Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο Fanatec GT World Challenge Europe με τη BMW M Team

Δεύτερη θέση στο Brands Hatch, μαζί με τον Maxime Martin
Valentino Rossi πρώτο βάθρο στο Fanatec Cup
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/5/2023

Στον δεύτερο αγώνα του Brands Hatch την Κυριακή 14/5, ο Valentino Rossi, μαζί με τον έτερο οδηγό του αυτοκινήτου της BMW M Team, Maxime Martin πήραν τη δεύτερη θέση, που ήταν το πρώτο βάθρο του “γιατρού” στο κύπελο Fanatec στις δύο σεζόν που συμμετέχει στον θεσμό, και ο καλύτερος τερματισμός του μετά την 3η θέση στον αγώνα των 24 ωρών του Dubai τον Ιανουάριο.

Στον συγκεκριμένο αγώνα, ο Rossi πήρε το τιμόνι στην BMW M4 GT3 με το νούμερο #46, αντικαθιστώντας τον Martin που είχε ξεκινήσει από την τρίτη θέση στη σχάρα εκκίνησης. Στο δεύτερο μισό του αγώνα ο Ιταλός κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Weerts με το νούμερο #32, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού στη δεύτερη θέση. Στον πρώτο αγώνα του βρετανικού γύρου Rossi & Martin τερμάτισαν στην 14η θέση.

Valentino Rossi

Ο Andreas Roos, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της BMW M έδωσε συγχαρητήρια στον Rossi, τονίζοντας πως “είναι εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα έχει εγκλιματιστεί στους αγώνες αυτοκινήτου, καταφέρνοντας να είναι ανταγωνιστικός με τους επαγγελματίες μόλις στη 2η σεζόν του στον θεσμό”.

Rossi

Ο Rossi δήλωσε “περήφανος και απόλυτα ενθουσιασμένος με το πρώτο μου βάθρο στο GTWC! Δουλέψαμε σκληρά για αυτό, όλο το σαββατοκύριακο, εστιάζοντας στην εξάσκηση αλλαγής οδηγών, κάτι που απέδωσε καρπούς στα πολύ γρήγορα pit stop μας. Ο Maxime έκανε σπουδαία δουλειά στα προκιρματικά, και μου έδωσε το αυτοκίνητο σε πολύ καλή θέση. Βρήκα ωραίο ρυθμό αρκετά γρήγορα, και μπόρεσα να τερματίσω στη 2η θέση. Αυτό είναι ένα σημαντικό βάθρο για μένα, καθώς είχαμε φτάσει κοντά του αρκετές φορές πέρυσι, όπως και στη Monza πριν λίγες εβδομάδες. Αυτή τη φορά όλα πήγαν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου και τον Maxime!”

Με τη σιερά του ο Maxime Martin δήλωσε “ενθουσιασμένος από το πρώτο μου βάθρο στο Sprint Cup και από το πρώτο βάθρο στο GTWC του Valentino. Δεν έκανε κανένα λάθος, τερματίζοντας δεύτερος, μετά από ένα πολύ καλό pit-stop που αλλάξαμε θέση. Αυτή ήταν μια καλή αρχή σε μια σεζόν που ελπίζω θα μας φέρει πολλά αντίστοιχα σπουδαία αποτελέσματα.”

Άντε και με τον τίτλο γιατρέ!

Ετικέτες

1η θέση και νέο ρεκόρ πίστας για τον Σπύρο Μάριο Φουρθιωτη

στην κατηγορία STK600 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος BMU
στην κατηγορία STK600 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος BMU
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/4/2025

Το σαββατοκύριακο 12-13 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ο πρώτος και δεύτερος αγώνας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος BMU μαζί με το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ταχύτητας στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών όπου ο Σπύρος Μάριος Φουρθιωτης κατάφερε να κάνει την έκπληξη με την ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα του HONDA CBR600RR γράφοντας τον ταχύτερο γύρο αγώνα όλων τον εποχών με τη μοτοσυκλέτα του στην κατηγορία STK600 σταματώντας το χρονόμετρο στο 1.19.717 σπάζοντας και το ρεκόρ του Ιταλού πολυπρωταθλητη Massimo Roccoli που κατείχε μέχρι πριν λίγα χρόνια αλλά με μοτοσυκλέτα SSP600 με 1.19.763.

Στον αγώνα του Σαββάτου τερμάτισε στην πρώτη θέση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος BMU για την κατηγορία STK600 και στην τρίτη θέση γενικής και στην κατηγορία SSP600 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ΒΜU και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ταχύτητας αλλά δυστυχώς λόγο ασάφειας του κανονισμού των φρένων του επέβαλαν ποινή 10 δευτερολέπτων και έχασε μια θέση και στις δύο κατηγορίες.
Στον αγώνα της Κυριακής κατάφερε να κάνει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην κατηγορία του και να τερματίσει πρώτος με διαφορά +28.331  δευτερόλεπτα από τον δεύτερο της κατηγορίας STK600 και δεύτερος γενικής στην κατηγορία SSP600 του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος BMU καθώς και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ταχύτητας.

 

στην κατηγορία STK600 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος BMU


Μετά τον αγώνα ο Σπύρος Μάριος μας είπε:

Είμαι πολύ ευχαριστημένος και χαρούμενος που κατάφερα να κάνω νέο ρεκόρ  στην κατηγορία μου καθώς και ατομικό ρεκόρ πίστας και μάλιστα με μια μοτοσυκλέτα που την οδηγώ για πρώτη φορά καθώς την παραλάβαμε σχεδόν πριν 10 ημέρες και έπρεπε να την κάνουμε αγωνιστική σε πολύ λίγο διάστημα και να έρθουμε να τρέξουμε στον αγώνα χωρίς καμία δοκιμή.
Ευχαριστώ πολύ την ομάδα μου για την υπέρ - προσπάθεια καθώς και όλους όσους έβαλαν το λιθαράκι τους ώστε να έρθει αυτό το αποτέλεσμα και βέβαια όλους τους χορηγούς μου που πιστεύουν σε εμένα.


Εύχομαι σε όλο τον κόσμο καλές γιορτές και καλή ανάσταση!!