Rally Dakar 2024 - Για να τελειώνουν: Συνοδηγός αυτοκινήτου αρπάζει μοτοσυκλέτα [VIDEO]

Θα πρέπει να τραβούσαν τα μαλλιά τους μέσα στο αυτοκίνητο
Rally Dakar 2024 - Για να τελειώνουν: Συνοδηγός αυτοκινήτου αρπάζει μοτοσυκλέτα [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/1/2024

Τις τελευταίες ώρες έχει προκαλέσει αίσθηση ένα video που δείχνει συνοδηγό αυτοκινήτου που αγωνίζεται στο Rally Dakar 2024 να βγαίνει τρέχοντας, να αρπάζει την μοτοσυκλέτα εμπρός που με το ζόρι προσπαθούσε να περάσει το βραχώδες μονοπάτι και να την οδηγεί σε πιο ήπιο έδαφος, ανοίγοντας δρόμο για το αυτοκίνητο να φύγει.

Με την μεγάλη διαφορά ύψους ανάμεσα στον συνοδηγό του αυτοκινήτου και του αναβάτη της μοτοσυκλέτας, αλλά και την ξεκάθαρη διαφορά σε ικανότητες, το video διαδίδεται πολύ γρήγορα. Μάλιστα ορισμένοι στα σχόλια θεωρούν πως ο συνοδηγός ανήκει στο γυναικείο φύλο επεκτείνοντας τον εντυπωσιασμό τους ως κάτι που δεν βλέπουμε συχνά. Ξεχνώντας ίσως πως υπάρχει καλύτερο παράδειγμα, στο πρόσωπο της Laia Sanz που μέχρι πρόσφατα αγωνιζόταν στο Dakar στην κατηγορία των μοτοσυκλετών πριν περάσει στα αυτοκίνητα. Όσο ήταν στις μοτοσυκλέτες είχε φτάσει μέχρι και την δεκάδα, αφήνοντας πίσω της πολλούς πρωτοκλασάτους αναβάτες. Στο ΜΟΤΟ έχουμε οδηγήσει μαζί της αρκετές φορές, και ξέρουμε πόσο εκπληκτικά γρήγορη είναι, αλλά και πόσο σταθερή αναβάτρια με φανταστική ροή κινήσεων.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως, ο συνοδηγός είναι ο Γάλλος Loïc Minaudier και οι ικανότητές του στην αγωνιστική οδήγηση μοτοσυκλέτας ξεπερνούν εκείνες του Ιρλανδού Oran O’Kelly που με το Ν#94 προσπαθούσε να περάσει το βραχώδες σημείο καθυστερώντας τον Minaudier και τον οδηγό του αυτοκινήτου, τον Mathieu Serradori.

Ο καημένος O’Kelly που τρέχει το πρώτο του Dakar, έτυχε να καθυστερήσει το αυτοκίνητο δύο βετεράνων αναβατών Enduro που έχουμε μάλιστα μεγάλες περγαμηνές στο Dakar! O συνοδηγός έχει τρέξει 5 φορές στο Dakar με μοτοσυκλέτα και άλλες τρεις με αυτοκίνητο, φτάνοντας να τερματίσει στις παρυφές της εικοσάδας και σταθερά στις παρυφές των πρώτων 30! Καλύτερη επίδοσή του, 23ος γενικής το 2019, ενώ είναι ένας από τους καλύτερους αναβάτες Enduro της Γαλλίας και βετεράνος των Rally.

Ο Loïc που βλέπετε να κατεβαίνει από το αυτοκίνητο για να βοηθήσει, πρώτα τον εαυτό του καθώς είδε πως θα έχανε τουλάχιστον μία θέση, έχει έρθει και στην Ελλάδα και έχει αγωνιστεί στο δικό μας προπύργιο και προπονητικό βήμα του Dakar, το Hellas Rally Raid που πρωτοκλασάτοι αναβάτες έχουν εδώ και χρόνια ενσωματώσει στα στάδια της προετοιμασία τους για το πιο απαιτητικό Rally του κόσμου.

Όταν είχε έρθει στην Ελλάδα για να τρέξει με μοτοσυκλέτα στο Hellas Rally Raid, ο Loïc είχε παραχωρήσει συνέντευξη στον συνεργάτη του ΜΟΤΟ, Θοδωρή Ερμήλιο, τονίζοντάς του μεταξύ άλλων πως για την πλειοψηφία των επαγγελματιών αναβατών του Dakar η θέση του συνεπιβάτη σε αγωνιστική ομάδα είναι ένα φυσιολογικό και λογικό βήμα καθώς κατέχουν ήδη τα μυστικά της πλοήγησης, Έχουν δηλαδή ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα.

