Πουλήθηκε η Triumph Scrambler από την ταινία του James Bond “No time to Die”
Στα 158.000 ευρώ, που θα παραδοθούν σε ίδρυμα ανιάτων ασθενειών
Από το
motomag
3/10/2022
Όπως σας είχαμε γράψει, στις αρχές Σεπτεμβρίου, η Scrambler 1200 XE, που χρησιμοποιήθηκε στην τελευταία ταινία του James Bond, επρόκειτο να δημοπρατηθεί στις 28 του ίδιου μήνα από τον οίκο Christie’s. Τελικά τα αποτελέσματα της δημοπρασίας ξεπέρασαν κάθε πρόβλεψη, με τα έσοδα να πηγαίνουν για καλό σκοπό.
Τα οχήματα που χρησιμοποιούνται στον κινηματογράφο, έχουν πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας. Από αυτοκίνητα όπως το Nissan Skyline του Fast and the Furious, μέχρι μοτοσυκλέτες όπως το Kawasaki GPZ 900 R που χρησιμοποιήθηκε στην ταινία Top Gun, όλα έγιναν ποθητά στο ευρύ κοινό, αποκτώντας συλλεκτική αξία. Το ίδιο ακριβώς συνέβη και με τη Scrambler 1200 XE της τελευταίας ταινίας του James Bond, η οποία πωλήθηκε στις 138.600 λίρες Αγγλίας, ήτοι 158.200 ευρώ.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε και ο οίκος Christie’s η τιμή που υπολογιζόταν αρχικά να πιάσει η μοτοσυκλέτα ήταν ανάμεσα στις 20.000 και τις 30.000 λίρες Αγγλίας, ήτοι 23.500-35.500 ευρώ -15.000 ευρώ πάνω από την τιμή πώλησης μιας “κοινής” XE. Ωστόσο η τελική τιμή ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς ήταν τετραπλάσια από αυτή που υπολόγιζε ο οίκος.
Τα χρήματα θα διατεθούν εξ ολοκλήρου στο ίδρυμα Severn Hospice που φροντίζει άτομα με ανίατες ασθένειες, συνεπώς η Triumph, ο οίκος Christie’s και η εταιρεία παραγωγής της ταινίας, Eon Productions, δεν θα έχουν κανένα χρηματικό όφελος από αυτή τη δημοπρασία.
Το όνομα του συλλέκτη-αγοραστή παραμένει άγνωστο ενώ αξίζει να σημειωθεί πως καθώς η μοτοσυκλέτα είναι Stunt bike, δεν έχει βγάλει αριθμό κυκλοφορίας και δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο.
Pedro Acosta: "Οδηγούσα μοτοσυκλέτες 1.000 κυβικών από τα 14 μου"
Ο Ισπανός της KTM εξηγεί γιατί η μετάβαση στα MotoGP ήταν φυσική
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
24/6/2026
Ο Pedro Acosta είναι κατά πολλούς το μεγαλύτερο ταλέντο της γενιάς του στα MotoGP και σύμφωνα με τον ίδιο, η προσαρμογή του στην κορυφαία κατηγορία έγινε ευκολότερη χάρη σε μια ασυνήθιστη εξοικείωση που απέκτησε πολύ πριν φτάσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα οδηγώντας μοτοσυκλέτες 1.000 κυβικών ήδη από την ηλικία των 14 ετών.
Ο Acosta έφτασε στα MotoGP έχοντας ήδη κατακτήσει τον τίτλο στη Moto3 το 2021 και στη Moto2 το 2023. Ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε συζήτηση σε podcast, η επαφή του με ισχυρές μοτοσυκλέτες, μεγάλου κυβισμού είχε ξεκινήσει πολλά χρόνια νωρίτερα.
"Νομίζω ότι είχα μεγαλύτερο πλεονέκτημα από άλλους αναβάτες όταν ανέβηκα πρώτη φορά σε MotoGP, επειδή οδηγούσα μοτοσυκλέτες 1.000 κυβικών από τα 14 μου. Κυριολεκτικά δεν είχα μπει ακόμη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα," δήλωσε ο Ισπανός.
Ο ίδιος εξήγησε ότι αυτή η εμπειρία τον βοήθησε να προσαρμοστεί πιο εύκολα στις μεγάλες κατηγορίες, σε αντίθεση με όσα είχε βιώσει στα πρώτα του βήματα στη Moto3.
"Για αυτό πάντα είχα την αίσθηση ότι η μετάβαση σε μεγαλύτερες κατηγορίες θα ήταν πιο εύκολη. Και τελικά έτσι φάνηκε να είναι. Όταν ξεκίνησα στη Moto3 δυσκολεύτηκα πολύ περισσότερο να καταλάβω τις μοτοσυκλέτες, τη φυσική τους συμπεριφορά και τα πάντα γύρω από αυτές.
"Από την πρώτη μέρα όμως στα MotoGP ήταν σαν όλα να μπήκαν στη θέση τους. Ήταν σαν να έλεγα 'αυτή είναι η μοτοσυκλέτα μου'. Είναι αλήθεια ότι δυσκολεύτηκα σε ορισμένους άλλους τομείς, αλλά η πρώτη αίσθηση ήταν πραγματικά πολύ καλή."
Η δήλωση αυτή εξηγεί εν μέρει γιατί ο Acosta έδειξε από την πρώτη στιγμή τόσο ανταγωνιστικός απέναντι σε πολύ πιο έμπειρους αναβάτες της κατηγορίας. Η εξοικείωσή του με την ισχύ, το βάρος και τη συμπεριφορά μεγάλων μοτοσυκλετών φαίνεται πως του έδωσε ένα σημαντικό πλεονέκτημα κατά την προσαρμογή του στις απαιτήσεις των MotoGP.
Δεν αντικατοπτρίζει όμως την δυσαρέσκεια του Acosta προς τους Αυστριακούς, καθώς οι βλέψεις του φαίνεται πως δεν μπορούν να επιτευχθούν με το σύνολο που η ΚΤΜ αυτή τη στιγμή του προσφέρει, πράγμα για το οποίο δεν χάνει ευκαιρία να εκφράζεται, ασκώντας πιέσεις στο εργοστάσιο.
Ο 22χρονος Ισπανός παραμένει το σημείο αναφοράς για την KTM στο φετινό πρωτάθλημα. Στο πρόσφατο Grand Prix της Ουγγαρίας στο Balaton Park ήταν ο αναβάτης που πλησίασε περισσότερο τον Marc Marquez στη μάχη για την κορυφή, ενώ είναι και ο μοναδικός αναβάτης της αυστριακής εταιρείας που βρίσκεται αυτή τη στιγμή μέσα στην πρώτη δεκάδα της βαθμολογίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.