Συνέντευξη της ΚΤΜ για τους αγώνες

Φήμες για τον Dani Pedrosa ως δοκιμαστή εξέλιξης
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/8/2018

Η ΚΤΜ έδωσε μια ειδική συνέντευξη Τύπου τη πρώτη μέρα στο Red Bull Ring στην Αυστρία, αναλύοντας τη πορεία της και τους στόχους της για το μέλλον. Στη συνέντευξη έλαβε μέρος ο διευθύνων σύμβουλος KTM Industries AG Stefan Pierer, ο αγωνιστικός διευθυντής (motorsport director) Pit Beirer, o Mike Leitner (διαχειριστής της ομάδας MotoGP), o Aki Ajo (της Ajo motorsport) και ο Herve Poncharal (Tech3).

Αναφέρθηκαν στη μέχρι τώρα πορεία τους και στη προσπάθεια που καταβάλουν ώστε να κάνουν την RC16 μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα, ικανή να ανέβει στο βάθρο και να φέρει τη νίκη στην πορτοκαλί εταιρία μακροπρόθεσμα. Τα σχέδια τους για το 2019  σκοπεύουν στην ενίσχυση της παρουσίας της ΚΤΜ στη μεγάλη κατηγορία. Με την αγορά της Tech3 η ΚΤΜ θα παρέχει στην ομάδα τέσσερις μοτοσυκλέτες με τα ίδια χαρακτηριστικά, έχοντας για οδηγούς τους Miguel Oliveira, Hafizh Syahrin, Marco Bezzechi και Philipp Oettl. Την εργοστασιακή ομάδα έρχεται να ενισχύσει από το 2019 ο Johann Zarco με την Αυστριακή εταιρεία να έχει συνολικά έξι μοτοσυκλέτες στην γραμμή εκκίνησης. Τέλος αναφέρθηκαν στους αναβάτες εξέλιξης μοτοσυκλετών και τη σημαντικότητα τους, καθώς χρειάζονται δεύτερο, με το όνομα του Dani Pedrosa να βρίσκεται πρώτο στη λίστα χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί κάτι επίσημα. Όμως σε παλιότερες δηλώσεις του ο Dani δεν αναφέρονταν σε μελλοντικά σχέδια παρά μόνο στην αποχώρηση του από την HRC.

Pierer: “Είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός για εμάς και οι μεγάλες κερκίδες μας επιτρέπουν να ψυχαγωγήσουμε τους υπαλλήλους, τους φίλους και τους πελάτες μας; Οι αγώνες είναι μέσα στο DNA της ΚΤΜ. Υπήρξε τεράστιος όγκος ανάπτυξης ώστε να γίνουμε ανταγωνιστικοί (στα MotoGP σε λιγότερο από δύο χρόνια) και θέλουμε να νρεθούμε το βάθρο και τη κορυφή. Δεν έχει σημασία πόσος χρόνος θα χρειαστεί, θα το κάνουμε.”

Beirer: “Το ότι βρισκόμαστε πάλι στο Red Bull Ring είναι φανταστικό παρά το γεγονός ότι έχουμε μόνο έναν αναβάτη στο MotoGP υπερέχουμε στις υπόλοιπες κατηγορίες. Ήρθαμε εδώ το 2012 ως πρωτοεμφανιζόμενοι, έχοντας μόνο έναν τετραγωνικό μέτρο χώρο να εργαστούμε στο πίσω μέρος μιας νταλίκας της Aki και έτσι ξεκινήσαμε. Βήμα βήμα φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα και όλα ξεκίνησαν από το ADAC Junior Cup και το Red Bull MotoGP rookies Cup που σε αυτά έχουμε ήδη 50 αναβάτες υπό το όνομα της ΚΤΜ και άλλους 22 σε άλλες κατηγορίες. Μας λείπουν δύο αναβάτες στο MotoGP αλλά μετράμε 72 στο σύνολο: Πράγμα που σημαίνει τρομερή ανάπτυξη και για αυτό χαιρόμαστε που αποτελούμε μέρος της αγωνιστικής σκηνής. Ξέρουμε ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα και για αυτό συνεχίζουμε να πιέζουμε. Έχουμε μια δομή που είναι μοναδική και είμαι χαρούμενος περήφανος που μπορούμε να κάνουμε κάτι καλό στο μέλλον.”

Η ΚΤΜ είναι η μόνη κατασκευάστρια που έχει τόσους πολλούς οδηγούς σε διάφορες κατηγορίες. Με αυτό τον τρόπο έχει δομήσει μια κλίμακα, καθιστώντας τη ικανή να ξεκινάει με έναν αναβάτη μικρής ηλικίας από τη μικρή κατηγορία ως το MotoGP.

