Aprilia RS 457 - Άνοιξαν οι προπαραγγελίες, η τιμή του στην Ελλάδα

Η νέα Sport μοτοσυκλέτα της Aprilia για την A2 κατηγορία είναι διαθέσιμη στη χώρα μας
motomag Aprilia RS 457 – Άνοιξαν οι προπαραγγελίες, η τιμή του στην Ελλάδα
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/2/2024

Η αντιπροσωπεία της Aprilia στην Ελλάδα ανακοίνωσε πως άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για τις προπαραγγελίες της δικύλινδρης εν σειρά Sport μοτοσυκλέτας RS 457, δίνοντας παράλληλα στη δημοσιότητα και την τιμή της.

Η Aprilia RS 457 χρησιμοποιεί τον τετράχρονο, υγρόψυκτο και ψεκαστό δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα ο οποίος αποτελεί φέρων τμήμα του πλαισίου, ενώ διαθέτει 4 βαλβίδες στον κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αποδίδοντας 35 kW (47 hp) που έχουν να κινήσουν 175 κιλά (γεμάτο με υγρά).

Aprilia RS 457 – Άνοιξαν οι προπαραγγελίες, η τιμή του στην Ελλάδα

Ο αναβάτης δεν θα έχει πρόβλημα κατά την καθημερινή μετακίνηση καθώς η στάση του σώματος δεν είναι απόλυτη, με τα clip-on να εδράζονται πάνω από την τιμονόπλακα. Το στιλ της RS 457 είναι στα πρότυπα του RS 660, διαθέτοντας το διπλό μπροστινό φαίρινγκ, ενώ έχουμε και ένα αεροδυναμικό φτερό κάτω από τους προβολείς που εμπνέεται από εκείνο της RS-GP. Δεν θα μπορούσε να λείπει ο χαρακτηριστικός τριπλός προβολέας που συνοδεύει τις RS, ούτε το αλουμινένιο πλαίσιο δυο δοκών και το κουρμπαριστό -ατσάλινο δυστυχώς- ψαλίδι, ενώ εντύπωση προκαλεί η έλλειψη κλασικού τελικού εξάτμισης, καθώς η 2 σε 1 εξάτμιση βγαίνει κάτω από τον κινητήρα.

Στις αναρτήσεις το RS 457 φέρει ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm με διαδρομή 120 mm, ενώ πίσω έχουμε μονό αμορτισέρ με 130 mm διαδρομής. Στα πλαίσια της προσπάθειας να κρατηθεί χαμηλά η τιμή, οι αναρτήσεις ρυθμίζονται μόνο ως προς την προφόρτιση.

Aprilia RS 457 – Άνοιξαν οι προπαραγγελίες, η τιμή του στην Ελλάδα

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν δίσκο 320 mm μπροστά με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα ByBre, και από έναν δίσκο 220 mm πίσω. Το δικάναλο ABS έχει 2 επίπεδα, ενώ ο αναβάτης μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα στον πίσω τροχό για σπορ οδήγηση. Οι τροχοί των 17 ιντσών φορούν ελαστικά 110/70 και 150/60.

Η οθόνη οργάνων είναι έγχρωμη, ψηφιακή TFT 5 ιντσών, ενώ οι διακόπτες στο τιμόνι έχουν οπίσθιο φωτισμό. Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα το RS 457 διαθέτει Ride-by-Wire γκάζι, 3 Riding Modes και Traction Control ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα, με δυνατότητα απενεργοποίησης. Το quickshifter διατίθεται στα έξτρα αξεσουάρ.

Το Aprilia RS 457 τιμάται στην Ελλάδα στα 7.199 ευρώ, με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα προπαραγγελίας ΕΔΩ.

Aprilia RS 457 – Άνοιξαν οι προπαραγγελίες, η τιμή του στην Ελλάδα
Ετικέτες

Honda WN7 2026 - Η πρώτη ηλεκτρική της Honda, στην παραγωγή τέλη 2025

Με 24 ίππους και 10,2 kg.m ροπής - 217 κιλά και 130+ χλμ. αυτονομία
Honda WN7 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

16/9/2025

Η Honda προχώρησε στην αποκάλυψη του ονόματος της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας WN7, την οποία και έδειξε χωρίς καμουφλάζ για πρώτη φορά και αυτό το συμπλήρωσε με αρκετά στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, όχι όμως και όλα.

