MotoGP - O Miguel Oliveira κοντά στην Prima Pramac Racing

Στο GP του Silverstone αναμένεται να γίνει η ανακοίνωση
motomag MotoGP – O Miguel Oliveira κοντά στην Prima Pramac Racing
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/7/2024

Τα μεταγραφικά σενάρια δίνουν και παίρνουν στο MotoGP καθώς πολλά από τα συμβόλαια των αναβατών λήγουν στο τέλος της χρονιάς. Ένας από τους αναβάτες ο οποίος θα μείνει ελεύθερος είναι ο Miguel Oliveira ο οποίος όπως φαίνεται δεν θα συνεχίσει με την ομάδα της Trackhouse Racing, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως είναι κοντά στο να υπογράψει με άλλη ομάδα.

Σύμφωνα με το Motociclismo, o Πορτογάλος αναβάτης θα βρει αγωνιστική στέγη στην Prima Pramac Racing η οποία όπως διαβάσατε στο ΜΟΤΟ θα αποτελεί από το 2025 τη δεύτερη ομάδα της Yamaha στο MotoGP, με τις μοτοσυκλέτες της να είναι ίδιων τεχνικών προδιαγραφών με της εργοστασιακής ομάδας.

Η ανακοίνωση της μετακίνησης του Oliveira στην Prima Pramac Racing θα γίνει σύμφωνα με το Motociclismo στα πλαίσια του Βρετανικού Grand Prix το οποίο διεξάγεται στις αρχές του Αυγούστου. Μένει να δούμε αν όντως ο Oliveira αποτελέσει τον πρώτο αναβάτη της Prima Pramac Racing επί Yamaha εποχής, ενώ το μόνο σίγουρο είναι πως ο ίδιος δεν θα συνεχίσει να αποτελεί μέλος της ομάδας της Trackhouse Racing από την επόμενη χρονιά καθώς η συγκεκριμένη ομάδα όπως διαβάσατε στο ΜΟΤΟ έχει διαφορετικά πλάνα σχετικά με το line-up των αναβατών της.

MotoGP – O Miguel Oliveira κοντά στην Prima Pramac Racing
Ετικέτες

MotoGP: Φτάσαμε να γιορτάζουμε την πεντάδα! Απίστευτη η πρόοδος της Honda, δηλώνει ο Luca Marini

Ο Luca Marini είχε το καλύτερο Σαββατοκύριακο του ως αναβάτης της Honda
Marini
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Ο Luca Marini της Honda χαρακτήρισε την πρόοδο της ιαπωνικής ομάδας με τη μοτοσυκλέτα ως απίστευτη, μετά τον πρώτο του τερματισμό στην πεντάδα στο Grand Prix της Ουγγαρίας

Ο Ιταλός εντάχθηκε στην Honda την περσινή σεζόν από τη VR46 Ducati, αντικαθιστώντας τον Marc Marquez, αλλά δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό με την RC213V στο μεγαλύτερο μέρος του 2024.

Του πήρε μέχρι τον τελευταίο αγώνα πριν τη θερινή διακοπή για να κερδίσει τον πρώτο του βαθμό για τη Honda πέρσι, και αυτό μόνο λόγω ποινής σε προπορευόμενο αναβάτη.

Ο Marini εμφανίστηκε πιο δυνατός το 2025, αν και αντιμετώπισε τραυματισμούς μετά από δοκιμή για τις 8 Ώρες της Suzuka, καθώς και αβεβαιότητα για το μέλλον του, αφού οι Pedro Acosta και Jorge Martin συνδέθηκαν με τη θέση του στη Honda.

Πλέον, έχοντας εξασφαλίσει την θέση του στην εργοστασιακή ομάδα για το 2026, ο Marini πραγματοποίησε το καλύτερο Σαββατοκύριακό του στη Honda, στην πίστα του Balaton Park, τερματίζοντας πέμπτος στον αγώνα και τέταρτος στο sprint.

“Ήταν ένα πραγματικά δυνατό Σαββατοκύριακο, από την αρχή”, είπε.

“Από το FP1 ένιωθα άνετα στην νέα πίστα.

Ήξερα ότι μπορούσε να είναι μια καλή ευκαιρία για εμάς, έτσι προσπάθησα να δουλέψω πολύ σκληρά όλο το Σαββατοκύριακο και να βελτιώσω την οδήγησή μου με τη μοτοσυκλέτα.

Μεγαλώσαμε πολύ μαζί, αυτό το Σαββατοκύριακο. Κάναμε σωστές κινήσεις στις ρυθμίσεις και ένιωθα πολύ άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα.

Με μια καλή θέση στην κατατακτήρια και μια καλή εκκίνηση όλα γίνονται πιο εύκολα. Ήταν πραγματικά ένα ωραίο Σαββατοκύριακο”.

Συγκρίνοντας τη μοτοσυκλέτα με πέρυσι, ο Marini πρόσθεσε:
“Είναι εύκολο να συγκρίνω με την περσινή σεζόν.

Είναι απίστευτο το από πού ξεκινήσαμε, μέχρι το τι καταφέραμε τώρα. Ήταν μέρος μιας διαδικασίας.

Κάθε αποτέλεσμα που πετύχαμε στους τελευταίους αγώνες, πέρυσι και φέτος, βοήθησε να φτάσουμε εδώ.

Και τώρα πρέπει να επιβεβαιώσουμε αυτήν την πρόοδο σε άλλες πίστες, ειδικά σε πιο δύσκολες για εμάς, όπως η Βαρκελώνη.

Εκεί θα πρέπει να δοκιμάσουμε σωστά όλες τις αναβαθμίσεις που έχουμε στη μοτοσυκλέτα, γιατί ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είναι ο καλύτερος συμβιβασμός”.

Τόσο ο Marini όσο και ο Joan Mir αγωνίστηκαν με νέο πλαίσιο στο Ουγγρικό Grand Prix, το οποίο αποδείχθηκε βήμα προόδου.

Ωστόσο, ο Marini πιστεύει ότι αποτελέσματα στην πρώτη πεντάδα θα μπορούσαν να είχαν έρθει νωρίτερα με καλύτερες κατατακτήριες.

“Ένιωθα ότι ένα τέτοιο αποτέλεσμα θα μπορούσε να είχε έρθει και στο παρελθόν σε κάποιους αγώνες, αλλά δυστυχώς δεν ήταν δυνατό να μπω απευθείας στο Q2”, είπε.

“Η διέλευση από το Q1 είναι πάντα πολύ πιο δύσκολη και όταν ξεκινάς απο πίσω υπάρχουν λιγότερες ευκαιρίες για ένα καλό αποτέλεσμα.

Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο όλα λειτούργησαν με πολύ θετικό τρόπο”.