Ιστορική αλλαγή KTM-Husqvarna-GASGAS: O Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ αναλαμβάνει την αντιπροσώπευσή τους στην Ελλάδα!

Σε συμφωνία με την τωρινή αντιπροσωπεία και με την Αυστρία
Ο Πέτρος Πετρόπουλος αναλαμβάνει την KTM
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/3/2023

Σε συνέχεια της είδησης προ δεκαπενθημέρου για επικείμενη ιστορική αλλαγή, η αντιπροσωπεία που αλλάζει σήμερα χέρια είναι η KTM-Husqvarna-GASGAS ενώ λογικά θα ακολουθήσει και η Bajaj που επίσης ανήκε στο δυναμικό της K-Motors. Από εδώ και πέρα εντάσσονται στο δυναμικό του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ καθώς μόλις σήμερα ολοκληρώθηκαν και οι τυπικές διαδικασίες και έτσι γίνεται πλέον να ανακοινωθούν τα ονόματα των εμπλεκόμενων πλευρών, χωρίς να δημιουργείται πρόβλημα στη λειτουργία τους.

Στο τιμόνι της KTM όλες αυτές τις δεκαετίες ήταν ο κος Σόλωνας Κοντός όπως και της Ducati πριν αυτή εξαγοραστεί από την Audi αλλά και άλλων εταιρειών μοτοσυκλετών. Ανέλαβε την αντιπροσώπευση στην ταραχώδη pro Stefan Pierer εποχή, όταν η KTM δεν είχε την σημερινή γκάμα, ούτε και την πρωτοκαθεδρία στα Off-Road μοντέλα και σε καμία περίπτωση δεν διαφαινόταν πως κάποια μέρα θα γίνει ο μεγαλύτερος Ευρωπαίος κατασκευαστής. Γνωρίζει προσωπικά τον κ.Pierer και ήταν από τους αντιπροσώπους που υποστήριξε από την πρώτη στιγμή το όραμα για μία μάρκα που βάζει τους αγώνες στο προσκήνιο και εξελίσσεται μέσα από αυτούς. Αυτός είναι και ο λόγος που και στην Ελλάδα υπήρξε συνεχής η παρουσία της KTM στους αγώνες.

Με τρεις δεκαετίες ενεργού πρωταγωνιστικού ρόλου στη μοτοσυκλέτα και από τη θέση του Προέδρου του ΣΕΜΕ, κατέχοντας δηλαδή και θεσμικό ρόλο, ο κος Σόλωνας Κοντός αποφάσισε πως είχε έρθει η ώρα να αφήσει το προσκήνιο. Η αλλαγή της αντιπροσωπείας ξεκίνησε λοιπόν πρώτα από την Ελλάδα κι έπειτα ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ έχοντας ολοκληρώσει τις διαπραγματεύσεις με την K-Motors και αφότου είχαν καταλήξει σε προσύμφωνο, στη συνέχεια απευθύνθηκε στο εργοστάσιο.

Πηγή από την πλευρά της Αυστρίας ανέφερε στο MOTO πως υπήρχαν και άλλες προτάσεις εξαγοράς της ελληνικής αντιπροσωπείας, αποφασίζοντας να προχωρήσουν τελικά με την πρόταση του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ που εκτός από εξαιρετικά δελεαστική, εξασφάλιζε και την απρόσκοπτη συνέχεια στην ελληνική αγορά, πράγμα που φυσικά μένει να αποδειχτεί εμπράκτως στο σύντομο μέλλον.

Το MOTO είναι σε θέση να γνωρίζει πως συνολικά υπήρχαν έξι ενδιαφερόμενοι για την ελληνική αντιπροσωπεία με τουλάχιστον τρεις από αυτούς να φτάνουν σε συνομιλίες με την αυστριακή πλευρά. Συμφωνία με την K-Motors ωστόσο περιελάβανε μονάχα η πρόταση που τελικά επικράτησε και βασικός όρος του κ. Κοντού, ήταν η εξασφάλιση των εργαζομένων αλλά και του ενεργού δικτύου και κατά επέκταση των ιδιοκτητών.

Παρότι όλες οι πλευρές είχαν συμφωνήσει μεταξύ τους, η μακρά διαδικασία που απαιτείται για την ολοκλήρωση των διαδικασιών ολοκληρώθηκε και τυπικά πλέον πριν από λίγη ώρα. Τις επόμενες ημέρες αναμένουμε πως θα ακολουθήσει και Δελτίο Τύπου από τη νέα πλέον αντιπροσωπεία.

Ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ έχει ένα πολύ μεγάλο πορτφόλιο δραστηριοτήτων και κάτι εξαιρετικά σπάνιο για τους ελληνικούς ομίλους αυτού του βεληνεκούς, μεγάλα αποθεματικά χωρίς οικονομικά βάρη που του επιτρέπουν να έχει έντονη κινητικότητα μέσα στην ελληνική αγορά που πλέει σε πιο στάσιμα νερά. Ας γίνει κατανοητό πως η αλλαγή αντιπροσωπείας δεν είναι εύκολη υπόθεση με πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτό της Kawasaki καθώς υπήρχε άρθρο του ΜΟΤΟ για «πολύφερνο νύφη με πολλούς μνηστήρες» σχεδόν δύο χρόνια πριν την τελική αλλαγή που έγινε πέρσι μέσα στην σεζόν και με πιο ταραχώδη διαδικασία. Στην περίπτωση της KTM είναι η πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες που όλες οι πλευρές, τόσο η παλιά αντιπροσωπεία όσο και το εργοστάσιο και η νέα εταιρεία, έρχονται σε απόλυτη συμφωνία και διασφαλίζουν την απροβλημάτιστη και άμεση αλλαγή σε όλους τους τομείς, από τα ανταλλακτικά και το δίκτυο πωλήσεων, μέχρι τις εγγυήσεις και τις τρέχουσες παραγγελίες.

Για το ευρύ κοινό της μοτοσυκλέτας, ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ ίσως να είναι γνωστός μέσα από δύο διαφορετικές επιχειρηματικές μονάδες, εκείνη των ελαφρών οχημάτων όπου εντάσσονται οι Jaguar Land Rover, και εκείνη των κινητήρων και σκαφών που εκτός των άλλων εντάσσεται η CAN – AM τα τρίροδα της οποίας έχουμε δοκιμάσει στο περιοδικό ΜΟΤΟ και έχουμε παρουσιάσει και στην πλατφόρμα του OPEN TV.

Ο όμιλος διαθέτει πάνω από δέκα επιχειρηματικές μονάδες οι οποίες ενεργούν κάθετα και ανεξάρτητα μεταξύ τους καθώς επίσης και επιχειρήσεις με 100% ποσοστό συμμετοχής ενώ με βάση τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό απασχολεί 166 άτομα.

Η νέα δραστηριότητα στις μοτοσυκλέτες εντάσσεται στην επιχειρηματική μονάδα των ελαφρών οχημάτων με επικεφαλής ένα ιδιαίτερα έμπειρο στέλεχος, τον κο Αντώνη Σαρακάκη. Ο κος Σαρακάκης δεν σχετίζεται επαγγελματικά με τον Όμιλο Σαρακάκη στον οποίο ανήκει η Honda. Είναι χρόνια μοτοσυκλετιστής και ο ίδιος, έχει άψογη γνώση της ελληνικής αγοράς των προβλημάτων και των ιδιαιτεροτήτων της και είναι καθόλα έτοιμος να αναλάβει δράση από την πρώτη κιόλας ημέρα. Χαρακτηριστικό είναι πως παρότι δεν είχε πλήρως διασφαλιστεί η ανάληψη της αντιπροσωπείας, είχε ήδη κινηθεί για να προετοιμάσει την παρουσία της μάρκας στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2023 καθώς τα διαθέσιμα περίπτερα εξαντλούνταν και δεν θα υπήρχε διαθεσιμότητα χώρων μετά το τέλος των τυπικών αλλά άκρως σημαντικών διαδικασιών.

KTM Petropoulos

Σε κάθε περίπτωση η αντιπροσώπευση των συγκεκριμένων ονομάτων δεν είναι εύκολη υπόθεση ακόμη και για ένα τεράστιο Όμιλο καθώς πέρα όλων των άλλων συνεπάγεται, για να γίνει σωστά, και μία ιδιαίτερα ενεργή παρουσία στους αγώνες αλλά και σε εκδηλώσεις με το ευρύ κοινό. Η K-Motors υπήρξε ιδιαίτερα εξωστρεφής και ο νέος αντιπρόσωπος θα κληθεί να έχει απάντηση και σε αυτό, ανάμεσα σε τόσα άλλα επιτακτικά ζητήματα που υπάρχουν στην αρχή της ανάληψης καθηκόντων, αντιμετωπίζοντάς τα με την αξιοποίηση του έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού της K-Motors.

