J.McGuinness και G.Martin στην ίδια ομάδα!

Στο Isle of Man TT οι διάλογοι θα είναι ξεκαρδιστικοί
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/1/2017

Η Honda Motor Europe ανακοινώνει την σύνθεση της ομάδας για το πρωτάθλημα Road Racing του 2017 με δύο αναβάτες για την κατηγορία των Superbike σε North West 200 και Isle of Man TT. Ανανεώνει το συμβόλαιο του θρύλου - John McGuinness και επαναφέρει στους κόλπους της, έπειτα από πολύ καιρό τον Guy Martin! Οι δύο τους θα αγωνιστούν κάτω από την ίδια στέγη με την ανανεωμένη Honda CBR1000RR Fireblade SP2.

Ο Guy Martin είχε αποχωρήσει από τους αγώνες πέρσι για να ακολουθήσει με ποδήλατο το μονοπάτι που διατρέχει την αμερικάνικη ήπειρο και να "ξανά βρει τον εαυτό του". Όμως όπως είχαμε πει και γενικότερα όπως πίστευε όλος ο κόσμος, ο Martin δεν κατάφερε να μείνει για πολύ καιρό μακριά από τους αγώνες και επιστρέφει με την Honda να του κάνει μία πολύ καλή πρόταση, τώρα που θέλει να αναδείξει το Fireblade SP2.

Ο Guy Martin έχει μακρά παρουσία στους αγώνες δρόμου με επιτυχίες στα Ulster GP, Scarborough Gold Cup, Armoy, Cookstown και Southern 100. Έχει ανέβει στο βάθρο του TT 15 φορές αλλά η φήμη του εκτοξεύθηκε με την κυκλοφορία του ντοκιμαντερίστικου φιλμ - Closer to the Edge - που τον μετέτρεψε από ιδιόρρυθμο αγωνιζόμενο σε τηλεοπτικό παρουσιαστή.

Ο McGuinness είναι ο άνθρωπος που δεν χρειάζεται συστάσεις και φέτος, για άλλη μία φορά, έχει βάλει στόχο να πολλαπλασιάσει τις νίκες του, καθώς βρίσκεται ελάχιστα πίσω από το απόλυτο ρεκόρ, ενώ πρέπει να υπερασπιστεί και το ρεκόρ γύρου που κατείχε για μεγάλο διάστημα, πριν καταρριφθεί πέρσι.

Η νέα Honda CBR1000RR Fireblade SP2 θα κάνει το αγωνιστικό της ντεπουτάρισμα, στο τόσο εντυπωσιακό αγώνισμα του Road Racing, στον North West 200 τον Μάιο.

Αυτό που περιμένω πάντως - με αρκετή ανυπομονησία- είναι να ακούσω διαλόγους από το paddock της Honda εκείνες τις ημέρες. Γνωρίζοντας την ευθύτητα του McGuinness και τον αυθορμητισμό του Martin, δεν πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι μονάχα χαμόγελα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες της Honda ή όπως αποπνέουν οι παρακάτω δηλώσεις. Θυμηθείτε μία αποκλειστική συνέντευξη-αφιέρωμα στον McGuinness και όσα είχε πει στο MOTO, μαζί και για τον Martin και για τον Rossi και για τον εαυτό του ακόμη. Κι επειδή ακριβώς μιλάμε για αυτούς τους δύο απίθανους τύπους, τίποτα από τα παραπάνω δεν θα θαφτούν, δεν θα ειπωθούν πίσω από πλάτες ή μέσα από τα δόντια. Θα μιλούν ο ένας «στην μάπα» του άλλου κι αφού ξεθυμάνουν θα τσουγκρίζουν τα μπουκάλια τους και θα συνεχίζουν να πίνουν μαζί... Για αυτό και περιμένω με ανυπομονησία τους διαλόγους, γιατί θα είναι αξιοζήλευτοι και θα βγάζουν απίστευτο γέλιο…

 

 

John McGuinness:
"Είμαι με την Honda για ακόμη έναν χρόνο. Είναι η οικογένειά μου και το Fireblade SP2 το νέο μέλος που περιμένω να δει τι μπορεί να κάνει! Έχω μάθει το προηγούμενο μοντέλο σαν την παλάμη μου, κερδίζοντας μαζί του πολλά TT κι έτσι ανυπομονώ για το νέο κορίτσι.. Έχω καλό προαίσθημα για φέτος και θέλω όχι μόνο άλλη μία νίκη, αλλά και το ρεκόρ γύρου που είχα! Πάντα λέω όταν το καταρρίπτουν, ότι τα παιδιά απλά το δανείζονται, και εύχομαι φέτος να είναι ακριβώς έτσι και να επιστραφεί. Ανυπομονώ για το νέο μοντέλο και τον αγώνα και είμαι ενθουσιασμένος που θα έχω μαζί τον Guy. Έχουμε κάνει πολλές αγωνιστικές μάχες όλα αυτά τα χρόνια και περιμένω να δω τι μπορούμε να κάνουμε μαζί"
 
