Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross 2021: Δοκιμαστικά 6ου αγώνα Κρηνίδες – Λίγες συμμετοχές σε εκπληκτική πίστα

Τελευταίος αγώνας στην καλύτερη πίστα MX!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/11/2021

Δοκιμές και κατάταξη σήμερα για τον τελευταίο αγώνα για το πανελλήνιο πρωτάθλημα Motocross με ελάχιστες συμμετοχές, μόλις 30 στο σύνολο, καθώς η πλειοψηφία των αναβατών απέχει για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος μετά τον θάνατο του Αλέξανδρου Γεωργαντά και τον βαρύ τραυματισμό του δεκαεξάχρονου Χατζηράλλη.

Έχει προηγηθεί η ακύρωση του 5ου αγώνα μετά την ανακοίνωση του σωματείου της ΛΕΜΣ πως σε ένδειξη συμπαράστασης στις οικογένειες που υποφέρουν μετά τον αγώνα των Γιαννιτσών δεν επιθυμούσε την άμεση διεξαγωγή ενός ακόμη αγώνα και ζητούσε αναβολή. Χωρίς δυνατότητα αλλαγής στο πρόγραμμα η αναβολή μετατράπηκε σε ακύρωση και ακολούθησε κοινή ανακοίνωση δέκα αναβατών για αποχή και από τον τελευταίο αγώνα, τιμώντας την μνήμη του αδικοχαμένου συναθλητή τους και ταυτόχρονα στέλνοντας μήνυμα διαμαρτυρίας προς την Ομοσπονδία για τις αγωνιστικές συνθήκες.

Μετά από ένα τόσο τραγικό γεγονός, που αντίστοιχό του δεν έχει ξανά γίνει, η ακύρωση του πρωταθλήματος θα έπρεπε να εξυπακούεται και η επιστροφή από το 2022 να γίνει με καθολικές αλλαγές σε όποιες διαδικασίες έχει κριθεί απαραίτητο. Είναι γεγονός πως τα παγκόσμια ή εθνικά πρωταθλήματα δεν σταματούν μετά από δυστύχημα, αλλά δεν γίνεται να συγκρινόμαστε με το επίπεδο του παγκοσμίου όταν συζητάμε για το αν πρέπει να ολοκληρωθεί ή όχι το πρωτάθλημα ενώ όταν η συζήτηση πηγαίνει στις συνθήκες να γυρνά η σύγκριση ανάποδα και να ακούγεται το επιχείρημα πως δεν πρέπει να περιμένει κανείς από μία χώρα σαν την Ελλάδα, να κρατήσει επίπεδο παγκοσμίου… Σε κάθε περίπτωση ο 6ος αγώνας θα διεξαχθεί αύριο ακόμη και με ελάχιστες συμμετοχές και με τον τίτλο στην ΜΧ1 να έχει ήδη απονεμηθεί στον αδικοχαμένο Γεωργαντά, που έτσι κι αλλιώς αναμέναμε όλοι πως θα κέρδιζε αν ήταν ακόμη εν ζωή.

Το μόνο απολύτως θετικό από την διεξαγωγή του τελευταίου αγώνα στις Κρηνίδες είναι το παράδειγμα αυτής της εξαιρετικής πίστας και της φοβερής προσπάθειας που έχουν καταβάλει όλοι όσοι εμπλέκονται στην διοργάνωση αυτού του αγώνα, για να βλέπουμε σήμερα μία εικόνα που ξεφεύγει από το επίπεδο της χώρας μας και πηγαίνει πολύ-πολύ ψηλότερα. Οι αντιθέσεις με πριν είναι τεράστιες. Απόδειξη πως μπορούν τα πράγματα να είναι καλύτερα. Δεν είναι μόνο η πίστα άψογη με προστατευτικά παντού, αλλά υπάρχει και πληθώρα κριτών με προστατευτικά κράνη όλοι τους, με σήμανση σε κάθε σημείο και με όλους τους ελέγχους να τηρούνται στην εντέλεια. Κι όλα αυτά με τριάντα συμμετοχές! Ας μην ξεχνάμε πως οι αγώνες στηρίζονται στις συμμετοχές όμως ο μικρός τους αριθμός δεν έφερε εκπτώσεις, τουλάχιστον με την σημερινή εντυπωσιακή εικόνα που μακάρι να συνεχίσει αύριο, προφανώς, και στην συνέχεια να αποτελέσει πρότυπο και για το μέλλον.

