Χρόνια πολλά στον “Fast Freddie"!

Γενέθλια για τον βασιλιά της δεκαετίας του ‘80
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/12/2017

Σαν σήμερα, 20 Δεκεμβρίου 1961, γεννήθηκε ο Freddie Spencer ή "Fast Freddie", όπως άρχισαν να τον αποκαλούν οι οπαδοί των MotoGP, στο Shreveport της Louisiana. Ο Spencer αγαπά πολύ την Ελλάδα για τις διακοπές του και οι αναγνώστες του MOTO, θα θυμούνται πως τα τελευταία δύο χρόνια μας έχει δοθεί τρεις φορές η ευκαιρία, να οδηγήσουμε μαζί του σε δρόμο και πίστα!

θυμηθείτε:

Δοκιμάζουμε στην Πορτογαλία τα νέα Bridgestone με πλοηγό τον Freddie Spencer!

Οδηγούμε στο Portimao Honda CBR1000RR & CBR1000RR SP

O Freddie Spencer στέλνει χαιρετίσματα στο MRCG, την μεγάλη ελληνική ομάδα Restoring & Customizing όπως και φέτος, εδώ, αδυνατισμένος από την υποχρεωτική δίετα της χορτοφάγου συντρόφου του -όπως τόνισε με μία αψάδα πίκρας-

Ο Spencer αυτή την στιγμή διοργανώνει μαθήματα ασφαλούς οδήγησης με έδρα την Ν. Γαλλία, ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο, και παράλληλα τελεί πρεσβευτής εταιρικής παρουσίας για αρκετούς κατασκευαστές, όπως η Bridgestone και η Honda. Αποσύρθηκε επίσημα από την αγωνιστική δράση το 1996 και πλέον συζεί με την νεότερη κατά σχεδόν είκοσι χρόνια γραμματέα του, αν και σε όλη την πορεία της καριέρας του προσπαθούσε να μην δίνει αναφορές για την προσωπική του ζωή.

Ο Freddie Spencer ξεκίνησε να οδηγεί τεσσάρων χρονών και πήρε μέρος στον πρώτο του αγώνα ένα χρόνο μετά, ενώ μέχρι τα 11 μετρούσε ήδη μία σειρά από πρωταθλήματα σε dirt track αγώνες στο Τέξας και την Λουισιάνα. Σιγά – σιγά πέρασε στους αγώνες ταχύτητας και μόλις το ’79 κέρδισε τον πρώτο του αγώνα και αμέσως μετά έκλεψε κυριολεκτικά το πρωτάθλημα των 250 από τον Eddie Lawson! Εκείνη η σεζόν ήταν καθοριστική, καθώς δοκίμασε και τις superbike, αποφασίζοντας πλέον τον τρόπο που ήθελε να κινηθεί η καριέρα του. Η νίκη του με Kawasaki τον έκανε τον νεαρότερο πρωταθλητή στην ιστορία  του αμερικάνικου Superbike, ήταν μόλις 18,8 ετών.

Η Honda αμέσως του έδωσε την ευκαιρία την επόμενη χρονιά να αγωνιστεί μαζί της και ο Spencer ανταπέδωσε με μία νίκη, ενώ την ίδια χρονιά θα νικούσε τους θρύλους Barry Sheene και Kenny Roberts ξεχωρίζοντας μία για πάντα, παρόλο που εκείνη την χρονιά τερμάτισε τρίτος. Πλέον θεωρείται πως οι μάχες του με τον Lawson το ΄81 έφεραν τον κόσμο στο άθλημα και ευθύνονται για την απήχησή του σε πιο ευρύ κοινό. Ήδη όμως από το ’81 ο Spencer δοκίμαζε τους αγώνες στην Ευρώπη, ενώ συμμετείχε στην εξέλιξη της NR500, οπότε το ’82 φυσικά και υπέγραψε για να αγωνιστεί στα GP. Στην διάρκεια της καριέρας του ο Spencer θα κέρδιζε τρία παγκόσμια πρωταθλήματα και το ’85 θα κατάφερνε κάτι απλά εξωπραγματικό, θα κέρδιζε ταυτόχρονα τους τίτλους στα 250 και 500!

