Motul WSBK: Mε Rea και Chantra στο τεστ του Portimao η Honda HRC - Μένει εκτός ο Dixon

Ο Βρετανός αναρρώνει από κάταγμα στον καρπό, με την αποθεραπεία να εξελίσσεται θετικά
Rea & Chantra
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/3/2026

Η Honda HRC θα παραταχθεί με διαφορετική σύνθεση στο διήμερο δοκιμών του Portimao (9-10/3), με τους Jonathan Rea και Somkiat Chantra να αναλαμβάνουν δράση, ενώ ο Jake Dixon συνεχίζει την αποθεραπεία του μετά από τραυματισμό στον καρπό.

Η Honda HRC θα συμμετάσχει στο διήμερο ιδιωτικό τεστ που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα στο Autodromo Internacional do Algarve με μια ελαφρώς διαφοροποιημένη σύνθεση αναβατών. Μετά την απουσία του από τον εναρκτήριο γύρο της σεζόν στην Αυστραλία, ο Somkiat Chantra θα επιστρέψει στη δράση πάνω στην CBR1000RR-R SP, ενώ στο ίδιο γκαράζ θα βρίσκεται και ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jonathan Rea.

Ο Rea, που υπέγραψε τον χειμώνα ως δοκιμαστής της Honda, θα πάρει μέρος στο τεστ στη θέση του Jake Dixon. Ο Βρετανός αναβάτης συνεχίζει να αναρρώνει από κάταγμα στον καρπό που υπέστη κατά τη διάρκεια του επίσημου τεστ στην Αυστραλία.

Ο Chantra τραυματίστηκε σε ιδιωτικές δοκιμές στη Sepang πριν από τα χειμερινά τεστ σε Jerez και Portimao και στη συνέχεια υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και στα δύο χέρια. Παρότι η επέμβαση στέφθηκε με επιτυχία, η αποθεραπεία του δεν του επέτρεψε να συμμετάσχει στον αγώνα της Αυστραλίας.

Έκτοτε ο Ταϊλανδός αναβάτης έχει επιστρέψει στις προπονήσεις, οδηγώντας μια CBR600RR στην Ταϊλάνδη και στο Portimao θα επανενωθεί με την ομάδα Honda HRC, ανεβαίνοντας ξανά σε μοτοσυκλέτα WorldSBK.

Rea & Chantra

Σε ανακοίνωσή της, η ομάδα ανέφερε πως, "όλοι οι μετεγχειρητικοί ιατρικοί έλεγχοι στα χέρια του Chantra είχαν θετικά αποτελέσματα και ο Ταϊλανδός αναβάτης έχει ήδη επιστρέψει στην πίστα, οδηγώντας μια CBR600RR σε προπονήσεις στη χώρα του. Το τεστ του Portimao θα του δώσει την ευκαιρία να επιστρέψει στην ομάδα του και τη CBR1000RR-R για πρώτη φορά μετά από μια σύντομη δοκιμή που πραγματοποίησε στο τέλος του 2025."

Στην άλλη πλευρά του γκαράζ, ο Jake Dixon δεν θα μπορέσει να συμμετάσχει στο τεστ. Ο αναβάτης με τον αριθμό #96 υπέστη κάταγμα στον καρπό κατά τη διάρκεια του επίσημου τεστ στην Αυστραλία, γεγονός που τον άφησε εκτός δράσης από τον πρώτο γύρο της χρονιάς.

Dixon

Όπως και ο teammate του, ο Dixon υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση που στέφθηκε με επιτυχία και στη συνέχεια πραγματοποίησε νέο ιατρικό έλεγχο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έπειτα επέστρεψε στην Andorra, όπου συνεχίζει το πρόγραμμα αποθεραπείας του.

Ωστόσο, το τεστ στο Portimao έρχεται πολύ νωρίς για την επιστροφή του και έτσι τη θέση του στο γκαράζ της Honda HRC θα πάρει ο Jonathan Rea, ο οποίος θα μοιραστεί τα δεδομένα της ομάδας με τον Chantra, καθώς ο τελευταίος επιστρέφει στη δράση.

Rea & Chantra

Ο Rea έχει ήδη δοκιμάσει τη CBR1000RR-R SP κατά τη διάρκεια των χειμερινών τεστ σε Jerez και Portimao, στο πλαίσιο του νέου του ρόλου ως αναβάτης εξέλιξης της Honda. Η συμμετοχή του στο επερχόμενο τεστ αναμένεται να προσφέρει πολύτιμα δεδομένα στην ομάδα, ενώ ταυτόχρονα θα βοηθήσει τον Chantra να επανέλθει ομαλά στον ρυθμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike.

Ο Toprak Razgatlioglu εντυπωσιάζει στο COTA με χρόνο ταχύτερο από Superbike

Σε δοκιμή με BMW Superstock στο Texas των ΗΠΑ
Toprak Razgatlioglu COTA
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

23/9/2025

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής Superbikes πέτυχε εκπληκτικό χρόνο στο Circuit of the Americas με μία BMW M1000RR σε stock-spec, ξεπερνώντας τον pole χρόνο του MotoAmerica Superbike.

Ο Toprak Razgatlioglu, που βρίσκεται μια ανάσα από τον τρίτο τίτλο του στο World Superbike και τον δεύτερο με τη BMW, πριν περάσει το 2026 στο MotoGP με την Pramac Yamaha, βρέθηκε στο Texas για μια ξεχωριστή δοκιμή.

Στο διάλειμμα ανάμεσα στους αγώνες του Magny-Cours και του επερχόμενου γύρου στην Αραγονία, ταξίδεψε στην Αμερική μαζί με την Alpha Racing για ένα track day στο Circuit of the Americas, οδηγώντας μια BMW M1000RR σε προδιαγραφές Superstock.

Ήταν η πρώτη του επίσκεψη στην πίστα του Austin, έδρα του αμερικανικού γύρου του MotoGP, και ο Razgatlioglu εντυπωσίασε με το 2’06.790 που σημείωσε, χρόνος ταχύτερος από την pole position του Cameron Beaubier στο MotoAmerica Superbike φέτος (2’07.078). 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Toprak Razgatlıoğlu (@toprak_tr54)

Ο Beaubier, που επίσης αγωνίζεται με BMW στις ΗΠΑ, απάντησε με χιούμορ στο Instagram “παρακαλώντας” τον να φύγει μακριά. Ο Marco Melandri τον χαρακτήρισε “βασιλιά”.

Με τρεις γύρους να απομένουν στο πρωτάθλημα του 2025, ο Razgatlioglu προηγείται του Nicolo Bulega με 39 βαθμούς. Παρά τα αρχικά παράπονα για τους κανονισμούς που δυσκόλευαν τη BMW, έχει ήδη 18 νίκες έναντι 8 του Ιταλού σε 27 αγώνες. Από το Misano και μετά παραμένει αήττητος και δεν έχει τερματίσει χαμηλότερα από δεύτερος, εκτός από την 8η θέση στον τρίτο αγώνα του Assen.

Ο Razgatlioglu θα λάβει μέρος σε ιδιωτική δοκιμή με τη Yamaha τις επόμενες εβδομάδες, πριν κάνει την επίσημη πρώτη του στο MotoGP στο τεστ της Βαλένθια τον Νοέμβριο. Το 2026 θα είναι teammate του Jack Miller στην Pramac, ενώ ο Miguel Oliveira φημολογείται ότι θα αναλάβει ρόλο είτε δοκιμαστή στο MotoGP είτε αγωνιζόμενου επιστρέφοντας στο WorldSBK.