Aleix Espargaro - Το συνεχίζει: "O Franco Morbidelli δεν σέβεται κανέναν στο grid"!

Η κόντρα μεταξύ των δύο αναβατών δεν έχει τέλος
motomag Aleix Espargaro – O Franco Morbidelli δεν σέβεται κανέναν στο grid
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/11/2023

Μετά τις δηλώσεις του Morbidelli για το τι θα πει στα παιδιά του ο Aleix Espargaro, και την απάντηση να μην αναφάρεται στην οικογένειά του, ο αναβάτης της Aprilia το συνεχίζει. Ο Aleix Espargaro πέρασε στην αντεπίθεση λέγοντας πως ο αναβάτης της Yamaha δεν σέβεται κανέναν όταν βρίσκεται στην πίστα.

Θυμίζουμε πως η κόντρα που απασχολεί μέρες τώρα το MotoGP, διαδραματίστηκε κατά τη διάρκεια του FP2 του GP του Qatar με πρωταγωνιστές τους Esparagaro και Morbidelli. O αναβάτης της Aprilia σε μία από τις χαμηλότερες στιγμές στην καριέρα του, χτύπησε με σφαλιάρα το κράνος του Morbidelli, με την εν λόγω σκηνή να αμαυρώνει την εικόνα του σημαντικότερου πρωταθλήματος μοτοσυκλετών παγκοσμίως. Η αντιαθλητική κίνηση του Aleix Espargaro τιμωρήθηκε με ποινή έξι θέσεων στον αγώνα καθώς και με χρηματικό πρόστιμο 10.000 ευρώ, ενώ άπαντες κατέκριναν το συγκεκριμένο συμβάν.

Aleix Espargaro – O Franco Morbidelli δεν σέβεται κανέναν στο grid

Όπως ήταν λογικό ο Morbidelli εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στον αναβάτη της Aprilia λέγοντας πως αναρωτιέται για το τι θα πει ο Ισπανός στα παιδιά του και πως η συγγνώμη του Espargaro δεν έχει κανένα αντίκτυπο. Και ενώ όλοι περίμεναν από τον αναβάτη της Aprilia να αφήσει την συγκεκριμένη κόντρα να εκτονωθεί έγινε το τελείως αντίθετο. Ο Ισπανός σε νέες του δηλώσεις αναφέρθηκε στην συμπεριφορά του Morbidelli εντός πίστας λέγοντας:Δεν σέβεται κανέναν στον grid, ούτε τον ίδιο του τον teammate με τον οποίο πήγαν να συγκρουστούν. Έχει συνέχεια παραβατικές συμπεριφορές ωστόσο δεν είδα να λαμβάνει καμία ποινή.”

Με την κόντρα μεταξύ Espargaro – Morbidelli να μαίνεται και με έναν αγώνα να απομένει για το τέλος της σεζόν, ελπίζουμε πως η συνέχεια δεν θα δοθεί μέσα στην πίστα και το ζήτημα θα τελειώσει εδώ.

Ετικέτες

MotoGP - Το πρόβλημα του arm pump για τον Quartararo εμφανίζεται ξανά "λόγω της συμπεριφοράς της M1"

Το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει εμφανιστεί και σε άλλους αγώνες φέτος σε πιο ήπια μορφή
motomag MotoGP – Το πρόβλημα του arm pump για τον Quartararo εμφανίζεται ξανά λόγω της συμπεριφοράς της M1
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/5/2024

Ο Fabio Quartararo μετά το τέλος του αγώνα της Jerez έκανε γνωστό πως κατά τη διάρκεια του αγώνα αντιμετώπισε arm pump -σύνδρομο του διαμερίσματος αντιβραχίου-, αναφέροντας με δηλώσεις του πως "η οδηγική συμπεριφορά της Yamaha M1 δυσχεραίνει το πρόβλημα".

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Quartararo αντιμετωπίζει πρόβλημα arm pump, με το συγκεκριμένο θέμα να κάνει για πρώτη φορά την εμφάνιση του τον Ιούλιο του 2019, ενώ για να απαλλαχθεί από αυτό  ο αναβάτης της Yamaha υπεβλήθη το 2021 σε χειρουργική επέμβαση.

