Μετατροπή Suzuki GSX-R Κ7 σε GSX-R 1100 του 1989

Από την Café Rider Custom στο Ντουμπάι
Suzuki GSX-R K7 μετατροπή σε 1100
Από το

motomag

19/7/2023

Ο βελτιωτικός οίκος Café Rider Custom συνεργάστηκε με τη γερμανική εταιρεία αγωνιστικών φαίρινγκ Ricambi Weiss, για να χαρίσουν σε GSX-R 1000 K7 του 2007 εμφάνιση από GSX-R 1100 του 1989!

Η δεκαετία των 80s συνεχίζει να ασκεί μεγάλη γοητεία και στους φαν της μοτοσυκλέτας, ένας εκ των οποίων είναι και ο Nipun Benny, κάτοικος Ντουμπάι, γνωστός και ως “living in the eighties” στο instagram. O εν λόγω κύριος είχε στην κατοχή του ένα GSX-R 1000 K7, αλλά το σαράκι τον έτρωγε…

Κάπου εδώ εμφανίζεται η Café Rider Custom, η οποία πήρε το συγκεκριμένο GSX-R 1000 K7, το “έγδυσε” από τα πλαστικά του και το “έντυσε” με άλλα της Ricambi Weiss, κάνοντας το να μοιάζει με το GSX-R 1100 του 1989! Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, το πλαίσιο, οι αναρτήσεις, τα φρένα και ο πίνακας οργάνων έχουν μείνει ως είχαν. Τα πλαστικά ωστόσο, τα φωτιστικά σώματα και οι εξατμίσεις έχουν αποκτήσει το απαραίτητο ρετρό look.

Suzuki GSX-R K7 μετατροπή σε 1100

Οι τεχνικές δυσκολίες που παρουσιάστηκαν στην πορεία του εγχειρήματος έχουν να κάνουν κυρίως με την τοποθέτηση του φαίρινγκ, καθώς ο σχεδιασμός που είχε κάνει η Suzuki τότε ήταν για έναν αεροελαιόψυκτο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 1.127 κυβικών απόδοσης 134 ίππων, ο οποίος χρησιμοποιούσε καρμπιρατέρ για την τροφοδοσία του, αντί για την τεχνολογία ψεκασμού του Κ7. Οι ίδιες δυσκολίες αφορούν και στην τοποθέτηση των διπλών στρογγυλών προβολέων.

Suzuki GSX-R K7 μετατροπή σε 1100

Για να γίνει όσο το δυνατόν πιο εύκολα η μετατροπή, όπως λέει ο Fahim Rehmann από την Café Rider Custom, τα πλαστικά αποτελούνται από τρία κομμάτια. Το μπροστινό μέρος και τα πλαϊνα που καλύπτουν τον κινητήρα είναι ένα ενιαίο κομμάτι GRP (Glass Reinforced Plastic). Από το ίδιο υλικό είναι η καρίνα και το πίσω μέρος που φιλοξενεί την σέλα του οδηγού χωρίς να προβλέπει θέση για τον συνεπιβάτη, ενώ όλα τα GRP εξαρτήματα έρχονται άβαφα από το εργοστάσιο. Το ρεζερβουάρ του Κ7 φαίνεται να έχει βαφτεί, χωρίς άλλες παρεμβάσεις.

Suzuki GSX-R K7 μετατροπή σε 1100

Ο Fahim δεν αποκαλύπτει τι άλλο έχει κάνει όσον αφορά στο τεχνικό κομμάτι, όπως το πώς έκανε τα φαίρινγκ να δέσουν πάνω στο πλαίσιο και να χωρέσει το ψυγείο της υγρόψυξης. Όπως λέει ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 185 ίππων παραμένει ως είχε, χωρίς μετατροπές. Μόνο οι δύο εξατμίσεις του Κ7, έχουν αλλαχτεί με αντίστοιχες της Yoshimura. Στα έξτρα ανήκουν επίσης τα φλας που είναι χωνευτά μέσα στο φαίρινγκ και δεν εξέχουν δεξιά και αριστερά, όπως στην περίπτωση του 1.100, ενώ μανιτάρια έχουν τοποθετηθεί εκεί για να προστατέψουν το ειδικά κατασκευασμένο φαίρινγκ.

