Οι προγραμματισμένες εκδρομές της Λέσχης Φίλων Kawasaki για τον Ιούνιο είναι οι εξής:
Κυριακή 5 Ιουνίου, Παραλία Βαρνάβα
Ραντεβού: 10:00 π.μ., στα Goody's στον παράδρομο της Εθνικής, στον Άγιο Στέφανο
Παρασκευή 10 Ιουνίου έως τη Δευτέρα 13 Ιουνίου, τετραήμερο στο Παλούκι Ηλείας, στο camping Paradise
Κυριακή 19 Ιουνίου, Σκορπονέρι
Ραντεβού: 10:00 π.μ., στην BP Αφιδνών
Κυριακή 26 Ιουνίου, Ελικώνας
Ραντεβού: 09:00 π.μ., BP Αφιδνών
Η ΛΕ.Φ.ΚΑ. έχει πάντοτε προγραμματισμένες εκδηλώσεις και εκδρομές για κάθε σαββατοκύριακο, ενώ δεν είναι απαραίτητο να έχει κάποιος Kawasaki για να βρεθεί στηn παρέα τους. Τηλ. 210 2023233, www.lefkaclub.gr
ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.: Καλεί σε Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξη όλων των μοτοσυκλετιστών -και όχι μόνο-, ζητά η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο) με την υπογραφή ψηφίσματος που μπορείτε να βρείτε εδώ, απέναντι σε τέσσερα μέτρα που εισάγει ο νέος Κ.Ο.Κ
Ακολουθεί το κάλεσμα της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. για συμμετοχή στο Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ. :
Αν δεν αντιδράσουμε ΤΩΡΑ, αύριο δεν θα έχουμε κανένα δικαίωμα να παραπονιόμαστε!
Καλούμε όλους τους φίλους της μοτοσυκλέτας να συνυπογράψουν την διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Μεταφορών σαν την πρώτη από μια σειρά ενεργειών ενάντια στην φιλοσοφία της ακραίας καταστολής του νέου ΚΟΚ.
Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.) τάσσεται υπέρ της πρόληψης στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και της εύλογης ποινής, ιδίως για τις ακραίες παραβάσεις.
Αντιτάσσεται όμως σθεναρά στα εξής:
1. Στις άδικες κυρώσεις του ΚΟΚ (πρόστιμο 75€ και αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης για 20 ημέρες) για στάθμευση δίκυκλου σε πεζοδρόμιο, όταν εμφανώς δεν συνεπάγεται παρακώλυση των πεζών (ούτε βρίσκεται φυσικά σε διάδρομο τυφλών, ράμπα ΑΜΕΑ κλπ.).
2. Στις μη ρεαλιστικές ρυθμίσεις για την διήθηση δίκυκλων, η παράβαση των οποίων συνεπάγεται πρόστιμο 30€ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 10 ημέρες. Στην πράξη, ο νέος ΚΟΚ μας κάνει παραβάτες "με το ζόρι" αγνοώντας ότι το δίκυκλο συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, όπως αποδεικνύουν σοβαρές έρευνες.
3. Στις δρακόντειες κυρώσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας (το οποίο μειώνει κατά 40% στις πόλεις) έστω και για 5 χ.α.ω.
4. Στην απουσία κατάλληλης δικαστικής προστασίας για τους οδηγούς και τους αναβάτες. Αναφερόμαστε στην αφαίρεση της δυνατότητας αμφισβήτησης της παράβασης σε πταισματοδικείο (δυνατότητα που υπήρχε παλαιότερα).
ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.
Πρώτα ο μοτοσυκλετιστής