Triumph Tiger 1200 2024 - Περιορισμένης έκτασης βελτιώσεις και νέα χρώματα

Αλλαγές σε κινητήρα, εργονομία και σέλα με στόχο τη μεγαλύτερη άνεση στην πολύωρη παραμονή και περισσότερες μοίρες κλίσης στα GT Pro και GT Explorer
motomagTriumph Tiger 1200 2024 – Περιορισμένης έκτασης αλλαγές και νέα χρώματα
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

15/2/2024

Η Triumph, ανακοίνωσε μικρής έκτασης αλλαγές για το 2024 στην οικογένεια των μοντέλων Tiger 1200, που αφορούν τον κινητήρα, την εργονομία και την σέλα. Στόχος η ευκολότερη παραμονή του αναβάτη πάνω στη μοτοσυκλέτα για μεγάλα διαστήματα, ενώ η νέα απόσταση των μαρσπιέ από το έδαφος προσφέρει περισσότερες μοίρες κλίσης από πριν.

Ο τρικύλινδρος εν σειρά T-plane κινητήρας των 1.160 κυβικών διατηρεί την απόδοση που γνωρίζουμε, με την ίδια μέγιστη ισχύ των 150 ίππων στις 9.000 στροφές και τα 13,25 χιλιογραμόμετρα ροπής στις 7.000 στροφές. Αυτό που άλλαξε για το 2024 είναι η συμπεριφορά του και ο έλεγχος που προσφέρει στον αναβάτη στις χαμηλές στροφές.

Triumph Tiger 1200 2024 – Περιορισμένης έκτασης αλλαγές και νέα χρώματα

Οι αλλαγές επικεντρώνονται στον στρόφαλο, τον εναλλάκτη και τον αντικραδασμικό άξονα, με στόχο την αύξηση της αδράνειας του κινητήρα. Σε συνδυασμό με μερικές αλλαγές στον χρονισμό, οι μηχανικοί της Triumph, κατάφεραν όπως μας ενημερώνει η εταιρεία, να δημιουργήσουν μία ομαλότερη και πιο ακριβής απόκριση του τρικύλινδρου στις χαμηλές στροφές. Ο αναβαθμισμένος συμπλέκτης, του οποίου η μανέτα είναι πλέον μακρύτερη σε μήκος, βοηθά την πιο γλυκιά αλλαγή από νεκρά σε πρώτη. Ένα σημείο που έτσι κι αλλιώς έχει βελτιωθεί πολύ στην τελευταία γενιά των Tiger 1.200 που παρουσιάστηκε το 2022.

Τα καβαλέτα και οι αποστάτες που βρίσκουμε στα GT Pro και Rally Pro έρχονται από τις εκδόσεις Explorer, με στόχο τη μείωση των κραδασμών που περνάνε στα χέρια του αναβάτη, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν το πεδίο ορατότητας στους καθρέπτες. Η σέλα έχει ανασχεδιαστεί έχοντας πιο επίπεδο προφίλ, προκειμένου να μεγαλώσει ο χώρος του αναβάτη, με στόχο τη μείωση της κόπωσης στα μεγάλα ταξίδια. Νέος είναι ο σχεδιασμός και της χαμηλότερης σέλας που μειώνει το ύψος κατά 20 χιλιοστά, φτάνοντας τα 830 στο GT Pro και τα 855 χιλιοστά στο Rally Pro, σέλα που ανήκει στον μακρύ κατάλογο εξτρά εξοπλισμού που η Triumph έχει δημιουργήσει αποκλειστικά για την οικογένεια των Tiger 1200.

Triumph Tiger 1200 2024 – Περιορισμένης έκτασης αλλαγές και νέα χρώματα

Για το 2024, τα Tiger 1200 GT Pro και GT Explorer αποκτούν πιο σπορ χαρακτηριστικά, αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος για περισσότερες μοίρες κλίσης από πριν. Για να γίνει αυτό, η Triumph αύξησε την απόσταση των μαρσπιέ από το έδαφος φέρνοντάς τα μαρσπιέ πιο ψηλά και ταυτόχρονα πιο μέσα στην μοτοσυκλέτα. Η λειτουργία Active Preload Reduction, που είδαμε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2023, μειώνει τη διαδρομή της πίσω ανάρτησης μέχρι και 20 χιλιοστά, προσφέροντας ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος για κάθε ανάστημα. Για την ενεργοποίηση του συστήματος το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να πατήσεις το κουμπί “Home” για ένα δευτερόλεπτο.

