Honda Africa Twin: Πίσω από τις κάμερες με Κουζή & Πετρετζίκη

Ο Κουζής μιλά για το άλμα με την Africa
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/7/2018

Ο Παναγιώτης Κουζής, φετινός Πρωταθλητής στην MX1 και συνολικά 16 φορές πρωταθλητής Ελλάδας, περιγράφει την εμπειρία της οδήγησης στην πίστα motocross του Άργους, δηλώνοντας εντυπωσιασμένος από το αποτέλεσμα. Παράλληλα είχε και τον Πετρετζίκη να του κάνει παρατηρήσεις:

«Σε εκείνο το άλμα προσγειώθηκες με τον εμπρός τροχό» - «Έκανα ένα λάθος εκεί» του απαντά ο Κουζής και συνεχίζει: «καλά τα λες για μένα, το λουκάνικο όμως μάστορα δεν ήταν καλά ψημένο»

Από την πίστα και τα πειράγματα κατέληξαν όμως στο στούντιο του Πετρετζίκη με τον μάγειρα να παίρνει συνέντευξη στον Παναγιώτη Κουζή για το πότε ξεκίνησε να οδηγεί, με τι κυκλοφορεί κάθε μέρα κτλ.. Στο τέλος βέβαια ο Πετρετζίκης δήλωσε πως δεν είναι δουλειά να πληρώνεσαι για να οδηγείς αλλά και βέβαιος πως θα περάσει τον Κουζή κάποια μέρα, όχι βέβαια στο ύψος που απέχουν δύο κεφάλια, αλλά στην οδήγηση!

Η συνεργασία του Παναγιώτη Κουζή και του Άκη Πετρετζίκη, μας είχε στην αρχή να αναρωτιόμαστε αν υπάρχει κάποιο νέο ταλέντο, μέχρι που σιγά-σιγά αποκαλύφθηκε πως πρόκειται για τον «ψηλό» του Motocross!

Τελικά η Honda έντυσε με έναν ευφάνταστο τρόπο το διπλό άλμα της Africa Twin, στην πίστα Motocross του Άργους πράγμα για το οποίο ο Παναγιώτης Κουζής αξίζει πολλά συγχαρητήρια, καθώς το έφερε εις πέρας χωρίς καμιά δυσκολία και κυρίως χωρίς κανένα απρόοπτο! Παράλληλα ανέδειξε την μοτοσυκλέτα συνολικά, σε ένα κοινό που λίγο έως πολύ, θεωρεί πως οι μοτοσυκλέτες είναι εκείνα τα «σατανικά» κατασκευάσματα που προσφέρουν μονάχα κίνδυνο και τίποτα περισσότερο.

Αυτό βλέπουμε πως είναι το πραγματικό κέρδος της συγκεκριμένης ενέργειας, που αναδεικνύει την μοτοσυκλέτα συνολικά και όχι μονάχα την Africa Twin, φέρνοντας τον μοτοσυκλετισμό στο προσκήνιο. Στην Ελλάδα τέτοιες ενέργειες προς το ευρύ κοινό είναι σπάνιες κι έτσι όταν συμβαίνουν λειτουργούν θετικά προς όλους μας, αφαιρώντας λίγο από το πέπλο του φόβου και της δεισιδαιμονίας με την οποία αντιμετωπίζει ο ευρύς πληθυσμός την μεγάλη μας αγάπη, την μοτοσυκλέτα!

 

Ετικέτες

XT700 – Η Tenere που θα έπρεπε να κατασκευάσει η Yamaha

Πρόκειται για περιορισμένη παραγωγή μόλις δέκα μοτοσυκλετών
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/6/2026

Ένα συνεργείο στην Πορτογαλία μετατρέπει την Tenere 700 σε μια σύγχρονη XT500, σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 10 κομματιών και “ανάβει φωτιές” στη Yamaha.

Από τις φωτογραφίες, διακρίνεται το «XT700» στο ρεζερβουάρ της μοτοσυκλέτας, ενώ η ιδέα ανήκει στο μικρό συνεργείο στην Holy Moly Co, που εδρεύει στη Λισαβόνα και μετατρέπει σύγχρονες Tenere700 σε XT700! Δεν είναι η πρώτη φορά που το Holy Moly αναβιώνει μία παλιότερη Yamaha και μάλιστα στο συγκεκριμένο project συμμετέχουν και το γνωστό Bike Shed του Λονδίνου, η Yamaha Πορτογαλίας και η Kedo, που ειδικεύεται στα ανταλλακτικά παλιότερων μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας.

Η εταιρεία Holy Moly ολοκληρώνει τη συγκεκριμένη μετατροπή χωρίς να κοπεί, να τρυπηθεί ή να συγκολληθεί κάποιο κομμάτι, με το ντεπόζιτο, το ψηλό φτερό και τον στρογγυλό προβολέα που παραπέμπουν σε ένα XT500 του 1979 που δημοπρατήθηκε από την Kedo.

Yamaha

Η μετατροπή αυτή έχει μεγάλη επίπτωση και στο βάρος της μοτοσυκλέτας που μειώνεται στα 175 κιλά. Οι αναρτήσεις της KYB αντικαθίστανται από τις ολλανδικές TracTive, ενώ οι ζάντες είναι της Haan Wheels.

Το πρωτότυπο που βλέπετε δεν είναι προς πώληση, αλλά από τον Οκτώβριο η Holy Moly θα παράγει μόλις δέκα κομμάτια από τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, ενώ στις υπηρεσίες συμπεριλαμβάνεται και η συναρμολόγησή της απευθείας στο γκαράζ του νέου ιδιοκτήτη. Πάντως ίσως αυτή να είναι μία καλή ευκαιρία για την ιαπωνική εταιρεία που μπορεί να “δανειστεί” την ιδέα και να δημιουργήσει μία παρόμοια μοτοσυκλέτα, που τουλάχιστον στην Ελλάδα είναι σίγουρο πως θα πετύχει εμπορικά.