Paolo Ciabatti - Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από MotoGP και SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka!

Πρόθυμη να κάνει τα πάντα για να κερδίσει τον διάσημο αγώνας αντοχής η Ducati
motomag Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/3/2024

Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse Off-Road, Paolo Ciabatti με δηλώσεις του έκανε γνωστό πως η ιταλική εταιρεία θέλει να φέρει στον οκτάωρο αγώνα αντοχής της Suzuka αναβάτες οι οποίοι θα προέρχονται είτε από το MotoGP είτε από το SBK, με σκοπό τι άλλο να πάρει τα σκήπτρα από τους Ιάπωνες οι οποίοι μονοπωλούν τις νίκες στον συγκεκριμένο αγώνα.

Ο μέχρι πρότινος Sporting Director της Ducati Lenovo Team, εκτός από το Desmo450 MX project, έχει επίσης την ευθύνη για τον συντονισμό των αθλητικών δραστηριοτήτων της Ducati στα κύρια εθνικά πρωταθλήματα SBK και SSP (MotoAmerica, British Superbike, All Japan Superbike, Australian Superbike και CIV) οπότε το ενδιαφέρον του για τους αγώνες αντοχής είναι εύλογο.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Ο Ciabatti σε δηλώσεις του ανέφερε: “ Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η Ducati αποφάσισε να ξεκινήσει ένα νέο project στο All Japan Superbike. Θα αγωνιστούμε με την ομάδα Kagayama (του γνωστού Ιάπωνα αγωνιζόμενου Yukio Kagayama που έχει στο ιστορικό του και την κατάκτηση του 8ωρου αγώνα της Suzuka με τη Suzuki το 2007) και αναβάτη τον Ryo Mizuno. Στην Ιαπωνία έχεις να αντιμετωπίσεις τη Honda, τη Yamaha και όχι μόνο. Γνωρίζουμε ότι πρόκειται για μια δύσκολη πρόκληση, αλλά η Ducati πιστεύει πολύ σε αυτό το εγχείρημα, και για αυτό βασιστήκαμε σε μια έμπειρη ομάδα όπως η Kagayama.

Υπάρχει συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των δικών μας μηχανικών και των δικών τους ώστε να βελτιώσουμε την Panigale και να είμαστε ανταγωνιστικοί στη συνέχεια. Τον Ιούλιο θα λάβουμε μέρος στον αγώνα αντοχής της Suzuka, ωστόσο όχι σαν εργοστασιακή συμμετοχή.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Οι μηχανικοί μας θα είναι εκεί και σε συνεργασία με τους Ιάπωνες μηχανικούς θα προσπαθήσουν να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα ώστε να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για το μέλλον. Γνωρίζουμε ότι θα είναι ένας απαιτητικός αγώνας.

Δεν αρνούμαι πως θα ήθελα να φέρουμε τους αναβάτες μας από το MotoGP και το SBK ωστόσο φέτος αυτό δεν είναι δυνατόν. Υπάρχουν πολλές υποχρεώσεις οι οποίες έχουν προγραμματιστεί το καλοκαίρι ενώ χρειάζεται σωστή προετοιμασία για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θα μπορούσαμε να τους φέρουμε το 2025, ωστόσο φέτος θα αρκεστούμε στον Mizuno και σε ακόμη δύο αναβάτες με τους οποίους είμαστε σε συζητήσεις”.

Τα λεγόμενα του Ciabatti έχουν μεγάλη σημασία καθώς φανερώνει την “κάψα” της Ducati για να κυριαρχήσει σε θεσμούς στους οποίους οι Ιάπωνες κατέχουν το αγωνιστικό μονοπώλιο. Αν o Ciabatti καταφέρει να φέρει αναβάτες από το MotoGP ή το SBK στους αγώνες αντοχής τότε θα μιλάμε για ένα άθλο καθώς σπάνια βλέπουμε αναβάτες των συγκεκριμένων Πρωταθλημάτων να ρισκάρουν την εξάντληση και έναν πιθανό τραυματισμό -που πολλές φορές είναι θέμα κούρασης- σε έναν πολύωρο αγώνα αντοχής.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Ετικέτες