Triumph Tiger 1200 2024 – Περιορισμένης έκτασης αλλαγές και νέα χρώματα

Για τη νέα χρονιά, τα Tiger 1200 GT Pro και GT Explorer προσθέτουν τη χρωματική επιλογή Carnival Red, δίπλα στις ήδη υπάρχουσες Snowdonia White και Sapphire Black. Από την άλλη, για τα Tiger 1200 Rally Pro και Rally Explorer, δίπλα στον γνωστό χρωματισμό Matt Khaki, έρχονται να προστεθούν οι νέοι Matt Sandstorm και Jet Black. Τα ανανεωμένα Tiger 1200 GT Pro, GT Explorer, Rally Pro και Rally Explorer αναμένεται να βρεθούν στις αντιπροσωπείες στα τέλη Απριλίου 2024. 

Ετικέτες

Η νέα Diavel V4 RS γράφει το ρεκόρ επιτάχυνσης για Ducati με 0-100 χαω σε 2.52 δευτερόλεπτα

Καλύτερη επιτάχυνση από όλες τις μοτοσυκλέτες παραγωγής
Η νέα Diavel V4 RS γράφει το ρεκόρ επιτάχυνσης για Ducati με 0-100 χαω σε 2.52 δευτερόλεπτα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/9/2025

Η ειδική έκδοση της Diavel, η V4 RS θα κυκλοφορήσει σε λίγα αριθμημένα κομμάτια και έχει φτιαχτεί με στόχο να είναι ότι πιο κοντά σε Dragster μπορείς να αποκτήσεις από την Ducati απευθείας, πριν αρχίσεις τις μετατροπές. Πολλές από αυτές που χρειάζεται για να γίνει μία τέτοια μοτοσυκλέτα, τις έχουν κάνει ήδη οι Ιταλοί ξεκινώντας από τον Desmosedici Stradale κινητήρα των 1.103 κυβικών που έχει δεχτεί την φροντίδα του αγωνιστικού τμήματος του εργοστασίου.

Πολλά από τα περιφερειακά της RS έχουν αντικατασταθεί από carbon και τιτάνιο κατεβάζοντας το βάρος και φυσικά, ανεβάζοντας το κόστος. Ο κινητήρας με τον περιστρεφόμενο αντίστροφα στην κίνηση της μοτοσυκλέτας στρόφαλο, που μεταξύ άλλων βοηθά να μένει ο τροχός στο έδαφος κατά την βίαιη επιτάχυνση, αποδίδει 182 ίππους και αποδεικνύει πως τα άλογα δεν είναι ο μόνος παράγοντας για να γράψει κανείς ρεκόρ επιτάχυνσης, ο τρόπος που η δύναμη αυτή καταλήξει στον δρόμο, είναι πιο σημαντικό.

Με το τεράστιο πίσω ελαστικό η Diavel έγραψε εύκολα το απόλυτο νούμερο ανάμεσα στην γκάμα της Ducati. Το εύκολα  είναι σχετικό βέβαια καθώς τα 2,52 δευτερόλεπτα γράφτηκαν από τον Marc Marquez. Με αυτό τον τρόπο έγινε η ταχύτερη στην συγκεκριμένη μέτρηση ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες της γκάμας της Ducati που βγάζουν πινακίδα και σε κατάσταση, όπως ακριβώς βγαίνουν από το εργοστάσιο.

Η νέα Diavel V4 RS γράφει το ρεκόρ επιτάχυνσης για Ducati με 0-100 χαω σε 2.52 δευτερόλεπτα

Ο Desmosedici Stradale με τον ξηρό συμπλέκτη ακούγεται όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς, εξαιρετικά δυνατά και καθαρά ακόμη και στις μεσαίες στροφές, με την Ducati να διαβάζει πολύ προσεκτικά το βιβλίο των προδιαγραφών για να καθορίζει το επίπεδο θορύβου στα χιλιόμετρα που ορίζονται. Κοινώς, αν πηγαίνεις μέσα στην πόλη λίγο πιο γρήγορα, τότε γίνεσαι γρήγορα πολύ γνωστός και «αγαπητός» σε όλους τους κατοίκους.

Η ροπή της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 12,2kg.m στις 9.500 στροφές και φυσικά όλες οι μονάδες των ηλεκτρονικών είναι της Bosch, τελευταίας τεχνολογίας και με τους αλγόριθμους που έχουν αναπτύξει από το αγωνιστικό τμήμα που όπως είπαμε, υπογράφει και την ρύθμιση του κινητήρα.

Οι αναρτήσεις της Ohlins με το αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι, τα φρένα της Panigale V4 και τις σφυρήλατες ζάντες που σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο, είναι μόνο λίγα από τα ακριβά περιφερειακά του. Το Centro Stile που έχει αναλάβει τον σχεδιασμό, φρόντισε και για την εμφάνιση της έκδοσης αυτής με το λογότυπο RS να ξεχωρίζει σε μία σειρά από περιφερειακά.

Η έκδοση θα είναι διαθέσιμη από τον ερχόμενο Νοέμβριο με τις πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη να γίνονται μέσα στον Δεκέμβριο και αργότερα θα ακολουθήσουν και οι ΗΠΑ.  

Ετικέτες