Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο Fanatec GT World Challenge Europe με τη BMW M Team

Δεύτερη θέση στο Brands Hatch, μαζί με τον Maxime Martin
Valentino Rossi πρώτο βάθρο στο Fanatec Cup
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/5/2023

Στον δεύτερο αγώνα του Brands Hatch την Κυριακή 14/5, ο Valentino Rossi, μαζί με τον έτερο οδηγό του αυτοκινήτου της BMW M Team, Maxime Martin πήραν τη δεύτερη θέση, που ήταν το πρώτο βάθρο του “γιατρού” στο κύπελο Fanatec στις δύο σεζόν που συμμετέχει στον θεσμό, και ο καλύτερος τερματισμός του μετά την 3η θέση στον αγώνα των 24 ωρών του Dubai τον Ιανουάριο.

Στον συγκεκριμένο αγώνα, ο Rossi πήρε το τιμόνι στην BMW M4 GT3 με το νούμερο #46, αντικαθιστώντας τον Martin που είχε ξεκινήσει από την τρίτη θέση στη σχάρα εκκίνησης. Στο δεύτερο μισό του αγώνα ο Ιταλός κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Weerts με το νούμερο #32, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού στη δεύτερη θέση. Στον πρώτο αγώνα του βρετανικού γύρου Rossi & Martin τερμάτισαν στην 14η θέση.

Valentino Rossi

Ο Andreas Roos, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της BMW M έδωσε συγχαρητήρια στον Rossi, τονίζοντας πως “είναι εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα έχει εγκλιματιστεί στους αγώνες αυτοκινήτου, καταφέρνοντας να είναι ανταγωνιστικός με τους επαγγελματίες μόλις στη 2η σεζόν του στον θεσμό”.

Rossi

Ο Rossi δήλωσε “περήφανος και απόλυτα ενθουσιασμένος με το πρώτο μου βάθρο στο GTWC! Δουλέψαμε σκληρά για αυτό, όλο το σαββατοκύριακο, εστιάζοντας στην εξάσκηση αλλαγής οδηγών, κάτι που απέδωσε καρπούς στα πολύ γρήγορα pit stop μας. Ο Maxime έκανε σπουδαία δουλειά στα προκιρματικά, και μου έδωσε το αυτοκίνητο σε πολύ καλή θέση. Βρήκα ωραίο ρυθμό αρκετά γρήγορα, και μπόρεσα να τερματίσω στη 2η θέση. Αυτό είναι ένα σημαντικό βάθρο για μένα, καθώς είχαμε φτάσει κοντά του αρκετές φορές πέρυσι, όπως και στη Monza πριν λίγες εβδομάδες. Αυτή τη φορά όλα πήγαν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου και τον Maxime!”

Με τη σιερά του ο Maxime Martin δήλωσε “ενθουσιασμένος από το πρώτο μου βάθρο στο Sprint Cup και από το πρώτο βάθρο στο GTWC του Valentino. Δεν έκανε κανένα λάθος, τερματίζοντας δεύτερος, μετά από ένα πολύ καλό pit-stop που αλλάξαμε θέση. Αυτή ήταν μια καλή αρχή σε μια σεζόν που ελπίζω θα μας φέρει πολλά αντίστοιχα σπουδαία αποτελέσματα.”

Άντε και με τον τίτλο γιατρέ!

Ετικέτες

Έγκλημα τύπου Fenati στις Σέρρες [VIDEO]: Αποκλείστηκε ο Ρουμάνος που έριξε τον Βεντούρα στον τοίχο με τελική ταχύτητα!

Η χειρότερη πλευρά των αγώνων
Έγκλημα τύπου Fenati στις Σέρρες [VIDEO]: Αποκλείστηκε ο Ρουμάνος που έριξε τον Βεντούρα στον τοίχο με τελική ταχύτητα!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/4/2025

Το σοβαρό περιστατικό που οδήγησε σε κόκκινη σημαία στον αγώνα του Σαββάτου στις Σέρρες και είχε σαν αποτέλεσμα τον τραυματισμό του νεαρού αναβάτη, επέφερε τελικά τον αποκλεισμό του Ρουμάνου Dumitrascu Sebastian Virgil με το νούμερο #11.

Οι δύο νεαροί αναβάτες αγωνίζονται στην κατηγορία CFMOTO του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος BMU στο οποίο συμμετέχουν αναβάτες από τις χώρες των Βαλκανίων με τον Αντώνη Βεντούρα να είναι ένα από τα φαβορί, σταθερά τα τελευταία χρόνια που συμμετέχει, μετρώντας αρκετές νίκες, όχι μόνο στις Σέρρες αλλά και εκτός.