Εξαιτίας των ελάχιστων συμμετοχών οι εκκινήσεις συγχωνεύτηκαν κι έτσι MX1, MX2 και MX300 έτρεξαν μαζί με μόλις εννιά αγωνιζομένους. Από αυτούς ξεχώρισε απόλυτα ο Ανδρέας Καρασάββας (#212 GAS-GAS 250) - κεντρική φωτογραφία άρθρου- που ήταν με διαφορά ταχύτερος αλλά και πάρα πολύ εντυπωσιακός στα άλματα. Κοντά του όμως και ο Σπυρης Γιώργος (#10 YZF450) που είχε τον καλύτερο χρόνο της MX1, ενώ στην MX300 πάρα πολύ καλό ρυθμό και εξίσου εντυπωσιακός ήταν και ο Ματι Άρης (#27 Beta300).

Τραυματισμό είχαμε στο warm-up πριν την εκκίνηση για OPEN και Senior, όπου παγιδεύτηκε το πόδι του Δημητρόπουλου Βασίλη και δυστυχώς έφυγε με φορείο για άμεση μεταφορά στο νοσοκομείο με τις διαδικασίες να σταματούν για λίγα λεπτά μέχρι να επιστρέψει το ασθενοφόρο στην πίστα. Κλασικά πολύ γρήγορος σε αυτό το γκρουπ ο Καρασακαλίδης (#177 SX450) όπου για λίγο ακολούθησε τον ρυθμό του και ο Τσιπουρόπουλος (#411 KXF250) όπως φυσικά και ο Πράσσος (#12 CRF450) που τερμάτησε δεύτερος. Με τις μάχες να απουσιάζουν καθολικά, ήταν ευχάριστη όαση η μάχη που έδωσαν Δημητριάδης (#66 KXF250), Κουζής (#62 YZF250) και Γάκης (#213 ΚΤΜ 450) όπως επίσης και πιο μπροστά τους αλλά όχι τόσο έντονα, ο Σοφτα-Μεχμετ Αλη (#99 YZ250) με τον Σιδέρη (#96 YZ125).

Στην MX65 που ήταν η μόνη από τις μικρές κατηγορίες που είχε συμμετοχές ξεχώρισε ο Τριανταφυλλόπουλος Σόλων (#241 GAS GAS) όχι μόνο με τον ρυθμό αλλά και με απίστευτα άλματα που δεν βλέπεις εύκολα από τις μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες. Όλοι όμως οι αναβάτες ήταν κοντά σε χρόνους πράγμα που δείχνει πως ο αύριο θα δούμε κανονική μάχη από τους μελλοντικούς κορυφαίους αναβάτες της χώρας!

 

Συγκεντρωτική εικόνα Σαββάτου:


 

MXGP - Η ΚΤΜ δεν θα έχει τον Everts στον αγώνα της Αργεντινής λόγω τραυματισμού

Μετά τη Husqvarna η ατυχία των τραυματισμών χτύπησε και την KTM
motomag MXGP – Η ΚΤΜ δεν θα έχει τον Everts στον αγώνα της Αργεντινής λόγω τραυματισμού
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/2/2024

Η Red Bull KTM Factory Racing έκανε γνωστό πως ο Liam Everts ο οποίος αγωνίζεται στην κατηγορία MX2 δεν θα δώσει το παρών στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ο οποίος θα λάβει χώρα στην Αργεντινή στις 10 Μαρτίου, καθώς θα χρειαστεί να αναρρώσει από την χειρουργική επέμβαση που πραγματοποίησε στο δεξί του χέρι.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross ξεκινά το φετινό αγωνιστικό του ταξίδι από την Αργεντινή σε λιγότερο από δύο εβδομάδες ωστόσο για ακόμη μία ομάδα του Πρωταθλήματος τα πράγματα δεν κυλούν ομαλά. Μετά τη Nestaan Husqvarna Factory Racing η οποία ανακοίνωσε πως ο αναβάτης της στην μεγάλη κατηγορία MXGP Mattia Guadagnini θα απουσιάζει για κάποιο διάστημα από τους αγώνες ελέω τραυματισμού ήρθε μία ανάλογη ανακοίνωση από την Red Bull KTM Factory Racing η οποία αναφέρεται σε έναν εκ των τεσσάρων αναβατών της.

Πιο συγκεκριμένα η ανακοίνωση αφορούσε τον Liam Everts ο οποίος αγωνίζεται στην κατηγορία MX2. O Βέλγος αναβάτης κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του είχε μία πτώση με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στον δεξιό του αντίχειρα. Ο Everts ο οποίος υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση θα χρειαστεί να μείνει εκτός αγώνων για ένα μήνα, με την ομάδα να ελπίζει να τον έχει ξανά κοντά της στον δεύτερο αγώνα της σεζόν.

O Harry Norton, αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull KTM Factory Racing δήλωσε: "Δυστυχώς τέτοιες ατυχίες συμβαίνουν στο motocross. Είναι θετικό πως η επέμβαση για τον Everts πήγε καλά. Τώρα χρειάζεται ανάρρωση και ελπίζουμε να τον δούμε ξανά στην Ισπανία.”

Ετικέτες