Συνέντευξη της ΚΤΜ για τους αγώνες

Φήμες για τον Dani Pedrosa ως δοκιμαστή εξέλιξης
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/8/2018

Η ΚΤΜ έδωσε μια ειδική συνέντευξη Τύπου τη πρώτη μέρα στο Red Bull Ring στην Αυστρία, αναλύοντας τη πορεία της και τους στόχους της για το μέλλον. Στη συνέντευξη έλαβε μέρος ο διευθύνων σύμβουλος KTM Industries AG Stefan Pierer, ο αγωνιστικός διευθυντής (motorsport director) Pit Beirer, o Mike Leitner (διαχειριστής της ομάδας MotoGP), o Aki Ajo (της Ajo motorsport) και ο Herve Poncharal (Tech3).

Αναφέρθηκαν στη μέχρι τώρα πορεία τους και στη προσπάθεια που καταβάλουν ώστε να κάνουν την RC16 μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα, ικανή να ανέβει στο βάθρο και να φέρει τη νίκη στην πορτοκαλί εταιρία μακροπρόθεσμα. Τα σχέδια τους για το 2019  σκοπεύουν στην ενίσχυση της παρουσίας της ΚΤΜ στη μεγάλη κατηγορία. Με την αγορά της Tech3 η ΚΤΜ θα παρέχει στην ομάδα τέσσερις μοτοσυκλέτες με τα ίδια χαρακτηριστικά, έχοντας για οδηγούς τους Miguel Oliveira, Hafizh Syahrin, Marco Bezzechi και Philipp Oettl. Την εργοστασιακή ομάδα έρχεται να ενισχύσει από το 2019 ο Johann Zarco με την Αυστριακή εταιρεία να έχει συνολικά έξι μοτοσυκλέτες στην γραμμή εκκίνησης. Τέλος αναφέρθηκαν στους αναβάτες εξέλιξης μοτοσυκλετών και τη σημαντικότητα τους, καθώς χρειάζονται δεύτερο, με το όνομα του Dani Pedrosa να βρίσκεται πρώτο στη λίστα χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί κάτι επίσημα. Όμως σε παλιότερες δηλώσεις του ο Dani δεν αναφέρονταν σε μελλοντικά σχέδια παρά μόνο στην αποχώρηση του από την HRC.

Pierer: “Είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός για εμάς και οι μεγάλες κερκίδες μας επιτρέπουν να ψυχαγωγήσουμε τους υπαλλήλους, τους φίλους και τους πελάτες μας; Οι αγώνες είναι μέσα στο DNA της ΚΤΜ. Υπήρξε τεράστιος όγκος ανάπτυξης ώστε να γίνουμε ανταγωνιστικοί (στα MotoGP σε λιγότερο από δύο χρόνια) και θέλουμε να νρεθούμε το βάθρο και τη κορυφή. Δεν έχει σημασία πόσος χρόνος θα χρειαστεί, θα το κάνουμε.”

Beirer: “Το ότι βρισκόμαστε πάλι στο Red Bull Ring είναι φανταστικό παρά το γεγονός ότι έχουμε μόνο έναν αναβάτη στο MotoGP υπερέχουμε στις υπόλοιπες κατηγορίες. Ήρθαμε εδώ το 2012 ως πρωτοεμφανιζόμενοι, έχοντας μόνο έναν τετραγωνικό μέτρο χώρο να εργαστούμε στο πίσω μέρος μιας νταλίκας της Aki και έτσι ξεκινήσαμε. Βήμα βήμα φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα και όλα ξεκίνησαν από το ADAC Junior Cup και το Red Bull MotoGP rookies Cup που σε αυτά έχουμε ήδη 50 αναβάτες υπό το όνομα της ΚΤΜ και άλλους 22 σε άλλες κατηγορίες. Μας λείπουν δύο αναβάτες στο MotoGP αλλά μετράμε 72 στο σύνολο: Πράγμα που σημαίνει τρομερή ανάπτυξη και για αυτό χαιρόμαστε που αποτελούμε μέρος της αγωνιστικής σκηνής. Ξέρουμε ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα και για αυτό συνεχίζουμε να πιέζουμε. Έχουμε μια δομή που είναι μοναδική και είμαι χαρούμενος περήφανος που μπορούμε να κάνουμε κάτι καλό στο μέλλον.”

Η ΚΤΜ είναι η μόνη κατασκευάστρια που έχει τόσους πολλούς οδηγούς σε διάφορες κατηγορίες. Με αυτό τον τρόπο έχει δομήσει μια κλίμακα, καθιστώντας τη ικανή να ξεκινάει με έναν αναβάτη μικρής ηλικίας από τη μικρή κατηγορία ως το MotoGP.

Ajo: “Όλα τα σημαντικά στάδια είναι στην σωστή σειρά και δεν υπάρχει άλλος κατασκευαστής που μπορεί να ξεκινήσει με έναν αναβάτη ηλικίας 12-13 χρονών και να ονειρευτεί τη πορεία του μέχρι το MotoGP. Καταλαβαίνουμε ότι θέλει πολύ δουλεία μέχρι να φτάσουμε εκεί αλλά είναι ωραίο να έχεις μια δομή από Rookies ως το MotoGP.”

