MOTUL WSBK: Ο Redding στην BMW!

Φεύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/8/2021

Την επόμενη σεζόν ο Βρεττανός αναβάτης Scott Redding θα αγωνίζεται με BMW μαζί με τον Ολλανδό Michael van der Mark, κι ενώ η BMW βρίσκεται ακόμη σε διαπραγμάτευση με τον Tom Sykes για το τι θα γίνει το 2022.

Μετά από δύο σεζόν με την Aruba.it στην οποία πήγε με υψηλούς στόχους, θέλοντας να ανακόψει την σαρωτική πορεία του Rea, ο Redding κατάφερε σίγουρα να βγει στο προσκήνιο, να ανέβει πολλές φορές στο βάθρο, όπως οι έξι συνεχόμενες, και να τονίσει την διαφορά που έκανε η Ducati με την V4. Κι έφτασε κι αρκετά κοντά στον στόχο του την πρώτη σεζόν στο WSBK όταν στήθηκε απέναντι από τον Rea στον αγώνα για τον τίτλο.

Στον τελευταίο αγώνα στην Most κατάφερε να πάρει μία νίκη και να ανέβει τρεις φορές στο βάθρο ενώ συνολικά στην πορεία του ως τώρα έχει 22 βάθρα και 8 νίκες σε 42 αγώνες. Στα MotoGP έχει πάρει 90 εκκινήσεις με δύο βάθρα πριν ακολουθήσει το βρετανικό πρωτάθλημα superbike και πάρει τον τίτλο το 2019.

Ο Marc Bongers, BMW Motorrad Motorsport Director δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τον Scott στην WSBK οικογένειά μας. Τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει πως έκανε μία πολύ πετυχημένη μετάβαση από τα GP, στο BSB και στο WSBK για να γίνει ένας από τους ταχύτερους αναβάτες. Είμαστε πεπεισμένοι πως ο Scott με την μαχητικότητα που τον διακρίνει και την δίψα του για νίκη, είναι η καλύτερη προσθήκη για την ομάδα της BMW στο WSBK και θα ενισχύσει την προσπάθειά μας. Θερμό καλωσόρισμα στον Scott, ανυπομονούμε για μία στενή συνεργασία.

Ο Shaun Muir, Team Principal της BMW Motorrad WorldSBK Team πρόσθεσε: «Ακολουθούμε την καριέρα του Scott εδώ και χρόνια και είμαστε ευτυχισμένοι που θα γίνει πλέον μέρος της ομάδας μας. Οι επιτυχίες του μιλούν από μόνες τους και είναι υπέροχο που θα φέρουμε τις δυνατότητές του και την εμπειρία του στην ομάδα μας. Με αυτή την κίνηση η BMW Motorrad Motosport υπογραμμίζει την τεράστια σημασία που έχει το WSBK και τον στόχο της που είναι να καθιερωθεί στην κορυφή».

Ετικέτες

Mia Rusthen - Βγήκε από την εντατική, ένα μήνα μετά το ατύχημά της

Η οικογένειά της δεν κοινοποιεί όμως την κατάσταση της υγείας της…
Mia Rusthen
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/7/2024

Τρεις εβδομάδες πέρασαν από το σοβαρό ατύχημα της Mia Rusthen στον παρθενικό γύρο του Πρωταθλήματος Γυναικών WorldWCR, και η οικογένεια της Νορβηγίδας προχώρησε σε μια σύντομη ενημέρωση για την κατάσταση της υγείας της.

Η νεότερη ενημέρωση από την οικογένεια της Mia γίνεται λίγες ημέρες πριν τον δεύτερο γύρο του WorldWCR που θα γίνει στο Donnington Park της Βρετανίας, και σε αυτήν αναγράφονται τα εξής: “Γεια σε όλους! Θέλουμε να σας πούμε για μια ακόμη φορά πως η φροντίδα, η στήριξη και η αγάπη που στέλνετε στη Mia και σε εμάς είναι συγκινητική. Η Mia εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο και τώρα βρίσκεται στο τμήμα φυσικής ιατρικής και αποκατάστασης. Την φροντίζει με τον καλύτερο τρόπο μια εξειδικευμένη διεπιστημονική ομάδα αποκατάστασης. Αυτός θα είναι σίγουρα ο πιο σκληρός και μακρύς αγώνας της Mia. Αλλά ο στόχος, να γίνει καλά, είναι το έπαθλο της νίκης. Τέλος, σε όλα τα κορίτσια που αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Γυναικών στο Donington Park αυτό το Σαββατοκύριακο: δείξτε στον κόσμο τι σημαίνει γυναικεία δύναμη! Με αγάπη, η οικογένεια της Mia."

Σίγουρα το νέο πως η Mia βγήκε από την εντατική είναι ενθαρρυντικό, όμως η οικογένεια δεν μοιράζεται μαζί μας την κατάσταση της υγείας της νεαρής αγωνιζόμενης, κι έτσι ακόμα δεν γνωρίζουμε σε ποιο σημείο εστιάζει η ιατρική ομάδα για την αποκατάστασή της. Μακάρι σύντομα να έχουμε ακόμα πιο ευχάριστα και πιο αναλυτικά νέα…

Ετικέτες