Daytona (by Zontes) X310 και R310

Τον Ιούλιο από €3.695
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

25/4/2018

Οι δύο εντυπωσιακής εμφάνισης και εξοπλισμού μοτοσυκλέτες που παρουσίασε στην έκθεση μοτοσυκλέτας η Γκοργκόλης Α.Ε., μπορεί να μοιάζουν σαν να είναι concept bikes, όμως έχουν μπει κανονικά στις γραμμές παραγωγής και θα έρθουν στην χώρα μας σε τιμές στα €3.695 για το γυμνό R 310 και  στα €3.995 για το τουριστικό Χ 310.

Έχουν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 311,7  κυβικών με ηλεκτρονικό ψεκασμό, που αποδίδει 35 ίππους στις 9.500 στροφές και πάνω από 3kgm ροπής στις  7.500 στροφές. Με τις διαστάσεις του κινητήρα να είναι 80 x 62, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και η απόδοση αυτού του κινητήρα είναι αντίστοιχα των BMW G310R και G310GS, παρά το γεγονός ότι δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση για τον ίδιο κινητήρα (της BMW έχει αντεστραμμένη κεφαλή με κλίση προς τον πίσω τροχό).

Στην έκθεση του Μιλάνου που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά ως μοντέλα προπαραγωγής, η Zontes έλεγε ότι η τελική ταχύτητα είναι 150km/h, πράγμα που σημαίνει ότι το συνολικό γρανάζωμα είναι αρκετά κοντό γι' αυτή την κατηγορία. Η εργοστασιακή μέση κατανάλωση είναι στα 3,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 15,5 λίτρα, η θεωρητική αυτονομία ξεπερνά τα 430 χιλιόμετρα. Η χρήση χυτού αλουμινίου για το ψαλίδι και σε πολλά περιφερειακά μέρη του πλαισίου, έχει κρατήσει το βάρος στα 159 κιλά.

 Η διαστημική εμφάνιση δεν ήταν το μόνο πράγμα που τραβάει την προσοχή, αφού οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες έχουν εξοπλισμό που πρώτη φορά βλέπουμε σε αυτή την κατηγορία τιμής. Πέρα από τα μεγάλα ψηφιακά όργανα, τις ρυθμιζόμενες μανέτες, τα led φώτα και το upside-down πιρούνι, υπάρχουν ακόμα κουμπάκια για το άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ και στην περίπτωση του Χ 310 υπάρχει ακόμα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα φαίρινγκ!

Παρά το γεγονός ότι κατασκευάζονται στην Κίνα, το φινίρισμα, η βαφή και η συναρμογή των πλαστικών είναι πάρα πολύ καλή, όπως άλλωστε είχαμε διαπιστώσει και στο τεστ που κάναμε στο μικρότερο Daytona R250, που επίσης πρόκειται για ένα μοντέλο της Zontes.

Η άφιξη τους στην ελληνική αγορά έχει προγραμματιστεί για τον Ιούλιο.

 

Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.