Γιάννης Περιστεράς WSSP 300 Aragon: Αναποδιές στον πρώτο αγώνα της χρονιάς [UPDATE]

Δεν μπόρεσε να λάβει μέρος
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/4/2022

Η αγωνιστική εβδομάδα στο Aragon για τον πρώτο αγώνα του Motul-WSSP 300 ξεκίνησε με πολύ μεγάλη αισιοδοξία για τον Γιάννη Περιστερά και συνολικά για την ομάδα του, καθώς ο Έλληνας πρωταθλητής (που θυμίζουμε πως είχε τερματίσει στην 8η θέση της βαθμολογίας στο Yamaha R3 European Cup του 2021), είχε ήδη πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους τις προηγούμενες ημέρες, στην άγνωστη για αυτόν ισπανική πίστα.

Δυστυχώς όμως η τύχη δεν ήταν με το μέρος του, καθώς την ημέρα των πρώτων επίσημων δοκιμαστικών αντιμετώπισε προβλήματα υγείας, αλλά και ένα “γραφειοκρατικό” πρόβλημα με τους κανονισμούς που αφορούσαν το εξοπλισμό του.

Σύμφωνα με την επίσημη θέση της ομάδας του, ο Γιάννης Περιστεράς εμφάνισε συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης που τον ανάγκασαν να μην λάβει μέρος στα δοκιμαστικά.

Ταυτόχρονα, κατά την διάρκεια του τεχνικού ελέγχου (όπως αναφέρουν δημοσιεύματα του Motosprint και του GPOne) η οργάνωση ζήτησε από την ομάδα του να έχει δύο κράνη με την καινούρια έγκριση της FIM, κάτι που σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας του δεν αναφερόταν στους κανονισμούς της κατηγορίας.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η ομάδα του Γιάννη Περιστερά δήλωσε πως το συγκεκριμένο πρόβλημα θα μπορούσε να λυθεί άμεσα επιτόπου, καθώς η SHOEI που είναι ο χορηγός του είχε τη δυνατότητα να του παρέχει εγκαίρως τα δύο κράνη με την ειδική σήμανση που απαιτεί η FIM, αλλά λόγω της κατάστασης της υγείας του Έλληνα αθλητή δεν υπήρχε λόγος να προχωρήσουν την διαδικασία. 

 

Για την ιστορία, η FIM είχε ανακοινώσει το 2018 πως από το 2019 σε όλες τις διοργανώσεις αγώνων ταχύτητας υπό την επίβλεψή της (δηλαδή και τα εθνικά πρωταθλήματα που γίνονται από τα μέλη της) θα πρέπει τα κράνη των αναβατών να έχουν και την δική της αγωνιστική έγκριση τύπου.

Στην πράξη η εφαρμογή αυτής της απόφασης δεν έγινε άμεσα, με εξαίρεση τις διοργανώσεις της DORNA.

 

Ακολουθεί το σχετικό ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της ομάδας:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  (ευχαριστουμε για την κοινοποιηση)

 

Άτυχος ο Γιάννης Περιστεράς #81 στην Αραγκόν

 

 

Ο 16χρονος Έλληνας οδηγός που ήταν προγραμματισμένο να κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSSP300 δεν κατάφερε τελικά να ξεκινήσει τον Αγώνα.

Μετά τις Επίσημες Δοκιμές την περασμένη Τρίτη και το εξαιρετικά επιτυχημένο του ξεκίνημα με χρόνο κοντά στους πρώτους σε μια πίστα που πρωτο-αντίκρυσε το πρωί εκείνης της ημέρας, οι προσδοκίες της Ιταλικής ομάδας ProGP Racing ήταν πολύ υψηλές και μάλιστα ο ιδιοκτήτης και διευθυντής της ομάδας Omar Menghi, είπε ότι ο Γιάννης Περιστεράς είναι πράγματι ένας ταλαντούχος και γρήγορος οδηγός και ότι πήγε πολύ καλύτερα από ότι περίμενε ο ίδιος και η ομάδα.

