EICMA 2021 Kawasaki H2-SX 2022: Η πιο προηγμένη τεχνολογικά ιαπωνική sport-touring
Στην κορυφή με την βοήθεια της Bosch
Από τον
Μπάμπη Μέντη
23/11/2021
Οι κατασκοπικές φωτογραφίες και οι πατέντες της Kawasaki για μια H2-SX με ραντάρ, κυκλοφορούσαν αρκετούς μήνες στο διαδίκτυο. Τώρα στην EICMA μαζί με το ανανεωμένο Versys 650 η Kawasaki παρουσίασε τη νέα κορυφαία έκδοση της H2-SX που ενσωματώνει το σύστημα ραντάρ της Bosch και μια νέα τεράστια έγχρωμη οθόνη TFT.
Έτσι γίνεται η πρώτη ιαπωνική μοτοσυκλέτα που διαθέτει “adaptive cruise control” και σύστημα προειδοποίησης ατυχήματος, ενώ ταυτόχρονα τα όργανά της αναβαθμίζονται σε πλήρες σύστημα multimedia. Αν προσθέσουμε τον Hi-tech μηχανικό υπερσυμπιεστή στον κινητήρα και τις ημί-ενεργητικές αναρτήσεις, τότε το Kawasaki H2-SX του 2022 δικαιούται τον τίτλο της πιο προηγμένης τεχνολογικά ιαπωνικής sport-touring που έχουμε δει έως σήμερα.
Yamaha R3 2025 - Ανανέωση για τη μικρή sport μοτοσυκλέτα [Video]
Με νέα σχεδίαση φαίρινγκ και βελτιώσεις σε χρηστικότητα και εργονομία
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
9/10/2024
Το Yamaha R3 ανανεώνεται για τη νέα χρονιά με νέο "κοστούμι" που συγγενεύει σχεδιαστικά με εκείνο του R9 και βελτιώσεις που το κάνουν πιο χρηστικό και πιο αποτελεσματικό.
H Yamaha άλλαξε δεν άφησε σχεδόν κανένα σημείο απείραχτο στη σχεδίαση του R3 με το φαίρινγκ να έχει ανασχεδιαστεί από τη μέση και πάνω συμπαρασύροντας και τη σχεδίαση των LED φωτιστικών σωμάτων που είναι επίσης νέα και δίνουν μία ακόμη πιο αιχμηρή όψη στη μικρή σπορ μοτοσυκλέτα.
Νέα σχεδίασης είναι και τα μαύρα πλαστικά κάτω από το ρεζερβουάρ, όπως και τα πλαστικά της ουράς που της έχουν κάνει ακόμη πιο επιθετική σε σχέση με εκείνη του απερχόμενου μοντέλου.
Στα της εργονομίας η σέλα έχει μειώσει το πλάτος της κατά έξι χλστ., ενώ 13 χλστ. πιο στενά είναι και τα πλαϊνά πλαστικά δίνοντας έτσι περισσότερο χώρο για την κίνηση των ποδιών κατά την οδήγηση, ενώ τους επιτρέπει να φτάνουν ακόμη πιο εύκολα στο έδαφος, τη στιγμή που η απόσταση της σέλας από αυτό βρίσκεται στα 780 χλστ.
Ο Euro 5+ εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με τα σφυρήλατα αλουμινένια πιστόνια έχει να κινήσει 170 γεμάτα κιλά και αποδίδει 42 ίππους και τρία κιλά ροπής στις 10.750 και 9.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Ο αναβάτης επωφελείται από έναν νέο μονόδρομο συμπλέκτη με χαρακτηριστικά υποβοήθησης στη μανέτα, ενώ προαιρετικά διαθέσιμο υπάρχει και quickshifter που επενεργεί ωστόσο μόνο στα ανεβάσματα.
Η Yamaha πραγματοποίησε αλλαγές και στη μανέτα του συμπλέκτη και την έφερε πέντε χιλιοστά πιο κοντά στο γκριπ, κάτι που θα βολέψει τα μικρότερα σε μέγεθος χέρια, ενώ τοποθέτησε στο φαίρινγκ και θύρα USB-A.
Το ανανεωμένο R3 προσφέρει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της νέας LCD οθόνης και της εφαρμογής MyRide και παρουσιάζει πληροφορίες που κάνουν την εμφάνισή τους στην οθόνη και είναι σχετικές με τα μηνύματα και τις κλήσεις που δέχεται ο αναβάτης, ενώ περισσότερες πληροφορίες και δεδομένα παρουσιάζονται στην ίδια την εφαρμογή.
Το ανανεωμένο R3 θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρωματικές επιλογές την Icon Blue και την Midnight Black, σε μπλε και μαύρο χρώμα αντίστοιχα. Περισσότερες φωτογραφίες στην gallery που ακολουθεί.