Suzuki GSX-R K7 μετατροπή σε 1100

Ο Fahim κατάφερε αυτό που ήθελε και με το παραπάνω, δημιουργώντας μια μοναδική σύνδεση ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον, με τη γοητευτική εμφάνιση μιας από τις πιο όμορφες Superbike της ιστορίας και σύγχρονες λύσεις σε κινητήρα, πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα.

Ετικέτες

KTM 890 Adventure, 890 Adventure R - Με δώρο το KTM TECH PACK

KTM 890 Adventure
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

18/6/2024

Με την αγορά των νέων KTM 890 ADVENTURE και KTM 890 ADVENTURE R, από σήμερα μέχρι εξαντλήσεων των αποθεμάτων, παρέχεται δώρο το KTM Tech Pack αξίας €1.013.

Σε μια ακόμη προσφορά προχωρά ο επίσημος εισαγωγέας της ΚΤΜ στη χώρα μας, αυτή τη φορά για τα 890 Adventure μοντέλα της αυστριακής εταιρείας. Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ΚΤΜ.

"Οι νέες KTM 890 ADVENTURE και KTM 890 ADVENTURE R έχουν σχεδιαστεί για να κατακτήσουν κάθε διαδρομή, από τις καθημερινές μετακινήσεις έως τις πιο απαιτητικές εκτός δρόμου εξερευνήσεις. Με κορυφαία τεχνολογία και την αυθεντική αγωνιστική κληρονομιά της KTM, αυτές οι μοτοσυκλέτες απευθύνονται σε αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη απόδοση και ευελιξία, προσφέροντας υψηλή οδηγική απόλαυση.

Εξοπλισμένες με τον κορυφαίο κινητήρα των 889cc, ο οποίος αποδίδει ισχύ 105 ίππων και ροπή 100 Nm, προσφέρει δυναμική απόδοση και εξαιρετική οικονομία καυσίμου, με σύστημα Ride-by-Wire για άμεση απόκριση στο γκάζι, προηγμένα προγράμματα οδήγησης που προσαρμόζονται σε κάθε συνθήκη και πλαίσιο κατασκευασμένο από ελαφρύ και ανθεκτικό χάλυβα για εξαιρετική ευελιξία και ακρίβεια στην οδήγηση, η KTM 890 ADVENTURE προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα και άνεση σε μεγάλες αποστάσεις, ενώ η έκδοση R ενσωματώνει αναρτήσεις WP XPLOR με μεγαλύτερη διαδρομή για καλύτερη απόδοση εκτός δρόμου.

Το ηλεκτρονικό πακέτο ξεκλειδώνει μοναδικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις για βελτιωμένη οδηγική εμπειρία: Το παραμετροποιήσιμο πρόγραμμα Rally Mode, το σύστημα Quickshifter+, για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και προς τις δυο κατευθύνσεις, το σύστημα MSR (Motor Slip Regulation) που αποτρέπει την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά την επιβράδυνση και το πάντα χρήσιμο για τουρισμό μεγάλων αποστάσεων σύστημα cruise control.

Με την αγορά των νέων KTM 890 ADVENTURE και KTM 890 ADVENTURE R, από σήμερα μέχρι εξαντλήσεων των αποθεμάτων, παρέχεται δώρο το KTM Tech Pack αξίας €1.013.

Ανακαλύψτε τις νέες, πλήρως εξοπλισμένες KTM 890 ADVENTURE και KTM 890 ADVENTURE R που πλέον διαθέτουν δωρεάν επέκταση εργοστασιακής εγγύησης έως τέσσερα έτη, δωρεάν οδική βοήθεια αλλά και δυνατότητες χρηματοδότησης μέσω της Santander Consumer Finance!

Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο δίκτυο συνεργατών ΚΤΜ."