Όμως προβλήματα με το στομάχι του έριξαν στο κρεβάτι το νεαρό οδηγό που έχασε πολλές από τις δυνάμεις του, έτσι οι γιατροί και η ομάδα αποφάσισαν ότι ήταν καλύτερο για την ασφάλειά του να μην αγωνιστεί.

Εντωμεταξύ Ιταλικά, Ισπανικά και Ελληνικό σάιτ, έγραψαν ότι ο Γιάννης δεν αγωνίστηκε επειδή το κράνος που παρουσίασε στον τεχνικό έλεγχο ήταν εκτός προδιαγραφών FIM, πράγμα που διέψευσε ο Omar Menghi, καθώς και ο Γιάννης Τζωρτζόπουλος, εισαγωγέας του συγκεκριμένου Shoei X-Spirit III προδιαγραφών FIM. Μάλιστα με το ίδιο κράνος ο οδηγός έτρεξε πέρυσι στον Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Yamaha R3, που γίνεται μαζί με το παγκόσμιο WSBK και πέρασε από τον ίδιο τεχνικό έλεγχο του εξοπλισμού ασφαλείας των οδηγών. Πράγματι υπήρξε ένα θέμα στον έλεγχο, λόγω μιας μικρής γρατζουνιάς του κράνους από ελαφρά πτώση, αλλά φυσικά αυτό δεν επηρεάζει το αν το κράνος ήταν όντως προδιαγραφών FIM.

Επίσης η ομάδα δεν προχώρησε στο να αγοράσει ένα νέο κράνος, απλά επειδή δεν μπορούσε να συμμετάσχει ο οδηγός λόγω του προβλήματος της υγείας του.

 

ΟΜΑΡ ΜΕΝΓΚΙ – Ιδιοκτήτης ProGP Racing

“Ήταν μεγάλη ατυχία το γεγονός ότι μια ημέρα πριν το ξεκίνημα του Αγώνα ο Γιάννης Περιστεράς αντιμετώπισε θέμα υγείας, ειδικά μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του στις δοκιμές της Τρίτης. Ελπίζουμε να επιστρέψει όσο γρηγορότερα γίνεται στις προπονήσεις για τον 2ο Αγώνα της χρονιάς. Δεν είπαμε ποτέ ότι το κράνος του ήταν εκτός προδιαγραφών FIM, αλλά απλά ότι ήταν ελαφρά χτυπημένο, κάτι που θα αντιμετωπίζαμε αν χρειαζόταν. Όπως και νάχει η ασφάλεια του οδηγού μας έχει πάντα τον πρώτο λόγο”.

 

Ο άτυχος Έλληνας οδηγός παρακολούθησε τις πρώτες δοκιμές από το κρεβάτι “του πόνου” και στενοχωρήθηκε για το γεγονός ότι με το χρόνο που είχε πετύχει θα ήταν στη δεκάδα των αποτελεσμάτων.

Τώρα η ομάδα προσανατολίζεται στη σωστή προετοιμασία για τον επόμενο Αγώνα στο Άσσεν της Ολλανδίας, στις 22-24 Απριλίου.

 

Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Visit Greece, Kenon caffe Le Greche, MouratisGP, SHOEI, IXS, SIDI, TZORTZOPOULOS MOTO & FASHION, Pirelli – INTRAMOTO, TECNO MOTO Performance, Akrapovic, DNA Filters, KARASSULIS International Transport, Georgopoulos Racing, ΡΟΥΣΙΑΝΙΔΗΣ-Gimoto, Extreme Track Days, Rider Repair Graphics, Extra Products Tassoulis, Papastavrou Shops, RISE, AM Παπαγεωργίου, Tsokos Racing, MGP.gr, DXL Graphics, Peristeras Tyres.


 

BMU-Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 3ος: Σαρωτική νίκη Καρακώστα

Στο 1:23 γύρισε ο Σπηλιώτης – Κυρίαρχοι οι Έλληνες στην SSP
BMU-Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 3ος: Σαρωτική νίκη Καρακώστα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/6/2025

Μία καταπληκτική νίκη με ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Καρακώστας στις Σέρρες, απέναντι στον πολυπρωταθλητή Martin Choy και των υπολοίπων ξένων που κατακλύζουν την κατηγορία έναντι των ελάχιστων ελληνικών συμμετοχών.

