MOTUL WSBK: Ο Redding στην BMW!

Φεύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/8/2021

Την επόμενη σεζόν ο Βρεττανός αναβάτης Scott Redding θα αγωνίζεται με BMW μαζί με τον Ολλανδό Michael van der Mark, κι ενώ η BMW βρίσκεται ακόμη σε διαπραγμάτευση με τον Tom Sykes για το τι θα γίνει το 2022.

Μετά από δύο σεζόν με την Aruba.it στην οποία πήγε με υψηλούς στόχους, θέλοντας να ανακόψει την σαρωτική πορεία του Rea, ο Redding κατάφερε σίγουρα να βγει στο προσκήνιο, να ανέβει πολλές φορές στο βάθρο, όπως οι έξι συνεχόμενες, και να τονίσει την διαφορά που έκανε η Ducati με την V4. Κι έφτασε κι αρκετά κοντά στον στόχο του την πρώτη σεζόν στο WSBK όταν στήθηκε απέναντι από τον Rea στον αγώνα για τον τίτλο.

Στον τελευταίο αγώνα στην Most κατάφερε να πάρει μία νίκη και να ανέβει τρεις φορές στο βάθρο ενώ συνολικά στην πορεία του ως τώρα έχει 22 βάθρα και 8 νίκες σε 42 αγώνες. Στα MotoGP έχει πάρει 90 εκκινήσεις με δύο βάθρα πριν ακολουθήσει το βρετανικό πρωτάθλημα superbike και πάρει τον τίτλο το 2019.

Ο Marc Bongers, BMW Motorrad Motorsport Director δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τον Scott στην WSBK οικογένειά μας. Τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει πως έκανε μία πολύ πετυχημένη μετάβαση από τα GP, στο BSB και στο WSBK για να γίνει ένας από τους ταχύτερους αναβάτες. Είμαστε πεπεισμένοι πως ο Scott με την μαχητικότητα που τον διακρίνει και την δίψα του για νίκη, είναι η καλύτερη προσθήκη για την ομάδα της BMW στο WSBK και θα ενισχύσει την προσπάθειά μας. Θερμό καλωσόρισμα στον Scott, ανυπομονούμε για μία στενή συνεργασία.

Ο Shaun Muir, Team Principal της BMW Motorrad WorldSBK Team πρόσθεσε: «Ακολουθούμε την καριέρα του Scott εδώ και χρόνια και είμαστε ευτυχισμένοι που θα γίνει πλέον μέρος της ομάδας μας. Οι επιτυχίες του μιλούν από μόνες τους και είναι υπέροχο που θα φέρουμε τις δυνατότητές του και την εμπειρία του στην ομάδα μας. Με αυτή την κίνηση η BMW Motorrad Motosport υπογραμμίζει την τεράστια σημασία που έχει το WSBK και τον στόχο της που είναι να καθιερωθεί στην κορυφή».

Ετικέτες

WSBK, Aruba.it Racing – Ducati – Δεν έχουμε Plan B, στόχος είναι να παραμείνει στην ομάδα ο Bautista

Τα αδύνατα δυνατά κάνουν στην Ducati για να πείσουν τον Ισπανό να μείνει έναν ακόμη χρόνο
motomag WSBK, Aruba.it Racing – Ducati – Δεν έχουμε Plan B, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε με τον Bautista
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/8/2024

Έχοντας ξεπεράσει τα μισά του φετινού πρωταθλήματος όλοι αναρωτιούνται αν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Alvaro Bautista θα παραμείνει στον θεσμό για ακόμη μία χρονιά, με την ομάδα της Aruba.it Racing – Ducati να βρίσκεται σε αναμμένα κάρβουνα καθώς σύμφωνα με τον Team Principle Serafino Foti είναι μονόδρομος το να κρατήσουν τον Ισπανό αναβάτη.

Τα τελευταία δύο χρόνια η Aruba.it Racing – Ducati και ο Alvaro Bautista μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον στο WSBK ωστόσο φέτος αυτό έχει αλλάξει άρδην ελέω και των νέων κανονισμών βάρους που επί της ουσίας “στόχευσαν” τον Ισπανό Παγκόσμιο Πρωταθλητή και την Ducati.

Στην Ducati Panigale V4 R του Bautista προστέθηκε έρμα ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς, με τον αναβάτη της Aruba να δυσκολεύεται αρκετά στους πρώτους γύρους της χρονιάς. Από τον αγώνα του Most και μετά οι μηχανικοί της Ιταλικής ομάδας βρήκαν την χρυσή τομή και τα αποτελέσματα σαφώς βελτιώθηκαν χωρίς ωστόσο να μπορεί ο Bautista να σταματήσει το νικηφόρο σερί του Toprak Ragatlioglu, o οποίος φέτος με την BMW κάνει θραύση.

WSBK, Aruba.it Racing – Ducati – Δεν έχουμε Plan B, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε με τον Bautista

Παρολαυτά για την Aruba.it Racing – Ducati το πρόβλημα είναι άλλο, το αν ο Bautista θα παραμείνει και την επόμενη χρονιά στο WSBK καθώς σύμφωνα με τον Team Principle Serafino Foti δεν υπάρχει Plan Β και η επιλογή του Ισπανού για το 2025 είναι για αυτούς μονόδρομος.

Επιπρόσθετα ο Forti ανέφερε σχετικά με την υπόθεση του Alvaro Bautista: “Δεν μιλήσαμε μαζί του κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Portimao, διότι ο Alvaro δεν συνηθίζει να μιλάει για αυτά κατά τη διάρκεια των αγώνων. Από την μεριά μας προσπαθούμε να τον πείσουμε να συνεχίσει μαζί μας. Σύντομα θα μπορώ να πω αν είναι 80% ή 90% ή 0%. Δεν έχουμε κάποιο σχέδιο Β γιατί ο στόχος μας είναι να συνεχίσουμε μαζί του.

Όσον αφορά την μοτοσυκλέτα προσπαθούμε να βελτιωθούμε σε όλους τους τομείς. Τώρα σχετικά με το έξτρα βάρος αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Σε κάποιες πίστες πρέπει να τοποθετηθεί σε διαφορετικά σημεία στην μοτοσυκλέτα και αυτό δυσκολεύει τα πράγματα. Αυτό επί της ουσίας είναι το κύριο μας πρόβλημα”.

Για να δούμε, θα πει το ναι της παραμονής ο Bautista στην Aruba.it Racing – Ducati ή θα έχουμε αλλαγή σκηνικού το 2025;

WSBK, Aruba.it Racing – Ducati – Δεν έχουμε Plan B, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε με τον Bautista

 

Ετικέτες