City's Art - Το γνωστό σχολείο προηγμένης οδήγησης μοτοσυκλέτας επιστρέφει το 2024

Ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης αναβατών που δημιούργησε η ομάδα του California Superbike School
City's ART
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/1/2024

Μετά από 11 χρόνια δραστηριότητας σε Ελλάδα και εξωτερικό, το City΄s Art είναι έτοιμο να συνεχίσει τα εξειδικευμένα μαθήματά του και να συνεχίσει να διδάσκει τους μοτοσυκλετιστές σωστή και ασφαλή οδήγηση μοτοσυκλέτας.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου του City's ART

"Το City΄s Advance Rider Training είναι το πρόγραμμα εκπαίδευσης αναβατών που δημιούργησε η ομάδα του California Superbike School, του μεγαλύτερου και πλέον καταξιωμένου σχολείου οδήγησης μοτοσυκλέτας στον πλανήτη. Είναι βασισμένο στο πρόγραμμα εκπαίδευσης μοτοσυκλετιστών των Ειδικών Δυνάμεων των ΗΠΑ και δημιουργήθηκε μετά από αίτηση του Υπουργείου Αμύνης για μείωση των ατυχημάτων των ένστολων αναβατών. Μετά από 14+ χρόνια εφαρμογής του εν λόγω εκπαιδευτικού προγράμματος, το ποσοστό μείωσης των ατυχημάτων ξεπέρασε το 40%, απόδειξη του άριστου σχεδιασμού και της σωστής διδακτέας ύλης.

Το City΄s ART είναι το μοναδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας στο κόσμο που έχει καταγεγραμμένα στοιχεία απόδοσης της μείωσης των ατυχημάτων και αυτή η τεχνογνωσία έχει μεταφερθεί ακέραια στην Ελληνική αγορά.

Τη διαχείριση του City's ART στην Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου έχει αναλάβει η Game Face ΕΕ, στόχος της οποίας είναι η αναγνώριση και καθιέρωση της προσθετικής αξίας των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που προσφέρει, καλύπτοντας το κενό της εκπαίδευσης και διδάσκοντας τις σωστές τεχνικές για την ασφαλή οδήγηση scooter και μοτοσυκλέτας.

Στόχος του City's ART είναι να επισημάνει και να διορθώσει άμεσα τα συνήθη λάθη χειρισμού που κάνουν οι αναβάτες scooter και μοτοσυκλετών, καθώς και η μετάδοση των βασικών αρχών οδήγησης μίας μοτοσυκλέτας μέσω μίας απλής μεθοδολογίας και της άρτιας τεχνικής κατάρτισης των πιστοποιημένων εκπαιδευτών του. Σχεδιασμένο με πολύ απλή δομή που τονίζει τις βασικές τεχνικές οδήγησης, τις οποίες οι μαθητές καταφέρνουν να τις αφομοιώνουν άμεσα μέσω της συνεχούς επανάληψης και της άμεσης διόρθωσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όλους τους μοτοσυκλετιστές που θέλουν να μάθουν να κινούνται με ασφάλεια, είτε χρησιμοποιούν τη μοτοσυκλέτα από ανάγκη, είτε λόγω ευκολίας, είτε από πάθος. Και στις τρεις περιπτώσεις, η γνώση που θα αποκομίσουν από το City's ART θα ενισχύσει την αυτοπεποίθηση και την οδηγική ικανότητά τους, με την κίνηση εντός/εκτός πόλης να γίνεται με μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά.

