MotoGP: Επιβεβαίωση για Bastianini στην Ducati – Αναμονή Zarco

Γεμίζουν οι άλλες θέσεις και μένουν οι «κόκκινες»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/9/2020

Ο Enea Bastianini ανεβαίνει κατηγορία το 2021 από την Moto2, πηγαίνοντας στην Avintia όπου θα αντικαταστήσει τον Zarco. Ο Γάλλος έχει υπογράψει με την Ducati αλλά επίσημα δεν έχει καθοριστεί ποια θα είναι η θέση του. Ανεπίσημα προορίζεται για μία από τις δύο εργοστασιακές μοτοσυκλέτες.

Ο Zarco είχε πέρσι στο τέλος της σεζόν του ’19 ένα μικρό θρίλερ για να βρει σέλα στην εκκίνηση αυτής της σεζόν, μετά την επεισοδιακή αποχώρησή του από την KTM. Συζητούσε με την Ducati η οποία δεν ήταν έτοιμη να του παραχωρήσει μία εργοστασιακή θέση, αλλά βρέθηκε μία άλλη λύση. Μία ομάδα στην οποία η Ducati έδινε μοτοσυκλέτες αναβαθμίστηκε με περισσότερη υποστήριξη από το εργοστάσιο και μετατράπηκε σε δεύτερη δορυφορική μετά την Pramac. Ταυτόχρονα πέταξαν έξω -κυριολεκτικά- τον Karel Abraham ο οποίος πλήρωνε για να τρέξει και δεν πληρωνόταν, για να δημιουργηθεί θέση για τον Zarco και πρόσθετη τεχνογνωσία για τους μηχανικούς της ομάδας. Απώτερος σκοπός ήταν ο Zarco να ολοκληρώσει μία καλή σεζόν και να κερδίσει μία θέση στην εργοστασιακή ομάδα. Αυτή που ανεπίσημα έχει πάρει.

Η συνέχεια της Avintia ως πλήρως δορυφορικής ομάδας θα συνεχιστεί από την Ducati και εκεί θα ανεβάσει τον αρκετά ανταγωνιστικό και δεύτερο τώρα στο πρωτάθλημα της Moto2, Enea Bastianini.

Ο νεαρός Ιταλός ισοβαθμεί αυτή την στιγμή με τον Martin στο πρωτάθλημα, και είναι και οι δύο μόλις 8 βαθμούς πίσω από τον Marini που προηγείται. Ο Martin επίσης θα ανέβει στην Ducati (με ένα παρασκήνιο) μαζί με τον Bastianini και μόλις του έτυχε δεύτερη ατυχία για φέτος καθώς βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό χάνοντας τουλάχιστον έναν αγώνα. Ο Martin μάλλον θα πάει στην Pramac, μαζί με τον Bagnaia, ο Tito Rabat θα μείνει στην Avintia μαζί με τον Bastianini και ο Miller με τον Zarco θα πάρουν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες. Από αυτές τις αλλαγές μόνο του Bastianini είναι απόλυτα επιβεβαιωμένοι, οι άλλοι αναβάτες έχουν συμβόλαιο με την Ducati αλλά σε ποιο box θα στηθεί η καρέκλα τους, δεν είναι ακόμη ολότελα βέβαιο.

 

Ετικέτες

MotoGP, Luca Marini – “Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα να έρθω στη Honda”

Όταν είσαι στην τελευταία θέση της βαθμολογίας δεν μπορείς να βλέπεις ρόδινα τα πράγματα
motomag MotoGP, Luca Marini – “Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα να έρθω στη Honda”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/8/2024

O Luca Marini γνώριζε πως η μετακόμιση του στην Repsol Honda από την ομάδα της Mooney VR46 Racing Team δεν θα ήταν εύκολη υπόθεση ωστόσο ούτε ο ίδιος δεν θα περίμενε να είναι στην τελευταία θέση της βαθμολογίας έχοντας μαζέψει μόλις 1 βαθμό μετά από 9 αγώνες.

Ο Marini ο οποίος στον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος -Γερμανία- κατάφερε να πάρει έναν βαθμό μετά από την ποινή που επιβλήθηκε στον Augusto Fernandez της Tech3 GasGas Factory Racing λόγω πίεσης ελαστικών προχώρησε σε συνέντευξη στο Sky Italia δηλώντας πως έχει επίγνωση της επιλογής να έρθει στην ομάδα της Repsol Honda.

Πιο συγκεκριμένα ο Ιταλός αναβάτης ανέφερε: "Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα. Σε σύγκριση με πέρυσι, το να βλέπω το όνομα μου στην τελευταία θέση της βαθμολογίας δεν είναι και το πιο εύκολο. Γνωρίζω πως θα χρειαστεί χρόνος για να επιστρέψω στην κορυφή.

MotoGP, Luca Marini – “Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα να έρθω στη Honda”

Αλλάζουμε κάποια πράγματα και στο ανθρώπινο δυναμικό και έρχονται Ευρωπαίοι μηχανικοί από την F1. Ελπίζω ότι στο τέλος της χρονιάς θα μπορέσουμε να είμαστε πιο κοντά στους πρωτοπόρους και βλέπουμε για την επόμενη χρονιά. Πάντα μου αρέσει να βλέπω τη θετική πλευρά, δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε, αλλά έχω δει μεγάλη ώθηση από όλους τους μηχανικούς που εργάζονται στο πρότζεκτ".

Στην αρχή της χρονιάς νομίζαμε ότι βρισκόμασταν σε υψηλότερο επίπεδο, στην πραγματικότητα όμως η φετινή μοτοσυκλέτα ήταν ένα βήμα πίσω σε σχέση με την περσινή που δοκίμασα στο πρώτο τεστ στη Βαλένθια. Αλλά τα πράγματα αλλάζουν, ο δρόμος είναι ο σωστός, έστω κι αν χρειαστεί λίγος χρόνος. Ελπίζουμε να κάνουμε επανεκκίνηση στο Silverstone. Επίσης ο τελευταίος αγώνας στη Γερμανία ήταν για εμάς ο καλύτερος όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα.

MotoGP, Luca Marini – “Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα να έρθω στη Honda”

Όσον αφορά τους κανονισμούς παραχωρήσεων είναι πολύ νωρίς για να πω ότι έχουμε ωφεληθεί. Οι κατασκευαστές προοδεύουν πολύ από τη μία χρονιά στην άλλη και δεν βρισκόμαστε πλέον στην εποχή όπου η Honda και η Yamaha ήταν οι καλύτερες και παρέμεναν σταθερές στο σχέδιο που είχαν, επειδή ήδη κέρδιζαν. Τώρα όλοι φέρνουν κάτι καινούργιο κάθε χρόνο και πρέπει να είμαστε καλύτεροι από αυτούς.”

Καλή η θετική σκέψη του Marini ωστόσο αν συνεχίσει να βλέπει το όνομα του στην τελευταία θέση της βαθμολογίας προβλέπουμε να ξεκινήσει άλλες δηλώσεις οι οποίες δεν θα αρέσουν στα αφεντικά του HRC.

MotoGP, Luca Marini – “Έχω επίγνωση της επιλογής που έκανα να έρθω στη Honda”

 

Ετικέτες