Με την σειρά του τώρα, ο O’Kelly που έχει ύψος 1.83 έναντι του 1.69 που είναι ο Loïc, τρέχει στο πρώτο του Dakar και παρότι Ιρλανδός δεν βρίσκεται σε άγνωστα εδάφη. Γεννήθηκε στο Dubai όπου και μεγάλωσε μέχρι τα 12 όταν και η οικογένειά του επέστρεψε στην Ιρλανδία. Έχει άλλα τέσσερα αδέρφια που αγωνιζόντουσαν στο motocross όσο η οικογένεια έμενε στο Dubai, οπότε ήταν ένα φυσιολογικό βήμα για τους γονείς του, να τον προωθήσουν στο άθλημα από πολύ μικρή ηλικία και έτσι είχε ήδη αγωνιστική εμπειρία μέχρι τα 12. Από τότε όμως πέρασε όλη την ενήλικη ζωή του χωρίς καμία επαφή με την μοτοσυκλέτα, μέχρι να πάρει την απόφαση να ρευστοποιήσει την ατομική επιχείρηση πλυντηρίου αυτοκινήτων που διατηρούσε και να επιστρέψει στο Dubai με μοναδικό στόχο να προπονηθεί και να προετοιμαστεί για το Rally Dakar. Ο Oran είχε στόχο να μπει στο Dakar το 2025 ή το αργότερο το 2026 και το 2024 του προέκυψε ως ευκαιρία με τους υπόλοιπους της ομάδας να βλέπουν πως η πρόοδός του ήταν ταχεία, συμβουλεύοντάς τον να το επιχειρήσει νωρίτερα.

Μπορεί λοιπόν να μην είναι στο επίπεδο του Loïc, όμως ο Oran βαδίζει 90ος στην γενική κατάταξη, ολοταχώς προς την ολοκλήρωση του πρώτου Dakar με τον τερματισμό να είναι ο στόχος και η αυριανή ημέρα το μεγάλο επίτευγμα αν όλα πάνε καλά. Μοναδικό λοιπόν παράδοξο, το γεγονός πως στο αυτοκίνητο πίσω τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός όχι απλά ήξεραν να οδηγούν μοτοσυκλέτα, αλλά ήταν και πρωταθλητές Enduro με πολλές συμμετοχές στο Dakar πάνω σε δύο ρόδες!

 

Back on the bike 🚀 #Dakar2024 Dakar Rally

Posted by Loic Minaudier on Thursday, January 18, 2024

 

 

 

 

 

Bike Alert

Ετικέτες

Βάθρο για τον 12χρονο Αντώνη Bεντούρα στον αγώνα MotoRcWorld του Σαββάτου 14/9 στη Ρουμανία. 

Ο νεαρός Έλληνας αγωνιζόμενος συνεχίζει τις εξαιρετικές επιδόσεις σε αγώνες εκτός συνόρων
Αντώνης Βεντούρας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/9/2024

Ο 12χρονος Έλληνας αγωνιζόμενος Αντώνης Βεντούρας βρέθηκε στη Ρουμανια για τον αγώνα MotoRcWorld, με τη μικρή μοτοσυκλέτα της CFMOTO στα 300 κυβικά. Εκεί, το πρωί της Παρασκευής 13/9 στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά πήρε την Pole Position για τον αγωνα του Σαββάτου 14/9/2024, ενώ για τις ανάγκες του αγώνα χρειάστηκε να μπει στην ομάδα του Ρουμάνου Adrian Petrovici riders academy καθως η ομάδα του, για άλλες αγωνιστικές ανάγκες, δεν μπόρεσε να παρευρεθεί. Η συνέχεια ήταν συγκλονιστική, με τον Αντώνη να τερματίζει πρώτος στην κατηγορία του και δεύτερος σε συμπερίληψη και των BMW300!

Για ακόμη μια φορά στον αγώνα δυο κατηγορίες αγωνίζονταν μαζί, τα BMW300 (όπου συμμετέχουν αναβάτες με BMW G 310 R) και η κατηγορία που αγωνίζεται ο Αντώνης, με CFMOTO300. Ο Έλληνας αναβάτης είχε έναν πολύ ωραίο αγώνα και ο ίδιος ήταν πολύ ανταγωνιστικός απέαντι τόσο στους αναβάτες CFMOTO όσο και BMW, δίνοντας μεγάλες μάχες με τον Andrei Marioara  και την Denisa Epure, τους πρώτους από τα BMW.

Να τονίσουμε πως οι κατηγορίες μετρήθηκαν όλες μαζί στο βάθρο καθώς ο Βεντούρας στην κατηγορία των CFMOTO300 βγήκε 1ος, και 2ος γενικής μαζί με τα BMW, όμως οι δυο κατηγορίες μετρήθηκαν σαν μια, κι έτσι ο Αντώνης ανέβηκε στη 2η θέση του βάθρου.

Βεντούρας

Ο ίδιος δήλωσε: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος και πολύ χαρούμενος για την απόδοση μου, ανυπομονώ πάρα πολύ για τον αυριανό αγώνα (σσ. της Κυριακής). Χαίρομαι που μπόρεσα να ανταγωνιστώ τα BMW και φυσικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του Petrovici για την Φιλοξενία της." 

Πολλά συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά στον 12 χρόνο Βεντουρα κ να του ευχηθούμε καλή επιτυχία για τον αυριανό αγώνα !!  Οι υποστηρικτές του: @kukosthesummerbar @carorder.gr @kalamaki.gonia @profresh_ @7th_sensetattoo  @kgavalascars @g.passembly @papastavrou_shops @greekfightingchampionship @helmethome_ @rider.graphics @saintbarber2018 @antoniadissistiataskiasis @elastikaparadisis @mouratisgp  @_auto.diekperaiosi @garbes_delivery_services 

φωτογράφος : Cristian Petrache

Ετικέτες