Dakar 2017: 8η μέρα

Δεύτερη νίκη για τον Barreda, απομακρύνεται ο Sunderland
11/1/2017

Ο πρώτος αναβάτης με δύο νίκες σε σκέλη του φετινού Dakar είναι ο Joan Barreda. Ο 33 ετών Ισπανός ήταν και πάλι ταχύτατος, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Matthias Walkner και πιο πίσω τον πρωτοπόρο του αγώνα Sam Sunderland.

“Το Dakar δεν κερδίζεται στις καλές μέρες αλλά στις κακές,” δήλωσε ο Sunderland μετά τον τερματισμό της ημέρας. Είναι χαρακτηριστικό πως ενώ δεν ξεκίνησε καλά την ειδική και βρέθηκε και με λερωμένη τη μάσκα του, είχε το καθαρό μυαλό να σταματήσει και να την αλλάξει ώστε να μη ρισκάρει μια πτώση.

 

Ο Sam Sunderland - KTM:
Η διαδρομή
Για τρίτο συνεχόμενο σκέλος ο καιρός και οι έντονες βροχοπτώσεις των προηγούμενων ημερών είχαν ως αποτέλεσμα να αλλάξει η διαδρομή και να αφαιρεθούν κομμάτια από την ειδική λόγω παραφουσκωμένων ποταμών . Έτσι αντί για τα προγραμματισμένα χρονομετρημένα 492χλμ οι αναβάτες έκαναν 73χλμ λιγότερα, ξεκινώντας από την Uyuni της Βολιβίας και φτάνοντας μέχρι τη Salta της Αργεντινής, πάντα σε υψόμετρο άνω των 3.000μέτρων.

Το πρώτο κομμάτι της διαδρομής ήταν και το πιο δύσκολο καθώς το λασπώδες τερέν σε συνδυασμό με την ομίχλη και την χαμηλή ορατότητα απαιτούσε πολλή προσοχή από τους αναβάτες. Αντίθετα, τα τελευταία 200χλμ της ειδικής ήταν αυτά που ευχαριστήθηκαν οι περισσότεροι. Η μέρα ήταν δύσκολη και για τα πληρώματα υποστήριξης, που δεν κατάφεραν ποτέ να φτάσουν στην Salta. Αντιθέτως σταμάτησαν σχεδόν 200χλμ πριν την πόλη της βόρειας Αργεντινής και περίμεναν εκεί τους αγωνιζόμενους.

 

Μια ινδική μοτοσυκλέτα στην πρώτη δεκάδα!
Ο Joaquim Rodrigues σημείωσε τον 16ο χρόνο της ημέρας και σκαρφάλωσε στη 10η θέση της Γενικής κατάταξης. Ο 35 ετών Πορτογάλος αγωνίζεται με μοτοσυκλέτα της ινδικής Hero που προετοιμάζει η Γερμανική Speedbrain. Πρόκειται για μια εξέλιξη της RR 450 που είχε αρχικά σχεδιάσει η BMW όταν οι Γερμανοί ονειρέυονταν διακρίσεις στο αγωνιστικό rally/endure.

 

Ο Rodriques έχει team-mate τον Ινδό Santosh που μετά το όγδοο σκέλος βρίσκεται στην 47η θέση. H Hero είναι η μεγαλύτερη ινδική εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών και κατέχει το 49% της αμερικάνικης Erik Buell Racing.

 
Το φιλανθρωπικό πρόσωπο του Dakar
Δεν είναι λίγοι αυτοί που επικρίνουν τον αγώνα για τα υπερβολικά οικονομικά μεγέθη του και το γεγονός πως εκτυλίσσεται σε μερικές από τις φτωχότερες περιοχές του πλανήτη. Η απάντηση της διοργανώτριας εταιρεία του Dakar (ASO) ήρθε με δωρεά 112 εκατομμύριων δολαρίων σε μη κερδοσκοπική οργάνωση που μάχεται κατά της φτώχειας στη Λατινική Αμερική.
 

Ο Matthias Walkner - KTM:

 

8ο σκέλος:
Ο Joan Barreda Bort παγιδεύεται στη λάσπη:

 

8ο σκέλος - το τοπίο της ημέρας:

 

Dakar Rally 2017 – Σκέλος 8o

1. Joan Barreda (ESP), Honda, +04:28:21

2. Matthias Walkner (AUT), KTM, +00:03:51

3. Sam Sunderland (GBR), KTM, +00:03:54

4. Michael Metge (FRA), Honda, +00:04:25

5. Xavier de Soultrait (FRA), +00:06:00

6. Paulo Goncalves (POR), Honda, +00:07:06

7. Todd Smith (AUS), KTM, +00:07:07

8. Pela Renet (FRA), Husqvarna, +00:09:26

9. Xavier de Soultrait (FRA), +00:09:31

10. Gerard Farres (ESP), KTM, +00:09:42

 

Γενική κατάταξη μετά το 8o σκέλος

1. Sam Sunderland (GBR), KTM, 22:01:08

2. Pablo Quintanilla (CHL), Husqvarna, +00:20:58

3. Adrien Van Beveren (FRA), Yamaha, +00:28:49

4. Matthias Walkner (AUT), KTM, 00:34:14

5. Gerard Farres Guell (ESP), KTM, + 00:34:24

6. Xavier de Soultrait (FRA), Yamaha, + 00:50:10

7. Pela Renet (FRA), Husqvarna, + 01:08:09

8. Paulo Goncalves (POR), Honda, + 01:08:34

9. Joan Barreda (ESP), Honda, + 01:10:53

10. Joaquim Rodrigues, Hero, + 01:36:00

 

Ετικέτες

Red Bull Romaniacs 2025: Οι μισές συμμετοχές στις Adventure κατηγορίες ήταν CFMOTO!

