City's Art 2024 - Ξεκίνημα με το δεξί στην πίστα kart Μεγάρων

18 αναβάτες συμμετείχαν στο πρώτο σεμινάριο του City's Art για τη φετινή χρονιά
motomag City's Art 2024 – Ξεκίνημα με το δεξί στην πίστα kart Μεγάρων
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

22/5/2024

Το πρώτο σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης City Advance Riding Techniques για το 2024 ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία στην πίστα kart των Μεγάρων.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της διοργάνωσης:

"Μετά από 12 χρόνια διεθνούς δραστηριότητας, το City΄s ART ξεκίνησε τα εξειδικευμένα μαθήματά του για το 2024 στην πίστα Kart των Μεγάρων την Παρασκευή 17 Μαϊου. Οι 18 μαθητευόμενοι -ανάμεσα τους και γυναίκες- ήρθαν από διάφορα σημεία της χώρας και με κάθε είδους μοτοσυκλέτα -από KTM 390 και Voge 300, μέχρι Yamaha Tracer 9GT και BMW S 1000 XR ώστε να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα της σχολής. Από την πρώτη στιγμή έδειξαν τη δίψα τους για τη σωστή και ασφαλή οδήγηση μοτοσυκλέτας, κατανοώντας με ευκολία τα λόγια και τις υποδείξεις των εκπαιδευτών. Σε αυτό το πρώτο σεμινάριο έμαθαν σε θεωρία και -πολύ περισσότερο- σε πράξη τον έλεγχο του γκαζιού και συγκεκριμένα τους παράγοντες “γιατί, πόσο, πότε, και οφέλη στην οδήγηση”.

City's Art 2024 – Ξεκίνημα με το δεξί στην πίστα kart Μεγάρων

Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, οι μαθητές ακολούθησαν κατά γράμμα το πρόγραμμα του σχολείου, και στο τέλος της ημέρας όλοι συμφώνησαν πως αυτά που έμαθαν θα τους βοηθήσουν άμεσα στον τρόπο που οδηγούν τη μοτοσυκλέτα τους. Όλοι μαζί έδωσαν ραντεβού στο επόμενο σεμινάριο εκμάθησης, στο οποίο και θα εκπαιδευτούν πάνω στον “Συγχρονισμό Ελέγχου του Γκαζιού και Αλλαγής Κατεύθυνσης”.

Για όσους δεν γνωρίζουν το City΄s Advance Rider Training είναι το νεότερο πρόγραμμα εκπαίδευσης αναβατών που δημιούργησε η ομάδα του California Superbike School, του μεγαλύτερου και πλέον καταξιωμένου σχολείου οδήγησης μοτοσυκλέτας στον πλανήτη. Παράλληλα είναι το μοναδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας στον κόσμο που έχει καταγεγραμμένα στοιχεία απόδοσης της μείωσης των ατυχημάτων και αυτή η τεχνογνωσία έχει μεταφερθεί ακέραια στην ελληνική αγορά.

City's Art 2024 – Ξεκίνημα με το δεξί στην πίστα kart Μεγάρων

Τη διαχείριση του City's ART στην Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου έχει αναλάβει η Game Face ΕΕ, στόχος της οποίας είναι η αναγνώριση και καθιέρωση της προσθετικής αξίας των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που προσφέρει, καλύπτοντας το κενό της εκπαίδευσης και διδάσκοντας τις σωστές τεχνικές για την ασφαλή οδήγηση scooter και μοτοσυκλέτας.

Στόχος του City's ART είναι να επισημάνει και να διορθώσει άμεσα τα συνήθη λάθη χειρισμού που κάνουν οι αναβάτες scooter και μοτοσυκλετών, καθώς και τη μετάδοση των βασικών αρχών οδήγησης μίας μοτοσυκλέτας μέσω μίας απλής μεθοδολογίας και της άρτιας τεχνικής κατάρτισης των πιστοποιημένων εκπαιδευτών του. Σχεδιασμένο με πολύ απλή δομή που τονίζει τις βασικές τεχνικές οδήγησης, τις οποίες οι μαθητές καταφέρνουν να τις αφομοιώνουν άμεσα μέσω της συνεχούς επανάληψης και της άμεσης διόρθωσης.

