Τρίτος ο Κορωνάκης στο Sachsenring

Διεκδικεί τον τίτλο στο ADAC Junior Cup
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/7/2018

Ακριβώς έναν χρόνο πριν, είχαμε βρεθεί στην πίστα του Sachsenring για να παρακολουθήσουμε τον αγώνα των GP στη γερμανική πίστα. Κατά τη διάρκεια εκείνου του τριημέρου, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά τους δύο νεαρούς Έλληνες αναβάτες της ομάδας ΚΤΜ Skourtas Racing Center, τον Βασίλη Κορωνάκη και τον Κυριάκου Λιούτα, αλλά και να μιλήσουμε μαζί τους για την τιτάνια προσπάθεια τους να διακριθούν στο ADAC Junior Cup, μια πραγματικά αξιέπαινη απόπειρα που τότε είχε στεφθεί με απόλυτη επιτυχία για τον Κορωνάκη που τερμάτισε δεύτερος.
Από τότε "έχει κυλήσει πολύ νερό στ' αυλάκι" και ο Βασίλης Κορωνάκης συνέχισε την προσπάθειά του, συμμετέχοντας παράλληλα και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, με εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά και στην φετινή διοργάνωση του Junior Cup. Έναν χρόνο μετά από εκείνη τη συνάντησή μας στην πίστα στο Sachsenring, ο Βασίλης βρέθηκε ξανά εκεί για τον τρίτο αγώνα του ADAC Junior Cup, προερχόμενος από τον θρίαμβό του στον δεύτερο αγώνα που πέτυχε στην πίστα του Oschersleben, τερματίζοντας πρώτος.
Ο Βασίλης ξεκίνησε από την όγδοη θέση στη σχάρα εκκίνησης (με μόλις εννέα δέκατα του δευτερολέπτου να τον χωρίζουν από τον χρόνο του πρώτου), σε ένα διαφορετικό grid από τους υπόλοιπους αγώνες, καθώς μαζί με το Juniors Cup έπαιρναν εκκίνηση και οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας SSP 300.  Ο λόγος ήταν το πολύ σφιχτό χρονοδιάγραμμα, καθώς το cup διοργανώνεται στα πλαίσια του αγώνα των GP.


Μετά την εκκίνηση κατάφερε να στρίψει δεύτερος στην πρώτη στροφή κι ύστερα από έναν δύσκολο αγώνα, ο Βασίλης κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση, ανεβαίνοντας στο βάθρο. Μάλιστα, παρότι έδωσε πολλές μάχες με τον Noah Legeux στον τελευταίο γύρο, ο Κορωνάκης έγραψε τον ταχύτερο χρόνο με 1:39.512, σημειώνοντας μάλιστα νέο ρεκόρ για την κατηγορία! Η συνύπαρξη με τις μοτοσυκλέτες της SSP 300 δυσκόλεψε αρκετά τον Βασίλη που δεν έβρισκε χώρους για προσπεράσεις, αλλά και πάλι πέτυχε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα που τον κάνει να ελπίζει στην κατάκτηση του πανευρωπαϊκού τίτλου, καθώς οι αντίπαλοί του στην βαθμολογία –που ανήκουν κι αυτοί στα φαβορί- που βρίσκονταν μπροστά του, είχαν πτώσεις επιτρέποντας στον Βασίλη να ψαλιδίσει τη διαφορά τους. Η ομάδα του Κορωνάκη η ΚΤΜ Skourtas Racing Center, όπως και ο ίδιος ο νεαρός αναβάτης, εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους για την στήριξη στην προσπάθειά τους από τους χορηγούς τους, την ΚΤΜ S.E.E., την Papastavroushop, καθώς και την ΑΜΟΤΟΕ για την χορηγία του starting permission.
Πλέον, αναμένουμε με αγωνία τη συνέχεια της προσπάθειας του Κορωνάκη, ενός αναβάτη που φέρει πολλές ελπίδες για ακόμη μεγαλύτερες διεθνείς διακρίσεις.

Tom Sykes: Επιστροφή στην ενεργό δράση στο BSB! – Με Aprilia RSV4

Ως αντικαταστάτης του τραυματία Lewis Rollo – Για την IN Competition Aprilia
Tom Sykes επιστροφή στη δράση 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/5/2025

Ο Tom Sykes θα δει ξανά αγωνιστική δράση στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbike στον ερχόμενο γύρο που θα πραγματοποιηθεί στο Donington Park.

Ο Sykes, παγκόσμιος πρωταθλητής WorldSBK του 2013 γνωρίζει πολύ καλά το Donington Park, καθώς ήταν η αγαπημένη του πίστα κατά τη διάρκεια της καριέρας του στο WorldSBK, όπου και σημείωσε εννέα συνεχόμενες νίκες εκεί μεταξύ 2013 και 2017.

Ο Βρετανός αναβάτης αγωνίστηκε τελευταία φορά στο BSB το 2022 με τη Ducati, κατακτώντας δύο νίκες εκείνη τη χρονιά. Και οι δύο, όπως ήταν αναμενόμενο, στο Donington Park. Παρ’ όλα αυτά, αν υπάρχει κάποιος αναβάτης που μπορεί να κάνει τη διαφορά ως αντικαταστάτης, ειδικά στο Donington, αυτός είναι ο Sykes που θα οδηγήσει μια μοτοσυκλέτα, η οποία υστερεί σε απόδοση σε σχέση τις Yamaha και Ducati στο βρετανικό πρωτάθλημα.

Tom Sykes επιστροφή

“Είμαι ενθουσιασμένος με την προοπτική να επιστρέψω στο BSB”, δήλωσε ο Sykes. “Μου τηλεφώνησε ο Pete Jennings και ήξερα ότι θα ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να επιστρέψω στη δράση. Θα είναι μια σπουδαία εμπειρία χωρίς πίεση και θα βοηθήσω την ομάδα στην εξέλιξη της Aprilia RSV4 Superbike. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον. Αγαπώ το Donington και δεν έχω οδηγήσει ποτέ ξανά Aprilia, οπότε είναι κάτι που περιμένω με ανυπομονησία.”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Βρετανός.

Με αυτήν την εμφάνιση, ο 39χρονος Sykes επιστρέφει στην αγωνιστική δράση για πρώτη φορά από το 2023, όταν έπεσε και τραυματίστηκε στον δεύτερο αγώνα του WorldSBK στο Donington Park, ενώ οδηγούσε ως αντικαταστάτης του Michael Van Der Mark για την BMW.

Ο ερχόμενος γύρος του BSB στο Donington Park θα διεξαχθεί από τις 16 έως τις 18 Μαΐου.