒΑΘΜΟΙ

5. Nieve HOLMES (GBR, PCR-E) 45 ΒΑΘΜΟΙ

6. Kristie McKinnon (AUS, Bonnell Racing) 45 ΒΑΘΜΟΙ

7. Yuka Sugahara (JPN, Caofen) 44 ΒΑΘΜΟΙ

8. Jessica Gardiner (AUS, AUS-E Racing) 40 ΒΑΘΜΟΙ

Βαθμολογία Ομάδων

1. TEAM HRC 132 ΒΑΘΜΟΙ

2. ROBBIE MADDISON RACING 131 ΒΑΘΜΟΙ

3. INDE RACING 121 ΒΑΘΜΟΙ

4. GRAVITY 118 ΒΑΘΜΟΙ

5. BONNELL 101 ΒΑΘΜΟΙ

6. PCR-E 89 ΒΑΘΜΟΙ

7. CAOFEN 85 ΒΑΘΜΟΙ

8. AUS-E RACING 81 ΒΑΘΜΟΙ

SK Motorium

Ετικέτες