Poncharal: “ Είμαι παραπάνω από χαρούμενος που μπαίνω στη πορτοκαλί οικογένεια και που θα αντιμετωπίσουμε την επόμενη χρονιά ως μια μοναδική πρόκληση που δεν έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν; Το γεγονός ότι η ΚΤΜ θα έχει τέσσερις δορυφορικές μοτοσυκλέτες στο γραμμή εκκίνησης. Δεν νομίζω ότι έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν και μου αρέσει που ο κ.Pierer πιστεύει ότι θα αυτό θα επιταχύνει το πρόγραμμα. Θα ήθελα να τον κάνω περήφανο. Θα πάρει χρόνο και θα ήθελα να πάω τη ΚΤΜ στο σημείο που θέλουν το συντομότερο δυνατόν. Γνωρίζουμε ότι ένας Ευρωπαίος κατασκευαστής μπορεί να ηγηθεί του πρωταθλήματος αν είναι προετοιμασμένος να δουλέψει σκληρά, καλά και με τους κατάλληλους ανθρώπους γύρω του. Η ΚΤΜ δεν παράλογους στόχους. Οι νέα σειρά των Moto2 έγινε πραγματικότητα χάρη στον κ.Pierer, τον κ.Beirer και τη Red Bull φυσικά και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό. Μπορούμε να στοχεύσουμε στο μέλλον με αυτούς τους ανθρώπους που είναι πολλά υποσχόμενοι”

Οι αναβάτες της ΚΤΜ για το 2019

 

Red Bull KTM Factory Racing 2019

MotoGP Rider, Johann Zarco (FRA)

MotoGP Rider, Pol Espargaro (ESP)

Red Bull KTM Tech3 2019

MotoGP Rider, Miguel Oliveira (POR)

MotoGP Rider, Hafizh Syahrin (MAL)

Moto2 Rider, Marco Bezzechi (ITA)

Moto2 Rider, Philipp Oettl (GER)

Red Bull KTM Ajo 2019

Moto2 Rider, Brad Binder (RSA)

Moto2 Rider, Jorge Martin (ESP)

Ετικέτες

MotoGP: Η Ducati ανακοίνωσε τη συμφωνία με τον Pedro Acosta

Ο Marc Márquez θα έχει έναν νέο ομόσταυλο για τα επόμενα δύο χρόνια
Pedro_Acosta
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Η Ducati Corse επισημοποιεί τη συμφωνία με τον Pedro Acosta, ο οποίος ως αναμενόταν θα ενταχθεί στην εργοστασιακή ομάδα Ducati Lenovo Team για τις επόμενες δύο σεζόν του MotoGP, 2027 και 2028.

Ο 22χρονος Ισπανός έχει ήδη κατακτήσει τα παγκόσμια πρωταθλήματα Moto3 και Moto2, ενώ στην πρώτη του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία (2024) τιμήθηκε με τον τίτλο Rookie of the Year, ενώ τερμάτισε τέταρτος στη βαθμολογία το 2025 με 13 βάθρα στο ενεργητικό του.

Η μεταπήδησή του από την ΚΤΜ στη Ducati ήταν κοινό μυστικό εδώ και αρκετό καιρό, αναμένοντας την κατάλληλη περίσταση για να γίνει η επίσημη ανακοίνωση. Αυτή η στιγμή ήρθε μια μέρα μετά την ανανέωση με τον Marc Marquez, αλλά και λίγες ώρες αφότου η ιταλική εταιρεία αποχαιρέτησε τον Pecco Bagnaia.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding, Claudio Domenicali, δήλωσε σχετικώς:

“Ο Pedro είναι δίχως αμφιβολία ένας από τους πιο ταλαντούχους νέους αναβάτες στο paddock του MotoGP. Μόλις στα 22 του χρόνια, είναι το είδος αναβάτη με τον οποίο μπορούμε να γράψουμε ένα νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην ιστορία μας. Ανέκαθεν μας άρεσε και τον παρακολουθούμε αρκετό καιρό, τόσο για όσα έχει καταφέρει μέσα στις πίστες, όσο και για τον ευθύ και φιλικό χαρακτήρα του, ο οποίος είμαστε σίγουροι πως θα κάνει τους Ducatisti να τον αγαπήσουν μόλις φορέσει τα κόκκινα. Πιστεύουμε πως δίπλα στον Marc αντιπροσωπεύει το ιδανικό συμπλήρωμα σε μια ομάδα που θέλει να συνεχίσει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στο μέλλον και να παραμείνει πηγή θαυμασμού, σεβασμού και υποστήριξης από τους φίλους της Ducati σε όλον τον κόσμο.”

Ο Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse, Luigi Dall'Igna, επίσης δηλώνει πολύ αισιόδοξος για τον νέο του αναβάτη:

“Ο Pedro είναι ο ιδανικός υποψήφιος για το μέλλον της Ducati Lenovo Team. Μετά την επιβεβαίωση του Marc, θέλαμε να προσθέσουμε έναν νέο και γρήγορο αναβάτη στο πρόγραμμα εξέλιξης της Desmosedici GP. Ο Pedro, εκτός του ότι είναι ένα αναμφισβήτητο ταλέντο, έχει επιδείξει εξαιρετική ικανότητα. Σε μόλις έξι χρόνια στο Πρωτάθλημα έχει κατακτήσει δύο τίτλους στις μικρότερες κατηγορίες και έχει καταφέρει πολύ πειστικές επιδόσεις στο MotoGP. Η άφιξή του θα είναι ευεργετική για όλους, θα μας βοηθήσει να μεγαλώσουμε κι εμείς θα τον στηρίξουμε στην πορεία του προς την πλήρη ωριμότητα ως αναβάτη. Είμαι σίγουρος πως, με την ενθάρρυνση της Ομάδας μας και το κατάλληλο χρονικό περιθώριο, η συμβολή του θα εξασφαλίσει ένα βήμα μπροστά για μας σε επίπεδο απόδοσης και ικανοποίησης στόχων.”

Ετικέτες