Cal Crutchlow: "Πήγαινα κόντρα στα "ρομποτάκια" των MotoGP"!

Δηλώσεις Crutchlow στον απόηχο της παραμονής της LCR στα MotoGP ως το 2026
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

28/1/2021

Η LCR προστέθηκε κι αυτή στην λίστα των ομάδων που επέκτειναν την συμφωνία τους για παραμονή στα MotoGP ως το 2026, μετά τις ΚΤΜ και Ducati. Ο πρώην αναβάτης αγώνων, Lucio Cecchinelli, ξεκίνησε την ομάδα το 1996 "με δύο μηχανικούς και ένα βαν", όπως λέει χαρακτηριστικά, και μετά από εννέα χρόνια στην κατηγορία των 125, μεταπήδησε στα 250cc το 2002, ενώ από το 2006 βρίσκεται στα MotoGP πάντα με την υποστήριξη της Honda.

Ανάμεσα στις επιτυχίες της συμπεριλαμβάνονται 85 τερματισμοί στο βάθρο και 24 νίκες σε όλες τις κατηγορίες, τρεις εκ των οποίων έγιναν στα MotoGP με αναβάτη τον Cal Crutchlow.

Ο Βρετανός αναβάτης όμως αποτελεί πλέον παρελθόν για την LCR, καθώς αναλαμβάνει από φέτος τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης για την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha. Ο Crutchlow ήταν ένας από τους λίγους ανθρώπους στα paddock των GP που δεν μάσαγε τα λόγια του, έχοντας μάλιστα επικριθεί πολλές φορές για την αφοπλιστική ειλικρίνεια των απόψεών του, αποτελώντας τον φόβο και τον τρόμο των PR!

Ο ίδιος, αν και αντιλαμβάνεται ότι πολλές φορές βρέθηκε "μπλεγμένος" εξαιτίας των δηλώσεών του, ενώ θεωρήθηκε ως υπερόπτης από πολλούς στο χώρο, θεωρεί ότι ανέκαθεν είχε μια στενή και ειλικρινή επαφή με τον κόσμο έξω από τα paddock. Όπως δήλωσε σε μια συνέντευξή του που θα ταράξει σίγουρα τα νερά των MotoGP, "Στο κάτω-κάτω, δεν είμαι διαφορετικός από τον υπόλοιπο κόσμο, ενώ πολλοί αναβάτες θεωρούν τους εαυτούς τους υπεράνω από άλλους, γιατί απολαμβάνουν κάποια προνόμια."

Θέλοντας να στείλει ένα μήνυμα σε όσους προσπαθούν να βάλουν σε καλούπια τις προσωπικότητες των αναβατών για να συμπλέουν με την εταιρική εικόνα των εργοστασίων, ο Crutchlow πιστεύει ακράδαντα ότι το να λες τα πράγματα με το όνομά τους έτσι όπως τα αισθάνεσαι, ανταμείβει όχι μόνο τον ίδιο αλλά και τους χορηγούς του. "Λέω όσα λέω γιατί αυτά είναι που πιστεύω", εξηγεί. "Το αν είναι σωστό ή λάθος που τα λέω, αυτό δεν το ξέρω! Δεν πρόκειται όμως να πω ψέματα για κάτι, θα πω την αλήθεια έτσι όπως τη νιώθω. Αυτός είναι ο λόγος που είχα πάντα καλή σχέση με τον Τύπο, έστω και να με έριξαν στα σκ@τ@ μερικές φορές. Στο τέλος της ημέρας όμως, θεωρώ ότι οι άνθρωποι με σέβονταν γιατί είμαι διαφορετικός".

Η συνέχεια των δηλώσεών του είναι πραγματικά πιο έντονη, καθώς όπως λέει "διαφέρω από τα "ρομποτάκια" που αντανακλούν την εταιρική εικόνα και δίνουν τις εταιρικές απαντήσεις που θέλουν τα εργοστάσια. Νομίζω ότι όλο αυτό έχει αποδώσει καλά για μένα αλλά και για τους χορηγούς μου. Έχω κρατήσει τους ίδιους σπόνσορες για πάρα πολλά χρόνια, είμαι με την Monster περισσότερο καιρό από οποιονδήποτε άλλο αναβάτη."