Περιγραφή του Προγράμματος

Το City΄s ART αποτελεί μία μικρογραφία του California Superbike School, καθώς από εκεί αντλεί την τεχνογνωσία και τον τρόπο της όλης εκπαιδευτικής προσέγγισης. Με δεδομένη τη μη δυνατή κάλυψη όλων των θεμάτων που αφορούν την οδήγηση της μοτοσυκλέτας, το θεωρητικό πρόγραμμα εκπαίδευσης του City΄s ART καλύπτει διεξοδικά τα παρακάτω θέματα οδηγικής τεχνικής:

  • Έλεγχος του γκαζιού: γιατί, πόσο, πότε, οφέλη στη οδήγηση
  • Συγχρονισμός Ελέγχου του Γκαζιού και αλλαγής κατεύθυνσης: πως αλλάζουμε κατεύθυνση, πότε αρχίζουμε το έλεγχο του γκαζιού, αποτελέσματα
  • Αλλαγή κατεύθυνσης: βέλτιστος τρόπος και οφέλη
  • Επιλογή γραμμής σε μία στροφή
  • Τοποθέτηση του σώματος και της μοτοσυκλέτας στη σωστή γραμμή
  • Τα τελευταία νέα γύρω από την οικολογική οδήγηση ECO riding και τον εξοπλισμό του αναβάτη

Το βασικό πλεονέκτημα του City΄s ART είναι ο μεγάλος χρόνος πρακτικής εφαρμογής υπό τη συνεχή επιτήρηση των εκπαιδευτών. Και με δεδομένο ότι ο χώρος διεξαγωγής είναι σχεδιασμένος για πολλαπλές επαναλήψεις (μικρό μήκος διαδρομής και διάφορα είδη στροφών), ο μαθητής απολαμβάνει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από τη συνεχή εξάσκηση και με τη βοήθεια των εποικοδομητικών σχολίων των εκπαιδευτών. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μία άρτια και ολοκληρωμένη εκπαιδευτική καθοδήγηση σε ολόκληρο το φάσμα της οδηγικής τεχνικής του μαθητή κατά τη διάρκεια της πρακτικής!

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το πρόγραμμα έχει διάρκεια μόλις 5,5 ώρες. Καθώς ο στόχος του City's ART είναι η επιδιόρθωση των λαθών που κάνουν οι αναβάτες, το 65% του συνολικού χρόνου είναι πρακτική εφαρμογή των ασκήσεων κάτω από την επίβλεψη των πιστοποιημένων εκπαιδευτών.

Τοποθεσίες Διεξαγωγής

Καθώς δεν υπάρχει η ανάγκη για χρήση αυτοκινητοδρομίου, το City΄s ART μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος όπου υπάρχει μία πίστα καρτ ή ένα μεγάλο πάρκινγκ (εφόσον τηρούνται τα απαραίτητα κριτήρια και προδιαγραφές). Ήδη έχουν υλοποιηθεί σεμινάρια σε Θεσσαλονίκη, Νάξο, Γιάννενα και Καλαμάτα.

Το πρόγραμμα για το 2024 θα ανακοινωθεί μέχρι 25 Φεβρουαρίου και θα επανέλθουμε μόλις το ανακοινώσουμε. Μπορούμε, εάν επιθυμείτε, να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας μόλις είμαστε έτοιμοι! Απλά στείλτε ένα email στο [email protected]. Μπορείτε επίσης να καλέσετε στο 6945893697 απογευματινές ώρες.

Για περισσότερες πληροφορίες μείνετε συντονισμένοι με την ιστοσελίδα της GAME FACE EE www.cityart.gr"

Ευρώπη - Άνοδος στις πωλήσεις μοτοσυκλετών το 2024

Οι μεγαλύτερες αγορές της ηπείρου οδηγούν την ανάπτυξη
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών 2024 στην Ευρώπη - ACEM 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

6/2/2025

Άλλη μια θετική χρονιά ήταν το 2024 για τις αγορές δικύκλου στην Ευρώπη με τις σημαντικότερες από αυτές να σημειώνουν αύξηση στις ταξινομήσεις πάνω από 10%.

Τα εξαιρετικά αποτελέσματα του 2024 για την ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας τα γνωρίζετε ήδη με το 2025 να ταξινομούνται στη χώρα μας 77.985 δίκυκλα και την αύξηση να φτάνει στο 18,35% σε σχέση με το 2023 (διαβάστε αναλυτικά εδώ).