Όσο εκπληκτική ήταν η νίκη του Καρακώστα, άλλο τόσο απίστευτος ήταν ο ρυθμός του Μιχάλη Σπηλιώτη που μετρά διπλάσια χρόνια από τους υπόλοιπους αλλά συνεχίζει να έχει την ικανότητα να κρατήσει τον υψηλό ρυθμό που απαιτεί αυτή η κατηγορία.

Ο Καρακώστας έκανε μία πολύ καλή εκκίνηση με δεδομένο πως είχε απέναντί του μία δυνατότερη superbike και έστριψε δεύτερος όπου δεν κάθισε εκεί ούτε λεπτό. Έκανε αμέσως την επίθεσή του και πέρασε εμπρός πριν ολοκληρώσει το πρώτο 1/3 του γύρου μένοντας πρώτος με διαφορά για το σύνολο του αγώνα!

 

Λίγες στιγμές από χθες !!! Στις 3:30 ο 4ος αγώνας του Πανελληνίου και Βαλκανικό Πρωταθλήματος. Καλή επιτυχία σε όλους. A few moments from yesterday !!! At 3:30 the 4th round of the Panhellenic and Balkan Championship. Good luck to all. Karakostas Honda Honda Motorcycles & ATVs Saracakis Group of Companies Intramoto Glyfada ZenOne Racing Tassoulis Extra Products LIQUI MOLY Tzortzopoulos Moto Fashion & Accessories LIQUI MOLY Motorbike Greece Georgopoulos Power Store Papastavrou Shops RiSE custom @κορυφαίοι θαυμαστές

Posted by Dimitris Karakostas on Sunday, June 1, 2025

 

Δεν άφησαν κανένα περιθώριο οι Έλληνες αναβάτες στην SSP, όπου Παντελεάκης και Παπαγεωργίου ήταν σε άλλο επίπεδο και έκαναν το 1-2 με τον Φουρθιώτη να μην αφήνει περιθώριο στον Pascota για την γενική της κατηγορίας που συμπληρώνει συμμετοχές SSP και STK600. Ένας πολύ δυναμικός αγώνας με την γενική κατάταξη να δείχνει πως δεν υπάρχει αντίπαλος για τους Έλληνες αναβάτες.

Κι εδώ ο ρυθμός του Γιάννη Τζορτζόπουλου είναι μία προσωπική νίκη καθώς γύρισε στο 1:24 έχοντας τεράστια διαφορά ηλικίας από τους υπόλοιπους και με μία μοτοσυκλέτα που δεν είναι στο πλαίσιο των υπολοίπων από πλευράς ιπποδύναμης, κατάλληλα προετοιμασμένη ωστόσο μετά από χρόνια εμπειρίας.

Στην κατηγορία GR-Racing, Νέων, την νίκη πήραν οι Κίτσος Γεώργιος στην Racing και ο νεαρός και πολύ γρήγορος αναβάτης Αντώνης Βεντουρας που αγώνα-αγώνα φαίνεται πως χτίζει εμπειρία με γεωμετρικό ρυθμό.

Στην OPEN-Senior την νίκη σημείωσαν οι Αγγελακόπουλος Μαρκος στην OPEN και ο Κλαδογένης Γιάννης στην Senior ενώ αντίστοιχα ο Κολλάρος Παναγιώτης μπορεί στην ελληνική κατηγορία να μην έχει άλλες συμμετοχές, όμως στο BMU είναι 15 πολλοί ανταγωνιστικοί αναβάτες με πολύ δυνατές μοτοσυκλέτες όπου ο Παναγιώτης ανέβηκε στην 4η θέση με την μοναδική RC390 της κατηγορίας όπου οι χρόνοι της ήταν πολύ κοντινοί μεταξύ των αναβατών.

Αυτή την στιγμή ολοκληρώνονται οι αγώνες όλων των κατηγοριών για τον 4ο αγώνα τους Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας

Βάθρα και αποτελέσματα