Mason Klein - Τελευταία στιγμή έφτασε η μοτοσυκλέτα της KOVE για να αγωνιστεί στο Dakar 2024! - [VIDEO]

Αντιμετώπισε πρόβλημα στον εκτελωνισμό στο Dubai, για να φτάσει στο bivouac λίγη ώρα πριν ολοκληρωθούν τα διαδικαστικά της συμμετοχής, το απόγευμα της Πέμπτης
motomagMason Klein – Τελευταία στιγμή έφτασε η μοτοσυκλέτα του για να αγωνιστεί στο Dakar 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

4/1/2024

Μέχρι και πριν λίγη ώρα, η συμμετοχή του Mason Klein στο Dakar 2024 κρεμόταν από μία κλωστή -ή καλύτερα από τις ικανότητες και την αντοχή ενός… βαν και του οδηγού του- καθώς η μοτοσυκλέτα του είχε "κολλήσει" 2.000 χιλιόμετρα μακριά από την Al Ula, στο Dubai, λίγες ώρες πριν την έναρξη του φετινού Dakar. Ευτυχώς, την τελευταία στιγμή, η περιπέτεια του Αμερικανού έλαβε αίσιο τέλος.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο Klein έφτασε στο πρώτο bivouac και ολοκλήρωσε όλη την απαραίτητη γραφειοκρατική διαδικασία για τη συμμετοχή του στο Dakar, όμως... δεν είχε τη μοτοσυκλέτα του. Αυτή, είχε μείνει 2.000 χιλιόμετρα μακριά, στο Dubai, εκεί όπου ένα βαν καλέστηκε να ταξιδέψει για να την φέρει πίσω. Αυτό σημαίνει ότι μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έπρεπε να καλύψει 4.000 χιλιόμετρα, προκειμένου ο Klein να προλάβει να περάσει τον τελευταίο έλεγχο που κλείνει σήμερα (4/1) το απόγευμα.

Ο Klein είχε αποφασίσει να αγωνιστεί στο φετινό Dakar ως ιδιώτης στην σκληροτράχηλη κατηγορία “Original by MOTUL”, μετά την αποχώρησή του από την BAS KTM, ως αποτέλεσμα της απόσυρσής του από το Dakar 2023, που ταυτόχρονα του στέρησε και την συμμετοχή στο περσινό πρωτάθλημα W2RC. Η Kove είδε την ευκαιρία και την άρπαξε, καθώς μιλάμε για έναν αναβάτη που έχει δείξει ότι μπορεί να βρίσκεται με τους πρώτους, διεκδικώντας μέχρι και τον τίτλο. Έτσι, του πρόσφερε πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη για να αγωνιστεί με τη δική του ομάδα "Klein Off-Road Racing Team", δίπλα στους εργοστασιακούς αναβάτες της κινεζικής εταιρείας.

Λίγο πριν την εκκίνηση του Dakar 2024 ανέκυψε ωστόσο ένα σημαντικό πρόβλημα με την Kove 450 Rally EX, καθώς η μοτοσυκλέτα του Klein είχε μείνει 2.000 χιλιόμετρα μακριά, καθιστώντας αμφίβολη την συμμετοχή του. Τελικά, ωστόσο, το καλύτερο σενάριο επιβεβαιώθηκε με την μοτοσυκλέτα του Αμερικανού να καταφτάνει στην ώρα της, στο bivouac της Al Ula, πριν ολοκληρωθούν οι τελευταίοι τεχνικοί έλεγχοι πριν την έναρξη του Προλόγου.  Ας ελπίσουμε ότι αυτή θα είναι η τελευταία του ατυχία για φέτος και ότι θα τον δούμε να παλεύει με τους πρώτους.

Τα πράγματα βέβαια φαίνεται να είναι λίγο πιο μπερδεμένα, καθώς σε βίντεο που ανέβασε βλέπουμε ότι και άλλες μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας αντιμετώπισαν προβλήματα στο τελωνείο. Δυστυχώς το τμήμα PR της Kove μας δίνει αρκετά συγκεχυμένα τις πληροφορίες, αφήνοντάς μας ελαφρώς μπερδεμένους.

Δείτε παρακάτω το βίντεο που ανέβασε η Kove στο κανάλι της στο YouTube:

Ετικέτες