MotoGP: Επιβεβαίωση για Bastianini στην Ducati – Αναμονή Zarco

Γεμίζουν οι άλλες θέσεις και μένουν οι «κόκκινες»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/9/2020

Ο Enea Bastianini ανεβαίνει κατηγορία το 2021 από την Moto2, πηγαίνοντας στην Avintia όπου θα αντικαταστήσει τον Zarco. Ο Γάλλος έχει υπογράψει με την Ducati αλλά επίσημα δεν έχει καθοριστεί ποια θα είναι η θέση του. Ανεπίσημα προορίζεται για μία από τις δύο εργοστασιακές μοτοσυκλέτες.

Ο Zarco είχε πέρσι στο τέλος της σεζόν του ’19 ένα μικρό θρίλερ για να βρει σέλα στην εκκίνηση αυτής της σεζόν, μετά την επεισοδιακή αποχώρησή του από την KTM. Συζητούσε με την Ducati η οποία δεν ήταν έτοιμη να του παραχωρήσει μία εργοστασιακή θέση, αλλά βρέθηκε μία άλλη λύση. Μία ομάδα στην οποία η Ducati έδινε μοτοσυκλέτες αναβαθμίστηκε με περισσότερη υποστήριξη από το εργοστάσιο και μετατράπηκε σε δεύτερη δορυφορική μετά την Pramac. Ταυτόχρονα πέταξαν έξω -κυριολεκτικά- τον Karel Abraham ο οποίος πλήρωνε για να τρέξει και δεν πληρωνόταν, για να δημιουργηθεί θέση για τον Zarco και πρόσθετη τεχνογνωσία για τους μηχανικούς της ομάδας. Απώτερος σκοπός ήταν ο Zarco να ολοκληρώσει μία καλή σεζόν και να κερδίσει μία θέση στην εργοστασιακή ομάδα. Αυτή που ανεπίσημα έχει πάρει.

Η συνέχεια της Avintia ως πλήρως δορυφορικής ομάδας θα συνεχιστεί από την Ducati και εκεί θα ανεβάσει τον αρκετά ανταγωνιστικό και δεύτερο τώρα στο πρωτάθλημα της Moto2, Enea Bastianini.

Ο νεαρός Ιταλός ισοβαθμεί αυτή την στιγμή με τον Martin στο πρωτάθλημα, και είναι και οι δύο μόλις 8 βαθμούς πίσω από τον Marini που προηγείται. Ο Martin επίσης θα ανέβει στην Ducati (με ένα παρασκήνιο) μαζί με τον Bastianini και μόλις του έτυχε δεύτερη ατυχία για φέτος καθώς βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό χάνοντας τουλάχιστον έναν αγώνα. Ο Martin μάλλον θα πάει στην Pramac, μαζί με τον Bagnaia, ο Tito Rabat θα μείνει στην Avintia μαζί με τον Bastianini και ο Miller με τον Zarco θα πάρουν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες. Από αυτές τις αλλαγές μόνο του Bastianini είναι απόλυτα επιβεβαιωμένοι, οι άλλοι αναβάτες έχουν συμβόλαιο με την Ducati αλλά σε ποιο box θα στηθεί η καρέκλα τους, δεν είναι ακόμη ολότελα βέβαιο.

 

Ετικέτες

Joan Mir - Υπέγραψε για δυο ακόμη χρόνια με το HRC

Παρά τις πτώσεις, τους μόλις 13 βαθμούς φέτος και τα παράπονα
Joan Mir - Για 2 ακόμη χρόνια στο HRC
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/7/2024

Ο Joan Mir και η Honda ανανέωσαν τη συνεργασία τους στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP για δύο ακόμη χρόνια, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP 2020 (έχει και έναν ακόμα τίτλο στη Moto3 το 17) να μένει με τους Ιάπωνες, παρά τη δυστοκία στην εξέλιξη της RC213V, που έχουν φέρει στον εργοστασιακό αναβάτη του HRC μόλις 13 βαθμούς σε 9 γύρους.

Ο Ισπανός αναβάτης που είχε διαπρέψει με τη Suzuki, πριν το Hamamatsu αποσυρθεί από τους αγώνες, έχει να θυμάται μια 5η θέση ως το καλύτερο αποτέλεσμά του το 2023 -στον αγώνα της Κυριακής στο GP της Ινδίας-, ενώ το 2024 η κατάσταση είναι δραματική, καθώς συνήθως ο Mir τερματίζει στις θέσεις 15-20, ενώ έχει συλλέξει πολλά DNF με επίσης πολλές τούμπες.

Joan Mir

Όπως και να έχει, η ιαπωνική ομάδα και ο ψηλός (1.81) αναβάτης από τη Μαγιόρκα θα βρίσκονται μαζί το 2025 και το 2026, με στόχο την επιτυχημένη εξέλιξη της RC213V ώστε να γίνει η εμβληματική big H και πάλι νικηφόρα.

Το συμβόλαιο Mir-Honda σημαίνει πως για το 2025 τουλάχιστον η σύνθεση της εργοστασιακής Honda θα παραμείνει ίδια, αφού και ο Marini (που φέτος έχει συλλέξει… έναν βαθμό) έχει υπογράψει νέα διετή συμφωνία.

Ετικέτες