Η πορεία της ελληνικής αγοράς που πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο δεν είναι φυσικά μόνο τοπικό φαινόμενο και η επιλογή δικύκλου αγκαλιάζεται όλο και περισσότερο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπως δείχνουν τα στοιχεία που δημοσίευσε ο ACEM (Association des Constructeurs Européens de Motocycles), o Σύνδεσμος Ευρωπαϊκός Κατασκευαστών Μοτοσυκλέτας.

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία του ACEM το 2024 έκλεισε με σημαντική άνοδο της τάξης του 10,1% για τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο αντιστοιχούν στο 80% επί του συνόλου) σε σχέση με το 2023. Συγκεκριμένα οι ταξινομήσεις έφτασαν τις 1.155.640 έναντι 1.049.898. Ο ACEM σημειώνει επίσης ότι ένα μέρος τις αύξησης οφείλεται και στην ταξινόμηση που έκαναν οι αντιπροσωπείες στα Euro 5 μοντέλα τους πριν από τις Euro 5+ προδιαγραφές που ξεκίνησαν να ισχύουν πλήρως την 1η Ιανουαρίου του 2025.

Η Ιταλία ήταν η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης τη χρονιά που μας πέρασε με 352.294 ταξινομήσεις και άνοδο στο 10% με τη Γερμανία να ακολουθεί καταγράφοντας αύξηση 16,3% για 248.618 ταξινομήσεις. Στην τρίτη θέση η Ισπανία με 229.685 ταξινομήσεις και άνοδο 14,2%, ενώ τέταρτη ήταν η Γαλλία με αύξηση 3,5% έναντι του 2023 και 214.049 ταξινομήσεις. Στην πέμπτη θέση το Ηνωμένο Βασίλειο με αύξηση στο 2,7% και 110.994 ταξινομήσεις.

Στα μοτοποδήλατα οι ταξινομήσεις ακολούθησαν αντίθετη πορεία και έκλεισαν με πτώση 6,5% σε σχέση με το 2023 για 180.591 δίκυκλα από 193.145. Η μόνη από τις μεγάλες αγορές που σημείωσε αύξηση ήταν εκείνη της Ιταλίας με 19% και 22.301 μοτοποδήλατα συνολικά, ενώ το Βέλγιο είχε οριακή πτώση 0,2% για 30.716 δίκυκλα. Οι υπόλοιπες μεγάλες αγορές για μοτοποδήλατα κινήθηκαν πτωτικά με τη Γερμανία να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη πτώση (14.790, -16.1%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (65.978, -12,5%), την Ισπανία (14.574, -12,0%) και την Ολλανδία (32.232, -5,3%).

Τα παραπάνω νούμερα αφορούν συμβατικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Αν τα ξεχωρίσουμε αυτά τότε θα δούμε ότι στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες υπήρξε σημαντική πτώση, συνολικά 18,5%, για τις τέσσερεις από τις πέντε μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές για 28.336 ταξινομήσεις. Με -40,7% και -39,7% η Γερμανία και η Ιταλία ήταν και εκείνες με τη μεγαλύτερη μείωση και ταξινομήσεις που έφτασαν αντίστοιχα τις 5.375 και 5.044 μονάδες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η πτώση ήταν 11,5% στις 2.114 ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, ενώ οριακή ήταν η πτώση στην Ισπανία 0,2%. 

Η αγορά που σημείωσε αύξηση και μάλιστα σχεδόν διψήφια με 9,8% ήταν εκείνη της Γαλλίας που έκλεισε το 2024 με 9.710 ταξινομήσεις για να γίνει η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

Στα ηλεκτρικά μοτοποδήλατα το ποσοστό της πτώσης ήταν σχεδόν το ίδιο, στο 17,2%, ωστόσο ήταν και πολλά περισσότερα σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες με τις συνολικές τους ταξινομήσεις το 2024 να κλείνουν στις 50.537 μονάδες.