Με ένα βάθρο αλλά και πολλές συμμετοχές των 450ΜΤ και 800ΜΤΧ
CFMOTO Red Bull Romaniacs 2025
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/7/2025

Η CFMOTO συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία των Adventure μοντέλων της διεκδικώντας και αγωνιστικές δάφνες σε έναν από τους σκληρότερους Hard Enduro αγώνες, Red Bull Romaniacs (RBR) 2025 στις κατηγορίες Adv Ultimate και Adv Lite

Εξαιρετικές επιδόσεις και αξιοπιστία έδειξαν οι μοτοσυκλέτες της CFMOTO, 450ΜΤ και 800ΜΤΧ στις σκληρές και απαιτητικές αγωνιστικές συνθήκες του Red Bull Romaniacs στα ομιχλώδη Καρπάθια όρη και το αφιλόξενο τερέν τους.

Red Bull Romaniacs 2025 🔥 The first days have been nothing short of epic — early starts, brutal climbs, technical descents and pure adrenaline across the wild trails of the Carpathians. CFMOTO riders have tackled every challenge with strength and determination, pushing their limits at every turn. And the MTs are proving their worth in the toughest conditions, combining agility, durability, and control where it matters most. This is just the beginning. We’re heading into the next stages with the same fire and focus. Let’s keep pushing forward! 💪 #CFMOTO #MT #RedBullRomaniacs #XploratorRacing #AdventureLite #AdventureUltimate #RideWild #Romaniacs2025 #ExperienceMoreTogether

Δημοσιεύτηκε από CFMOTO_Official στις Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025

 

 

 

Στην κατηγορία Adv Ultimate o Ρουμάνος αναβάτης Julian Raduta τερμάτισε πάνω στη σέλα ενός CFMOTO 450MT στην 5η θέση, 3’ περίπου μπροστά από τον Κίμωνα Καράμπελα, με τον αδερφό του, Adrian Raduta να καταλαμβάνει την 8η θέση με ένα CFMOTO 800MTX για την εταιρεία, η οποία συνολικά είχε τις 13 από τις 27 (!) συμμετοχές της κατηγορίας.

CFMOTO Red Bull Romaniacs 2025

Στη Κατηγορία Adv Lite o Κολομβιανός Daniel Fernandez κατόρθωσε να ανεβεί στο βάθρο με το 450ΜΤ του στην θέση ενώ στην μικρή κατηγορία των Adventure μοτοσυκλετών η CFMOTO κατείχε συνολικά τις 10 από τις 28 συμμετοχές της κατηγορίας.

CFMOTO Red Bull Romaniacs 2025

Η παρουσία της εταιρείας στην Ρουμανία είναι γερά εδραιωμένη με την εκεί αντιπροσωπία να έχει καταφέρει εξαιρετική δουλειά έχοντας απογειώσει την δημοφιλία και την αποδοχή της μάρκας, γεγονός που φαίνεται και από την υψηλή ποσόστωση Ρουμάνων αναβατών που την προτίμησαν για την συμμετοχή τους στο Red Bull Romaniacs για το 2025.

CFMOTO Red Bull Romaniacs 2025

Έντονα αισθητή είναι και η παρουσία της εταιρείας στο Sibiu, όπως είχε διαπιστωθεί και κατά το πέρασμα του ΜΟΤΟ από την πόλη σε παλαιότερο MEGA TEST ON-OFF, δίνοντας ώθηση στην εγχώρια αγωνιστική σκήνη.

Η διείσδυση της εταιρείας στην Ρουμανία δεν ξεκίνησε με τις μοτοσυκλέτες, αλλά επεκτάθηκε όταν μεγάλωσε η γκάμα της εταιρείας στα δίκυκλα. Προϋπήρχε με τα ATV καθώς στην χώρα οι «γουρούνες» δεν έχουν κυρίως τουριστική και ψυχαγωγική χρήση, όπως συμβαίνει σε εμάς που ελάχιστοι αγρότες τις έχουν ενσωματώσει στα εργαλεία που χρησιμοποιούν. Στην Ρουμανία είναι δημοφιλές μέσο στην επαρχία και τα μοντέλα της CFMOTO είχαν ήδη υψηλή διείσδυση με σημαντική εμπορική επιτυχία. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρχει και έτοιμο δίκτυο υποστήριξης, αλλά και να γνωρίζουν οι Ρουμάνοι την μάρκα πολύ καλά. Από την μία δικαιολογείται λοιπόν η παρουσία πολλών μοντέλων στο Romanics μέσα από την απήχηση της εταιρείας εκεί, από την άλλη όμως δεν ήταν μόνο Ρουμάνοι οι αναβάτες που προτίμησαν τα συγκεκριμένα μοντέλα και η έντονη παρουσία τους αντανακλά και την εμπορική τους επιτυχία.

 

Ετικέτες