City's Art 2024 – Ξεκίνημα με το δεξί στην πίστα kart Μεγάρων

Το City's ART  απευθύνεται σε όλους τους μοτοσυκλετιστές που θέλουν να μάθουν να κινούνται με ασφάλεια, είτε  χρησιμοποιούν τη μοτοσυκλέτα από ανάγκη, είτε λόγω ευκολίας, είτε από πάθος. Και στις τρεις περιπτώσεις, η γνώση που θα αποκομίσουν από το City's ART θα ενισχύσει την αυτοπεποίθηση και την οδηγική ικανότητά τους, με την κίνηση εντός - εκτός πόλης να γίνεται με μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά.

Η διάρκεια σεμιναρίου είναι μόλις 5,5 ώρες καθώς ο στόχος του City's ART είναι η επιδιόρθωση των λαθών που κάνουν οι αναβάτες. Το 55% του συνολικού χρόνου είναι πρακτική εφαρμογή των ασκήσεων κάτω από την επίβλεψη των πιστοποιημένων εκπαιδευτών.

City's Art 2024 – Ξεκίνημα με το δεξί στην πίστα kart Μεγάρων

Η αρχή για το 2024 έγινε και τα σεμινάρια θα συνεχιστούν στην ίδια τοποθεσία την Παρασκευή 7 Ιουνίου και την Παρασκευή 5 Ιουλίου. Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο που σας εξυπηρετεί, απλά επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://cityart.gr. Μπορείτε επίσης να στείλετε ένα email στο [email protected] ή/και να καλέσετε στο τηλ. 6945893697 απογευματινές ώρες. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα της GAME FACE EE www.cityart.gr και τους λογαριασμούς του Σχολείου στα κοινωνικά δίκτυα.

City's Art 2024 – Ξεκίνημα με το δεξί στην πίστα kart ΜεγάρωνCity's Art 2024 – Ξεκίνημα με το δεξί στην πίστα kart Μεγάρων
Ετικέτες

JETOIL: Οικειοθελής αναστολή λειτουργίας εξαιτίας των κυρώσεων προς τη Ρωσία

Η εταιρεία που κάποτε ίδρυσε η οικογένεια Μαμιδάκη είχε περάσει στον Murtaza Lakhani
JETOIL: Οικειοθελής αναστολή λειτουργίας εξαιτίας των κυρώσεων προς τη Ρωσία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/12/2025

Ο πακιστανοκαναδός, όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που ελέγχει την JETOIL, δεν είναι κάποιος αχυράνθρωπος, ούτε αυτοφοράκιας, αλλά ο άνθρωπος που εδώ και δεκαετίες διακινεί στα ίσια, το πετρέλαιο που δεν μπορεί να διακινηθεί από τους υπόλοιπους. Ο 63χρονος δισεκατομμυριούχος Murtaza Ali Lakhani (κεντρική φωτογραφία) έχει υπηκοότητα Μ. Βρετανίας και Καναδά με τα διαβατήριά του να γίνονται δεκτά σε κάθε χώρα του κόσμου και τον περασμένο Ιούλιο κατονομάστηκε από το Αγγλικό περιοδικό Business Matters, το Ν1 στον κλάδο των επιχειρήσεων, ως ο μεγαλύτερος διακινητής Ρωσικού πετρελαίου.

Αυτό σήμαινε πως κάποιος άναψε ένα προβολέα πάνω του, κάτι που είχε αποφευχθεί όταν ο ίδιος άνθρωπος διακινούσε το πετρέλαιο του Ιράκ σε καιρό πολέμου με τις ΗΠΑ, έπειτα το Κουρδικό πετρέλαιο επί εποχής πολέμου επίσης και πλέον και το πετρέλαιο της Βενεζουέλας, επί εποχής που όλοι ελπίζουν να μην καταλήξει σε πόλεμο, όπως υπάρχει η απειλή να γίνει.