Αναμένουμε σύντομα λοιπόν και τις επίσημες ανακοινώσεις για την ανάληψη καθηκόντων αντιπροσώπευσης από τον Όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

Ετικέτες

Αναβάτης με 1.000.000+ χιλιόμετρα εμπειρίας παρακολουθεί το City ART

Ο "Μαγγελάνος" μας μιλά για την προσωπική του εμπειρία στο γνωστό σεμινάριο οδήγησης
City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

26/7/2024

Ένας αναβάτης με τεράστια οδηγική εμπειρία έρχεται "αντιμέτωπος" με το σεμινάριο οδήγησης City ART, το πρώτο σχετικό σεμινάριο που παρακολουθεί στη ζωή του.

Η εποχή που ζούμε έχει τα κακά αλλά έχει φυσικά και τα πολύ καλά της, πράγματα που μέχρι πριν από 20-30 χρόνια αποτελούσαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας και για τα ελληνικά δεδομένα. 

Αναφερόμαστε στο Διαδίκτυο και την Εποχή της Πληροφορίας στην οποία ζούμε, εποχή που προσφέρει εξαιρετικά εύκολη πρόσβαση σχεδόν σε οποιουδήποτε είδους πληροφορία και γνώση μπορεί να χρειάζεται κάποιος, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να βάζουν το δικό τους λιθαράκι τα τελευταία χρόνια και να πηγαίνουν τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

Πλέον μπορείς να βρεις ένα video και έναν ειδικό, εντός και εκτός εισαγωγικών, που να σου δείχνει αυτό που θέλεις να μάθεις ή να κάνεις καλύτερα, κάτι που ισχύει για όλα σχεδόν τα πράγματα, από το σωστό βράσιμο του αυγού, για παράδειγμα, έως και την ψηφιακή μοντελοποίηση ενός αντικειμένου σε τρεις διαστάσεις.

Ωστόσο υπάρχουν και κάποια πράγματα που η θεωρητική γνώση δεν αρκεί, για να φτάσει ή να περάσει κάποιος στο επόμενο επίπεδο απόκτησης δεξιοτήτων, τις οποίες και να μπορεί να χρησιμοποιεί σωστά στην πράξη. Αν ήταν έτσι όλοι όσοι θέλουν να εξειδικευτούν σε κάτι παρακάμπτοντας σχολεία, σχολές και πανεπιστήμια σήμερα θα ήταν επιτυχημένοι χειρουργοί, μηχανολόγοι μηχανικοί ή ό,τι άλλο ήταν αυτό που ήθελαν να γίνουν όταν ήταν παιδιά.

Σίγουρα η εμπειρία και η αυτοεκπαίδευση αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στην απόκτηση γνώσης, αλλά το πάσης φύσεως "σχολείο", όπου η γνώση μεταφέρεται από ειδικούς που έχουν πιστοποιηθεί για τις γνώσεις τους και μπορούν να τις μεταφέρουν με σωστό τρόπο στους ενδιαφερόμενους είναι και εκείνο που κάνει τη διαφορά ακόμη και για το πιο απλό πράγμα. Μειώνει τον κόπο και σε πολύ μεγάλο βαθμό και τον χρόνο που απαιτείται για να μάθει κάποιος ή να βελτιώσει μια δεξιότητα, η οποία εκτός από τη θεωρία χρειάζεται φυσικά και την πράξη.

Με τα χρόνια μαθαίνεις πολλά, μπορείς όμως να μάθεις πολλά και σε μικρό χρονικό διάστημα και αυτό είναι κάτι που επιβάλλεται για κάθε μοτοσυκλετιστή που θέλει να παραλείψει πολλά επίπονα και κοστοβόρα από κάθε άποψη "βήματα" και να φτάσει πιο γρήγορα στην ουσία που δεν είναι άλλη από το να χαίρεται την οδήγηση της μοτοσυκλέτας του και να απολαμβάνει παράλληλα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, ακόμη και στη ζούγκλα της πόλης. Όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά, αλλά ποτέ δεν είναι αργά για κανέναν, ασχέτως εμπειρίας και ηλικίας.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

