Εγνατία Οδός – Δεν τίθεται ζήτημα ασφαλείας στη διέλευσή της

Οι δηλώσεις του υφυπουργού Υποδομών ήρθαν με αφορμή τις εργασίες συντήρησης στην σήραγγα Μαλακάσι
motomagΕγνατία Οδός – Δεν τίθεται ζήτημα ασφαλείας για την διέλευσή της
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/4/2024

Απολύτως ασφαλής κρίνεται η διέλευση από την Εγνατία Οδό, σύμφωνα με δηλώσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών και αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκου Ταχιάου, με αφορμή τη συντήρηση της σήραγγας Μαλακάσι, η οποία δημιούργησε ανησυχία αναφορικά με την στατικότητα τόσο αυτής, όσο και των υπόλοιπων υπόγειων διελεύσεων του κεντρικού οδικού άξονα.

Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο κ. Νίκος Ταχιάος από τα Ιωάννινα, παρουσία του Περιφερειάρχη Ηπείρου, Αλέξανδρου Καχριμάνη και της διοίκησης της εταιρείας “Εγνατία Οδός Α.Ε.”, των κ.κ. Γεώργιου Κωσταντόπουλου και Κωσταντίνου Κουτσούκου, ξεκαθάρισε τις αιτίες των βαριών εργασιών συντήρησης που συντελούνται στην σήραγγα “Μαλακάσι A”. Σύμφωνα με τον  Υφυπουργό, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στατικότητας, ενώ οι εργασίες συντήρησης αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι και την Μεγάλη Τετάρτη, 1η Μαΐου. Μέχρι τότε, η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο τμήμα θα συνεχίσει να διεξάγεται κανονικά, μέσω αμφιδρόμησης του Νότιου κλάδου.

Εγνατία Οδός – Δεν τίθεται ζήτημα ασφαλείας για την διέλευσή της

Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, έχει γίνει ήδη έλεγχος από εμπειρογνώμονες, οι οποίοι μετά από αυτοψία που έκαναν στον χώρο, δεν διαπίστωσαν κάποιο ζήτημα με την στατικότητα. Όπως τόνισε, τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν έχουν να κάνουν με την αποφλοίωση του εσωτερικού και την εισροή υδάτων από τα σημεία αυτά, κυρίως λόγω της παλαιότητας της σήραγγας και των καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή. Ο λόγος που έχει αποφασιστεί το κλείσιμο της σήραγγας για μικρό χρονικό διάστημα είναι να γίνουν κάποιες επεμβάσεις από τον εργολάβο που έχει αναλάβει τις εργασίες συντήρησης, προκειμένου να μην υπάρχει το παραμικρό ενδεχόμενο για τυχόν πτώση τμήματος των τοιχωμάτων.

Υπεύθυνος για την ολοκλήρωση των εργασιών παραμένει ο εργολάβος που έχει ήδη αναλάβει το έργο. Η ευθύνη του αναμένεται να τερματιστεί με την ολοκλήρωση των διαδικασιών παραχώρησης της Εγνατίας Οδού στην κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EGIS, που υπολογίζεται να ολοκληρωθεί μέχρι και το τέλος του έτους. Μόλις γίνει αυτό, θα ελεγχθούν όλες οι σήραγγες, ενώ όπου απαιτείται θα ακολουθήσει βαριά συντήρηση της οδού, όπως προβλέπει και η σύμβαση παραχώρησης. Όσον αφορά την “Εγνατία Οδός Α.Ε.”, υπάρχει ήδη ο προγραμματισμός να ασχοληθεί με νέα κατασκευαστικά έργα.

Με την ολοκλήρωση της παραχώρησης θα ξεκινήσει η κατασκευή συμπληρωματικών έργων, που περιλαμβάνουν το οδικό τμήμα “Χαλάστρα – Εύζωνοι”. Ταυτόχρονα, όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών και αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Ταχιάος, θα συζητηθεί η σύνδεση του ημικόμβου, ο οποίος πρόκειται να καλύψει την περιοχή του Περάματος.

Στην συνέχεια ο Υφυπουργός, τόνισε ότι προτεραιότητα για τα μελλοντικά έργα που σχεδιάζονται για την περιοχή της Ηπείρου, έχει ο οδικός άξονας “Ιωάννινα – Κακαβιά”, ο οποίος θα διευκολύνει τις μετακινήσεις μεταξύ Ελλάδος και Αλβανίας. Η σύμβαση για την κατασκευή του αναμένεται να γίνει εντός του τρέχοντος έτους.

Λόγω του ότι πλησιάζει η εορταστική περίοδος του Πάσχα, όπου αναμένεται αύξηση των μεταφορών στους κεντρικούς οδικούς άξονες της χώρας μας, ο Υφυπουργός δήλωσε ότι έχουν παρθεί όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφάλεια όλων των πολιτών που θα βρεθούν στον άξονα σύνδεσης της Ανατολής με την Δύση.

Ετικέτες

Continental: Aumovio θα λέγεται το τμήμα Automotive που γίνεται ανεξάρτητη εταιρεία

Εισαγωγή και στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο
Continental Aumovio νέα εταιρεία 2025
Από το

motomag

30/4/2025

Η Continental ανακοίνωσε στη διεθνή έκθεση Auto Shanghai 2025 τη μετονομασία του τομέα Automotive σε Aumovio, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την εταιρεία. 

Σας είχαμε ενημερώσει σχετικά για την πρόθεση της Continental να μετατρέψει τον τομέα Automotive σε νέα και ανεξάρτητη εταιρεία στα τέλη του 2024 (διαβάστε περισσότερα εδώ) και τώρα έρχεται ο γερμανικός κολοσσός να ανακοινώσει το “Aumovio” ως το νέο όνομα της ανεξάρτητης εταιρείας.

Η Aumovio θα συνχίσει να εστιάζει, να εξελίσσει και να δημιουργεί λύσεις software για οχήματα, αυτόνομη οδήγηση, αισθητήρες νέας γενιάς, “έξυπνα” φρένα και ψηφιακά cockpit. Ως τμήμα της Continental το 2024 απασχολούσε περίπου 92.000 εργαζόμενους ενώ ο τζίρος του έφτασε τα 19,4 δισ. ευρώ.

Aumovio

Ο Philipp von Hirschheydt, CEO της Continental Automotive και μέλος του Δ.Σ. της Continental, δήλωσε σχετικά: “Η Aumovio συμβολίζει την προσαρμοστικότητα, την ταχύτητα και την τεχνολογική υπεροχή. Είναι η απάντησή μας στις απαιτήσεις της νέας εποχής στην αυτοκίνηση”.

Η επιλογή του εδάφους της ανακοίνωσης δεν είναι τυχαία καθώς η Κίνα παραμένει στο επίκεντρο της στρατηγικής της Continental. Με πάνω από 10.000 εργαζομένους και το 14% των παγκόσμιων πωλήσεων να προέρχεται από την ασιατική χώρα, η Aumovio δίνει έμφαση στη λογική "in the market for the market", παράγοντας και αναπτύσσοντας τεχνολογίες τοπικά. Στην Auto Shanghai, παρουσιάστηκαν νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως τα Luna και Astra, ειδικά σχεδιασμένα για την κινεζική αγορά.

Η εισαγωγή της Aumovio στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης αναμένεται τον Σεπτέμβριο 2025.