Guy Martin:
"Ο Neil Tuxworth με έψηνε εδώ και καιρό για να είμαι μέρος της ομάδας αλλά έπρεπε να σκεφτώ πολύ πριν δεσμευτώ και πω το «ναι». Πήγαινα στην δουλειά με το ποδήλατο και σκεφτόμουν τι να κάνω, και κατέληξα ότι δεν θέλω να γεράσω και να σκέφτομαι ότι δεν έδωσα την ευκαιρία αυτή στην Honda… όσο περνάνε οι μέρες από την απόφαση και μετά, τόσο πιο σίγουρος νιώθω ότι έκανα το σωστό. Η Honda είναι πολύ καλή ομάδα και το Fireblade ένα πραγματικό όπλο που θέλω να δοκιμάσω. Μπροστά μας έχουμε ένα βαρύ πρόγραμμα και άφησα στην άκρη διάφορα άλλα για να είμαι έτοιμος. Ο John [McGuinness] είναι άπαιχτος, τρέφω μεγάλο σεβασμό για αυτό και ανυπομονώ να αγωνιστώ εναντίον του με την Fireblade"

τίποτα από όσα πιστεύουν ο ένας για τον άλλο δεν θα θαφτούν, δεν θα ειπωθούν πίσω από πλάτες ή μέσα από τα δόντια

Neil Tuxworth:
"Έχουμε δύο νέα μέλη στην αγωνιστική οικογένεια της Honda, τον Guy που υπέγραψε για να αγωνιστεί με το Honda CBR1000RR Fireblade SP2 2017 και τον... John που είναι βασικά μέρος της επίπλωσης και χαιρόμαστε που συνεχίζει μαζί μας για άλλο έναν χρόνο. Δεν θα ήταν το ίδιο χωρίς αυτόν! Θεωρώ ότι το τρίπτυχο Guy – John και νέο Fireblade, θα αποτελέσουν μία δυνατή ομάδα που θα κυριαρχήσει φέτος στο πρωτάθλημα. Ο Guy είναι πεινασμένος για την πρώτη του νίκη στο TT και ο John θέλει να μεγαλώσει την τροπαιοθήκη του, βάλτε στην εξίσωση και το νέο CBR1000RR και θα έχουμε σίγουρα εντυπωσιακούς αγώνες. Το νέο Fireblade SP2 είναι τόσο σημαντικό για την ομάδα και την Honda που είναι αναγκαίο να συνεχίσουμε την παράδοση που κληρονομεί στο TT και να προσθέσουμε πάνω στις 23 νίκες που μετρά"

φωτογραφίες: Honda Racing

Ετικέτες

WSBK 2025, 6ος γύρος, Misano - Ελεύθερα δοκιμαστικά στα SSP με Stefano Manzi στην κορυφή

Μπροστά με Yamaha R9 o Manzi, πίσω του ο Jaume Masia με Ducati Panigale V2
Stefano Manzi WSSP Free Practice Misano
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/6/2025

Η εναρκτήρια συνεδρία του αγωνιστικού τριημέρου βρήκε τον Ιταλό πρωτοπόρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος Supersport, Stefano Manzi, να θέτει τον ρυθμό με την Yamaha R9 ενώ ο Jaume Masia με την Ducati Panigale V2 και ο Can Oncu επίσης με R9 συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα.

Ο πρωτοπόρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supersport, Stefano Manzi, σημείωσε τον ταχύτερο γύρο το πρωί της Παρασκευής στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ο Ιταλός αναβάτης της ομάδας Pata Yamaha Ten Kate Racing με την Yamaha R9, προηγήθηκε κατά 0.07 δευτερόλεπτα.

Ο Jaume Masia ολοκλήρωσε τη συνεδρία στη δεύτερη θέση με την Orelac Racing Verdnatura πάνω σε Ducati Panigale V2. Ο Ισπανός ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της Ducati στην “εντός έδρας” πίστα.

Ο μόνος άλλος αναβάτης της Yamaha στην πρώτη δεκάδα ήταν ο Can Oncu με την ομάδα Yamaha bLU cRU Evan Bros Team, που τερμάτισε στην τρίτη θέση, 0.210 δευτερόλεπτα πίσω από τον Manzi.

Ο Bo Bendsneyder ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της MV Agusta, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση για την ομάδα MV Agusta Reparto Corse.

Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Valentin Debise με την Renzi Corse Ducati Panigale V2. Ο Γάλλος αναβάτης ήταν 0.474 δευτερόλεπτα πίσω από τον καλύτερο χρόνο του Manzi.