Ajo: “Όλα τα σημαντικά στάδια είναι στην σωστή σειρά και δεν υπάρχει άλλος κατασκευαστής που μπορεί να ξεκινήσει με έναν αναβάτη ηλικίας 12-13 χρονών και να ονειρευτεί τη πορεία του μέχρι το MotoGP. Καταλαβαίνουμε ότι θέλει πολύ δουλεία μέχρι να φτάσουμε εκεί αλλά είναι ωραίο να έχεις μια δομή από Rookies ως το MotoGP.”

Poncharal: “ Είμαι παραπάνω από χαρούμενος που μπαίνω στη πορτοκαλί οικογένεια και που θα αντιμετωπίσουμε την επόμενη χρονιά ως μια μοναδική πρόκληση που δεν έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν; Το γεγονός ότι η ΚΤΜ θα έχει τέσσερις δορυφορικές μοτοσυκλέτες στο γραμμή εκκίνησης. Δεν νομίζω ότι έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν και μου αρέσει που ο κ.Pierer πιστεύει ότι θα αυτό θα επιταχύνει το πρόγραμμα. Θα ήθελα να τον κάνω περήφανο. Θα πάρει χρόνο και θα ήθελα να πάω τη ΚΤΜ στο σημείο που θέλουν το συντομότερο δυνατόν. Γνωρίζουμε ότι ένας Ευρωπαίος κατασκευαστής μπορεί να ηγηθεί του πρωταθλήματος αν είναι προετοιμασμένος να δουλέψει σκληρά, καλά και με τους κατάλληλους ανθρώπους γύρω του. Η ΚΤΜ δεν παράλογους στόχους. Οι νέα σειρά των Moto2 έγινε πραγματικότητα χάρη στον κ.Pierer, τον κ.Beirer και τη Red Bull φυσικά και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό. Μπορούμε να στοχεύσουμε στο μέλλον με αυτούς τους ανθρώπους που είναι πολλά υποσχόμενοι”

Οι αναβάτες της ΚΤΜ για το 2019

 

Red Bull KTM Factory Racing 2019

MotoGP Rider, Johann Zarco (FRA)

MotoGP Rider, Pol Espargaro (ESP)

Red Bull KTM Tech3 2019

MotoGP Rider, Miguel Oliveira (POR)

MotoGP Rider, Hafizh Syahrin (MAL)

Moto2 Rider, Marco Bezzechi (ITA)

Moto2 Rider, Philipp Oettl (GER)

Red Bull KTM Ajo 2019

Moto2 Rider, Brad Binder (RSA)

Moto2 Rider, Jorge Martin (ESP)

Ετικέτες

MotoGP: Στην Aprilia ο Bagnaia για τα επόμενα τέσσερα χρόνια

Θα αγωνίζεται από του χρόνου δίπλα στον Marco Bezzecchi
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/6/2026

Ο Francesco Bagnaia υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο με την Aprilia Racing με έναρξη το 2027. Ο Ιταλός αναβάτης θα αγωνιστεί με την RS-GP στο πλευρό του Marco Bezzecchi, συμπληρώνοντας την εξ ολοκλήρου ιταλική σύνθεση της Aprilia στο MotoGP.

Η υπογραφή του Bagnaia αποτελεί μια πολύτιμη προσθήκη για την Aprilia Racing, καθώς η άφιξη του τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της ομάδας στο MotoGP. Μαζί με τον Bezzecchi θα ηγηθούν της προσπάθειας της Aprilia στη νέα εποχή των 850 κυβικών.

Pecco

Τα στατιστικά του Francesco Bagnaia είναι εξαιρετικά, καθώς έχει κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Moto2 το 2018 και δύο διαδοχικούς τίτλους στο MotoGP το 2022 και το 2023, έχει επίσης κατακτήσει συνολικά 41 νίκες, 86 θέσεις στο βάθρο και 35 pole positions.

Massimo Rivola: “Ο Michele Colaninno και εγώ μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για τη στήριξη της Ιταλίας, και γι’ αυτό σκεφτήκαμε και οι δύο μαζί τον Marco και τον Pecco για το επόμενο κεφάλαιο της Aprilia Racing. Η άφιξη του Bagnaia αποτελεί επιβεβαίωση της αξίας του ιταλικού αθλητισμού, ο οποίος τους τελευταίους μήνες έχει διακριθεί στη διεθνή σκηνή χάρη στις επιτυχίες του Kimi Antonelli στη Φόρμουλα 1, του Jannik Sinner στο τένις και της Federica Brignone στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Μιλάνου-Κορτίνα 2026. Γι’ αυτό το λόγο, το να καλωσορίσουμε τον Pecco μας γεμίζει με υπερηφάνεια και δίνει μια επιπλέον ώθηση στον ιταλικό αθλητισμό σε διεθνές επίπεδο. Θα του προσφέρουμε, καθώς και στην οικογένειά του, ένα θερμό καλωσόρισμα, αλλά πρώτα θα προσπαθήσουμε να τον νικήσουμε! Το να έχουμε έναν Παγκόσμιο πολυπρωταθλητή του κόσμου είναι μια ευθύνη που ανυπομονούμε να αναλάβουμε”.