Με περισσότερα από 1.000.000 χιλιόμετρα στο ενεργητικό του σε περισσότερες από 70 χώρες και μάλιστα με διαφορετικές μοτοσυκλέτες, ο Πάνος Μαρκάκης, γνωστός στους μοτοσυκλετιστικούς κύκλους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως "Μαγγελάνος" είναι αναμφίβολα ένας μη τυπικός αναβάτης μοτοσυκλέτας. Και αυτός βρέθηκε στην πίστα καρτ των Μεγάρων για να παρακολουθήσει το τελευταίο πριν τις αυγουστιάτικες διακοπές θεωρητικό και πρακτικό σεμινάριο City ART και με δεδομένη την εμπειρία που έχει στους δύο τροχούς η άποψή του έχει το δικό της ειδικό βάρος. Τον "Μαγγελάνο" μπορείτε να τον βρείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: στο Facebook, στο Instagram και στο YouTube Δείτε τι μας είπε μετά την παρακολούθηση του City ART.

MOTO: Πες μας λίγα λόγια για σένα και τη σχέση σου με τη μοτοσυκλέτα. 

-Μακράκης Παναγιώτης το όνομα μου, αλλά γυρίζω ακούγοντας το Μαγγελάνος, παρατσούκλι που μου είχε προσάψει καλός φίλος! Από τα πρώτα ταξίδια  και αφού τον συναντούσα έξω από τα Ιωάννινα σε ένα χωριό που έμενε, επιστρέφοντας από Ευρώπη μου έδωσε μια ευχή: "Εύχομαι να μοιάσεις στον Μαγγελάνο και να τον ξεπεράσεις!"

Έτσι εδώ και 20 χρόνια ταξιδεύω εκτός Ελλάδος πάνω σε δυο τροχούς σαν "Μαγγελάνος". Η σχέση μου με την μοτοσυκλέτα ξεκίνησε πριν 27 χρόνια (50 ετών τώρα) εικονικά στην αρχή, διαβάζοντας ότι έντυπο υπήρχε σε περιοδικά τότε σε ότι έχει να κάνει με μοτοσυκλέτα. Μετά τον στρατό έπεισα τους γονείς ότι για να εργαστώ χρειάζομαι μοτοσυκλέτα και έτσι απόκτησα το πρώτο μου παπί. Μετά η συνέχεια ήταν ανοδική αγοράζοντας την πρώτη μηχανή 650 κ.εκ.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

MOTO: Σε πόσες χώρες έχεις ταξιδέψει και πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει περίπου; 

-Έχω ταξιδέψει σε 75 χώρες σε Ευρώπη, Ασία, Αφρική, διανύοντας περίπου 1.000.000 χιλιόμετρα.

MOTO: Τι μοτοσυκλέτες είχες στα ταξίδια σου;

-Έχω ταξιδέψει με 155 κ.εκ. scrambler, sport-touring 1200 κ.εκ., 1400 κ.εκ., on-off 650 κ.εκ. και 1000 κ.εκ., 

MOTO: Πώς απέκτησες τις γνώσεις σου αναφορικά με την οδήγηση μοτοσυκλέτας; (Είναι μόνο εμπειρικές ή προέρχονται και από σεμινάρια)

-Οι γνώσεις μου είναι καθαρά εμπειρικές οδηγώντας σε δημοσίους δρόμους, Πίστα ποτέ, σεμινάρια ποτέ, εκτός από το πρόσφατο σεμινάριο με το City ART.

MOTO: Ποιος λαός συμπεριφέρεται πιο σωστά σε περιβάλλον πόλης με τη μοτοσυκλέτα του; (τήρηση ΚΟΚ, αντίληψη, ευγένεια κτλ.)

-Αρκετοί  Ευρωπαίοι, Σκανδιναβοί, με κορύφωση τους Ελβετούς.

MOTO: Σε σχέση με τις χώρες και τους λαούς που έχεις επισκεφτεί πού κατατάσσεις τους Έλληνες αναβάτες αναφορικά με την παιδεία τους. 

-Μας κατατάσσω με τους Βαλκάνιους 100%

MOTO: Είναι περισσότερο ή λιγότερο σχετικοί με την οδήγηση σε σχέση με τους άλλους;

-Είμαστε λιγότερο σχετικοί από πολλούς Ευρωπαίους.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

MOTO: Τι ήταν αυτό που σου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση στο City ART;

-Μου έκανε εντύπωση ο επαγγελματισμός και οι γνώσεις του κ. Σπύρου Κούτρα και των συνεργατών του. Απλοποιούσαν κάθε απορία που υπήρχε στο μυαλό του μαθητή, και κάθε δυσκολία όταν περνούσε στην πράξη οδηγώντας στην πίστα. 

