Βάθρο για τον 12χρονο Αντώνη Bεντούρα στον αγώνα MotoRcWorld του Σαββάτου 14/9 στη Ρουμανία. 

Ο νεαρός Έλληνας αγωνιζόμενος συνεχίζει τις εξαιρετικές επιδόσεις σε αγώνες εκτός συνόρων
Αντώνης Βεντούρας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/9/2024

Ο 12χρονος Έλληνας αγωνιζόμενος Αντώνης Βεντούρας βρέθηκε στη Ρουμανια για τον αγώνα MotoRcWorld, με τη μικρή μοτοσυκλέτα της CFMOTO στα 300 κυβικά. Εκεί, το πρωί της Παρασκευής 13/9 στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά πήρε την Pole Position για τον αγωνα του Σαββάτου 14/9/2024, ενώ για τις ανάγκες του αγώνα χρειάστηκε να μπει στην ομάδα του Ρουμάνου Adrian Petrovici riders academy καθως η ομάδα του, για άλλες αγωνιστικές ανάγκες, δεν μπόρεσε να παρευρεθεί. Η συνέχεια ήταν συγκλονιστική, με τον Αντώνη να τερματίζει πρώτος στην κατηγορία του και δεύτερος σε συμπερίληψη και των BMW300!

Για ακόμη μια φορά στον αγώνα δυο κατηγορίες αγωνίζονταν μαζί, τα BMW300 (όπου συμμετέχουν αναβάτες με BMW G 310 R) και η κατηγορία που αγωνίζεται ο Αντώνης, με CFMOTO300. Ο Έλληνας αναβάτης είχε έναν πολύ ωραίο αγώνα και ο ίδιος ήταν πολύ ανταγωνιστικός απέαντι τόσο στους αναβάτες CFMOTO όσο και BMW, δίνοντας μεγάλες μάχες με τον Andrei Marioara  και την Denisa Epure, τους πρώτους από τα BMW.

Να τονίσουμε πως οι κατηγορίες μετρήθηκαν όλες μαζί στο βάθρο καθώς ο Βεντούρας στην κατηγορία των CFMOTO300 βγήκε 1ος, και 2ος γενικής μαζί με τα BMW, όμως οι δυο κατηγορίες μετρήθηκαν σαν μια, κι έτσι ο Αντώνης ανέβηκε στη 2η θέση του βάθρου.

Βεντούρας

Ο ίδιος δήλωσε: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος και πολύ χαρούμενος για την απόδοση μου, ανυπομονώ πάρα πολύ για τον αυριανό αγώνα (σσ. της Κυριακής). Χαίρομαι που μπόρεσα να ανταγωνιστώ τα BMW και φυσικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του Petrovici για την Φιλοξενία της." 

Πολλά συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά στον 12 χρόνο Βεντουρα κ να του ευχηθούμε καλή επιτυχία για τον αυριανό αγώνα !!  Οι υποστηρικτές του: @kukosthesummerbar @carorder.gr @kalamaki.gonia @profresh_ @7th_sensetattoo  @kgavalascars @g.passembly @papastavrou_shops @greekfightingchampionship @helmethome_ @rider.graphics @saintbarber2018 @antoniadissistiataskiasis @elastikaparadisis @mouratisgp  @_auto.diekperaiosi @garbes_delivery_services 

φωτογράφος : Cristian Petrache

Ετικέτες

EWC: Η Motul ενισχύει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής – Εξαγόρασε το 10% της διοργανώτριας εταιρείας

Ντεμπούτο για το “Challenge Motul” στο Spa, μετά την επένδυση της εταιρείας στην EMP
Motul EWC
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/4/2026

Η Motul ανεβάζει ακόμη περισσότερο την εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με την εξαγορά ποσοστού της διοργανώτριας αρχής, συνδυάζοντας οικονομική και τεχνική υποστήριξη αλλά και ευκαιρίες για τη νέα γενιά.

Η Motul προχωρά σε ένα ακόμη βήμα ενίσχυσης της παρουσίας της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIM, ολοκληρώνοντας την εξαγορά ποσοστού 10% της Endurance Moto Promoter (EMP), διοργανωτή και προωθητή της διοργάνωσης.

Στο πλαίσιο αυτής της νέας συνεργασίας, δημιουργείται το “Challenge Motul”, ένας νέος θεσμός που θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στον αγώνα Spa Motos 8 Hours στις 6 Ιουνίου. Στόχος είναι η ουσιαστική υποστήριξη των ομάδων στις κατηγορίες Superstock και Production, τόσο μέσω παροχής προϊόντων όσο και μέσω οικονομικών ανταμοιβών για την ομάδα που θα προηγείται στη βαθμολογία του Challenge σε κάθε αγώνα.

Όπως επισημαίνει η Motul, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στο να κάνει τους αγώνες αντοχής πιο προσιτούς, σε έναν χώρο που απαιτεί όχι μόνο πάθος και σκληρή δουλειά, αλλά και σημαντικές επενδύσεις σε εξοπλισμό και υποδομές.

Motul EWC

Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει και το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα, σε συνεργασία με το Garages Ecoles, μια σχολή που εδρεύει κοντά στο Le Mans και απευθύνεται σε νέους ηλικίας 15 έως 18 ετών. Το πρόγραμμα, που υλοποιείται μέσω του Motul Corazon Foundation, προσφέρει επαγγελματικό προσανατολισμό και τη δυνατότητα στους μαθητές να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία μέσα στο περιβάλλον του πρωταθλήματος.

Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να εργαστούν ακόμη και σε αγωνιστικά γκαράζ ομάδων του EWC, δημιουργώντας μια άμεση γέφυρα ανάμεσα στην εκπαίδευση και την επαγγελματική αποκατάσταση.

Η Andreea Culcea, Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Motul, δήλωσε σχετικά: “Αυτή η επένδυση αποτελεί το φυσικό επόμενο βήμα στη μακροχρόνια δέσμευσή μας στους αγώνες αντοχής. Αντανακλά την αποφασιστικότητά μας να στηρίξουμε διαχρονικά το θεσμό, αξιοποιώντας την τεχνολογική καινοτομία για τη βελτίωση της απόδοσης και της αξιοπιστίας. Ο στόχος μας είναι διπλός: να κάνουμε τους αγώνες πιο προσιτούς σε ένα ευρύτερο κοινό και να ενισχύσουμε τη σχέση μας με τους πολυάριθμους φίλους του αθλήματος.”

Motul EWC

Η κίνηση αυτή της εταιρείας εμβαθύνει την εμπλοκή της, επενδύοντας όχι μόνο στο παρόν αλλά και στο μέλλον του θεσμού, αλλά και στα διεθνή αγωνιστικά δρώμενα της μοτοσυκλέτας γενικά, όντας χορηγός τίτλου στο WSBK και έχοντας συνεργασία με πολλές κορυφαίες διοργανώσεις, μεταξύ των οποίων και το MotoGP έως το 2030.