Cal Crutchlow: "Πήγαινα κόντρα στα "ρομποτάκια" των MotoGP"!

Δηλώσεις Crutchlow στον απόηχο της παραμονής της LCR στα MotoGP ως το 2026
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

28/1/2021

Η LCR προστέθηκε κι αυτή στην λίστα των ομάδων που επέκτειναν την συμφωνία τους για παραμονή στα MotoGP ως το 2026, μετά τις ΚΤΜ και Ducati. Ο πρώην αναβάτης αγώνων, Lucio Cecchinelli, ξεκίνησε την ομάδα το 1996 "με δύο μηχανικούς και ένα βαν", όπως λέει χαρακτηριστικά, και μετά από εννέα χρόνια στην κατηγορία των 125, μεταπήδησε στα 250cc το 2002, ενώ από το 2006 βρίσκεται στα MotoGP πάντα με την υποστήριξη της Honda.

Ανάμεσα στις επιτυχίες της συμπεριλαμβάνονται 85 τερματισμοί στο βάθρο και 24 νίκες σε όλες τις κατηγορίες, τρεις εκ των οποίων έγιναν στα MotoGP με αναβάτη τον Cal Crutchlow.

Ο Βρετανός αναβάτης όμως αποτελεί πλέον παρελθόν για την LCR, καθώς αναλαμβάνει από φέτος τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης για την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha. Ο Crutchlow ήταν ένας από τους λίγους ανθρώπους στα paddock των GP που δεν μάσαγε τα λόγια του, έχοντας μάλιστα επικριθεί πολλές φορές για την αφοπλιστική ειλικρίνεια των απόψεών του, αποτελώντας τον φόβο και τον τρόμο των PR!

Ο ίδιος, αν και αντιλαμβάνεται ότι πολλές φορές βρέθηκε "μπλεγμένος" εξαιτίας των δηλώσεών του, ενώ θεωρήθηκε ως υπερόπτης από πολλούς στο χώρο, θεωρεί ότι ανέκαθεν είχε μια στενή και ειλικρινή επαφή με τον κόσμο έξω από τα paddock. Όπως δήλωσε σε μια συνέντευξή του που θα ταράξει σίγουρα τα νερά των MotoGP, "Στο κάτω-κάτω, δεν είμαι διαφορετικός από τον υπόλοιπο κόσμο, ενώ πολλοί αναβάτες θεωρούν τους εαυτούς τους υπεράνω από άλλους, γιατί απολαμβάνουν κάποια προνόμια."

Θέλοντας να στείλει ένα μήνυμα σε όσους προσπαθούν να βάλουν σε καλούπια τις προσωπικότητες των αναβατών για να συμπλέουν με την εταιρική εικόνα των εργοστασίων, ο Crutchlow πιστεύει ακράδαντα ότι το να λες τα πράγματα με το όνομά τους έτσι όπως τα αισθάνεσαι, ανταμείβει όχι μόνο τον ίδιο αλλά και τους χορηγούς του. "Λέω όσα λέω γιατί αυτά είναι που πιστεύω", εξηγεί. "Το αν είναι σωστό ή λάθος που τα λέω, αυτό δεν το ξέρω! Δεν πρόκειται όμως να πω ψέματα για κάτι, θα πω την αλήθεια έτσι όπως τη νιώθω. Αυτός είναι ο λόγος που είχα πάντα καλή σχέση με τον Τύπο, έστω και να με έριξαν στα σκ@τ@ μερικές φορές. Στο τέλος της ημέρας όμως, θεωρώ ότι οι άνθρωποι με σέβονταν γιατί είμαι διαφορετικός".

Η συνέχεια των δηλώσεών του είναι πραγματικά πιο έντονη, καθώς όπως λέει "διαφέρω από τα "ρομποτάκια" που αντανακλούν την εταιρική εικόνα και δίνουν τις εταιρικές απαντήσεις που θέλουν τα εργοστάσια. Νομίζω ότι όλο αυτό έχει αποδώσει καλά για μένα αλλά και για τους χορηγούς μου. Έχω κρατήσει τους ίδιους σπόνσορες για πάρα πολλά χρόνια, είμαι με την Monster περισσότερο καιρό από οποιονδήποτε άλλο αναβάτη."

Ο Crutchlow θεωρεί ότι αυτό οφείλεται στην προσωπικότητά του και ότι είναι πιο κοντά στον κόσμο, ο οποίος τους βλέπει σας ήρωες, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. "Είμαστε απλώς καλοί στην δουλειά μας, Όπως όλοι οι άνθρωποι που είναι καλοί στην δουλειά τους." Εκεί αποδίδει και την καλή επαφή που έχει και με τον κόσμο που δεν εμπλέκεται στους αγώνες, καθώς δεν πιστεύει ότι ο ίδιος είναι κάτι ξεχωριστό. Δεν έχει αυτή την υπεροψία που χαρακτηρίζει άλλους αναβάτες επειδή βρίσκονται σε μια πλεονεκτική θέση. Όπως χαρακτηριστικά λέει "μπορεί κάποιοι να θεωρούν υπεροπτική και την δική μου συμπεριφορά, αλλά εγώ τα βράδια κοιμάμαι ήσυχος και ξέρω ότι ο κόσμος με γουστάρει γι' αυτό που είμαι."