Ευτυχώς ο 13χρονος Αντώνης Βεντούρας #12 δεν τραυματίστηκε σοβαρά και την επόμενη ημέρα επέστρεψε στην πίστα όπου οι γονείς και η ομάδα του πήραν την απόφαση με βάση τις οδηγίες των γιατρών, να μην αγωνιστεί. Έχει μπροστά του μία περίοδο αποκατάστασης ενώ σημαντικό είναι να δούμε και πώς θα εξελιχθεί ο τραυματισμός του καθώς σίγουρα θα υπάρχει επανεξέταση τις επόμενες ημέρες.

Από την πρώτη στιγμή, από το Σάββατο, είχαμε πει πως το σοβαρό αυτό περιστατικό χρίζει διερεύνησης καθώς ο Αντώνης Βεντούρας δεν είχε καταλήξει μόνος του στον τοίχο πριν ακόμη από το τέλος της ευθείας και ενώ ήταν σε πλήρη επιτάχυνση, αλλά αυτό ήταν αποτέλεσμα της επαφής που είχε με τον Ρουμάνο αναβάτη και ενώ οι δυο τους πάλευαν σε όλο τον αγώνα.

Η πρώτη νίκη της σεζόν έδειχνε πως θα πήγαινε στον νεαρό Έλληνα αναβάτη για όσους παρακολουθούσαν τον αγώνα και το video που ήρθε στα χέρια μας από την κάμερα που είχε ο Βεντούρας στην μοτοσυκλέτα του, έδειξε πως υπεύθυνος ήταν ο Ρουμάνος.

Μπορεί να μην άπλωσε το χέρι του όπως ο Fenati πριν από χρόνια στην Moto2, αλλά δεν χρειαζόταν να το κάνει, ήταν ήδη πολύ κοντά και αρκούσε ο αγκώνας και μία κίνηση του σώματος για να φτάσει την μανέτα του φρένου.

Οτιδήποτε και αν ισχυριστεί ο Ρουμάνος αναβάτης για την θέση του αγκώνα του, το βασικό ενοχοποιητικό στοιχείο δεν γίνεται να το αποκρούσει και για αυτό αφήνουμε να παίξει το video από την αρχή της ευθείας και όχι μόνο η επίμαχη στιγμή. Διότι φαίνεται ξεκάθαρα πως ο Βεντούρας είναι μπροστά και σταθερός στην πορεία του και ο Dumitrascu πλησιάζει και οδηγεί την μοτοσυκλέτα επάνω στον νεαρό Έλληνα αναβάτη, συνεχίζοντας να ασκεί πίεση ενώ έχουν ήδη ακουμπήσει, ολοκληρώνοντας την επίθεσή του σηκώνοντας τον αγκώνα. Δεν βρέθηκε ο Βεντούρας επάνω του και προσπάθησε να τον απωθήσει αλλά αντιθέτως πήγε επάνω του επίτηδες, ενώ ακόμη και αν κάποιος θεατής θέλει να ισχυριστεί πως προσπαθούσε να πάρει την αγωνιστική γραμμή, βρισκόμαστε ακόμη σε απόσταση για το σημείο των φρένων και δεν χρειαζόταν μία τέτοια κίνηση που ξεκάθαρα αξίζει τιμωρίας, όπως και έγινε.

Περιμέναμε όπως γράψαμε το Σάββατο, να δούμε πως θα αντιμετώπιζε η διοργάνωση του BMU που υπόκειται στην FIM, την εγκληματική αυτή κίνηση και ευτυχώς έδωσαν συνέχεια ακυρώνοντας την συμμετοχή του Ρουμάνου. Μένει να δούμε τι επιπτώσεις θα έχει στην αγωνιστική του πορεία καθώς η ακύρωση της συμμετοχής του δεν μπορεί παρά να είναι το ελάχιστο που του αξίζει.

Την πρώτη τώρα θέση στο πρωτάθλημα μετά από δύο αγώνες στην κατηγορία χωρίς τους αναβάτες #11 και #22 πήρε ο Καπουνταλης Κωνσταντίνος #77 που προηγείται βαθμολογικά για έναν βαθμό του Ρουμάνου Zazacu Andrei #21. Η Αντωνία Κορρέ που πέρσι είχε εντυπωσιάσει βρίσκεται στην 3η θέση της κατηγορίας και πρώτη στις γυναίκες που δυστυχώς μετράνε μόλις 2 συμμετοχές και μακάρι να πληθύνουν.

Περαστικά στον νεαρό Αντώνη Βεντούρα, την πορεία του οποίου παρακολουθούμε και ενημερώνουμε σταθερά όπως και στην προηγούμενη σεζόν και ελπίζουμε σε ταχεία, πλήρη αποκατάσταση.