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο παρουσιάζει την πρώτη του -κανονικού μεγέθους- αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα για τις αγορές όλου του κόσμου με τη Honda WN7 να ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τους Ιάπωνες.

Η έμπνευση για το όνομα "WN7" προέρχεται από την εξέλιξη του concept "Be the Wind" που οδήγησε σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, τη λέξη "Naked", επειδή είναι γυμνή και τον αριθμό "7" που υποδεικνύει κλάση ισχύος.

Τελικά το λάθος που έκαναν οι Ιάπωνες δείχνοντας την TFT οθόνη της μοτοσυκλέτας σε βίντεο πριν από λίγες ημέρες επιβεβαίωσε αυτά που σας γράφαμε για την αυτονομία που θα προσφέρει η WN7 με την μπαταρία της πλήρως φορτισμένη και τη Honda να κάνει επίσημα λόγο για 130+ χιλιόμετρα. Η οθόνη είναι η πέντε ιντσών που βλέπουμε και στις συμβατικές μοτοσυκλέτες της εταιρείας και προσφέρει συνδεσιμότητα και πλοήγηση μέσω της εφαρμογής RoadSync, ενώ τα φώτα δεν θα μπορούσαν να μην είναι full LED.

Honda WN7 2026

Η CCS2 φόρτιση δίνει τη δυνατότητα να "γεμίσει" η συστοιχία μπαταριών της WN7 από το 20% στο 80% μέσα σε 30 λεπτά σε 22άρη φορτιστή, ενώ σε λιγότερες από τρεις ώρες μπορεί να γίνει η φόρτιση σε τυπικό Wall Box, στο σπίτι των 7,2 kW. Οι Ιάπωνες δεν ανακοίνωσαν ενεργειακή χωρητικότητα για την μπαταρία, όμως αν κρίνουμε από τα νούμερα της φόρτισης, αυτή δεν θα ξεπερνά τις ωφέλιμες 20 kWh.

Ο υγρόψυκτος ηλεκτρικός κινητήρας της μοτοσυκλέτας που έχει βάρος 217 κιλών αποδίδει 24 ίππους (18 kW), που δεν λένε όλη την αλήθεια για την απόδοσή της στον δρόμο αφού πιο σημαντικό νούμερο στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η ροπή που ξεπερνά τα 10 χιλιογραμμόμετρα. Η Honda αναφέρει ότι η απόδοση του κινητήρα είναι συγκρίσιμο με κινητήρα εσωτερικής καύσης 600 κ.εκ., χωρίς να προσδιορίζει κυλίνδρους, ακόμη και με 1000άρη! Θα κρατήσουμε μικρό καλάθι, από τη στιγμή που γνωρίσουμε ότι αυτό ακόμη και αν ισχύει θα είναι για συγκεκριμένες μετρήσεις και μέχρι συγκεκριμένα χλμ./ώρα. 

Honda WN7 2026

Η Honda δεν ανακοίνωσε επιδόσεις ωστόσο η τελική της μοτοσυκλέτας θα είναι περιορισμένη, όπως συμβαίνει με όλα τα δίτροχα ηλεκτρικά μοντέλα, σε κάθε περίπτωση όχι αυτή που περιμένει κανείς από μια μοτοσυκλέτα με 10 και πλέον kg.m ροπής.

Με την κάσα της μπαταρίας να παίζει και δομικό ρόλο, η WN7 φέρει ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι, όμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι και η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα, κάτι που συνεισφέρει ακόμη περισσότερο στην ησυχία κατά τις μετακινήσεις. Σε γενικές γραμμές η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα δείχνει λεπτή και κομψή με σχεδίαση που δεν την κάνει να ξεχωρίζει πολύ από τις συμβατικές Honda και αυτό μάλλον λειτουργεί υπέρ της.

Οι προπαραγγελίες έχουν ξεκινήσει και όσοι παραγγείλουν την WN7 έως και τις 4 Νοεμβρίου θα λάβουν δώρο και μια τσάντα για τη σέλα.

Υπομονή μέχρι την EICMA όταν και θα αποκαλυφθούν όλες οι λεπτομέρειες.