V-Strom Greek Riders: Αγώνας SNF

Εθελοντισμός και ανιδιοτέλεια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/6/2018

Το Σάββατο 23 Ιουνίου το 2018, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος διοργάνωσε για τέταρτη συνεχόμενη φορά, το βραδινό αγώνα δρόμου “SNF RUN: Τρέχοντας προς το μέλλον”. Οι διαδρομές των 10km και 6km είχαν αφετηρία το Παναθηναϊκό Στάδιο και μέσω της Λεωφόρο Συγγρού κατέληγαν στο ΚΠΙΣΝ.

Η ομάδα “V-STROM Greek Riders”, που απαριθμεί πάνω από 3.000 ενεργά μέλη στη χώρα,  συνεργάστηκε άψογα με την ΕΛ.ΑΣ, τη Δημοτική Αστυνομία, το ΕΚΑΒ και άλλους φορείς, διαθέτοντας 25 μοτοσυκλέτες και αναβάτες για την ομαλή διέλευση των δρομέων. Η ομάδα δεν πτοήθηκε από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που παρουσιάστηκαν κατα τη διάρκεια του αγώνα και έφερε εις πέρας το ρόλο της, τονίζοντας έτσι περισσότερο την ενεργό δράση της σε εθελοντικούς σκοπούς.

Έτσι προστέθηκε ένα ακόμα λιθαράκι στη λίστα τους, που είχε στόχο να αναδείξει το πνεύμα του αθλητισμού και την ανιδιοτελή συνεισφορά στο συνάνθρωπο.

Ετικέτες

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.: Καλεί σε Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ.

Για την αυστηρότητα και τη φιλοσοφία ακραίας καταστολής συγκεκριμένων μέτρων
ELMOTO petition on new traffic law
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/7/2025

Την υποστήριξη όλων των μοτοσυκλετιστών -και όχι μόνο-, ζητά η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο) με την υπογραφή ψηφίσματος που μπορείτε να βρείτε εδώ, απέναντι σε τέσσερα μέτρα που εισάγει ο νέος Κ.Ο.Κ

Ακολουθεί το κάλεσμα της  ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. για συμμετοχή  στο Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ. :

Αν δεν αντιδράσουμε ΤΩΡΑ, αύριο δεν θα έχουμε κανένα δικαίωμα να παραπονιόμαστε!
Καλούμε όλους τους φίλους της μοτοσυκλέτας να συνυπογράψουν την διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Μεταφορών σαν την πρώτη από μια σειρά ενεργειών ενάντια στην φιλοσοφία της ακραίας καταστολής του νέου ΚΟΚ.

Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.) τάσσεται υπέρ της πρόληψης στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και της εύλογης ποινής, ιδίως για τις ακραίες παραβάσεις.

Αντιτάσσεται όμως σθεναρά στα εξής:
1. Στις άδικες κυρώσεις του ΚΟΚ (πρόστιμο 75€ και αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης για 20 ημέρες) για στάθμευση δίκυκλου σε πεζοδρόμιο, όταν εμφανώς δεν συνεπάγεται παρακώλυση των πεζών (ούτε βρίσκεται φυσικά σε διάδρομο τυφλών, ράμπα ΑΜΕΑ κλπ.).

2. Στις μη ρεαλιστικές ρυθμίσεις για την διήθηση δίκυκλων, η παράβαση των οποίων συνεπάγεται πρόστιμο 30€ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 10 ημέρες. Στην πράξη, ο νέος ΚΟΚ μας κάνει παραβάτες "με το ζόρι" αγνοώντας ότι το δίκυκλο συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, όπως αποδεικνύουν σοβαρές έρευνες.

3. Στις δρακόντειες κυρώσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας (το οποίο μειώνει κατά 40% στις πόλεις) έστω και για 5 χ.α.ω.

4. Στην απουσία κατάλληλης δικαστικής προστασίας για τους οδηγούς και τους αναβάτες. Αναφερόμαστε στην αφαίρεση της δυνατότητας αμφισβήτησης της παράβασης σε πταισματοδικείο (δυνατότητα που υπήρχε παλαιότερα).

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.
Πρώτα ο μοτοσυκλετιστής