MOTO: Έχοντας κάνει τόσα χιλιόμετρα με μοτοσυκλέτα και έχοντας τόσο μεγάλη εμπειρία στον δρόμο, νιώθεις ότι βελτιώθηκες σαν αναβάτης μετά το σεμινάριο;

-Δεν ξέρω αν βελτιώθηκα οδηγικά σαν αναβάτης, σίγουρα όμως αναθεώρησα αρκετά πράγματα στο μυαλό μου όπως τα είχα μάθει και ήξερα.

MOTO: Πιστεύεις ότι είναι απαραίτητο αυτό το σεμινάριο για έναν αρχάριο αναβάτη;

-Το πιστεύω 100% γιατί βάζει τον αρχάριο αναβάτη στον μαγικό κόσμο της μοτοσυκλέτας με ασφάλεια και σεβασμό προς τους άλλους!

MOTO: Παρακολουθώντας το City ART πιστεύεις ότι βγαίνει κερδισμένος και ένας αναβάτης που θεωρείται έμπειρος;

-Ναι αφού η γνώση δεν σταματά ποτέ και είναι καλό να παίρνουμε κάποια μαθήματα μια στο τόσο, από έμπειρους δασκάλους, που έχουν αφιερώσει χρόνια σε αυτό που αγαπούν και που τόσο καλά κάνουν. 

MOTO: Θεωρείς ότι ο αναβάτης μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου έχει τα εφόδια για να αντιμετωπίσει με ασφάλεια αυτά που θα του τύχουν κατά την οδήγηση στο αστικό περιβάλλον;

-Εννοείται ότι μετά από κάθε σεμινάριο-σχολείο ο κάθε αναβάτης μπορεί να αντιμετωπίσει χωρίς φόβο, και με μεγάλη αυτοπεποίθηση κάθε δυσκολία που μπορεί να συμβεί σε αστικό περιβάλλον και όχι μόνο!

Αν ένας αναβάτης με την εμπειρία του "Μαγγελάνου" πήρε κάτι από το City ART είναι δεδομένο ότι θα ωφεληθεί (πολύ περισσότερο) ο νέος αναβάτης, αυτός που κάνει τις πρώτες του βόλτες με δύο τροχούς. Είναι ακόμη νωρίς, ο εγκέφαλός του δεν έχει καταγράψει και συσσωρεύσει λάθη 10ετιών και έτσι είναι πολύ πιο εύκολο να μπει στον "σωστό δρόμο" τώρα που είναι αρχή και αυτός ο δρόμος ανοίγει με το City ART.

Τι είναι το City ART
Με περισσότερη από μία 10ετία δραστηριότητας στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό το City ART (City΄s Advance Rider Training) είναι το πρόγραμμα εκπαίδευσης αναβατών που δημιουργήθηκε από την μοναδική και εμπειρότατη ομάδα του πλέον διάσημου και καταξιωμένου σχολείου οδήγησης μοτοσυκλέτας στον κόσμο, του California Superbike School.

Μια "συντόμευση" του California Superbike School, το City ART είναι βασισμένο στο πρόγραμμα εκπαίδευσης μοτοσυκλετιστών των Ειδικών Δυνάμεων των ΗΠΑ και δημιουργήθηκε μετά από αίτηση του Υπουργείου Αμύνης για μείωση των ατυχημάτων των ένστολων αναβατών. 

Μετά από 14+ χρόνια εφαρμογής του εν λόγω εκπαιδευτικού προγράμματος στις ΗΠΑ, το ποσοστό μείωσης των ατυχημάτων ξεπέρασε το 40%, απόδειξη του άριστου σχεδιασμού του. Αυτό το πρόγραμμα για τον σωστό έλεγχο της μοτοσυκλέτας (του scooter και του παπιού) έχει "μεταφερθεί" επί τις ουσίας στο σύνολό του και στην Ελλάδα με το City ART το οποίο μέσα σε έξι περίπου ώρες "εφοδιάζει" τον αναβάτη που θα το παρακολουθήσει με θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που θα τον "συντροφεύσουν" στην υπόλοιπη ζωή του.

Ο νέος κύκλος του City ART ξεκινά στις 15 Σεπτεμβρίου και οι ημερομηνίες των σεμιναρίων θα ανακοινωθούν στις αρχές Αυγούστου. Μείνετε συντονισμένοι και κάντε το πρόγραμμά σας, ενώ βρείτε την επίσημη σελίδα του σχολείου στο Facebook εδώ.