Ο Crutchlow θεωρεί ότι αυτό οφείλεται στην προσωπικότητά του και ότι είναι πιο κοντά στον κόσμο, ο οποίος τους βλέπει σας ήρωες, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. "Είμαστε απλώς καλοί στην δουλειά μας, Όπως όλοι οι άνθρωποι που είναι καλοί στην δουλειά τους." Εκεί αποδίδει και την καλή επαφή που έχει και με τον κόσμο που δεν εμπλέκεται στους αγώνες, καθώς δεν πιστεύει ότι ο ίδιος είναι κάτι ξεχωριστό. Δεν έχει αυτή την υπεροψία που χαρακτηρίζει άλλους αναβάτες επειδή βρίσκονται σε μια πλεονεκτική θέση. Όπως χαρακτηριστικά λέει "μπορεί κάποιοι να θεωρούν υπεροπτική και την δική μου συμπεριφορά, αλλά εγώ τα βράδια κοιμάμαι ήσυχος και ξέρω ότι ο κόσμος με γουστάρει γι' αυτό που είμαι."

Ως αναβάτης εξέλιξης κι όχι ως αγωνιζόμενος, ο Crutchlow έχει επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητές του στην ζωή. "Το βασικό μου μέλημα είναι να πάω την Willow (την κόρη του) στο σχολείο", δηλώνει. "Έχω ήδη σχεδιάσει με την Yamaha να μην κάνω δοκιμές όταν θα είναι η πρώτη της μέρα στο σχολείο. Είναι μεγάλο γεγονός για μένα και ειλικρινά πιστεύω πως αποσύρομαι από τους αγώνες την κατάλληλη στιγμή." Αυτό που δεν θα του λείψει, σύμφωνα με όσα λέει, είναι τα ταξίδια και η μικροπολιτική των αγώνων. Δηλώνει πως όλα αυτά τα χρόνια το διαχειρίστηκε με τον καλύτερο τρόπο, αλλά πλέον δεν μπορεί να ακολουθήσει όλα όσα συμβαίνουν μεταξύ των εργοστασίων, τους κανονισμούς κ.τ.λ.

Θα του λείψει όμως ο ανταγωνισμός και οι φίλοι του στα paddock, όπως ο Jack Miller και ο Sam Lowes. "Είμαστε κολλητοί φίλοι", όπως λέει. "Περνάω τα ηνία της σκληρής γλώσσας στον Jack και της δυσκολίας (του να οδηγεί τραυματισμένος) στον Sammy. Του είπα να σφίξει τα δόντια στο Portimao και το έκανε. Δεν μπορούσαμε να του ζητήσουμε κάτι παραπάνω. Ανυπομονώ να τους παρακολουθήσω στους αγώνες, αλλά θα μου λείπουν κάθε εβδομάδα που θα περνάει".

Δεν παρέλειψε, βέβαια, να πει πως θα του λείψουν και τα μέλη από όλες τις ομάδες που πέρασε (Tech3, Ducati, LCR), ενώ τώρα, μετά τις αναβολές και τις αλλαγές στο πρόγραμμα των δοκιμών, ο Crutchlow θα πρέπει να περιμένει μέχρι τον Μάρτιο για το Qatar, όπου θα κάνει το ντεμπούτο του ως αναβάτης δοκιμών της Yamaha. Υπάρχει επίσης και η πιθανότητα να συμμετάσχει σε κάποιους αγώνες ως wild card, αλλά ακόμη τίποτε δεν έχει επιβεβαιωθεί.

MotoGP: O Marc Marquez στη Ducati για ακόμη δύο χρόνια!

Ο Ισπανός θα συνεχίσει να φορά τα κόκκινα
Marc_Marquez_2028
Από τον

Παύλο Καρατζά

23/6/2026

Ο Marc Marquez θα συνεχίσει να φορά τα χρώματα της ομάδας Ducati Lenovo για τα επόμενα δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, καθώς οι δύο πλευρές ανανέωσαν τη συνεργασία τους και για τις σεζόν 2027/2028.

Η συνεργασία μεταξύ του κατασκευαστή από το  Borgo Panigale και του νυν Παγκόσμιου Πρωταθλητή ξεκίνησε στις αρχές του 2024 και συνεχίζεται, από το 2025 με την ομάδα Ducati Lenovo. Με την εργοστασιακή ομάδα ο Ισπανός πέτυχε 14 νίκες στο Sprint και 11 νίκες στο GP — 10 από τις οποίες ήταν διπλές νίκες (Sprint και GP) και επτά φορές στη σειρά — ενώ ο τίτλος των αναβατών εξασφαλίστηκε πέντε GP πριν το τέλος της σεζόν, καθώς και το ρεκόρ όλων των εποχών σε βαθμούς για έναν αναβάτη σε μία μόνο σεζόν (545 βαθμοί). Έξι χρόνια μετά τον τελευταίο του παγκόσμιο τίτλο, η επιστροφή του Marquez ήταν πρωτοφανής, κατατάσσοντάς την ανάμεσα στα μεγαλύτερα επιτεύγματα του αθλητισμού.

