Στα βόρεια προάστια η Triumph με εντυπωσιακό κατάστημα

Κάθετη μονάδα από τις μεγαλύτερες της εταιρείας στα Βαλκάνια
νέο κατάστημα Triumph βόρεια προάστια
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

19/12/2024

Σε εορταστικό κλίμα έγιναν τα εγκαίνια της νέας κάθετης μονάδας της ελληνικής αντιπροσωπείας της Triumph, μία εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα. Το κατάστημα, βρίσκεται στη Λ. Χαλανδρίου 14, στην Αγία Παρασκευή.

Το ΜΟΤΟ ήταν εκεί, στα εγκαίνια του νέου καταστήματος που εντυπωσιάζει με το μέγεθος και την αισθητική του χώρου της έκθεσης. Εντός του εκθεσιακού χώρου θα βρει κανείς όλες σχεδόν τις μοτοσυκλέτες της Triumph. Φυσικά από το κατάστημα, που σχεδιάστηκε σύμφωνα με τα πρότυπα της βρετανικής εταιρείας, δεν λείπουν ούτε τα προϊόντα lifestyle, ούτε ο τεχνικός και μη ρουχισμός που φέρει το σήμα της βρετανικής εταιρείας με τη διαρρύθμιση της έκθεσης να αναδεικνύει με σωστό και δημιουργικό τρόπο τα προϊόντα. Παράλληλα οι αναβάτες Triumph μπορούν να εξυπηρετηθούν και στο service της μοτοσυκλέτας τους με την Triumph να έχει προβλέψει με έναν μεγάλο και σωστά οργανωμένο χώρο για το συνεργείο.

νέο κατάστημα Triumph βόρεια προάστια

Τα εγκαίνια του καταστήματος πραγματοποιήθηκαν υπό τους ήχους live τζαζ μουσικής, με το κοινό να έρχεται μαζικά στην έκθεση, ήδη από τις επτά το απόγευμα που ήταν και η ώρα έναρξης της συγκέντρωσης για τον κόσμο. Η Triumph τήρησε και την υπόσχεσή της για παρουσίαση νέου μοντέλου αφού τους προσκεκλημένους “υποδεχόταν” η Tiger Sport 800 με το νέο τρικύλινδρο κινητήρα των 115 ίππων ανακοινώνοντας παράλληλα και την τιμή της. Δείτε περισσότερα στην gallery που ακολουθεί. Καλές δουλειές τους ευχόμαστε!

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες