Συνεργασία Kymco και Harley Davidson υπό την σκέπη της LiveWire

Κοινή εταιρεία και κοινοί στόχοι
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

15/12/2021

Η ιστορία ξεκινά μερικά χρόνια πίσω, όταν οι βασικοί μέτοχοι της Harley Davidson αποφάσισαν να διώξουν τον πρόεδρο της εταιρείας που είχε επενδύσει στην δημιουργία ανατρεπτικών μοντέλων για τα δεδομένα της αμερικάνικης εταιρείας (mega on-off Panamerica και ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Livewire) και να επιστρέψουν στο κλασσικό κοινό των πλούσιων 60ριδων πουλώντας γνήσιο αμερικάνικο ατσάλι. Αυτή η στροφή (ή μάλλον εσωστρέφεια…) οδήγησε και στην απόφαση να δημιουργηθεί μια ξεχωριστή εταιρεία με το όνομα Livewire όπου θα ασχολείται αποκλειστικά με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Με άλλα λόγια, το Livewire από μοντέλο της Harley Davidson έγινε κανονική εταιρεία ή αν προτιμάτε, η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Livewire δεν είναι πλέον μοντέλο της Harley Davidson.

Όλος αυτός ο επιχειρηματικός επανασχεδιασμός αποκτά μια λογική τώρα, όπου η επενδυτική εταιρεία AEA-Bridges Impact Corp ανακοίνωσε επίσημα τη συμμετοχή της σε έναν νέο εταιρικό σχήμα που ονομάζεται LVW.

Η LVW που πλέον έχει εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ως ξεχωριστή εταιρεία, έχει όλο το προσωπικό και όλη την δομή της ομάδας ανθρώπων που εργάστηκαν πάνω στο project της Livewire, αλλά και στρατηγική συνεργασία μεγάλης εμβέλειας με την Kymco.

Η παρουσία της Kymco σε αυτό το σχήμα δεν είναι τυχαία, καθώς πρόκειται για μια από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσαν στην τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων scooter και μοτοσυκλετών μέσα από το δικό της πρόγραμμα iONEX.

Έτσι η ανακοίνωση του προέδρου της AEA-Bridges Impact Corp πως η νέα εταιρεία LVW θα δημιουργήσει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες, οι οποίες θα ενσωματώνουν τις πιο προηγμένες τεχνολογίες στο συγκεκριμένο τομέα, είναι πέρα για πέρα αληθινές, αφού τόσο η Livewire της Harley Davidson, όσο και οι πρωτότυπες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και τα scooter του προγράμματος iONEX της Kymco ανταποκρίνονται σε αυτή την περιγραφή.

1.865 κλήσεις για κράνος τον Οκτώβριο του 2025 στην Αττική

Και 486 καταγεγραμμένα τροχαία ατυχήματα με 568 παθόντες
Κλήσεις Οκτωβρίου 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/11/2025

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, τον Οκτώβριο του 2025 βεβαιώθηκαν 33.875 τροχαίες παραβάσεις, από τις οποίες οι 273 σε βαθμό πλημμελήματος.

Οι έλεγχοι της τροχαίας συνεχίζονται, στον ίδιο υψηλό ρυθμό των τελευταίων μηνών, με έμφαση πάντα στις πιο επικίνδυνες παραβάσεις όπως είναι η μη χρήση κράνους και ζώνης ασφαλείας, η οδήγηση με αλκοόλ, η παραβίαση του κόκκινου, η χρήση κινητού τηλεφώνου και η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας. Παρατηρούμε για μια ακόμη φορά πως οι κλήσεις για κινητό είναι ιδιαίτερα λίγες σε σχέση με τον αριθμό των παραβατών, όμως όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν αυτό αναμένεται να αλλάξει με την εγκατάσταση των καμερών της Τροχαίας, εγκατάσταση που ακόμα αργεί.

Ενδεικτικά τον Οκτώβριο του 2025 από την Τροχαία Αττικής βεβαιώθηκαν:

  • 880 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι -53- ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
  • 2.482 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
  • 331 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
  • 461 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου,
  • 1.420 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
  • 1.865 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους και,
  • 100 παραβάσεις για επικίνδυνους ελιγμούς.

Το ίδιο χρονικό διάστημα, στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 486 τροχαία ατυχήματα με –568- παθόντες και ειδικότερα:

  •  12 θανατηφόρα με 14 νεκρούς,
  •  10 σοβαρά με 11 σοβαρά τραυματίες,
  •  464 ελαφρά με 543 ελαφρά τραυματίες.