 

 

 

φωτογραφία από την αποστολή του MOTO στην παγκόσμια παρουσίαση της νέας Honda Fireblade CBR1000RR, όπου ο Spencer απόλαυσε ιδιαίτερα...

Θα θυμίσουμε κάτι που έχουμε γράψει λίγο καιρό πριν. Ο Freddie Spencer, ο άνθρωπος που δάμασε ατίθασες μοτοσυκλέτες, δηλώνει πλέον υποστηρικτής των ηλεκτρονικών, τινάσσοντας θεωρίες «αγωνιστών του internet» για περιορισμένη απόλαυση κτλ.. Απλά θεωρεί πως η αγωνιστική εκμάθηση, σε πίστα και όχι σε δρόμο, θα πρέπει να ξεκινά με τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα και ο αναβάτης να συνεχίζει στις ιπποδυνάμεις των 200 και βάλε αλόγων, με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά.

Χρόνια Πολλά στον "Fast Freddie" λοιπόν, τον θρύλο μίας τόσο σημαντικής δεκαετίας για τους αγώνες σε παγκόσμιο επίπεδο!

Ετικέτες

Καταδίωξη ανήλικου στο αντίθετο ρεύμα με κλεμμένο δίκυκλο - Στη Θεσσαλονίκη [VIDEO]

30 αστυνομικοί προσπαθούσαν να τον σταματήσουν - Πάνω από 11.000 ευρώ το πρόστιμο που του επέβαλλαν
SKG Chase
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

2/12/2025

Σκηνές από ταινία του Hollywood είχαμε στη Θεσσαλονίκη με ανήλικο αναβάτη να προσπαθεί να ξεφύγει από την Αστυνομία κινούμενους στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας στην οδό Μοναστηρίου, με την καταδίωξη να καταλήγει στη σύλληψή του, ευτυχώς χωρίς να σημειωθεί κάποιο τροχαίο.

Η επικίνδυνη καταδίωξη για όλους τους εμπλεκόμενους αλλά και για τους πολίτες που έτυχε να είναι παρόντες εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Δευτέρας, στις 15:00, στην οδό Μοναστηρίου στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με την Αστυνομία ο αναβάτης αρνήθηκε να σταματήσει σε έλεγχο και επιχείρησε ανεπιτυχώς να διαφύγει. Μετά την καταδίωξη και την ακινητοποίησή του διαπιστώθηκε ότι ήταν ανήλικος Ρομά και ότι το δίκυκλο το είχε κλέψει νωρίτερα από την περιοχή της Ξηροκρήνης.

Η καταδίωξη ολοκληρώθηκε στο ύψος της οδού Κωλέττη, όπου αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. κατάφεραν να τον ακινητοποιήσουν και να τον συλλάβουν. Όπως προέκυψε στον σχετικό έλεγχο ο ανήλικος ήταν 16 ετών και δεν κατείχε άδεια οδήγησης, ενώ σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην συνέχεια έφερε στο φως ακόμη δύο μοτοσυκλέτες που είχε αφαιρέσει μέσα στον Νοέμβριο, οι οποίες βρέθηκαν κοντά στο σπίτι του και θα αποδοθούν στους κατόχους τους.

Αυτόπτης μάρτυρας κατέγραψε με το κινητό του τηλέφωνο τη στιγμή που ο ανήλικος οδηγός κινείται στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας με μεγάλη ταχύτητα, προσπαθώντας να ξεφύγει από την αστυνομία. Στην καταδίωξη συμμετείχαν μοτοσυκλετιστές της Ομάδας Ζ, ενώ κινητοποιήθηκαν αρκετοί ακόμη αστυνομικοί.

Σε βάρος του ανήλικου σχηματίστηκε δικογραφία για οδήγηση χωρίς άδεια ικανότητας, διακεκριμένες κλοπές, απείθεια και επικίνδυνη οδήγηση από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου. Συνελήφθη επίσης ο 48χρονος πατέρας του για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

Για τις τροχονομικές παραβάσεις που διέπραξε, του επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 11.350 ευρώ. Γιος και πατέρας θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.