Έντονα ξεκίνησε ο SPRINT με τον Bagnaia να κάνει μία φανταστική εκκίνηση και να ξεφεύγει εμπρός έχοντας κολλημένο πίσω του τον Alex Marquez και πίσω τον Acosta. Οι τρεις τους αμέσως ξεχώρισαν για μικρή απόσταση με τον Alex Marquez να κάνει το λάθος και να αφήνει τον Acosta να περάσει μπροστά στο τέλος του πρώτου γύρου.
Αμέσως πήρε την θέση του πίσω όμως αυτή η αλλαγή επέτρεψε στον Bagnaia να τοποθετήσει μία μικρή απόσταση ασφαλείας από τους δύο πίσω η οποία και ποτέ δεν θα έκλεινε, αντιθέτως μόνο θα μεγάλωνε περισσότερο.
Στον 3ο γύρο ήδη ήταν πάνω από το ένα δευτερόλεπτο και θα γινόταν και πολύ παραπάνω μέχρι το τέλος του αγώνα.
Πίσω του γινόταν μία όμορφη μάχη αρχικά με τον Morbidelli που όπως είπαμε και στην κατάταξη, ήταν στην πρώτη σειρά της εκκίνησης γιατί δύο ταχύτεροι του είχαν αποτύχει να κάνουν τέλειο τον γύρο τους που ήταν ήδη καλύτερος.
Ο Mir είχε καταφέρει να ανέβει στην 4η θέση, καμία έκπληξη ως εδώ γιατί ήταν γρήγορος μέχρι τώρα, η έκπληξη ήταν που δεν είχε πέσει ακόμη και πράγματι πριν τελειώσει ο 5ο γύρος ο Mir έπεσε από την κλασσική αιτία, έχασε πρόσφυση εμπρός.
Αμέσως μετά έπεσε και ο Oliveira ενώ λίγο αργότερα θα έπεφτε και ο Marini μάλιστα εκείνη την στιγμή ήταν εσωτερικά του Pol Espargaro αλλά ήταν πολύ τυχερός με την KTM γιατί απλά άνοιξε γραμμή ακουμπώντας πάνω στην Honda και κατάφερε να ξεφύγει χωρίς να πέσει.
Η κατάρα της Honda που δεν μπορεί να κρατήσει τον εμπρός τροχό κολλημένο στην άσφαλτο, χτύπησε ξανά.
Λίγο πριν το τέλος ο Acosta είχε απόσταση από τους δύο και είχε πίσω του τον Aldequer έτοιμο να περάσει και πράγματι 3 γύρους πριν το τέλος τα κατάφερε, ο Aldequer πέρασε εμπρός και ανεβαίνοντας στο βάθρο θα γινόταν ο καλύτερος της χρονιάς.
Ποιος είναι ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΨΕ; Ο Σάκης Συνιώρης στην στήλη του για τα MotoGP στο MOTO από την αρχή της χρονιάς. Όταν οι άλλοι έβγαζαν τίτλους λέγοντας «Δεν τον είδε κανείς να έρχεται» εννοούν τον εαυτό τους φυσικά.
Ο Bagnaia απέφυγε αυτή τη φορά τις μεγάλες δηλώσεις περί επιστροφής, το είπε κιόλας, «αυτή τη φορά δεν θα πω τίποτα» ευχαρίστησε την ομάδα του και τόνισε πως ακόμη είναι στα τυφλά, ψάχνουν τι είναι αυτό που μπορούν να βελτιώσουν για να έχουν σταθερό αποτέλεσμα και απλά καλές ημέρες.
|
Θέση |
Βαθμοί |
Αναβάτης |
Ομάδα |
Χρόνος / Διαφορά |
|
1 |
12 |
Francesco Bagnaia (63 / IT) |
Ducati Lenovo Team |
19:53.725 |
|
2 |
9 |
Alex Marquez (73 / ES) |
BK8 Gresini Racing MotoGP |
+2.259 |
|
3 |
7 |
Fermin Aldeguer (54 / ES) |
BK8 Gresini Racing MotoGP |
+3.138 |
|
4 |
6 |
Pedro Acosta (37 / ES) |
Red Bull KTM Factory Racing |
+5.155 |
|
5 |
5 |
Franco Morbidelli (21 / IT) |
Pertamina Enduro VR46 Racing Team |
+6.541 |
|
6 |
4 |
Fabio Quartararo (20 / FR) |
Monster Energy Yamaha MotoGP Team |
+8.468 |
|
7 |
3 |
Marco Bezzecchi (72 / IT) |
Aprilia Racing |
+10.232 |
|
8 |
2 |
Johann Zarco (5 / FR) |
CASTROL Honda LCR |
+12.627 |
|
9 |
1 |
Enea Bastianini (23 / IT) |
Red Bull KTM Tech3 |
+12.974 |
|
10 |
Fabio Di Giannantonio (49 / IT) |
Pertamina Enduro VR46 Racing Team |
+14.515 |
|
|
11 |
Pol Espargaro (44 / ES) |
Red Bull KTM Tech3 |
+14.924 |
|
|
12 |
Ai Ogura (79 / JP) |
Trackhouse MotoGP Team |
+15.394 |
|
|
13 |
Raul Fernandez (25 / ES) |
Trackhouse MotoGP Team |
+15.461 |
|
|
14 |
Jack Miller (43 / AU) |
Prima Pramac Yamaha MotoGP |
+17.601 |
|
|
15 |
Alex Rins (42 / ES) |
Monster Energy Yamaha MotoGP Team |
+17.721 |
|
|
16 |
Brad Binder (33 / ZA) |
Red Bull KTM Factory Racing |
+18.248 |
|
|
17 |
Somkiat Chantra (35 / TH) |
IDEMITSU Honda LCR |
+22.398 |
|
|
18 |
Lorenzo Savadori (32 / IT) |
Aprilia Racing |
+22.478 |
|
|
19 |
Augusto Fernandez (7 / ES) |
Yamaha Factory Racing Team |
+25.412 |
|
|
20 |
Michele Pirro (51 / IT) |
Ducati Lenovo Team |
+26.074 |
Πτώσεις
|
Αναβάτης |
Ομάδα |
Γύροι |
|
Luca Marini (10 / IT) |
Honda HRC Castrol |
7 Laps |
|
Joan Mir (36 / ES) |
Honda HRC Castrol |
5 Laps |
|
Miguel Oliveira (88 / PT) |
Prima Pramac Yamaha MotoGP |
5 Laps |