Το 2026, μια συμβολική χρονιά για τη Ducati καθώς γιορτάζει την εκατονταετία από την ίδρυσή της, ο Marc και η Ducati Lenovo Team συνέδεσαν ακόμη περισσότερο τις τύχες τους επιτυγχάνοντας, την ίδια ημέρα στο GP της Ουγγαρίας, το ορόσημο των 100 νικών. Ένα τριπλό 100: όπως τα χρόνια της Ducati, οι θρίαμβοι της καριέρας του Μαρκ στις διάφορες κατηγορίες (74 στο MotoGP, 16 στο Moto2 και 10 στα 125cc) και οι επιτυχίες της Ducati Factory Team στο MotoGP από το 2003.

Marc Márquez: Είμαι κόκκινος. Είμαι πραγματικά χαρούμενος για τη νέα αυτή συμφωνία με την Ducati Lenovo Team και που θα συνεχίσω να είμαι μέλος αυτής της οικογένειας. Όταν αποφάσισα να ενταχθώ στη Ducati, ήμουν πεπεισμένος ότι ήταν το πιο ανταγωνιστικό project. Πίστεψαν σε μένα και χτίσαμε μια σχέση βασισμένη στην εμπιστοσύνη και τη σκληρή δουλειά. Με αυτή την ανανέωση, επιβεβαίωσαν για άλλη μια φορά αυτή τη δέσμευση, σεβόμενοι τους χρόνους μου και προσφέροντάς μου την ηρεμία που χρειαζόμουν για να πάρω τη σωστή απόφαση. Στο πρώτο μας έτος μαζί παλέψαμε για τον τίτλο και τον κατακτήσαμε: ένα ανεκτίμητο αποτέλεσμα που επιβεβαιώνει ότι ο δρόμος που είχαμε επιλέξει ήταν ο σωστός. Συνεχίζω να αγωνίζομαι επειδή αγαπώ αυτό το άθλημα και θέλω να επιτύχω ακόμα πιο φιλόδοξους στόχους. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτό είναι το σωστό μέρος για να το κάνω. Όσο είμαι εδώ, θα δώσω τα πάντα για να βάψω το μέλλον κόκκινο.”

Claudio Domenicali (Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding):Η ανανέωση της συνεργασίας με τον Marc για τις σεζόν 2027 και 2028 αποτελεί την πιο φυσική επιλογή μετά τα απίστευτα αποτελέσματα που πετύχαμε μαζί στην πρώτη του σεζόν με τα κόκκινα χρώματα. Έφερε σε μια νικήτρια ομάδα μια νοοτροπία που είναι, αν είναι δυνατόν, ακόμη πιο αποφασιστική και ένα εξαιρετικό αγωνιστικό πνεύμα. Ο Marc, εκτός από το ότι είναι ένα εξαιρετικό ταλέντο, αντιπροσωπεύει τέλεια τη νοοτροπία της Ducati που βασίζεται στη μεγάλη αφοσίωση και την αυτοθυσία, αλλά και στην αρμονία μέσα στην ομάδα και στην ικανότητα να είναι κανείς εξαιρετικός επαγγελματίας ακόμη και σε μια παιχνιδιάρικη και γαλήνια ατμόσφαιρα. Η συνέχιση της συνεργασίας μας σημαίνει τη διατήρηση της συνέχειας ενός επιτυχημένου προγράμματος και, ως εκ τούτου, την αντιμετώπιση των επόμενων αγωνιστικών περιόδων με τη φιλοδοξία να διατηρήσουμε τη Ducati στην κορυφή του MotoGP.”

Luigi Dall'Igna (Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse): “Η εμπιστοσύνη, η σχέση μεταξύ της Ducati και του Marc ξεκινά εδώ. Αυτός μας αναζήτησε πρώτος, μας επέλεξε στη συνέχεια και σήμερα είμαστε ευτυχείς να πούμε ότι σχεδιάζουμε ένα μέλλον —πιο κόκκινο παρά ρόδινο— μαζί. Ο Marc έβαζε πάντα το πάθος του, το κίνητρό του και το αληθινό ανταγωνιστικό του πνεύμα πάνω από όλα στις επιλογές που καθοδήγησαν την εμπειρία του με την ομάδα Ducati Lenovo. Έδειξε εμπιστοσύνη σε ολόκληρη την ομάδα και αυτό μας γέμισε υπερηφάνεια και μας έδωσε κίνητρο να δίνουμε πάντα τον καλύτερό μας εαυτό για να τον υποστηρίξουμε. Ως μηχανικός, η συνεργασία με τον Marc με εντυπωσίασε. Οδήγησε τη Desmosedici GP σε κορυφαίες επιδόσεις, βελτιώνοντας κάθε εξάρτημα. Οι φιλοδοξίες παραμένουν αμετάβλητες και είμαι χαρούμενος που μπορώ να ζήσω, τόσο σε αθλητικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο, ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Ducati μαζί με τον Marc.