Για όσους δεν γνωρίζουν, το arm pump είναι το συχνότερο ιατρικό πρόβλημα για τους αναβάτες του MotoGP, πριν πιάσουμε τις πτώσεις. Το σύνδρομο του διαμερίσματος αντιβραχίου εμφανίζεται μετά από έντονη άσκηση ενώ όταν η άσκηση σταματήσει, αυτό εξαφανίζεται. Το πρόβλημα όταν κάποιος πάσχει από αυτό το σύνδρομο είναι πως εκτός από τον πόνο, δεν έχεις δύναμη στο χέρι σου… οπότε φανταστείτε πως ένας αναβάτης του MotoGP προσπαθεί για παράδειγμα να φρενάρει με δύναμη πριν μπει σε μία στροφή αλλά δεν έχει δύναμη στο χέρι για να πατήσει τα φρένα.

MotoGP – Το πρόβλημα του arm pump για τον Quartararo εμφανίζεται ξανά λόγω της συμπεριφοράς της M1

Κάποιες φορές οι αναβάτες ακολουθούν ήπια αντιμετώπιση -χάπια, ειδικές ασκήσεις για τους μύες- αλλά στο τέλος οι περισσότεροι καταλήγουν στο χειρουργείο καθώς είναι η μοναδική λύση στο πρόβλημα -σημειώστε όμως πως ακόμη και αν εγχειριστείς το arm-pump μπορεί να επανέλθει αργότερα στο προσκήνιο.

Κάτι τέτοιο συνέβη στον Fabio Quartararo στον αγώνα της Jerez -αλλά και σε κάποιους  προηγούμενους αγώνες όπως ο ίδιος αναφέρει- με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2021 να εξηγεί πως το πρόβλημα αυτό αυξάνεται λόγω της δυσκολίας στην οδήγηση της Yamaha M1.

“Από την αρχή έκανα καλή εκκίνηση, αλλά στον αγώνα σπριντ ήταν και ο παράγοντας τύχη που έπαιξε τον ρόλο του. Καλή εκκίνηση έκανα και στον αγώνα της Κυριακής αλλά δεν κατάφερα να κερδίσω τόσες πολλές θέσεις.

Στον αγώνα της Κυριακής παλέψαμε από τον πρώτο γύρο με την πρόσφυση του πίσω ελαστικού και δυσκολευόμουν πολύ να στρίψω, οπότε αναγκαζόμουν να στρίβω στα φρένα με αποτέλεσμα να έχω το θέμα με το χέρι μου.

Έτσι έπρεπε από τα μέσα του αγώνα μέχρι το τέλος να επιβραδύνω. Όταν οδηγείς σφιγμένος δεν είναι καλό. Στους 10 τελευταίους γύρους απλά έκανα βόλτες γιατί αντιμετώπιζα θέμα με το arm pump.

Δεν ήταν έκπληξη για εμένα που συνέβη αυτό -το πρόβλημα του arm pump- καθώς η μοτοσυκλέτα φέτος το έχει προκαλέσει (σε πιο ήπια μορφή) και σε άλλους αγώνες. Αυτή τη φορά ήταν στο όριο. Σε κάποιους αγώνες το είχα, αλλά όχι τόσο πολύ και όχι τόσο νωρίς.

Η Jerez επίσης είναι μία πίστα που επιδεινώνει τα ελαττώματα της μοτοσυκλέτας μας. Όταν αισθάνεσαι καλά, όλα είναι τέλεια. Όταν οδηγείς και πιέζεις πολύ τη μοτοσικλέτα στη συγκεκριμένη πίστα τα πράγματα δεν πάνε καλά γιατί η αδυναμία μας βρίσκεται στις στροφές και στην πρόσφυση, κάτι που σε αυτή την πίστα τα χρειάζεσαι ώστε να πας καλά.

Στον επόμενο αγώνα του Le Mans θεωρώ πως θα είναι καλύτερα τα πράγματα καθώς έχει λιγότερο φρενάρισμα”.

MotoGP – Το πρόβλημα του arm pump για τον Quartararo εμφανίζεται ξανά λόγω της συμπεριφοράς της M1

O Fabio Quartararo είχε ένα Σαββατοκύριακο στη Jerez το οποίο όπως φάνηκε είχε τα πάνω και τα κάτω του ωστόσο και στις δοκιμές της Δευτέρας που πραγματοποιήθηκαν μετά τον αγώνα δεν είδαμε να καλυτερεύουν τα πράγματα όσον αφορά τους χρόνους της M1 παρά τα νέα εξαρτήματα που δοκίμασαν.

Μένει να δούμε αν ο αναβάτης της Yamaha θα προσθέσει στη λίστα με τα αρνητικά που συμβαίνουν φέτος όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι και αυτό του συνεχιζόμενου προβλήματος του arm pump.

MotoGP

Ετικέτες