Ο τελευταίος οδηγός που σημείωσε γύρο κάτω από το 1:37 ήταν ο Filippo Farioli, επίσης με MV Agusta, ο δεύτερος αναβάτης της εταιρείας στην πρώτη δεκάδα.

Ο Jeremy Alcoba ήταν ο μόνος αναβάτης της Kawasaki που βρέθηκε στην κορυφαία δεκάδα, εκπροσωπώντας την Kawasaki WorldSSP Team.

Την υπόλοιπη δεκάδα συμπλήρωσαν οδηγοί της Ducati  Marcel Schroetter στην όγδοη θέση με την WRP Racing, Federico Caricasulo στην ένατη με την D34G Racing, και ο Xavi Carrdelus δέκατος με την Orelac Racing.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλους τους χρόνους των πρωινών ελευθέρων δοκιμαστικών WSSP  της Παρασκευής:

 

Θέση

Αναβάτης

Εθν.

Ομάδα

Μοτοσυκλέτα

Χρόνος

1

Stefano Manzi

ITA

Pata Yamaha Ten Kate Racing

Yamaha R9

1:37.489

2

Jaume Masia

ESP

Orelac Racing Verdnatura

Ducati Panigale V2

1:37.559

3

Can Oncu

TUR

Yamaha bLU cRU Evan Bros Team

Yamaha R9

1:37.699

4

Bo Bendsneyder

NED

MV Agusta Reparto Corse

MV Agusta F3 800 RR

1:37.928

5

Valentin Debise

FRA

Renzi Corse

Ducati Panigale V2

1:37.963

6

Filippo Farioli

ITA

MV Agusta Reparto Corse

MV Agusta F3 800 RR

1:37.981

7

Jeremy Alcoba

ESP

Kawasaki WorldSSP Team

Kawasaki ZX-6R

1:38.029

8

Marcel Schroetter

GER

WRP Racing

Ducati Panigale V2

1:38.111

9

Federico Caricasulo

ITA

D34G Racing WorldSSP Team

Ducati Panigale V2

1:38.128

10

Xavi Cardelus

AND

Orelac Racing Verdnatura

Ducati Panigale V2

1:38.226

11

Philipp Oettl

GER

Feel Racing WorldSSP Team

Ducati Panigale V2

1:38.339

12

Corentin Perolari

FRA

Honda Racing World Supersport

Honda CBR600RR

1:38.377

13

Lucas Mahias

FRA

GMT94

Yamaha R9

1:38.407

14

Niccolo Antonelli

ITA

VFT Racing

Yamaha R9

1:38.439

15

Roberto Garcia

ESP

GMT94

Yamaha R9

1:38.693

16

Simon Jespersen

DEN

ECOsantagata Althea Racing Team

Ducati Panigale V2

1:38.822

17

Mattia Casadei

ITA

Motozoo ME AIR Racing

MV Agusta F3 800 RR

1:38.863

18

Tom Booth-Amos

GBR

PTR Triumph Factory Racing

Triumph STR 765 RS

1:38.953

19

Oliver Bayliss

AUS

PTR Triumph Factory Racing

Triumph STR 765 RS

1:38.969

20

Leonardo Taccini

ITA

ECOsantagata Althea Racing Team

Ducati Panigale V2

1:39.069

21

Raffaele de Rosa

ITA

QJMOTOR Factory Racing

QJMOTOR SRK 800 RR

1:39.114

22

Aldi Mahendra

IND

Yamaha bLU cRU Evan Bros Team

Yamaha R9

1:39.133

23

Ondrej Vostatek

CZE

WRP Racing

Ducati Panigale V2

1:39.166

24

Xavi Artigas

ESP

Blackflag Motorsport

Kawasaki ZX-6R

1:39.249

25

Niki Tuuli

FIN

QJMOTOR Factory Racing

QJMOTOR SRK 800 RR

1:39.602

26

Matteo Patacca

ITA

Bike e Motor Racing Team

Yamaha R6

1:39.699

27

Yuki Okamoto

JPN

Pata Yamaha Ten Kate Racing

Yamaha R9

1:39.975

28

Luke Power

AUS

Motozoo ME AIR Racing

MV Agusta F3 800 RR

1:40.210

29

Kaito Toba

JPN

Petronas MIE Honda Racing Team

Honda CBR600RR

1:40.504

30

Piotr Biesiekirski

POL

Team Flembbo-Pilote Moto Production

MV Agusta F3 800 RR

1:41.189

31

Ana Carrasco

ESP

Honda Racing World Supersport

Honda CBR600RR

1:41.387

32

Eduardo Montero

ESP

D34G Racing WorldSSP Team

Ducati Panigale V2

1:41.522

33

Syarifuddin Azman

MAL

Petronas MIE Honda Racing Team

Honda CBR600RR

1:41.537

34

Harrison Voight

AUS

EAB Racing Team

Ducati Panigale V2

1:41.603

Ετικέτες