Ως αναβάτης εξέλιξης κι όχι ως αγωνιζόμενος, ο Crutchlow έχει επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητές του στην ζωή. "Το βασικό μου μέλημα είναι να πάω την Willow (την κόρη του) στο σχολείο", δηλώνει. "Έχω ήδη σχεδιάσει με την Yamaha να μην κάνω δοκιμές όταν θα είναι η πρώτη της μέρα στο σχολείο. Είναι μεγάλο γεγονός για μένα και ειλικρινά πιστεύω πως αποσύρομαι από τους αγώνες την κατάλληλη στιγμή." Αυτό που δεν θα του λείψει, σύμφωνα με όσα λέει, είναι τα ταξίδια και η μικροπολιτική των αγώνων. Δηλώνει πως όλα αυτά τα χρόνια το διαχειρίστηκε με τον καλύτερο τρόπο, αλλά πλέον δεν μπορεί να ακολουθήσει όλα όσα συμβαίνουν μεταξύ των εργοστασίων, τους κανονισμούς κ.τ.λ.

Θα του λείψει όμως ο ανταγωνισμός και οι φίλοι του στα paddock, όπως ο Jack Miller και ο Sam Lowes. "Είμαστε κολλητοί φίλοι", όπως λέει. "Περνάω τα ηνία της σκληρής γλώσσας στον Jack και της δυσκολίας (του να οδηγεί τραυματισμένος) στον Sammy. Του είπα να σφίξει τα δόντια στο Portimao και το έκανε. Δεν μπορούσαμε να του ζητήσουμε κάτι παραπάνω. Ανυπομονώ να τους παρακολουθήσω στους αγώνες, αλλά θα μου λείπουν κάθε εβδομάδα που θα περνάει".

Δεν παρέλειψε, βέβαια, να πει πως θα του λείψουν και τα μέλη από όλες τις ομάδες που πέρασε (Tech3, Ducati, LCR), ενώ τώρα, μετά τις αναβολές και τις αλλαγές στο πρόγραμμα των δοκιμών, ο Crutchlow θα πρέπει να περιμένει μέχρι τον Μάρτιο για το Qatar, όπου θα κάνει το ντεμπούτο του ως αναβάτης δοκιμών της Yamaha. Υπάρχει επίσης και η πιθανότητα να συμμετάσχει σε κάποιους αγώνες ως wild card, αλλά ακόμη τίποτε δεν έχει επιβεβαιωθεί.

MotoGP: Μοναδικό δίχρονο custom Simson για έναν τυχερό στο Sachsenring!

Κλήρωση των διοργανωτών του Γερμανικού GP σε συνεργασία με την ADAC Motorsport
sachsenring-simpson
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Για ένα πρωτάθλημα που έχει εξοβελίσει τους δίχρονους κινητήρες εδώ και τουλάχιστον 14 χρόνια – 2012 τα GP125, 2010 τα GP250 και 2002 τα GP500 – ακούγεται σχεδόν ειρωνικό το ότι στο επερχόμενο Γερμανικό Grand Prix στην πίστα Sachsenring θα τρέξει ένα διαγωνισμός με έπαθλο ένα δίχρονο Simson.

Κι όμως, σε συνεργασία με την ADAC Motorsport και τη ΖΤ-Tuning, οι διοργανωτές του Liqui Moly Motorcycle Grand Prix of Deutschland προκήρυξαν έναν σχετικό διαγωνισμό με έπαθλο ένα ιστορικό μικρό δίχρονο μοντέλο της Γερμανίας.

Ο λόγος για το εικονιζόμενο Simson S90 Sachsenring Motorrad Grand Prix Moped, το οποίο ήταν αρχικά ένα S51 που μετά τις περιποιήσεις της ZT-Tuning κατέληξε με κινητήρα 90 cc, κιβώτιο πέντε σχέσεων και ισχύ περίπου 10 ίππων. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη περιποίηση των αναρτήσεων για πιο σπορτίφ συμπεριφορά και ένα δισκόφρενο 320 mm μπροστά – αν και στη φωτογραφία εικονίζεται ακόμη το αυθεντικό ταμπούρο.

Το τελικό αποτέλεσμα καλλωπίζεται με μια αφαιρετική σύνθεση στα χρώματα της γερμανικής σημαίας.

Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην πίστα στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου (10-12 Ιουλίου), ενώ στον διαγωνισμό έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε ενήλικος, αρκεί να είναι κάτοικος (όχι απαραιτήτως υπήκοος) Γερμανίας.

Για να λάβει κανείς στην κλήρωση δεν χρειάζεται καν να παραστεί στον αγώνα, αλλά αρκεί να ακολουθήσει στο Instagram τους λογαριασμούς @motogp_deutschland και @zt_tuning και να γράψει στα σχόλια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει το Simson!

Ο διαγωνισμός (όροι συμμετοχής) άνοιξε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 15:00 (τοπική ώρα Sachsenring), ενώ ο νικητής θα ενημερωθεί με άμεσο μήνυμα.