Ο επικεφαλής του γκρουπ Mercantile Maritime απέκτησε την JETOIL από την οικογένεια Μαμιδάκη μετά την πτώχευση της μέσα στην πανδημία και την αυτοκτονία που επέφερε η ένταξη το άρθρο 99, ενός εκ των ιδρυτών της. Ξεκινώντας το 1968 ενώ είχαν ήδη την Mamidoil την οποία ένωσαν με την JETOIL, οι οικογένεια Μαμιδάκη δημιούργηε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εμπορίας καυσίμων στα Βαλκάνια.

Παρόλο που κατά την περίοδο της πτώχευσης η εταιρεία έχασε σχεδόν το 80% του δικτύου πρατηρίων ο Lakhani επένδυσε σε αυτή έχοντας ως στόχο τις τεράστιες εγκαταστάσεις αποθήκευσης πετρελαίου στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης που αγγίζουν τους 300.000 τόνους, ενώ αντίστοιχα υπάρχει εγκατάσταση και στο Κόσσοβο. Παραμένει επίσης δίκτυο χονδρικής πώλησης εκτός της Ελλάδας σε Αλβανία, Βουλγαρία, Σκόπια και Σερβία ώστε ο Βαρόνος αυτός να στρέψει την προσοχή του στην περιοχή.

Για τον ίδιο τον Lakhani, όπως και για τον Etibar Eyyub από το Αζερμπαϊτζάν που μπαινοβγαίνει στις λίστες από πέρσι, αυτή είναι μάλλον μία αναμενόμενη εξέλιξη κι αυτό γιατί είχαν γίνει κινήσεις πριν την ανακοίνωση του κ. Χαραλαμπου Βουρλιώτη, της Αρχής Καταπολέμησης κατά της Νομιμοποίησης Εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες για δέσμευση περιουσιακών στοιχείων συνολικά 5 εταιρειών εμπορίας πετρελαίου στην Ελλάδα, με την JETOIL να είναι αυτή που απασχολεί το κοινό καθώς θα βλέπει από αύριο τα πρατήρια να αλλάζουν όνομα ή να κλείνουν.

JETOIL: Οικειοθελής αναστολή λειτουργίας εξαιτίας των κυρώσεων προς τη Ρωσία

Είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνουν οι εγκαταστάσεις στο Καλοχώρι ιδιαίτερα τώρα, δύο μόλις μήνες πριν συμπληρωθούν 30 χρόνια από την μεγάλη πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει στις εγκαστάσεις αυτές, επί αυτοκρατορίας Μαμιδάκιδων.

Ήταν μεσημέρι, 24 Φεβρουαρίου 1986 όταν ξέσπασε φωτιά η οποία έκαιγε για επτά μέρες πνίγοντας την Θεσσαλονίκη σε τοξικά αέρια, ιδιαίτερα μετά την έκρηξη της τρίτης ημέρας που συμπληρώθηκε από δεκάδες επόμενες. Από τις 12 δεξαμενές τότε καταστράφηκαν οι 8, ενώ κλιμάκια από την Γιουγκοσλαβία κατέβηκαν να συνδράμουν το έργο της ελληνικής πυροσβεστικής που μετρούσε ήδη 25 τραυματίες. Η Θεσσαλονίκη γλίτωσε τότε γιατί άντεξε η δεξαμενή υγρής αμμωνίας. Αν είχε εκραγεί, τότε η πόλη θα έπρεπε να εκκενωθεί και θα μιλούσαμε για μία από τις μεγαλύτερες καταστροφές στην ιστορία της Ευρώπης, δύο ημέρες και δύο μήνες πριν το πυρηνικό δυστύχημα του Τσερνόμπιλ.

Ετικέτες