Honda Track Day

Από το

Μαύρο Σκύλο

1/9/2010

Η Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την διοργάνωση ενός ακόμα Honda track day.
ΚΥΡΙΑΚΗ  05/09/2010  ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUPER SPORT ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ  09:00 – 14:00
Να υπενθυμίσουμε ότι τα Honda track day δημιουργήθηκαν με σκοπό να δοθεί η δυνατότητα στους αναβάτες να γνωρίσουν, να δοκιμάσουν και να συγκρίνουν τα μοναδικά - καινοτόμα συστήματα φρένων, Electronic C-ABS, που διαθέτουν οι νέες supersport μοτοσυκλέτες μας, CBR 600RR και CBR 1000RR.  

Όλοι οι συμμετέχοντες των Honda Track Day θα έχουν την μοναδική ευκαιρία να οδηγήσουν παρέα με τους πρωταθλητές ταχύτητας Μ. Κουτσουμό και Γ. Μπούστα και να συζητήσουν μαζί τους λαμβάνοντας :
•    ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
•    ΟΔΗΓΙΚΑ TIPS
•    ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
Επιπλέον προσφέρονται:
•    ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
•    ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ METZELER / PIRELLI
•    ΔΩΡΕΑΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΣΝΑΚ – ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ ΚΑΘ΄ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΕΣΤ
•    ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ
•    ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ΔΩΡΟ

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:
•    ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
•    ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 500cc  ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ  ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΝΤΑ
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ:
•    ΚΡΑΝΟΣ
•    ΦΟΡΜΑ
•    ΜΠΟΤΕΣ
•    ΓΑΝΤΙΑ


Εκτός από τις SUPER SPORT μοτοσυκλέτες, οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν και τις:

CB 1000R ABS
VFR 800F ABS
CB 600F ABS
CBF 600S ABS

ΔΗΛΩΣΕΙΣ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : Κος Ζαφειρόπουλος  (210 65 600 75 –  697 22 33 094)                                 

ΤΗΡΗΣΗ ΣΕΙΡΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:  EXTREME TRACK DAYS      
Με την υποστήριξη  της INTRAMOTO METZEREL / PIRELLI

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες